Optyfen moet je!quote:
dat heeft ie als ondertitel hequote:
O? Zijn wij zulke barbaren dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
vind je het gek met je opgevoerde brommertquote:Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
wat zijn julie gemeen jegens mijn persoontje
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Enorm Juup, dat weet je tochquote:
Trapze, knulquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Motorrijbewijs halen danquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blatenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trapze, knul![]()
[..]
Motorrijbewijs halen danAnders blijft 't bij achterop
Iedereen is hier op zijn of haar manier een beetje gek imhoquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je hier zo thuis voelt
ohquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blaten
400cc te weinigquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh![]()
Nouja, dan mag je misschien wel een keer een stukje rijden als je wil
quote:
Iedereen behalve, eeuuhmmm. Ja iedereen dusquote:Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef febster het volgende:
[..]
Iedereen is hier op zijn of haar manier een beetje gek imho
ik heb geen rijbewijs Aquote:
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halvequote:Op donderdag 20 november 2008 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want waarop heb jij gereden dan?
Hij is nog altijd sneller dan jouw fietsjequote:Op donderdag 20 november 2008 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halve
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halve
R6, R1, duc1098, Fireblade, 600rr, zx6(7/9/12), Tuono etc etc .. allemaal overkill voor straat eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?
Die R6 kun je heeel goed mee racen hoor, iig beter dan met een 125cc brommertje
een Duc 996quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?
Die R6 kun je heeel goed mee racen hoor, iig beter dan met een 125cc brommertje
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
R6, R1, duc1098, Fireblade, 600rr, zx6(7/9/12), Tuono etc etc .. allemaal overkill voor straat eigenlijk.
Het volle potentiaal haal je er dan toch niet uit, en als je dat wel doet ben je gewoon niet goed bezig.
quote:De 1098s is ook standaard uitgerust met het Ducati Data Analysing (DDA) systeem. Het DDA systeem registreert data die na een circuitsessie uitgelezen en geanalyseerd kunnen worden en vergeleken kunnen worden met eerder geregistreerde ritten. Dit systeem wordt geleverd met een installatie-CD, USB stick en een gebruikshandleiding.
ik wil geen racert als moto... lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 20 november 2008 00:45 schreef Juup© het volgende:
Ze ArTiC, dit is echt een motor voor jou:
[ afbeelding ]
Krijg je dit bij "kado":
[..]
Oftewel elke 1500km moesten de banden en elke 3000km banden en tandwielen vervangen worden. Ik reed met de Fireblade dan ook 36000km per jaar. Ben er mee naar Noorwegen, Zuid-Frankrijk, Duitsland, Engeland, Belgiëquote:
Ik zou het zelf niet meer doen een racer kopen. Ik zou voor een geile 2 pitter gaan met giga koppel. De TL1000S was een heftige 2 cilinder om mee te rijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil geen racert als moto... lijkt me niet verstandig
Vind ik zo op het eerste gezicht niet mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen weet ik niet wat ik moet denken van die zwarte onderkuip.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oftewel elke 1500km moesten de banden en elke 3000km banden en tandwielen vervangen worden. Ik reed met de Fireblade dan ook 36000km per jaar. Ben er mee naar Noorwegen, Zuid-Frankrijk, Duitsland, Engeland, België, e.d. geweest. Heb het blok laten reviseren toen er iets van 76000km op stond en vlak daarna verkocht en een TL-1000S gekocht.
Benzine wil ik het niet eens over hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ja
I knowDure grapjes (vooral die banden, dat gaat snel).
Zuinig zijn ze ook niet, verbruik varieert van 185km op een tank ('rustig' rijden) (14L) tot 95
Ik kan niet eens 1 pagina lezen zonder dat de letters gaan dansen en ik gek word, dus nee helaas.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:05 schreef febster het volgende:
Wil iemand voor mij 25 pagina's moeilijke woorden leren?
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:09 schreef febster het volgende:
a fortiori des te meer
au fond in de grond van de zaak
defaitistisch mismoedig
exegese verklaring (vd Bijbel)
ordonnans (militair, leger) iem. die belast is met het overbrengen van bevelen, rapporten enz. van en naar zijn superieuren
qualitate qua qua, ambtshalve, in de hoedanigheid van
etc etc etc
Jammer,quote:Op donderdag 20 november 2008 00:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Benzine wil ik het niet eens over hebben![]()
Maar ach, ik heb een mooie tijd gehad en zou het zo weer overdoen. Moet eerlijk toegeven dat ik heel graag nog zou willen rijden, maar het is niet goed voor mij omdat ik mezelf slecht kan concentreren op de weg en dan gaat het gegarandeerd fout.
Nee, ik ken mezelf en weet dat ik toch de grenzen weer ga opzoeken dus ik doe het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer,Als 't niet gaat gaat 't niet, maar ook niet een dagje iets huren oid?
En dus heb jij weer wat te lerenquote:Op donderdag 20 november 2008 01:14 schreef febster het volgende:
Het stomme was, de docenten hadden die 25 pagina's moeilijke woorden online geknald zonder betekenis. Nu heeft een of andere klas ze allemaal vertaald (in totaal 7200 woorden ervoor gebruikt) en die wordt dan door iedereen gebruikt
Je bent nog jong dusquote:Op donderdag 20 november 2008 01:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, ik ken mezelf en weet dat ik toch de grenzen weer ga opzoeken dus ik doe het niet.
Want als hij maar 1 dag gaat rijden gaat het wel goed?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammer,Als 't niet gaat gaat 't niet, maar ook niet een dagje iets huren oid?
Naast vakliteratuur, mijn Nederlands in het algemeen en 35 pagina's stellingen Kennis van de Wereld, jaquote:
Ik ben 41quote:Op donderdag 20 november 2008 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent nog jong dus![]()
* Isdatzo kent een beetje 't probleem..
mn vorige motor was weinig van over![]()
Banden waren nog niet warm genoeg ofzo, voorwiel deed gewoon wegglijden
Geen olie/zand oid gezien verder.
Heeej hij is nog wakkerquote:Op donderdag 20 november 2008 01:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Want als hij maar 1 dag gaat rijden gaat het wel goed?
Daar gaat het omquote:Op donderdag 20 november 2008 01:20 schreef febster het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk en tof hoor
ja, hoef pas om 5 uur weer eruitquote:
Ik vergat 'van geest' er achter te typen, maar dat je ~40 was wist ik ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben 41
Dat is een klote manier om onderuit te gaan
Was dat de R6?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vergat 'van geest' er achter te typen, maar dat je ~40 was wist ik ja.
En idd, was flink kut. Was alleen WA verzekerd, dus ik kreeg geen cent terug. Ja, op hun kosten heb ik 'm naar een motorzaak laten afvoeren.
Nu weer wachten op mooi weerVorige week na een ritje naar Borkel (of all places
, moest er iets ophalen en kon geen auto lenen) kon ik 'm mooi wassen
Bladeren, zand, troep etc
![]()
![]()
Nu staat ie onder een dekentje in de schuur winterslaap te houden
Gelukkig dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 01:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nope.. die heb ik nog heel gehouden tot nu toe
Ondertussen sta ik in de file. Ik ga slapen...goed oppassen morgen kinders. Papa is morgen druk op het werk en kan jullie dus niet in de gaten houden. Lief zijn voor elkaar, ook voor r8ality.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan draai ik mezelf hopelijk nog meerdere uurtjes om in mijn slaap
Misschien kom jij de laatste nog wel tegen in de filequote:Op donderdag 20 november 2008 01:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik in de file. Ik ga slapen...goed oppassen morgen kinders. Papa is morgen druk op het werk en kan jullie dus niet in de gaten houden. Lief zijn voor elkaar, ook voor r8ality.
Ik koop niks van schreeuwende mensen...quote:Op donderdag 20 november 2008 08:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Mensen die denken dat caps verkoopverhogend werkt
quote:Op donderdag 20 november 2008 08:23 schreef Levitation het volgende:
goeiemorgen. Ik doe ff geen moeite meer om bij te lezen.
Dat vat het wel samen ongeveer.quote:Motoren blabblah..die van mij is groter...blabla....ik kan harder...blahblah...stoere praat.
Ik kreeg laatst een mailtje van een klant in caps. Wilde eigenlijk terug mailen: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ben niet doof". Maarja, da's weer niet echt professioneel.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:22 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik koop niks van schreeuwende mensen...
ok, zoals gewoonlijk niets gemist.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:25 schreef maedel het volgende:
[..]
[..]
Dat vat het wel samen ongeveer.
Of "wat zegt u?"quote:Op donderdag 20 november 2008 08:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van een klant in caps. Wilde eigenlijk terug mailen: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ben niet doof". Maarja, da's weer niet echt professioneel.
'Je bent niet echt constructief bezig'quote:Op donderdag 20 november 2008 08:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van een klant in caps. Wilde eigenlijk terug mailen: "Je hoeft niet zo te schreeuwen, ben niet doof". Maarja, da's weer niet echt professioneel.
Ik ook, indirect, er wordt hier een hoop gebrast als het om belastinggeld gaatquote:Op donderdag 20 november 2008 08:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Aangezien ik betaald word van belastinggeld (of tenminste iedereen dat denkt) heb ik het maar niet gedaan..
Hier niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ook, indirect, er wordt hier een hoop gebrast als het om belastinggeld gaat
Alleen ikzelf kost al ruim 20k in de maandquote:Op donderdag 20 november 2008 08:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Hier niet.
Tenminste niet door mijn afdeling
En voor die 20K per maand verricht je maar de helft van de tijd echt werkquote:Op donderdag 20 november 2008 08:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alleen ikzelf kost al ruim 20k in de maanden dan ben ik nog 1 van de goedkoopste
Klinkt eerder als zo'n bedrijf waar wij een boel geld naar toe brengenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Alleen ikzelf kost al ruim 20k in de maanden dan ben ik nog 1 van de goedkoopste
Moet je zelf mensen aannemen ipv. gewoon inhuren.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Klinkt eerder als zo'n bedrijf waar wij een boel geld naar toe brengen
Dat is in tijden van economische recessie niet echt handig. Wie zijn de eersten die gewipt worden?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je zelf mensen aannemen ipv. gewoon inhuren.
Ik lees de laatste tijd dat er steeds meer mensen beginnen te ZZPen.
Gewoon jezelf verhuren en lekker cashen.
Ja, in de praktijk blijkt dat anders te gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is in tijden van economische recessie niet echt handig. Wie zijn de eersten die gewipt worden?
Mensen aannemen is geen optie, ze hebben hier schalen etc waar niet van afgeweken kan worden. Ergo, ze kunnen niemand vinden die hier tegen een schraal salaris wil werken, vandaar de 15 man inhuur (alleen al op mijn afdeling, waarvan ik dus één van de goedkopere ben)quote:Op donderdag 20 november 2008 08:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet je zelf mensen aannemen ipv. gewoon inhuren.
Ik lees de laatste tijd dat er steeds meer mensen beginnen te ZZPen.
Gewoon jezelf verhuren en lekker cashen.
Het werk moet toch gedaan worden en aangezien ze geen eigen personeel hebben moet er dus ingehuurd worden, ergo, zonder inhuur stort het hier helemaal inquote:Op donderdag 20 november 2008 08:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat is in tijden van economische recessie niet echt handig. Wie zijn de eersten die gewipt worden?
Dat schijnt heel erg mee te vallen.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou, de ervaring leert dat het ook erg leuk is als je bedrijf een fijne groei doormaakt.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:12 schreef bleiblei het volgende:
Het enige nadeel van ZZP'er zijn, is dat je niet meer groeit in je functie. Een bedrijf is niet snel geneigd om een ZZP'er nieuwe carriere kansen te bieden.
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Een bedrijf is niet snel geneigd om een ZZP'er nieuwe carriere kansen te bieden.
Als ZZP'er moet je doorgaans je kunstje uitvoeren. Daar wordt je voor betaald.quote:
Dat is juist het mooie van ZZPen, als je het goed aanpakt kun je op 40e gaan minderen en op je 45e stoppen met werken.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga trouwens niet ZZP'en.
Het functie niveau waar ik nu op zit vind ik niet spannend genoeg om dat de rest van mijn leven te doen.
Daarnaast heb ik ooit een artikeltje gelezen waar ik me wel in kon vinden. Het artikeltje ging over "10 redenen om niet voor een baas te werken" en 1 tip die erbij stond was "ga nooit voor een uurtarief werken".
Reden? Omdat je dan nooit een keer op je kont kan gaan zitten als je geen zin hebt om te werken.
Product ontwikkelen en op de markt zetten kan dat theoretisch gezien wel.
Dat van vannacht heb ik al ergens voor Levitation samengevatquote:Op donderdag 20 november 2008 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
heeft het zin om terug te lezen? Spamkonijnen
Je weet net zo goed als ik dat het inderdaad een kunstje is, maar dat je altijd zal moeten blijven leren. Het kunstje wat jij en ik nu kunnen heb je over 5 jaar niks meer aan. Sterker nog, het kunstje wat ik 2 jaar geleden bij Atos geleerd heb, heb ik nu al (bijna) niets meer aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ZZP'er moet je doorgaans je kunstje uitvoeren. Daar wordt je voor betaald.
Als werknemer wordt er doorgaans een bepaalde eigen ontwikkeling van je verwacht. Een soort van groei in je vaardigheden. Resultaat. In het 2de geval wordt je gestimuleerd om verder te komen, in het eerste geval doorgaans niet.
Het komt er eigenlijk wel op neer dat je je tarief afstemt op het mogelijk maken van op je kont te gaan zitten jaquote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van ZZPen, als je het goed aanpakt kun je op 40e gaan minderen en op je 45e stoppen met werken.
Er lopen hier ook een aantal ZZPers rond, die zeggen ook van, zodra je de kans krijgt, DOEN. Ze hoeven nu maar een half jaar te werken om hun vorige (niet misselijke) salaris te verdienen, alles wat ze meer werken is gewoon extra.
ah okee, bedanktquote:Op donderdag 20 november 2008 09:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat van vannacht heb ik al ergens voor Levitation samengevat
Je ziet ook veel ZZPers samen werken, ze laten bv gezamelijk hun belastingshit invullen, daarmee heb je al de helft van je kopzorgen afgedekt.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk wel op neer dat je je tarief afstemt op het mogelijk maken van op je kont te gaan zitten ja
Maar evengoed, het is keihard werken en veel kopsores.
