Kijk, zo nijdig word ik er nou ook van.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
alleen zeg ik NERGENS dat het bewijs is.... ik zeg HET IS TER KENNISGEVING niet als BEWIJS.
waarom is lezen zo moeilijk.
[..]
waar zeg ik dat ik het als bewijs aandraag?
inderdaad, waar zeg ik dat het als bewijs dient?quote:
mijn vraag rest: waar zeg ik dat ik het als bewijs aandraag?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:47 schreef sjoep het volgende:
[..]
Kijk, zo nijdig word ik er nou ook van.
Kijk eens naar de post-icons svp.....
Kerel, je trapt er tot aan je knieen ongeveer in.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
mijn vraag rest: waar zeg ik dat ik het als bewijs aandraag?
ik trap waarin? als je het knipoogje bedoelt dan care ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:00 schreef sjoep het volgende:
[..]
Kerel, je trapt er tot aan je knieen ongeveer in.
Tip: ignore.
Omdat ik uit ervaring weet dat je het af en toe lastig vindt zal ik het uitleggen:quote:
ik claim niks. als jij zegt: bewijs het dan kan ik het niet. het is ter kennisgeving niet als bewijs.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Het was even stoken Michielos.. eindelijk een wetenschapper die iets claimt wat niet te bewijzen is enzo
ik beweer het niet, ik claim het niet, het is ter kennisgeving. zoals ik zeg kan ik hoogstens de kaartjes inscannen. Dat is het beste dat ik kan doen(camera en opname apparatuur was verboden).quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:04 schreef sjoep het volgende:
[..]
Omdat ik uit ervaring weet dat je het af en toe lastig vindt zal ik het uitleggen:
Jij beweert dat je naar Derek geweest bent, en dat daar een reading heeft plaats gevonden bij jouw maat. Jullie hebben volgehouden tegenover Derek dat hij gelijk had, maar, beweren jullie, dat was helemaal niet zo.
Dat moeten wij allemaal maar aannemen.
Dat doen wij dan ook. Je eerdere verhaal dat je er geweest bent, hoe het ging, dat je een handtekening had, dat je dat boek maar niet hebt laten signeren, dat heeft iedereen gewoon voor waar aangenomen.
Waarom wil je dat andersom dan niet?
Dit is gewoon hetzelfde.
Zie je, zo frustrerend is het nou. Dat je iets meemaakt, je vertelt het, en dan zegt iemand anders dat je het uit je duim zuigt.
Oh, tot zover de uitleg, voor een dolletje weer uitdraait op een heel topic an sich.
Ja, de reading was niet voor mij, dat heb ik ook net 300x gezegd. En over het bewijzen van claims. Er is wel een mate van waarop de claims bewezen worden. Als ik zeg: ik ga naar de slager, hoef ik dit echt niet te bewijzen, net zo min ik hoef te bewijzen dat ik naar derek geweest ben(en wat ik wel zal doen). Als iemand zegt dat hij astrale projectie doet en sex met aliens heeft, vind ik dat dit wel gezien mag worden. Extraordinary claims require extraordinary evidence, dat is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:09 schreef sjoep het volgende:J
Je snapt echt geen ruk van wat ik zeg, maar laat maar lekker zitten.
Wat ik nog wel wil zeggen, is dat ik het best wel stom vind, dat je altijd hier je mond vol hebt van debunken en grote woorden over hoe mensen de boel belazeren. Dan zit je daar, dan zegt Derek iets dat niet waar is, en dan hou je je mond.
Dat vind ik dus gewoon echt stom.
Net zo iets als mensen die niet naar de stembus gaan, maar wel schelden op de politiek.
Maar je gebruikt je kennisgeving wel om aan te dikken dat Derek dus 'maar' een CR zou zijn.. jouw verhaal zou dat dus bewijzen als we het voor waar zouden aannemen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik claim niks. als jij zegt: bewijs het dan kan ik het niet. het is ter kennisgeving niet als bewijs.
Ik kan hoogstens de toegangskaartjes inscannen, dat is het meeste dat ik kan doen. En zelfs dat zou geen bewijs zijn. Vandaar dat ik al vanaf de eerste post zeg dat het geen bewijs is maar enkel kennisgeving.
ik probeer er ook niemand mee te overtuigen aangezien het zo omver geschopt kan worden. Enfin ikz al proberen het een volgende keer wel op te nemen.
OMG, kind!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:19 schreef Michielos het volgende:
En met het geen ruk snappen. Ik heb het idee dat jij zelf soms niet snapt wat anderen hier zeggen, maar dat is weer een andere discussie.
omdat er mensen zijn die het niet met je eens zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:12 schreef Matteüs het volgende:
Die vent is toch een oplichter? Waarom discussieert men nog over hem dan?
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Het was even stoken Michielos.. eindelijk een wetenschapper die iets claimt wat niet te bewijzen is enzo
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:03 schreef Bastard het volgende:
Of overgebleven toegangskaarten, zou al iets schelen.. maar anders kan ik ook zeggen dat ik bij Derek was, en hij gaf me een reading hee.. wist nog precies wat ik op mijn 8e verjaardag deed en met wie.. ongeloofelijk!
En dat maakt zijn claim over Derek ook meteen waar he, je bent goedgelovig knulquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
[..]
En dan die foto's gewoon geposthahahahahaha
ye, daarom zei ik ook dat ik niet verder kan gaan dan de tickets in te scannen(het was niet voor een TV show zo werd van tevoren gezegd en opname apparatuur was verboden). Ik heb echter een manier gevonden hoe ik dit een volgende keer wel zou kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat maakt zijn claim over Derek ook meteen waar he, je bent goedgelovig knul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |