nou, laat de paints maar over aan de TS.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:56 schreef Ps2K het volgende:
punten voor de paints
Maar TS zuigt toch negerpikken:
[ afbeelding ]
Het verliest zn eigen textuur als het in aanraking komt met water. Gevolg: Kleine kleverige brokjes die overal aan vast blijven klevenquote:
Jij hebt het dus duidelijk niet begrepenquote:Op donderdag 20 november 2008 10:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Ts is figuur uit paint no. 2
Dat was C2K toch ?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Zeg Florian, vroeg jouw moeder je niet laatst of je wel eens was klaargekomen?ik denk dat een linkje naar dit topic haar wel antwoord zal geven
OT: hulde
Verdomme je neemt je werk wel héél serieus of niet!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:22 schreef Adelante het volgende:
rotzooi verwijderd, maak het topic nou niet stuk!
Je zit op school en klikt op een topic genaamd 'Sperma + Water = Faal [INCL. PAINTS]' en gaat dan bitchen?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Relneger18 het volgende:
dit is zwaar nsfw, ik heb les man, kirjg ik zon misvormde nude paint te zien![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:33 schreef Remake het volgende:
[..]
Je zit op school en klikt op een topic genaamd 'Sperma + Water = Faal [INCL. PAINTS]' en gaat dan bitchen?
Nigga what is your problem!?
Ik weet niet wat ze van me zou denken als ik d'r dit topic zou laten lezenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Zeg Florian, vroeg jouw moeder je niet laatst of je wel eens was klaargekomen?ik denk dat een linkje naar dit topic haar wel antwoord zal geven
Denk het wel.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
Ben ik de enigste die de LARP-boot niet snapt?
ik heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
quote:
Wat heeft dat te maken met het minder plakkerig maken van je kwakje? Dat helpt namelijk nietquote:
enigstequote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef Luiheid het volgende:
Dan zit je toch op school stakker, dan is het ook geen NSFW.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:25 schreef Relneger18 het volgende:
dit is zwaar nsfw, ik heb les man, kirjg ik zon misvormde nude paint te zien![]()
Paint 2 hequote:
Heul wel. Dan was je het er zo af.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het minder plakkerig maken van je kwakje? Dat helpt namelijk niet
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?
KlaagBaas.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef XDo het volgende:
[..]
Beetje dubbelop niet? De B in KLB staat toch al voor Baas?
Zegt wat over je niveau.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:18 schreef Nithosm het volgende:
Ik heb niks gelezen maar omg ik lig nu al dubbel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |