SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post die nog steeds dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:38 schreef Guncta het volgende:
BHFH had vroeger een (apart) imago.
Nu is hij volgens mij nog steeds aardig wat aan het afliegen, alleen dan met een wat serieuzere toon.
O ja ;-)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef NDAsilenced het volgende:
fok!ker Braun
ken ik nog wel
zijn karakteristieke
manier van
postopmaak was
legendarisch
houd nog steeds van babyvet.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
BHFH loopt hier nog steeds rond inderdaad, maar is volwassen geworden volgens mij.
Zo is/was mijn postopmaak helemaal niet, aap.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef NDAsilenced het volgende:
fok!ker Braun
ken ik nog wel
zijn karakteristieke
manier van
postopmaak was
legendarisch
Hoe wel, (en van wie is dan deze opmaak?)quote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo is/was mijn postopmaak helemaal niet, aap.
Jij bent genoeg reden om dit pareltje op te laten.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo is/was mijn postopmaak helemaal niet, aap.
Dat was baukel en een belediging aan het adres van BrauNquote:Op donderdag 20 november 2008 13:49 schreef NDAsilenced het volgende:
fok!ker Braun
ken ik nog wel
zijn karakteristieke
manier van
postopmaak was
legendarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |