quote:Op donderdag 20 november 2008 12:36 schreef L.Denninger het volgende:
stofdeeltje vlak voor de lens, daardoor out-of-focus.
Je was me voorquote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef ehqo het volgende:
Dat enorme zwarte rechthoek ding vind ik veel vager. Wat is dat??
Spannend.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef Summers het volgende:
misschien wel een lichtbol , mijn zusje heeft precies zo'n foto alleen zag ze eerst de blauwe bol die anderen niet zagen en toen zei ze "geef snel de camera " en toen maakte ze de foto en de bol stond er op .
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef ehqo het volgende:
Dat ie perfect rond is is een gevolg van het out-of-focus zijn en het microscopisch formaat van het stofje.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:40 schreef Moondreamer het volgende:
Tjonge, wat zitten hier gasten op het forum die altijd erg kort door de bocht gaan.![]()
Dat stofje van jullie is wel erg perfect rond !![]()
....................maar ja, dat is nu eenmaal het karakter van dit forum
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef ehqo het volgende:
edit: want ik vergiste me inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 12:54 schreef Roquefort het volgende:
Een orb. Een doodnormaal fotografisch verschijnsel waar TRU-volk graag een bovennatuurlijke verklaring achter zoekt.
Hier heb je er weer zo een, letters en cijfers en wetenschap.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat ie perfect rond is is een gevolg van het out-of-focus zijn en het microscopisch formaat van het stofje.
Gewoon prima volgens de wetten van de natuurkunde en de optica.
whehe, heb je der weer een die het logische omruilt voor het onlogischequote:Op donderdag 20 november 2008 12:59 schreef Moondreamer het volgende:
[..]
Hier heb je er weer zo een, letters en cijfers en wetenschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |