Ze moeten zich zelf maar eens bewust worden van hun fragiliteiten. Niemand houd een geweer vast en drukt het tegen het huilende hoofdje van Summers terwijl hij haar commandeert;quote:Op maandag 24 november 2008 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. Iedereen moet maar even rekening houden met de fragiliteiten van een ander. Als je weet dat iemand makkelijk over de zeik te krijgen is en je krijgt diegene over de zeik is dat allang geen prestatie meer en frustreert het de discussie. Ja Summer en Sjoep kunnen ietwat overgevoelig zijn en ja dat is allang bekend dus kan je ook besluiten om bepaalde knopjes NIET in te drukken zodat de discussie normaal blijft.
Dus chill en laat je teksten niet verdwijnen of chill niet en heb kans dat er hele lappel wel verdwijnen. (van iedereen)
Ze gaf geen waarschuwing, ze zei dat ik een ongeluk zou krijgen. Als dit niet gebeurde had ze t mis. Een waarschuwing is meer in de trent van;quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:12 schreef Bastard het volgende:
Slecht nieuws? Ze gaf je een waarschuwing over een ongeluk toch.. ja goed, dan moet je maar kijken wat je er mee doet.. voor hetzelfde geldt stoot je je teen aan een stoelpoot, valt ook in die categorie.
tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Deze post is ook maar aangepast om verdere discussie te voorkomen
Kijk dat is toch frapant te noemen.. een exacte datum krijgen. 'Ze' zijn namelijk niet zo goed in datums.. dus dat is wel bijzonder!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ze gaf geen waarschuwing, ze zei dat ik een ongeluk zou krijgen. Als dit niet gebeurde had ze t mis. Een waarschuwing is meer in de trent van;
KIJK UIT OP DIE DAG, JE ZOU WEL EENS EEN ONGELUK KUNNEN KRIJGEN
maar ze vertelde het meer in de zin van;
19 NOVEMBER KRIJG JE EEN ONGELUK
En ze had het bij het juiste eind. En inderdaad, zoals ik al eerder omschreef, kan een ongeluk nogal veelomvattend zijn
[..]
Het laatste woord kom je maar in het FB topic geven.quote:tuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkdie posts van mij wel
Dat mag ik toch wel oneerlijk vinden? Want wederom legt ze me de woorden in de mond en als ik me zelf wil verdedigen tegen haar leugens en onbegrip word me de mond gesnoerd zoals nu weer. Maar dat is juist wat ik bedoel met het "leugenachtig geheel" dus ik heb mijn laatste woord toch wel.
Succes!quote:long story short; ik ga vaker naar deze fortuneteller en als ze meer bij het juiste eind heeft, ben ik ook zo eerlijk, in tegenstelling tot wat andere mensen beweren, om dit te vermelden. Indien het niet zo is ook.
Verder heb ik ook geen bewijs of logische onderbouwing, maar dat komt meer door het feit dat ik me er niet zo in verdiept heb
Ik houd jullie op de hoogte van dit ongekende talent![]()
Dit weekend ga ik weer;
Geloof kan veel veranderen, lees the secret ook maar eens.. ook op basis van geloof waarbij dingen kunnen gebeuren.quote:Verder ben ik me aan het verdiepen in de leer van de buddha. (Ja serieus). Gister heb ik mijn bloed gedoneerd aan de moeder van de rivier en volgens de religie betekend het dat je -bad luck- met de stroming wegvloeid in de rivier. Ik ben atm werkzoekende en nadat ik dit gedaan heb kreeg ik aantal job opportunities hier. Fuck rationele verklaring, ik probeer alles en als dit werkt wordt ik, of het nu door de buddha komt of niet, die-hard buddhist.
Daar is het voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef Michielos het volgende:
exact. kan ik daar ook een klacht indienen tegen bepaalde users die doelbewust woorden in de mond leggen en trollen?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:02 schreef jogy het volgende:
Schop, ben benieuwd hoe het verder afgelopen is?
Wel interesssante hits idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 04:45 schreef Flammie het volgende:
ik leef nog denninger en er kwamen nog meer correcte uitspraken;
bijv;
- ze voorspel dedat de moeder van mijn vriendin gister een vuurtje of electriciteitsprobleem in haar huis zou krijgen en dat gebeurde. De stroom viel uit
daarnaast natuurlijk de gewoonlijke zweefshit dus ik tast nog steeds in het duister. Ze heeft veel zaken bij het rechte eind maar t zou dus ook zo kunnen zijn dat mijn vriendin, die er stelling in geloofd en dus mijn vertaler achteraf is, veel zaken vergeet of nu als waarheid interpreteerd terwijl dat niet zo zou hoeven. Je snapt t wel:)
Maar nogmaals,tot nu toe niks dan lof over deze waarzegsterZe doet het beter als Derek
![]()
en voor veeeel minder geld en ze blaast niet zo hoog van de toren:P.
waarom is een post dat enkel zzzzzzzzzz's bevat niet volgens de oh-zo-strenge hand van de wet gemod? misschien omdat je toch een lichte voorkeur naar summers en co hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |