abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63524856
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:46 schreef BabyBel4 het volgende:

[..]

Sörensen is niet de politiek ingegaan omdat hij een raspoliticus is, nee. Hij is inderdaad niet zo'n geslepen gladjakker als een Wouter Bos of Jack de Vries, die weliswaar mooie praatjes hebben, maar je belazeren waar je bijstaat. Hij is de politiek ingegaan omdat hij zich oprecht zorgen maakte (en nog steeds maakt) om Rotterdam.

Gelukkig is er in die stad door de komst van LR veel verbeterd. Jammer alleen dat de PvdA dat momenteel weer allemaal aan het afbreken is. Reden voor mij en veel andere autochtonen om er definitief weg te gaan. Die stad is definitief verloren, met of zonder Sörensen. Sneu voor die autochtonen die niet de middelen hebben om er weg te gaan, maar dat is deels ook hun eigen schuld. Hadden ze maar niet al die jaren PvdA moeten stemmen.
Hij is toch leraar? Van een leraar mag je verwachten dat hij goed kan formuleren.
Dus als hij zijn problemen niet goed kan formuleren, nadat hij er een oplossing voor bedacht en publiek gemaakt heeft, doet hij iets heel erg niet goed. Dan is hij wel mooi in lijn met zijn publiek, dat dan weer wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 26 november 2008 @ 10:25:14 #152
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63530262
Als Marcel van Dam op de beeldbuis kan dan mag deze man dat van mij ook wel. Zal er alleen nooit naar kijken net zoals ik ook nooit naar Van Dam keek.
pi_63531333
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hij is toch leraar? Van een leraar mag je verwachten dat hij goed kan formuleren.
Dus als hij zijn problemen niet goed kan formuleren, nadat hij er een oplossing voor bedacht en publiek gemaakt heeft, doet hij iets heel erg niet goed. Dan is hij wel mooi in lijn met zijn publiek, dat dan weer wel.
Misschien kan hij de problemen niet goed formuleren omdat er geen problemen zijn ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_63532145
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Misschien kan hij de problemen niet goed formuleren omdat er geen problemen zijn ?
Ah, dat zou kunnen. Dan is zijn actie dus overbodig.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')