quote:Op maandag 24 november 2008 11:50 schreef Prst_ het volgende:
Standaardreactie op dit soort verzoeken:
'Ja doeg! Dan maken jullie het alleen maar belachelijk! Parels voor de zwijnen. Daarnaast hoef ik helemaal niks te bewijzen. Ik weet wat ik gezien heb en dat is genoeg.'
'Ik heb helemaal geen filmpje!'
ik wist et welquote:Op maandag 24 november 2008 18:54 schreef DjinN het volgende:
nee, ik zet het filmpje niet online, maar dat is meer om de reden dat ik het privé vind. Ik vind dat ik het recht heb om het voor mij zelf te houden. Dat ik jullie überhaupt zoiets vertel is tot daar aan toe. Ik vind namelijk niet dat ik tegenover jullie verantwoording voor zoiets af moet leggen.
Wat iedereen vind/zegt moet ie zelf weten...('nep, blablabla, je hebt geen filmpje, blablabla') dat interesseert me eigenlijk weinigIk weet wat ik zie (ik ben niet voor niets helderziend).
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef L.Denninger het volgende:
stofdeeltje vlak voor de lens, daardoor out-of-focus.
Ho ho, je vergeet wat he. Hij weet wat hij ziet, want hij is wel ff helderziend ja! Ik bedoel, don`t fuck with the helderzienden, jeweetz! Als hij zegt dat het een fuckin` orb is omdat hij fuckin` helderziend is, dan is het zo, mattie van me!quote:Op maandag 24 november 2008 23:14 schreef L.Denninger het volgende:
Ah, het is echt want ik heb een filmpje maar ik laat het lekker niemand zien.
Fair point !
Nou nou, even rustig hequote:Op maandag 24 november 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, je vergeet wat he. Hij weet wat hij ziet, want hij is wel ff helderziend ja! Ik bedoel, don`t fuck with the helderzienden, jeweetz! Als hij zegt dat het een fuckin` orb is omdat hij fuckin` helderziend is, dan is het zo, mattie van me!
Jeweetz!
Dat is natuurlijk een catch-22: als ze zou zeggen dat ze inderdaad dit had zien aankomen, waarom zou je dan zo reageren!? En als ze zegt dat ze dit niet zag aankomen, dan kan ze blijkbaar niet alles zien aankomen !quote:Op maandag 24 november 2008 23:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zeker als helderziende had ze dat toch moeten zien aankomen ?
Zolang de persoon die beweert over een paranormale gave te beschikken het mysterieus houdt en niet met concrete dingen aankomt, zijn er altijd 2 mogelijkheden:quote:Op maandag 24 november 2008 23:25 schreef L.Denninger het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is wat mensen nou denken als ze posten "het is echt en ik heb het zelf op film staan !".
Denken ze dan echt dat mensen zullen zeggen : "Oh, nou, verhip, dan is het dus zo !" ?
Verwachten ze de vraag "Really ? Mag ik 'm eens zien dan ?" dan echt niet ?![]()
Camera, lights, ... action!!!.quote:Op dinsdag 25 november 2008 04:56 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook helderziend en ik kan dmv telekinese voorwerpen bewegen.
Ik heb dit zelfs exclusief op film staan.
En HelderHeinekenDrinkers..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef SicSicSics het volgende:_!
Je hebt inderdaad twee groepen mensen;
Helderzienden en Helderdenkenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |