abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64113136
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:

Met dit onderwerp durf ik de stelling aan dat een mening zonder emotie vrijwel uit te sluiten is. Het is een morele discussie tenslotte.
Voor mij is het dus geen morele discussie. In ieder geval niet ten aanzien van de hoogte van de bedragen. Daar wil ik mij gewoon niet mee bemoeien. Ik lees het en dat is het dan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_64113195
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad jouw insteek. Die van mij staat juist los daarvan. Het zal mij jeuken zogezegd.
Jij maakt mij niet wijs dat emoties bij jouw helemaal geen rol spelen aangaande deze discussie.
quote:
Dan vraag ik mij oprecht af waarom jij dan niet eerder al deze argumenten gebruikte...
[..]
Het maakte op mij niet echt veel indruk. Ik heb anderen daarvoor niet nodig.
quote:
Malloten heb je nu eenmaal. Maar ook daar kan ik mij zonder emotie bij neerleggen.
[..]
Dat eerste is waar. Je onderschat volgens mij de rol van emotie of je ontkent het gewoon.
quote:
Kut met peren, zowel vwb vorm, inhoud en mening.
[..]
Niet mee eens. Maar de mijne zal uiteraar beter zijn.
quote:
EG, serieus... jij gaat geen film maken
Roep dat niet te hard.
quote:
en ook al vind ik Gore enorm overschat,
Ik vind dat jij hem onderschat.
quote:
jij mag voorlopig zijn schoenen nog niet poetsen.
Gelukkig. Ik heb ook een hekel aan schoenpoetsen.
quote:
En dat bedoel ik minder negatief dan het klinkt...
[..]
Dat klinkt nooit postitief. Ik ik zet mezelf liever zonder anderen op de kaart.
quote:
Dat je kennis en kunde niet hebt bedoel je?
Absoluut niet waar. De technisch kennis heb ik een huis. De productiemiddelen ook. Een script schrijven beheers ik ook. Maarrrrrrrr.: de enige obstakels die ik voorzie zijn juridische hobbels. Ik heb het dan over portretrechten, autuersrechten etc. etc. etc. Iets waar Geertje een beetje te makkelijk over deed.
quote:
Laat staan financiėle middelen?
Hoeft niets te kosten. Mits je toestemming hebt als je van andersmans materiaal gebruik gaat maken. Uitzending zal op Youtube of Liveleak plaatsvinden. Zoals iedereen dat trouwens kan.

Maar eerst de promo/trailer
pi_64113278
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 18:03 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

eindelijk !
Juich niet te vroeg. Dit topic zal het - als het aan mij ligt - niet stoppen zolang die toplui zich ernstig misdragen.
pi_64113349
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, ik falcificeer jouw stelling.
Nou, met dat voorbeeldje van ademhalen lukt dat niet hoor. Het zijn twee totaal verschillende processen die je niet met elkaar kan vergelijken. Vraag het de neuroloog maar. Die zal tegen je zeggen: beste DS4, er zijn klokken met klepels en zo.
pi_64113398
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 21:05 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Leuk, een contradictie.
Ze houden het doorgaans vol, dus met die zwaarte valt het wel mee. Geen wonder , veel tijd gaat op gelegenheidjes, netwerken enzo. Als ik dat doe, dan voelt da niet als werk. En dat is het ook niet....
pi_64113949
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:10 schreef EchtGaaf het volgende:

Jij maakt mij niet wijs dat emoties bij jouw helemaal geen rol spelen aangaande deze discussie.
Ten aanzien van de hoogte of de percentages iig niet. Het zal mij jeuken.
quote:
Het maakte op mij niet echt veel indruk.
Geeft iemand je deels gelijk, vind jij het geen indruk maken. Persoonlijk vind ik dat hij meer heeft gebracht per post dan jij per aflevering... ruimschoots.
quote:
Je onderschat volgens mij de rol van emotie of je ontkent het gewoon.
Ik kan mijn emotie voor een heel groot deel uitschakelen als het moet. Je ziet, ik ben al aardig op weg om CEO te worden...
quote:
Niet mee eens. Maar de mijne zal uiteraar beter zijn.
Grote woorden, 0 daden.
quote:
Roep dat niet te hard.
Proof me wrong.
quote:
Ik vind dat jij hem onderschat.
Dat mag.

[/quote]
Dat klinkt nooit postitief.
[/quote]

Dat weet ik. Voorlopig slaagt Gore erin om miljarden te laten luisteren naar leugens. Dat vind ik oprecht knap.
quote:
Absoluut niet waar. De technisch kennis heb ik een huis. De productiemiddelen ook. Een script schrijven beheers ik ook. Maarrrrrrrr.: de enige obstakels die ik voorzie zijn juridische hobbels. Ik heb het dan over portretrechten, autuersrechten etc. etc. etc. Iets waar Geertje een beetje te makkelijk over deed.
Ik heb niet het idee dat jij een film in elkaar gaat zetten waar mensen van ondersteboven geraken... Dus ik zou me daar niet druk om maken.
quote:
Hoeft niets te kosten. Mits je toestemming hebt als je van andersmans materiaal gebruik gaat maken. Uitzending zal op Youtube of Liveleak plaatsvinden. Zoals iedereen dat trouwens kan.
Het niveau kan niet beter worden voorspeld dan met deze tekst...
  donderdag 18 december 2008 @ 11:39:44 #232
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64114023
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze houden het doorgaans vol, dus met die zwaarte valt het wel mee. Geen wonder , veel tijd gaat op gelegenheidjes, netwerken enzo. Als ik dat doe, dan voelt da niet als werk. En dat is het ook niet....
Precies. ik kan geen hiaat vinden in de stelling hoe veeleisender een functie des te minder lang vol te houden.
pi_64114027
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:

Nou, met dat voorbeeldje van ademhalen lukt dat niet hoor. Het zijn twee totaal verschillende processen die je niet met elkaar kan vergelijken. Vraag het de neuroloog maar. Die zal tegen je zeggen: beste DS4, er zijn klokken met klepels en zo.
Jouw stelling was zo algemeen dat deze hiermee te falcificeren is. Dus werk aan je stelling zou ik zeggen.
pi_64114066
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:

Slaven hielden het ook vol, dus met die zwaarte viel het wel mee...

Het is af en toe zeldzaam, wat een onzin jij de ether in durft te slingeren.
pi_64114085
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:39 schreef Fajarowicz het volgende:

Precies. ik kan geen hiaat vinden in de stelling hoe veeleisender een functie des te minder lang vol te houden.
Welke CEO heeft zijn functie 20 jaar lang?

En dan nog: juist dat ZIJ het wel volhouden, geeft aan dat ze iets bijzonders kunnen.
pi_64114372
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ten aanzien van de hoogte of de percentages iig niet. Het zal mij jeuken.
[..]
Je bent niet bewust dat gegevens (on)bewust worden geinterpreteerd.. Het is knap als jij dat zonder emotie zou kunnen. Ik zeg keihard dat het niet kan. Tenzij je een psychopaat bent.
quote:
Geeft iemand je deels gelijk, vind jij het geen indruk maken.
Ik ben hem daar natuurlijk dankbaar voor. Het valt mij mee dat jij hem niet afmaakt, zoals je dat deed met die paar profs die mij ook (deels) gelijk geven.....
quote:
Persoonlijk vind ik dat hij meer heeft gebracht per post dan jij per aflevering... ruimschoots.
[..]
Ach, een mening. Het mag hoor.
quote:
Ik kan mijn emotie voor een heel groot deel uitschakelen als het moet.
Zit er een aan-uit knop op ofzo? Kul, DS4, het kan echt niet tenzij je psychopatische trekken heeft.
quote:
Je ziet, ik ben al aardig op weg om CEO te worden...
[..]
Met die trekken lukt dat allicht. Je eeet hoe ik daarover denk.
quote:
Grote woorden, 0 daden.
[..]
Daar doe je mij zwaar tekort mee.
quote:
Proof me wrong.
[..]
Er zijn hobbels. Maar ik kijk hoe die overwonnen kunnen worden. Maak eerst een film voor een klein select gezelfschap. Wacht de reactie af. Daarna advies. En dan go-no-go met die film online.
quote:
Dat weet ik. Voorlopig slaagt Gore erin om miljarden te laten luisteren naar leugens. Dat vind ik oprecht knap.
[..]
Zijn geen leugens. Maar de waarheid doet altijd pijn.
quote:
Ik heb niet het idee dat jij een film in elkaar gaat zetten waar mensen van ondersteboven geraken...
Das mooi. Dan zal het precies het omgekeerde gebeuren dan met de Wilders film die alleen maar tegen kon vallen.
quote:
Dus ik zou me daar niet druk om maken.
[..]
Ik maak me ook niet druk.
quote:
Het niveau kan niet beter worden voorspeld dan met deze tekst...
Ik zal bewijzen dat het anders kan. Een leuke nette film met de bedoleing om mensen wakker te schudden.
  donderdag 18 december 2008 @ 11:50:38 #237
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64114377
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef DS4 het volgende:

[quote]En dan nog: juist dat ZIJ het wel volhouden, geeft aan dat ze iets bijzonders kunnen.
Laat eens voor de grap een bouwvakker weken van 85 uur maken. Na drie weken kan je deze persoon voor goed in een uitkering parkeren.
pi_64114426
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Fajarowicz het volgende:

[..]

Laat eens voor de grap een bouwvakker weken van 85 uur maken. Na drie weken kan je deze persoon voor goed in een uitkering parkeren.

Exact. de spijker op zijn kop. Die topman zal dat niet zo gauw met dat "werken"in de WAO komen. Want de helft van die 100 uur per week is gewoon geen werken.....
pi_64114434
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef Fajarowicz het volgende:

Volgens mij is er zelfs een dorp gebouwd voor deze bouwvakkers: St-Willebrord, ook het 't Heike.
pi_64114457
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

En dan nog: juist dat ZIJ het wel volhouden, geeft aan dat ze iets bijzonders kunnen.
Of zou het werk dan toch niet zo zwaar zijn?
pi_64114605
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

Je bent niet bewust dat gegevens (on)bewust worden geinterpreteerd.. Het is knap als jij dat zonder emotie zou kunnen. Ik zeg keihard dat het niet kan. Tenzij je een psychopaat bent.
Ben ik toch een psychopaat, wat kan mij het schelen... Het zijn cijfers, potdimme. Gewoon feiten. Ik kan werkelijk niet begrijpen dat iemand zich er druk om kan maken.
quote:
Ik ben hem daar natuurlijk dankbaar voor. Het valt mij mee dat jij hem niet afmaakt, zoals je dat deed met die paar profs die mij ook (deels) gelijk geven.....
Zodra het stuk komt zal ik er best op in gaan. Maar vooraf... dat is een beetje dom. Bij die Profs heb ik aangegeven waarom ik vind dat ze het bij het verkeerde eind hebben. Ik vond het ook domme opmerkingen zelfs...
quote:
Zit er een aan-uit knop op ofzo? Kul, DS4, het kan echt niet tenzij je psychopatische trekken heeft.
Ik kan inderdaad een knop omzetten. Ik kon dat zelfs nadat mijn vader overleden was. Had ik het op een gegeven ogenblik gehad met zielig zijn, knop om en die middag leuke dingen doen. En dan de volgende dag weer in het regime.

Wees gerust: ik claim niet normaal te zijn.
quote:
Met die trekken lukt dat allicht. Je eeet hoe ik daarover denk.
Ja, ik weet hoe laag jij de lat legt.
quote:
Daar doe je mij zwaar tekort mee.
Proof me wrong.
pi_64114623
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:53 schreef EchtGaaf het volgende:

Of zou het werk dan toch niet zo zwaar zijn?
Die conclusie zou jou uitkomen...
  donderdag 18 december 2008 @ 12:01:53 #243
212757 Fajarowicz
1.d4 pf6 2.c4 e5!
pi_64114732
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die conclusie zou jou uitkomen...
Wat zou de topmannen eigenlijk goed uitkomen?
  donderdag 18 december 2008 @ 12:42:52 #244
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_64116176
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]
En vooralsnog weiger je om inhoudelijk te reageren op de hoogleraren die jouw visie finaal onderuit halen..............
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_64116529
Dus, samenvattend, EchtGaaf vind het moreel onverantwoord om veel geld te verdienen, de rest van de wereld kan het aan de balzak jeuken.
  donderdag 18 december 2008 @ 13:06:39 #246
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_64116937
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:52 schreef Scorpie het volgende:
Dus, samenvattend, EchtGaaf vind het moreel onverantwoord om veel geld te verdienen, de rest van de wereld kan het aan de balzak jeuken.
Nee, EG vindt het moreel onverantwoord dat mensen die dingen kunnen die hij niet kan/ snapt en die geen of een minderwaardige studie gedaan hebben dan hij veel meer verdienen.
Dat hij veel meer verdient dan mensen die een mindere opleiding hebben of in een ander land wonen is niet meer dan rechtvaardig volgens EG.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_64117346
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:06 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nee, EG vindt het moreel onverantwoord dat mensen die dingen kunnen die hij niet kan/ snapt en die geen of een minderwaardige studie gedaan hebben dan hij veel meer verdienen.
Dat hij veel meer verdient dan mensen die een mindere opleiding hebben of in een ander land wonen is niet meer dan rechtvaardig volgens EG.
Ah oja, duidelijk.
pi_64119820
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:01 schreef Fajarowicz het volgende:

Wat zou de topmannen eigenlijk goed uitkomen?
Ik denk dat deze discussie op fok ze geen reet interesseert eigenlijk...
pi_64119882
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:06 schreef Xtreem het volgende:

De spijker op zijn kop! Ik noem het EG-belang.
  † In Memoriam † donderdag 18 december 2008 @ 14:39:32 #250
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_64119937
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat deze discussie op fok ze geen reet interesseert eigenlijk...
Bovendien is het totaal niet relevant.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')