Hoe heb je die 0,01% berekend? En je baseert je op veronderstellingen, in mijn opinie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De kans van slagen is 0,01% maar goed. Ik doel een beetje op de redactionele onafhankelijkheid. Zou jou toch wel moeten aanspreken ?
Leuk ja. Ik heb wel wat voorstellen:quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want de eerlijkheid gebied me te zeggen dat Rosenmuller mooie documentaires gemaakt heeft (waarbij je soms wel eens misselijk werd als hij zijn ware aard liet zien). Ik hoop inderdaad dat uitgerangeerd rechts die kans ook krijgt bij PON.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk ja. Ik heb wel wat voorstellen:
- Een real life soap van Gonny van den Oudenallen.
- Wiegel weet het Wel - een consumentenrubriek met Hans W.
- Retteketet uit de Rimboe - met Philomena Bijlhout-
- Mat Herben vertelt.... (een programma van 1,5 uur waarin Mat Herben vertelt over zijn leven)
- Rechtsdraaiend - een politiek programma olv Herman Heinsbroek
- Lingo - met alleen maar rechtse ballen
enz. enz.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Leuk ja. Ik heb wel wat voorstellen:
- Een real life soap van Gonny van den Oudenallen.
- Wiegel weet het Wel - een consumentenrubriek met Hans W.
Omdat normale politici allang doorhebben dat er niets mee te winnen valt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom Sorensen dat moet gaan trekken snap ik dan weer niet, maar goed...
Waarschijnlijk omdat Geert Wilders het al druk genoeg heeft en niemand anders het aandurft. Want bij de VVD bijvoorbeeld zitten alleen lafbekken (uitgezonderd de Bolk).quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom Sorensen dat moet gaan trekken snap ik dan weer niet, maar goed...
Los van het politici verhaal vind ik het best zonde dat we niet een soort equivalent van Telegraaf/Elsevier in onze omroepen hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat normale politici allang doorhebben dat er niets mee te winnen valt.
Alleen Zeurensen heeft niet door dat puur rechtse insteek heel makkelijk te doorzien is en daarmee ongeloofwaardig.
Netzoals jullie destijds massaal zeiden dat Fortuyns politieke carriere voorbij was toen hij bij Leefbaar Nederland werd weggetrapt omdat hij bleef zeggen dat Nederland Vol is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De kans van slagen is 0,01% maar goed.
Ik eigenlijk ook wel, vooral omdat het sowieso beter zal zijn voor links.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Los van het politici verhaal vind ik het best zonde dat we niet een soort equivalent van Telegraaf/Elsevier in onze omroepen hebben.
Wat moet een presentator dan doen? Zij zal ook enigszins verrast zijn door de opmerking, bovendien hebben ze maar een paar minuten en waarschijnlijk zat Lammers er niet om over politiek te praten. Dan hebben niet alle presentatoren een scherpe opmerking paraat en lachen ze ’t maar weg om vervolgens over het echte onderwerp te praten. Dus ik blijf ’t een raar voorbeeld vinden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat het ontvangen werd door algemeen gelach en een kritiekloze houding van de presentator en de aanwezigen.
Ontken je dan dat het nogal beroerd is gegaan met zijn politieke carriere?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Netzoals jullie destijds massaal zeiden dat Fortuyns politieke carriere voorbij was toen hij bij Leefbaar Nederland werd weggetrapt omdat hij bleef zeggen dat Nederland Vol is.
Prima dat jouw mening is dat Sörensen niet sterk over kwam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Wat moet een presentator dan doen? Zij zal ook enigszins verrast zijn door de opmerking, bovendien hebben ze maar een paar minuten en waarschijnlijk zat Lammers er niet om over politiek te praten. Dan hebben niet alle presentatoren een scherpe opmerking paraat en lachen ze ’t maar weg om vervolgens over het echte onderwerp te praten. Dus ik blijf ’t een raar voorbeeld vinden.
En in de rest van het gesprek kwam Sorensen ook niet sterk over. Hij kon niet eens zijn probleem fatsoenlijk verwoorden.
Sörensen is niet de politiek ingegaan omdat hij een raspoliticus is, nee. Hij is inderdaad niet zo'n geslepen gladjakker als een Wouter Bos of Jack de Vries, die weliswaar mooie praatjes hebben, maar je belazeren waar je bijstaat. Hij is de politiek ingegaan omdat hij zich oprecht zorgen maakte (en nog steeds maakt) om Rotterdam.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Wat moet een presentator dan doen? Zij zal ook enigszins verrast zijn door de opmerking, bovendien hebben ze maar een paar minuten en waarschijnlijk zat Lammers er niet om over politiek te praten. Dan hebben niet alle presentatoren een scherpe opmerking paraat en lachen ze ’t maar weg om vervolgens over het echte onderwerp te praten. Dus ik blijf ’t een raar voorbeeld vinden.
En in de rest van het gesprek kwam Sorensen ook niet sterk over. Hij kon niet eens zijn probleem fatsoenlijk verwoorden.
Klopt, enerzijds hebben er ikweetniethoeveel mensen het plan opgevat om een omroep te beginnen, waarvan niks terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hoe heb je die 0,01% berekend? En je baseert je op veronderstellingen, in mijn opinie.
Beroerd is nogal zacht uitgedrukt, want nog voordat hij uberhaupt kon beginnen, werd hij door iemand uit de achterban van de linksekerk afgeschoten.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ontken je dan dat het nogal beroerd is gegaan met zijn politieke carriere?
Ik ben nog een tijdje lid geweest van LLink, heb me laten verleiden door een reclamecampagne waarbij de nadruk werd gelegd op idealistische motieven e.d. Toen me duidelijk werd wat voor figuren er achter LLink zaten, zoals die Nico Koffeman toen heb ik onmiddelijk mijn abonnement opgezegd. Schoelje was weer eens in de maling genomen door links met haar mooie praatjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |