Geen eerlijke strijd... PPT heeft de gehele schatkist tot zijn beschikking. Amerika kijkt niet op een miljardje meer of minder schuld.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:12 schreef Crazy Harry het volgende:
Dr is daar gewoon een strijd aan de gang om wie het sterkst is; de PPT of de rest
Ik denk dat dit erger, aangezien dit de onzekerheid alleen maar aanwakkert.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik keek op school ff rond 4 uur... AEX op -5.5%... denk je wordt een recorddag... gaat alles ineens weer omhoog
Ik weet niet wat erger zal zijn.... gewoon eens een keer hard doorknallen naar beneden, bodem bereiken en dan weer omhoog... of zoals het nu gaat maar op dit niveau blijven ronddolen.
Hij moet gewoon de waarheid vertellen, simpel zat. De kijkers van RTL Z zijn echt niet genoeg om de markt totaal te beinvloeden.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Op RTLZ (17:30) wordt net door een analist (Jos Versteeg) gezegd dat de beurs waarschijnlijk door de 200 punten gaat....
Is het slim om dit soort dingen op TV te gaan roepen? Of gaat deze uitspraak de boeken in als een katalysator?
Ik weet niet precies wat het zou kosten, maar volgens mij moet je vele miljarden in de beurs pompen voor een paar punten winst.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen eerlijke strijd... PPT heeft de gehele schatkist tot zijn beschikking. Amerika kijkt niet op een miljardje meer of minder schuld.
Alweer.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Olifantje ging weer exit. Al met al een meevallende dag voor Aegon.
Dat heb ik hier op fok ook al gepost, alleen had ik gewed op november...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:41 schreef RvLaak het volgende:
Op RTLZ (17:30) wordt net door een analist (Jos Versteeg) gezegd dat de beurs waarschijnlijk door de 200 punten gaat....
Is het slim om dit soort dingen op TV te gaan roepen? Of gaat deze uitspraak de boeken in als een katalysator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |