Optyfen moet je!quote:
dat heeft ie als ondertitel hequote:
O? Zijn wij zulke barbaren dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
vind je het gek met je opgevoerde brommertquote:Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
wat zijn julie gemeen jegens mijn persoontje
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Enorm Juup, dat weet je tochquote:
Trapze, knulquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Motorrijbewijs halen danquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blatenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trapze, knul![]()
[..]
Motorrijbewijs halen danAnders blijft 't bij achterop
Iedereen is hier op zijn of haar manier een beetje gek imhoquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je hier zo thuis voelt
ohquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blaten
400cc te weinigquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh![]()
Nouja, dan mag je misschien wel een keer een stukje rijden als je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |