abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63497092
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee. Iedereen moet maar even rekening houden met de fragiliteiten van een ander. Als je weet dat iemand makkelijk over de zeik te krijgen is en je krijgt diegene over de zeik is dat allang geen prestatie meer en frustreert het de discussie. Ja Summer en Sjoep kunnen ietwat overgevoelig zijn en ja dat is allang bekend dus kan je ook besluiten om bepaalde knopjes NIET in te drukken zodat de discussie normaal blijft.

Dus chill en laat je teksten niet verdwijnen of chill niet en heb kans dat er hele lappel wel verdwijnen. (van iedereen)
Ze moeten zich zelf maar eens bewust worden van hun fragiliteiten. Niemand houd een geweer vast en drukt het tegen het huilende hoofdje van Summers terwijl hij haar commandeert;

SUMMERS POST HIER OF IK SCHIET

Zoals je al terug hebt kunnen lezen begon ze zelf met steuken, dit is meerdere malen aangetoont en ik vind het dan krom om te zeggen dat de Denninger maar rekening moet houden met de fragiliteiten van een ander persoon, die hij niet in den levende lijve kent, die zelf kan kiezen wanneer en waar ze post.

Het is verder niet eens de taak van Denninger om Summers aan haar psychische tekortkomingen te wijzen en als ze het niet aankan moet ze wellicht een ander forum zoeken nietwaar? Als je je eigen mening niet mag verkondigen omdat een user misschien of WELLICHT over de rooie kan gaan (omdat ZIJ tekortkomingen heeft op communicatief gebied) betekend dat het forum snel in een oneerlijk leugenachtig geheel omgetoverd word waarin iedereen maar aan de voeten moet liggen van personen die zich zelf een slachtoffer rol toegewezen hebben.

Daarmee wil ik ook zeggen dat niet YOGI of BASTARD de mods zijn maar Summers en Sjoep. Zij kunnen immers zo volslagen zielig en belachelijk reageren en zorgen dat threads closed worden of post aangepast worden. Wie heeft het hier nou voor het zeggen? Summers en Sjoep of jij en Bastard? Het lijkt er echter op dat jullie dat niet zijn aangezien de 1e twee kunnen zorgen voor closed threads en aangepaste posts. Ze hoeven enkel maar gepikeerd te reageren en voila; ze hebben hun zinnetje weer. Ik ga er van uit dat jullie niet zonder reden aangewezen zijn als mods, dus laat je die taak zeker niet afnemen door andere personen die blijkbaar kunnen beslissen wat aangepast moet worden en welke thread geclosed moet worden.

voorbeeld uit de praktijk; Ik zat op een forum en er waren mensen die , wanneer ze de discussie niet konden winnen, gewoon foto's van geslachtsdelen poste waarna de thread gesloten werd. MAW; deze mensen kunnen beslissen wanneer threads gesloten worden of ge-edit,de hele weg terug naar het punt waar alles nog veilig was en ze zich niet op glad ijs bevonden. Dit is wat NU ook gebeurd en zoiets moet je inzien. Je ziet toch dat er woorden in de mond gelegd worden en dat er nauwelijks gelezen word door bepaalde personen. Ik vind dat Denninger zijn punten bijvoorbeeld niet knullig brengt en als dat wel zo is, dat dat gewoon een absolute noodzaak is, omdat mensen het nauwelijks begrijpen of schijnen te lezen.

Voor verder bewijs; lees deze thread nog maar eens na en bedenk goed wie nou daadwerkelijk de aanstichter was van al dit alles. kijk ook maar wie gemod word en welke personen de dans ontspringen. Ik denk dat het punt wel duidelijk is;

gegroet
Flammie

[ Bericht 11% gewijzigd door Flammie op 25-11-2008 05:55:06 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 07:17:01 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_63497243

[ Bericht 100% gewijzigd door Summers op 25-11-2008 09:23:36 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_63497493
=Deze pas ik ook maar even aan om verdere discussie te stoppen.=

[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 25-11-2008 08:09:34 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:06:03 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63497513
Goh nou, Summers geeft ook eens een sarcastische post zeg.. bwoh nu hebben we dr in de tang jongens! En al die andere posts die regelmatig steken onder water zijn of mooi omkleed zijn met woorden waar eigenlijk te lezen valt "je bent achterlijk" jegens haar vergeten we dan voor het gemak even.

Grow up, ga niet overal op in en ga geen spijkers zoeken op laag water naar elkaar, daar is dit hier niet voor. Door jullie gedrag verhinder je andere mensen mee te posten, en dat is in iedereen zijn nadeel.

Overigs, de volgende die toch meent niet inhoudelijk op het topic hoeft te reageren word gewoon de post van gedelete. We hebben een mooi feedback topic voor al uw complimenten.
The truth was in here.
pi_63497524
Mooi zo; de fortuneteller was correct over nog een aantal andere zaken, zoals ik op de vorige page al omschreef.

Nog steeds tast ik in het duister, maar nogmaals; ik vind het -hoe ze het ook doet- een fascinerende ervaring:)
jammer dat ze tot nu toe, enkel slecht nieuws voorspelde
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:12:00 #131
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63497564
Slecht nieuws? Ze gaf je een waarschuwing over een ongeluk toch.. ja goed, dan moet je maar kijken wat je er mee doet.. voor hetzelfde geldt stoot je je teen aan een stoelpoot, valt ook in die categorie.
The truth was in here.
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 08:12:25 #132
230491 Zith
pls tip
pi_63497567
Je bent nu klaar. Stap morgenochtend in de zwarte auto, dan zul je meer informatie krijgen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63497641
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Slecht nieuws? Ze gaf je een waarschuwing over een ongeluk toch.. ja goed, dan moet je maar kijken wat je er mee doet.. voor hetzelfde geldt stoot je je teen aan een stoelpoot, valt ook in die categorie.
Ze gaf geen waarschuwing, ze zei dat ik een ongeluk zou krijgen. Als dit niet gebeurde had ze t mis. Een waarschuwing is meer in de trent van;

KIJK UIT OP DIE DAG, JE ZOU WEL EENS EEN ONGELUK KUNNEN KRIJGEN

maar ze vertelde het meer in de zin van;

19 NOVEMBER KRIJG JE EEN ONGELUK

En ze had het bij het juiste eind. En inderdaad, zoals ik al eerder omschreef, kan een ongeluk nogal veelomvattend zijn
quote:
Deze post is ook maar aangepast om verdere discussie te voorkomen
tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk die posts van mij wel Dat mag ik toch wel oneerlijk vinden? Want wederom legt ze me de woorden in de mond en als ik me zelf wil verdedigen tegen haar leugens en onbegrip word me de mond gesnoerd zoals nu weer. Maar dat is juist wat ik bedoel met het "leugenachtig geheel" dus ik heb mijn laatste woord toch wel.

long story short; ik ga vaker naar deze fortuneteller en als ze meer bij het juiste eind heeft, ben ik ook zo eerlijk, in tegenstelling tot wat andere mensen beweren, om dit te vermelden. Indien het niet zo is ook.
Verder heb ik ook geen bewijs of logische onderbouwing, maar dat komt meer door het feit dat ik me er niet zo in verdiept heb

Ik houd jullie op de hoogte van dit ongekende talent

Dit weekend ga ik weer;

Verder ben ik me aan het verdiepen in de leer van de buddha. (Ja serieus). Gister heb ik mijn bloed gedoneerd aan de moeder van de rivier en volgens de religie betekend het dat je -bad luck- met de stroming wegvloeid in de rivier. Ik ben atm werkzoekende en nadat ik dit gedaan heb kreeg ik aantal job opportunities hier. Fuck rationele verklaring, ik probeer alles en als dit werkt wordt ik, of het nu door de buddha komt of niet, die-hard buddhist.

[ Bericht 8% gewijzigd door Flammie op 25-11-2008 08:24:42 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:32:14 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_63497810
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ze gaf geen waarschuwing, ze zei dat ik een ongeluk zou krijgen. Als dit niet gebeurde had ze t mis. Een waarschuwing is meer in de trent van;

KIJK UIT OP DIE DAG, JE ZOU WEL EENS EEN ONGELUK KUNNEN KRIJGEN

maar ze vertelde het meer in de zin van;

19 NOVEMBER KRIJG JE EEN ONGELUK

En ze had het bij het juiste eind. En inderdaad, zoals ik al eerder omschreef, kan een ongeluk nogal veelomvattend zijn
[..]
Kijk dat is toch frapant te noemen.. een exacte datum krijgen. 'Ze' zijn namelijk niet zo goed in datums.. dus dat is wel bijzonder!
Bij mij werd er eens gezegd "kijk jij nou eens uit de komende maand naar dat tellertje in je auto.. dat je niet te hard gaat..." meteen gevolgd met "ach, je luistert toch niet" .. ik wat lacherig natuurlijk, maar ben wel in die maand 4x geflitst!
quote:
tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk die posts van mij wel Dat mag ik toch wel oneerlijk vinden? Want wederom legt ze me de woorden in de mond en als ik me zelf wil verdedigen tegen haar leugens en onbegrip word me de mond gesnoerd zoals nu weer. Maar dat is juist wat ik bedoel met het "leugenachtig geheel" dus ik heb mijn laatste woord toch wel.
Het laatste woord kom je maar in het FB topic geven.
quote:
long story short; ik ga vaker naar deze fortuneteller en als ze meer bij het juiste eind heeft, ben ik ook zo eerlijk, in tegenstelling tot wat andere mensen beweren, om dit te vermelden. Indien het niet zo is ook.
Verder heb ik ook geen bewijs of logische onderbouwing, maar dat komt meer door het feit dat ik me er niet zo in verdiept heb

Ik houd jullie op de hoogte van dit ongekende talent

Dit weekend ga ik weer;
Succes!
quote:
Verder ben ik me aan het verdiepen in de leer van de buddha. (Ja serieus). Gister heb ik mijn bloed gedoneerd aan de moeder van de rivier en volgens de religie betekend het dat je -bad luck- met de stroming wegvloeid in de rivier. Ik ben atm werkzoekende en nadat ik dit gedaan heb kreeg ik aantal job opportunities hier. Fuck rationele verklaring, ik probeer alles en als dit werkt wordt ik, of het nu door de buddha komt of niet, die-hard buddhist.
Geloof kan veel veranderen, lees the secret ook maar eens.. ook op basis van geloof waarbij dingen kunnen gebeuren.
Het vereren van een god is nooit de bedoeling geweest van Boeddha, hij wilde aangeven dat de status van verlichting te bereiken is voor de gewone sterveling... althans is mijn interpretatie er dan van.
The truth was in here.
pi_63497835
Ik ben nog steeds lerende over de buddha.. maar nogmaals als me dit lukt (best dikke baan) dan wordt ik een DIEHARD buddha.
  dinsdag 25 november 2008 @ 09:25:39 #136
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63498537
Edit:
Reactie op Summers verplaatst naar FB : TRU FAQ en FB ter preventie van het vergallen van dit topic

[ Bericht 21% gewijzigd door _Led_ op 25-11-2008 09:33:41 ]
zzz
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:45:56 #137
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63510878
exact. kan ik daar ook een klacht indienen tegen bepaalde users die doelbewust woorden in de mond leggen en trollen?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:03:41 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_63511473
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef Michielos het volgende:
exact. kan ik daar ook een klacht indienen tegen bepaalde users die doelbewust woorden in de mond leggen en trollen?
Daar is het voor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:02:52 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70157960
Schop, ben benieuwd hoe het verder afgelopen is?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:05:41 #140
230727 sjoep
a new day!
pi_70158031
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef jogy het volgende:
Schop, ben benieuwd hoe het verder afgelopen is?
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:21:25 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70158459
tvp
The truth was in here.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 13:46:34 #142
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70193500
Hoe is het met de boedhist?
:-)
pi_70193793
Goed hoezo ?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 14:23:10 #144
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70194380
Nieuwsgierig naar de afloop Heeft de waarzeggende dame nog dingen goed voorspeld? Heb je de veel belovende baan? Gaat Summers nog reageren op mij in het andere topic?
pi_70194892
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 04:45 schreef Flammie het volgende:
ik leef nog denninger en er kwamen nog meer correcte uitspraken;

bijv;
- ze voorspel dedat de moeder van mijn vriendin gister een vuurtje of electriciteitsprobleem in haar huis zou krijgen en dat gebeurde. De stroom viel uit

daarnaast natuurlijk de gewoonlijke zweefshit dus ik tast nog steeds in het duister. Ze heeft veel zaken bij het rechte eind maar t zou dus ook zo kunnen zijn dat mijn vriendin, die er stelling in geloofd en dus mijn vertaler achteraf is , veel zaken vergeet of nu als waarheid interpreteerd terwijl dat niet zo zou hoeven. Je snapt t wel:)

Maar nogmaals,tot nu toe niks dan lof over deze waarzegster Ze doet het beter als Derek

en voor veeeel minder geld en ze blaast niet zo hoog van de toren:P.

waarom is een post dat enkel zzzzzzzzzz's bevat niet volgens de oh-zo-strenge hand van de wet gemod? misschien omdat je toch een lichte voorkeur naar summers en co hebt?
Wel interesssante hits idd.
Hoeveel misses staan er tegenover?
pi_70195586
Waarom posten we in deze thread eigenlijk?
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:10:19 #147
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70195631
Ik kwam hem tegen, en vond het wel boeiend. En de afloop is nooit verschenen in het topic!
pi_70195831
Welke afloop?

Nou ja, achteraf was de "informatie" nogal discutabel hoor want ik kreeg achteraf een vertaling van mijn vriendin daar mijn Thais op dat moment vooral qua vocab nog niet heel sterk was. Mijn vriendin is een heilig believer in fortunetellers overigens (ja ze heeft het goed getroffen met mij ) dus daar is nogal veel over te vertellen. Verder ben ik nog eens teruggegaan en vooral heel vaag en multiinterpretabel.
Het is echter SPOTGOEDKOOP en ze zal zeker niet rijk worden met haar hobby.
Daarom had ik gehoopt dat deze thread begraven bleef
  zaterdag 20 juni 2009 @ 15:20:00 #149
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_70195914
Ik bedoelde meer, heb je de baan gekregen!

En een oud Thais dametje in een schimmig tentje die de toekomst voorspeld heeft ook zijn charmes (non-sexueel wel te verstaan )
pi_70195989
Die vergelijking tussen Thais en sex altijd Wat is daarmee eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')