Als je zekerheid wilt en geen gezeik aan je hoofd moet je lekker voor een baas blijven werken.
Sluit je tijdelijk even een kabeltje aanquote:Op donderdag 20 november 2008 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
bb, internet is stuk thuis![]()
Problemen met de netwerkkaart. En als ik probeer dat te herstellen wil ie drivers gaan zoeken... op internet...
Zorgen dat je een accountant kunt betalenquote:Op donderdag 20 november 2008 09:35 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je ziet ook veel ZZPers samen werken, ze laten bv gezamelijk hun belastingshit invullen, daarmee heb je al de helft van je kopzorgen afgedekt.
Regel 1 bij draadloos internet: zorg dat je altijd een kabel hebt waarmee je je pc kunt aansluiten op het modem.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:36 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Sluit je tijdelijk even een kabeltje aan
Dat bedoel ik, ze hebben 1 accountant waar ze dus 'korting' krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Zorgen dat je een accountant kunt betalen
In je eentje bedoelde ikquote:Op donderdag 20 november 2008 09:40 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ze hebben 1 accountant waar ze dus 'korting' krijgen.
Waarom neem je draadloos internet als je er toch een kabel naast hebt liggen?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Regel 1 bij draadloos internet: zorg dat je altijd een kabel hebt waarmee je je pc kunt aansluiten op het modem.
Dat is toch ook geen hond aan. 20 jaar je uit de naad werken en dan op je kont gaan zitten.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is juist het mooie van ZZPen, als je het goed aanpakt kun je op 40e gaan minderen en op je 45e stoppen met werken.
Er lopen hier ook een aantal ZZPers rond, die zeggen ook van, zodra je de kans krijgt, DOEN. Ze hoeven nu maar een half jaar te werken om hun vorige (niet misselijke) salaris te verdienen, alles wat ze meer werken is gewoon extra.
Ja, ik heb het de deur uit gedaan hoor, mij hoor je niet klagen over een kabeltjequote:Op donderdag 20 november 2008 09:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom neem je draadloos internet als je er toch een kabel naast hebt liggen?.
We hebben overigens nog geen draadloos. Het gaat dus om een bedrade netwerkkaart
.
Draadloos is ideaal met laptops, verder kun je inderdaad beter gewoon kabeltjes hebben.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de deur uit gedaan hoor, mij hoor je niet klagen over een kabeltje
Draadloos is kut.
Mijn laptop werkt op draadloos, de PC op kabeltje. gewoon handig.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik heb het de deur uit gedaan hoor, mij hoor je niet klagen over een kabeltje
Draadloos is kut.
is nu ook niet het moment, eerst crisis uitzitten. de tarieven worden op dis very moment overal bijgesteld..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:23 schreef bleiblei het volgende:
Ik ga trouwens niet ZZP'en.
Het functie niveau waar ik nu op zit vind ik niet spannend genoeg om dat de rest van mijn leven te doen.
Daarnaast heb ik ooit een artikeltje gelezen waar ik me wel in kon vinden. Het artikeltje ging over "10 redenen om niet voor een baas te werken" en 1 tip die erbij stond was "ga nooit voor een uurtarief werken".
Reden? Omdat je dan nooit een keer op je kont kan gaan zitten als je geen zin hebt om te werken.
Product ontwikkelen en op de markt zetten kan dat theoretisch gezien wel.
Wij hebben ook zo'n nerdhomequote:
Ik vier geen carnavalquote:
Mensen van boven de 18 horen niet meer schattig te zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval.
En ik vind het gewoon heel schattig! I.c.m. een dikke zwarte panty en een zwart shirtje is dat best tof.
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen van boven de 18 horen niet meer schattig te zijn
"doet ze anders noooooit"quote:Op donderdag 20 november 2008 10:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Ik ben toevallig heel schattig hoor! *stampt met voeten op de grond en trekt een boos gezicht*.
Eerste gedachte die daarbij door mijn hoofd schiet is: 1986.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval.
En ik vind het gewoon heel schattig! I.c.m. een dikke zwarte panty en een zwart shirtje is dat best tof.
Zoiets ja:quote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerste gedachte die daarbij door mijn hoofd schiet is: 1986.
ik dacht aan zwarte pietquote:Op donderdag 20 november 2008 10:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eerste gedachte die daarbij door mijn hoofd schiet is: 1986.
doen!quote:
Moet ze wel foto's posten, anders hebben we er niets aan.quote:
quote:
ik ga er vanuit dat dat ook gebeurtquote:Op donderdag 20 november 2008 10:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet ze wel foto's posten, anders hebben we er niets aan.
waarom niet? iedere vent heeft toch welles een rok aangehad om te voelen hoe dat is?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:46 schreef EchnaDarr het volgende:
RokjesKan ik niet over meepraten
dat meen je niet! hebben die nu ook al hun eigen dag?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
het is vandaag de dag van de kantinemedewerker.
Ik moest huilen
Ik zei al, is er ook een dag van de communicatiemedewerker?quote:Op donderdag 20 november 2008 10:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat meen je niet! hebben die nu ook al hun eigen dag?
ik wil ook een eigen dag!
of dag van de directeur!quote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zei al, is er ook een dag van de communicatiemedewerker?
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
of dag van de directeur!
en dat ik dat bloemen en gebak van mijn mensen krijg
Ik dacht dat de afdeling communcatie die belachelijke dingen nou net bedacht in een uiterste poging de "cultuurverandering binnen de organisatie" alsnog van de grond te krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zei al, is er ook een dag van de communicatiemedewerker?
Plaatjes van een stofzuigende Freddy Mercury ...quote:Op donderdag 20 november 2008 10:49 schreef FUFR het volgende:
waarom niet? iedere vent heeft toch welles een rok aangehad om te voelen hoe dat is?
Een kilt, okay, maar een fluffy rokje?quote:of ben ik nu te open en de enige
Die zag ik laatst ergens in een krantje... Ik ga even nadenken of ik nog weet welk krantje.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:59 schreef FUFR het volgende:
ok, ik zoek een TB schijf, extern, ik word helemaal flauw van discs die net niet genoeg ruimte hebben
mijn 250,160 en 80 zijn al hullemaal vol.
Is wel lekker luchtigquote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Plaatjes van een stofzuigende Freddy Mercury ...
[..]
Een kilt, okay, maar een fluffy rokje?
ja toch, kan heel mooi zijn bij mijn persoontje hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Plaatjes van een stofzuigende Freddy Mercury ...
[..]
Een kilt, okay, maar een fluffy rokje?
Kennelijk, ik weet er verder niks vanafquote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de afdeling communcatie die belachelijke dingen nou net bedacht in een uiterste poging de "cultuurverandering binnen de organisatie" alsnog van de grond te krijgen.
Maar het is landelijk dus?
dank, ik kom net een Lacie tegen, 1TB, computerland, 100 euro ofzo..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ergens in een krantje... Ik ga even nadenken of ik nog weet welk krantje.
Volgens de voorschriften onder een kilt obvious niks?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:08 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En wat had je daar dan onder gedacht?
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00644344quote:Op donderdag 20 november 2008 11:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
dank, ik kom net een Lacie tegen, 1TB, computerland, 100 euro ofzo..
Dezelfde zie ik elders voor 30 euro meer, wat een moeilijke kueze
Dat dacht ik al. Kijk, het mooie van een kilt is dat het zware stof is, echte schotse wol en dat in lagen. Nadeel van dat fluffy rokje is dat die nogal licht is. Heb je sneller een tent-effect, om het maar zo te benoemen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens de voorschriften onder een kilt obvious niks?
Hmpp... Serieus? En die andere kerel dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
De man waar mijn 20-jarige nichtje mee gaat trouwen is dus NIET de man waar ze vorig jaar een huis mee heeft gekocht, maar een andere man.![]()
zo, die gaat ook over 1 nacht ijsquote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
De man waar mijn 20-jarige nichtje mee gaat trouwen is dus NIET de man waar ze vorig jaar een huis mee heeft gekocht, maar een andere man.![]()
Heeft ze snel gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Kennelijk wel, ze heeft ook een Wij Gaan Trouwen hyve aangemaaktquote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hmpp... Serieus? En die andere kerel dan?
Is ze uberhaupt al bij hem weg?.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kennelijk wel, ze heeft ook een Wij Gaan Trouwen hyve aangemaakt
does de haif pmen, heb ik vanavond wat te lachenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ze hebben ook allebei dezelfde tattoo genomen.
Ben benieuwd hoe lang ze al samen zijn en waar deze weloverwogen beslissing op is gebaseerd
Vrachtwagenchauffeurquote:Op donderdag 20 november 2008 11:20 schreef bleiblei het volgende:
Wat doettie voor werk? Issie supermarktmanager?.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, en ze hebben ook allebei dezelfde tattoo genomen.
Ben benieuwd hoe lang ze al samen zijn en waar deze weloverwogen beslissing op is gebaseerd
Oeh! Gezien zijn naam kan het wel de ex van PG zijnquote:
Kwam die uit Limburg?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh! Gezien zijn naam kan het wel de ex van PG zijn.
Er zijn hier nog wel mensen die weten wie ik bedoel.
Blijkt dat nu pas of was dat voor haarzelf wel duidelijk?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Blijkt dat nu pas of was dat voor haarzelf wel duidelijk?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Blijkt dat nu pas of was dat voor haarzelf wel duidelijk?
is net wat te klein, wel goed spulquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef Mex_ het volgende:
BB:
http://www.mobile-harddisk.nl/netwerk-opslag-nas-c-67.html
Ik heb de 106J en ben er erg over te spreken
Ja, die 2-onder-1 kap zal ze wel niet meer hebben nuquote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Levitation het volgende:
Is dat het nichtje met die 2-onder-1-kap in zuid limburg?
Naja, de helft misschien nog.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die 2-onder-1 kap zal ze wel niet meer hebben nu
ze merk?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef bleiblei het volgende:
Wat is qua kwaliteit verschil tussen lacie en cyndinges?
Nee, kind heeft geen diploma's en geen werk, die heeft geen cent aandeel gehad in dat huis hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, de helft misschien nog.
"Onze kinderen"quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb der nog nooit ontmoet, maar ik vind het maar een vaag wijf en als onze kinderen dat soort grappen uithalen moeten ze een jaar voor straf op zolder blijven.
Dat soort types komt vanzelf wel op zolders met straf.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb der nog nooit ontmoet, maar ik vind het maar een vaag wijf en als onze kinderen dat soort grappen uithalen moeten ze een jaar voor straf op zolder blijven.
Dat gaat vanzelf, vraag maar aan mijn oudersquote:Op donderdag 20 november 2008 11:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
"Onze kinderen"![]()
Die moet je eerst nog maken, vriend.
whehehehequote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef bleiblei het volgende:
De 106j was toen een topdingetje, inmiddels niet meer natuurlijk, als je wat meer centen uitgeeft, kun je 2 schijven in raid zetten en heeft het kastje een dikkere proc en meer geheugen.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
is net wat te klein, wel goed spul
(ik heb teveel mp3s van 20 mb per stuk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
een auto=-porno downloader!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De 106j was toen een topdingetje, inmiddels niet meer natuurlijk, als je wat meer centen uitgeeft, kun je 2 schijven in raid zetten en heeft het kastje een dikkere proc en meer geheugen.
Qua uitbrengen van firmwares zijn ze heel erg sterk, downloaden van newsgroepen, bittorrent etc, het zit er allemaal in.
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
De Hyve:AngeloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hell yeah, alleen jammer dat je mijn calls negert.quote:
nou, voor mij hoeft dat denk ik wel. Alhoewel ik daarvoor wellicht ook 1 van de drie kleinere kan gebruiken.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef bleiblei het volgende:
ooh, maar dat hoeft van mij allemaal niet. Hijs alleen maar bedoeld om data te storagen op een manier dat de data ook weer bereikbaar is vanaf laptop/pc/ps3.
Zo heette die Achtse Barrier pauper van PG toch ook?quote:
Ik zou nog steeds voor een losse behuizing + schijf gaan. Op een losse schijf zit 3 jaar garantie en op zo'n ding van Lacie of whatever zit vaak maar 1 jaar garantie.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:45 schreef bleiblei het volgende:
ooh, maar dat hoeft van mij allemaal niet. Hijs alleen maar bedoeld om data te storagen op een manier dat de data ook weer bereikbaar is vanaf laptop/pc/ps3.
Je zou het denken...quote:Op donderdag 20 november 2008 11:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
hell yeah, alleen jammer dat je mijn calls negert.
is ze pools bij de weg?
Je hebt gelijk, maar die zat toch in het leger?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zo heette die Achtse Barrier pauper van PG toch ook?
Die zichzelf een gebroken hand mepte omdat hij zijn woede losliet op een muur in de Schoen omdat PG met een andere kerel stond te kletsen.
hoe laat bende gij morgen wakker?quote:
denk ut ook, heb al veel stopcontacts rondom mijn draaitafel-enpc-hoekquote:Op donderdag 20 november 2008 11:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds voor een losse behuizing + schijf gaan. Op een losse schijf zit 3 jaar garantie en op zo'n ding van Lacie of whatever zit vaak maar 1 jaar garantie.
Fufr moet gewoon zo'n extern laptopschijfje zonder voeding kopen
dan kom ik net uit mijn mandjequote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ligt aan de babe, ik verwacht uiterlijk een uurtje of 8.
Hoe wil jij dat gaan doen als ze al niet meer thuiswonen?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:38 schreef bleiblei het volgende:
Ophalen, achter in een busje douwen, thuis hoppetee naar zolder?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe wil jij dat gaan doen als ze al niet meer thuiswonen?
Oké danquote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ophalen, achter in een busje douwen, thuis hoppetee naar zolder?.
Nee, ik zou eerder ingrijpen. Als ze nog wel thuis woont.
blufkutquote:Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ophalen, achter in een busje douwen, thuis hoppetee naar zolder?.
Nee, ik zou eerder ingrijpen. Als ze nog wel thuis woont.
Straks wel, hij moet toch op een of andere manier de lego graafmachines van klus naar klus vervoerenquote:Op donderdag 20 november 2008 13:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
blufkut![]()
je hebt geeneens een busje!
Da's wel lichtelijk sadquote:Op donderdag 20 november 2008 13:21 schreef Mex_ het volgende:
Wat lief, alle externen hebben net hun kerstpakket gehadIrischeque van 25¤
Ik heb een kerstlunch met de CEO.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:21 schreef Mex_ het volgende:
Wat lief, alle externen hebben net hun kerstpakket gehadIrischeque van 25¤
Dit komt vanuit de klant, belastingcenten van de inwoners van Utrechtquote:Op donderdag 20 november 2008 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel lichtelijk sad
Hoewel, niet als je nog gewoon iets van je eigen baas krijgt natuurlijk
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:24 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dit komt vanuit de klant, belastingcenten van de inwoners van Utrecht :
Ik niet meerquote:Op donderdag 20 november 2008 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen is verkouden geloof ik
hatsjoe!
Er hangen tranen en snottebellen uit mijn gezicht nuquote:Op donderdag 20 november 2008 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik niet meerHeb het wel dubbel en dwars gehad.
Nouw.. Vertelquote:Op donderdag 20 november 2008 13:25 schreef r8ality het volgende:
Blieb, van OGD krijgen we pas een vet kerstkado.
Oh, heerlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef Levitation het volgende:
Net mijn evaluatiegesprek gehad.
Ze zijn heel blij met me.
Werd er bijna verlegen van.
Krijg zelfs loonsverhoging, terwijl dat niet gebruikelijk is als je pas 2,5 maand in dienst bent.
Beterschap.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er hangen tranen en snottebellen uit mijn gezicht nu
Ow, ben niet ziek hoorquote:
Lijfstraffen zijn niet meer toegestaan hequote:Op donderdag 20 november 2008 13:33 schreef FUFR het volgende:
ik geef mijn vrouwelijk personeel een beurt
nog niet helemaal gezien maar leek beter dan deel 1quote:Op donderdag 20 november 2008 13:41 schreef r8ality het volgende:
En Madagascar 2. Kapot zitten lachen
.
ze staan anders in de rij hoor!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:40 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Lijfstraffen zijn niet meer toegestaan he
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:29 schreef Levitation het volgende:
Net mijn evaluatiegesprek gehad.
Ze zijn heel blij met me.
Werd er bijna verlegen van.
Krijg zelfs loonsverhoging, terwijl dat niet gebruikelijk is als je pas 2,5 maand in dienst bent.
Ik vind ze allebei even goedquote:Op donderdag 20 november 2008 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
nog niet helemaal gezien maar leek beter dan deel 1
post 'emquote:
mwah, nee dank je. geen tijd om te kijken.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan? Wil jij de cd + dvd hebben? Kan geregeld worden hoor.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
uiteindelijk bleken het toch eendagsvliegen te zijn.
Juup van jazz krijg je een warhoofd..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:05 schreef Juup© het volgende:
[..]Er zijn meerdere albums uitgekomen en sinds de 2 jaar durende tour is afgelopen dit jaar zijn ze aan een nieuw album bezig. Dus geen eendagsvliegen. Leggen ook vaak de nadruk op Jazz, en dat is wel fijn om zo nu en dan te luisteren.
wanneer begint die kaartverkoop voor awakenings eigenlijk?quote:
Ik zeg de eerste of tweede week van decemberquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
wanneer begint die kaartverkoop voor awakenings eigenlijk?
enig idee?
ja daar zat ik dus en kon niiks vinden, in fact, ik heb het nog nergens zien staan, ook niet bij STRP of plan-2.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zeg de eerste of tweede week van december.
Raar alleen dat ze op hun eigen site nog niks hebben aangekondigd
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja daar zat ik dus en kon niiks vinden, in fact, ik heb het nog nergens zien staan, ook niet bij STRP of plan-2.
die hebben wel Dommelvallei dit weekend, maar dit weekend doe ik house-sessions.. heeft mijn vrouw unaniem besloten
reken reken reken... ah! 2 trappen per verdieping.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Zo, 38 trappen naar beneden en 20 trappen omhoog. Toen werd ik duizelig en kreeg ik hartkloppingen dus heb ik de laatste 9 verdiepingen met de lift gedaan.
Maar goed dat mijn leiding gevenden iig denken dat ik slim ben.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
reken reken reken... ah! 2 trappen per verdieping.
Gaat S. gewoon mee als ze een jaar of 15 is?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja daar zat ik dus en kon niiks vinden, in fact, ik heb het nog nergens zien staan, ook niet bij STRP of plan-2.
die hebben wel Dommelvallei dit weekend, maar dit weekend doe ik house-sessions.. heeft mijn vrouw unaniem besloten
Onder het genot van een oppeppend pilletje.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Gaat S. gewoon mee als ze een jaar of 15 is?
weet je meteen waar je loonsverhoging van betaald wordt.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef Levitation het volgende:Collega van me (die 2 weken eerder is begonnen dan ik) heeft net ook z'n gesprek gehad. En hij is nu naar huis gegaan. Hij heeft te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd gaat worden, volgend jaar.
Iedereen is er nu een beetje ellendig van.'t Is namelijk wel gewoon een hele toffe gozer.
Weg jubelstemming.![]()
volgens mij gaat die al af en toe meequote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Vier op een rij, die maakt FUFR ook altijd.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:19 schreef Levitation het volgende:
Collega van me (die 2 weken eerder is begonnen dan ik) heeft net ook z'n gesprek gehad. En hij is nu naar huis gegaan. Hij heeft te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd gaat worden, volgend jaar.
Iedereen is er nu een beetje ellendig van.'t Is namelijk wel gewoon een hele toffe gozer.
Weg jubelstemming.![]()
Voelt echt rot... hij was na mij aan de beurt voor 't gesprek en ik had nog met hem lopen dollen dat we bepaalde calls samen zouden oppakken vanmiddag "als we er allebei nog waren". Was gewoon gekkigheid, geen moment bij stil gestaan dat écht een van ons 2-en er 's middags niet zou zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:58 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
weet je meteen waar je loonsverhoging van betaald wordt.
Voldeed niet aan de verwachtingen van het management. Ze waren gewoon niet tevreden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom niet?
Was hij ook niet leuk genoeg?
Vaag. Qua persoon of qua werk?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voldeed niet aan de verwachtingen van het management. Ze waren gewoon niet tevreden.
je hoort er nu echt bijquote:
6x3 is normale garagequote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef bleiblei het volgende:
18m2 is een dubbele garage toch?![]()
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=349cac60-8ad2-4e59-9a7c-2eab610770e0&objecttype=DetailKoopObject
Ik ben ff de maten kwijt.
Nee, volgens mij is dat een enkele.
25K voor een enkele garage. Tyfus...
pfff da's inderdaad klote, vooral omdat je het helemaal niet aan ziet komen. Konden ze hem dan per direct naar huis sturen? Dat lijkt me echt raar.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voelt echt rot... hij was na mij aan de beurt voor 't gesprek en ik had nog met hem lopen dollen dat we bepaalde calls samen zouden oppakken vanmiddag "als we er allebei nog waren". Was gewoon gekkigheid, geen moment bij stil gestaan dat écht een van ons 2-en er 's middags niet zou zijn.
Ik denk een enkele:quote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef bleiblei het volgende:
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=349cac60-8ad2-4e59-9a7c-2eab610770e0&objecttype=DetailKoopObject
25k gaat ie ook no-way krijgenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:02 schreef bleiblei het volgende:
Weet het niet precies, volgens mij gaat het om het werk enzo. Kan me niet zo voorstellen dat er iemand met hem kan botsen qua persoonlijkheid.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vaag. Qua persoon of qua werk?
Ik denk dat ie naar huis mocht omdat ie zich rot voelde. Mocht ik toen ookquote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
pfff da's inderdaad klote, vooral omdat je het helemaal niet aan ziet komen. Konden ze hem dan per direct naar huis sturen? Dat lijkt me echt raar.
Ja idd. Volgens mij zijn die enkele daar beneden zelfs nog een metertje dieper. Maar kom op hey... 25.000 euro voor een garagequote:
Nee, ze mag vanaf dr 18e ofzo pas. Als ik er bij ben that isquote:Op donderdag 20 november 2008 14:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij nu ook gewoon drugs in je toko...quote:Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ze mag vanaf dr 18e ofzo pas. Als ik er bij ben that is
en om meteen antwoord te geven op de volgende vraag: geen drugs in mijn toko tot ze 18 is, daar ben ik heel streng in.
Maar dit wandelende Trimbosinstituut zal het haar afraden
Hij is naar huis omdat 'ie zich vreselijk rot voelde na het gesprek. We hopen dat 'ie maandag weer komt, maar wie weet meldt hij zich ziek... weet je toch nooit.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
pfff da's inderdaad klote, vooral omdat je het helemaal niet aan ziet komen. Konden ze hem dan per direct naar huis sturen? Dat lijkt me echt raar.
en vanaf 18 mag ze alles gebruiken wat los en vast zit?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, ze mag vanaf dr 18e ofzo pas. Als ik er bij ben that is
en om meteen antwoord te geven op de volgende vraag: geen drugs in mijn toko tot ze 18 is, daar ben ik heel streng in.
Maar dit wandelende Trimbosinstituut zal het haar afraden
FUFR mag dat, hij's 18+quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik jij nu ook gewoon drugs in je toko...
Naja, dan heb je weinig meer in te brengen als ouder.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:08 schreef Mex_ het volgende:
[..]
en vanaf 18 mag ze alles gebruiken wat los en vast zit?
Is trouwens in kuubs & m2's wel een betere deal dan de onze. Al vind ik ons huis tofferderquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef bleiblei het volgende:
SQ! Hier vragen ze ook 3ton voor![]()
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/default.aspx?id=89cb2ffe-6302-4c49-bf15-63ae4f861827&objecttype=DetailKoopObject
Ik wou al zeggen, huis is veel groterquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is trouwens in kuubs & m2's wel een betere deal dan de onze. Al vind ik ons huis tofferder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |