abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63406077
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

De kans van slagen is 0,01% maar goed. Ik doel een beetje op de redactionele onafhankelijkheid. Zou jou toch wel moeten aanspreken ?
Hoe heb je die 0,01% berekend? En je baseert je op veronderstellingen, in mijn opinie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63406079
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook want de eerlijkheid gebied me te zeggen dat Rosenmuller mooie documentaires gemaakt heeft (waarbij je soms wel eens misselijk werd als hij zijn ware aard liet zien). Ik hoop inderdaad dat uitgerangeerd rechts die kans ook krijgt bij PON.
Leuk ja. Ik heb wel wat voorstellen:

- Een real life soap van Gonny van den Oudenallen.
- Wiegel weet het Wel - een consumentenrubriek met Hans W.
- Retteketet uit de Rimboe - met Philomena Bijlhout-
- Mat Herben vertelt.... (een programma van 1,5 uur waarin Mat Herben vertelt over zijn leven)
- Rechtsdraaiend - een politiek programma olv Herman Heinsbroek
- Lingo - met alleen maar rechtse ballen

enz. enz.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:23:01 #103
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63406249
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

- Retteketet uit de Rimboe - met Philomena Bijlhout-
- Mat Herben vertelt.... (een programma van 1,5 uur waarin Mat Herben vertelt over zijn leven)
- Rechtsdraaiend - een politiek programma olv Herman Heinsbroek
- Lingo - met alleen maar rechtse ballen

enz. enz.
.

De leugen regeert - met hans van Baalen en A-J Boekesteijn.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:23:05 #104
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63406252
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar waarom trek je het zo in het belachelijke? Het lijkt me wel een verrijking als er een puur rechtse omroep bij het Bestel komt. Het liefste zou ik dat hele omroepenstelsel afschaffen maar zolang dat nog niet gebeurt lijkt dit me wel een goede aanvulling.

Waarom Sorensen dat moet gaan trekken snap ik dan weer niet, maar goed...
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:25:26 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63406328
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:

Omdat normale politici allang doorhebben dat er niets mee te winnen valt.

Alleen Zeurensen heeft niet door dat puur rechtse insteek heel makkelijk te doorzien is en daarmee ongeloofwaardig.
pi_63406409
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarschijnlijk omdat Geert Wilders het al druk genoeg heeft en niemand anders het aandurft. Want bij de VVD bijvoorbeeld zitten alleen lafbekken (uitgezonderd de Bolk).

Kennen jullie trouwens die show, 'The Running Man'. Ik zat te denken aan een hele goede, multiculturele variant daarop. Succes verzekerd, en nog praktisch bovendien!
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:28:17 #107
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63406435
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:25 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Omdat normale politici allang doorhebben dat er niets mee te winnen valt.

Alleen Zeurensen heeft niet door dat puur rechtse insteek heel makkelijk te doorzien is en daarmee ongeloofwaardig.
Los van het politici verhaal vind ik het best zonde dat we niet een soort equivalent van Telegraaf/Elsevier in onze omroepen hebben.
pi_63406470
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

De kans van slagen is 0,01% maar goed.
Netzoals jullie destijds massaal zeiden dat Fortuyns politieke carriere voorbij was toen hij bij Leefbaar Nederland werd weggetrapt omdat hij bleef zeggen dat Nederland Vol is.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:31:03 #109
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63406519
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Los van het politici verhaal vind ik het best zonde dat we niet een soort equivalent van Telegraaf/Elsevier in onze omroepen hebben.
Ik eigenlijk ook wel, vooral omdat het sowieso beter zal zijn voor links. .
pi_63406536
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:12 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het erom dat het ontvangen werd door algemeen gelach en een kritiekloze houding van de presentator en de aanwezigen.
Wat moet een presentator dan doen? Zij zal ook enigszins verrast zijn door de opmerking, bovendien hebben ze maar een paar minuten en waarschijnlijk zat Lammers er niet om over politiek te praten. Dan hebben niet alle presentatoren een scherpe opmerking paraat en lachen ze ’t maar weg om vervolgens over het echte onderwerp te praten. Dus ik blijf ’t een raar voorbeeld vinden.
En in de rest van het gesprek kwam Sorensen ook niet sterk over. Hij kon niet eens zijn probleem fatsoenlijk verwoorden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:31:57 #111
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_63406544
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Netzoals jullie destijds massaal zeiden dat Fortuyns politieke carriere voorbij was toen hij bij Leefbaar Nederland werd weggetrapt omdat hij bleef zeggen dat Nederland Vol is.

Ontken je dan dat het nogal beroerd is gegaan met zijn politieke carriere?
pi_63406553
Exit LLiNK , welkom PON.
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:34:00 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63406628
Dat ledental zal geen probleem zijn voor ze maar ik ben benieuwd of de organisatie hetgaat houden en er niet een soort LPF-omroep ontstaat.
pi_63406725
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Wat moet een presentator dan doen? Zij zal ook enigszins verrast zijn door de opmerking, bovendien hebben ze maar een paar minuten en waarschijnlijk zat Lammers er niet om over politiek te praten. Dan hebben niet alle presentatoren een scherpe opmerking paraat en lachen ze ’t maar weg om vervolgens over het echte onderwerp te praten. Dus ik blijf ’t een raar voorbeeld vinden.
En in de rest van het gesprek kwam Sorensen ook niet sterk over. Hij kon niet eens zijn probleem fatsoenlijk verwoorden.
Prima dat jouw mening is dat Sörensen niet sterk over kwam.
Ik plaatste enkel jouw beschouwing over het gekozen fragment in mijn opinie in het juiste perspectief.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63407020
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Sörensen is niet de politiek ingegaan omdat hij een raspoliticus is, nee. Hij is inderdaad niet zo'n geslepen gladjakker als een Wouter Bos of Jack de Vries, die weliswaar mooie praatjes hebben, maar je belazeren waar je bijstaat. Hij is de politiek ingegaan omdat hij zich oprecht zorgen maakte (en nog steeds maakt) om Rotterdam.

Gelukkig is er in die stad door de komst van LR veel verbeterd. Jammer alleen dat de PvdA dat momenteel weer allemaal aan het afbreken is. Reden voor mij en veel andere autochtonen om er definitief weg te gaan. Die stad is definitief verloren, met of zonder Sörensen. Sneu voor die autochtonen die niet de middelen hebben om er weg te gaan, maar dat is deels ook hun eigen schuld. Hadden ze maar niet al die jaren PvdA moeten stemmen.
pi_63407434
Als het voor Sorensen allemaal zo overduidelijk is, moet hij imo toch meer kunnen vinden dan één fragmentje waarin een gast wat roept (waar de omroep niks aan kan doen)? Als je op tv je nieuwe omroep mag/moet promoten zorg je toch dat je een fatsoenlijk verhaal met wat duidelijk voorbeelden hebt? Het ontsteeg amper het fok! niveau, beetje grachtengordel en linkse kerk roepen...en weinig onderbouwing.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_63407473
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Hoe heb je die 0,01% berekend? En je baseert je op veronderstellingen, in mijn opinie.
Klopt, enerzijds hebben er ikweetniethoeveel mensen het plan opgevat om een omroep te beginnen, waarvan niks terecht is gekomen.

Ten tweede, met alleen 50.000 leden ben je er nog niet. Dan kan je pas de status aanvragen bij het Commisariaat voor de Media. Die gaat vervolgens beoordelen of je al dan niet wordt toegelaten. En dan moet je dus met een doortimmerd programmatisch plan komen waaruit blijkt dat je een verrijking zal zijn voor het bestel.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_63407671
De PO is trouwens wel verbeterd op dit vlak het afgelopen jaar. Ze doen hard hun best er alsnog wat van te maken, waarschijnlijk omdat de minister gedreigd heeft anders alsnog de geldkraan dicht te draaien.

Zo zag ik laatst zo'n negerinnetje bij het jeugdjournaal druk in de weer met Obama en McCain t-shirts. Haar Obama-gezindheid straalde er uiteraard aan alle kanten vanaf, maar toch bleef ze correct en trok ze om beurten allebei de shirts aan, zonder zich daarbij op wat voor manier dan ook uit te spreken voor de door haar zo geliefde excuusneger. Een hele verbetering als je het vergelijkt met 7 jaar geleden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BabyBel4 op 21-11-2008 16:19:35 ]
pi_63407988
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:31 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ontken je dan dat het nogal beroerd is gegaan met zijn politieke carriere?
Beroerd is nogal zacht uitgedrukt, want nog voordat hij uberhaupt kon beginnen, werd hij door iemand uit de achterban van de linksekerk afgeschoten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63408195
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:32 schreef BabyBel4 het volgende:
Exit LLiNK , welkom PON.
Ik ben nog een tijdje lid geweest van LLink, heb me laten verleiden door een reclamecampagne waarbij de nadruk werd gelegd op idealistische motieven e.d. Toen me duidelijk werd wat voor figuren er achter LLink zaten, zoals die Nico Koffeman toen heb ik onmiddelijk mijn abonnement opgezegd. Schoelje was weer eens in de maling genomen door links met haar mooie praatjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')