Hallo, jij kan hem verplaatsen hè!quote:Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Adelante het volgende:
ONZ topic, maar hulde voor de creativiteit.
Zeer duidelijk geformuleerde klacht dacht ik zoquote:Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Adelante het volgende:
ONZ topic, maar hulde voor de creativiteit.
de eerste 9 maanden niet neequote:Op donderdag 20 november 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Je had het in haar motten spoiten, hedde jij er geen last meer van.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
Anno 2008 hebben we daar 'dingetjes' voor.
Hahahahahaha jij maakt woordjes met je zaad?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:21 schreef Remake het volgende:
De zus van KLB-Baas, noem haar ONZ-Queen de volgende ochtend onder dezelfde douche,
[ afbeelding ]
De een heeft letter vermecelli, de ander letter zaad...quote:Op donderdag 20 november 2008 00:23 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Hahahahahaha jij maakt woordjes met je zaad?
Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:26 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is larp?
Eerste keer dat ik hardop moest lachen om een paint. Hulde voor TSquote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Afbeelding twee - FOK! Proletariërs
Bweheh, je hebt geen chick om te batsen in de douche, dus trek je doorgaans jezelf maarDenkend aan je sekservaringen op WoW en Second Life en die keer dat je een ros in je ballen kreeg met een plastic zwaard tijdens het LARPen fap je er fanatiek op los. Helaasch heb je niet net zoals de bazen beschikking tot een onderdanig jailbaitsletje dat voor een breezertje je vastgeklonterde kwakje uit het doucheputje oplikt
Voor low-kaste-volk!!1!!11!111quote:Op donderdag 20 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
Herkenbaar topique.
Dat heeft u goed opgemerktquote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Dus hieruit valt af te leiden dat de TS donker haar heeft?
nou, laat de paints maar over aan de TS.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:56 schreef Ps2K het volgende:
punten voor de paints
Maar TS zuigt toch negerpikken:
[ afbeelding ]
Het verliest zn eigen textuur als het in aanraking komt met water. Gevolg: Kleine kleverige brokjes die overal aan vast blijven klevenquote:
Jij hebt het dus duidelijk niet begrepenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Ts is figuur uit paint no. 2
Dat was C2K toch ?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Zeg Florian, vroeg jouw moeder je niet laatst of je wel eens was klaargekomen?ik denk dat een linkje naar dit topic haar wel antwoord zal geven
OT: hulde
Verdomme je neemt je werk wel héél serieus of niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
rotzooi verwijderd, maak het topic nou niet stuk!
Je zit op school en klikt op een topic genaamd 'Sperma + Water = Faal [INCL. PAINTS]' en gaat dan bitchen?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Relneger18 het volgende:
dit is zwaar nsfw, ik heb les man, kirjg ik zon misvormde nude paint te zien![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Je zit op school en klikt op een topic genaamd 'Sperma + Water = Faal [INCL. PAINTS]' en gaat dan bitchen?
Nigga what is your problem!?
Ik weet niet wat ze van me zou denken als ik d'r dit topic zou laten lezenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Zeg Florian, vroeg jouw moeder je niet laatst of je wel eens was klaargekomen?ik denk dat een linkje naar dit topic haar wel antwoord zal geven
Denk het wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
Ben ik de enigste die de LARP-boot niet snapt?
ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
quote:
Wat heeft dat te maken met het minder plakkerig maken van je kwakje? Dat helpt namelijk nietquote:
enigstequote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
Dan zit je toch op school stakker, dan is het ook geen NSFW.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Relneger18 het volgende:
dit is zwaar nsfw, ik heb les man, kirjg ik zon misvormde nude paint te zien![]()
Paint 2 hequote:
Heul wel. Dan was je het er zo af.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het minder plakkerig maken van je kwakje? Dat helpt namelijk niet
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?
KlaagBaas.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?
Zegt wat over je niveau.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:18 schreef Nithosm het volgende:
Ik heb niks gelezen maar omg ik lig nu al dubbel
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een goeie smaak BP
Q:Can you wash away sperm with cold water?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul wel. Dan was je het er zo af.
Waarom staat dat onder SOA's?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Q:Can you wash away sperm with cold water?
In: Sexually Transmitted Diseases [Edit]
Answer
Not in my experience! It's very sticky. Even with warm water and soap, it can take a really good latering to get it off the skin. I can't comment on it's potency after watering it down with cold or warm water; just the clean up effort.
Dit is fok.nl niet geenstijl, hier werken we met 2 Bazen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:09 schreef Starman89 het volgende:
Vijf kankersteentjes voor je topic
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |