Optyfen moet je!quote:
dat heeft ie als ondertitel hequote:
O? Zijn wij zulke barbaren dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:04 schreef febster het volgende:
TVP
Mijn klasgenootje is geschrokken van jullie denk ik
vind je het gek met je opgevoerde brommertquote:Op donderdag 20 november 2008 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
wat zijn julie gemeen jegens mijn persoontje
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Enorm Juup, dat weet je tochquote:
Trapze, knulquote:Op donderdag 20 november 2008 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vind je het gek met je opgevoerde brommert
Motorrijbewijs halen danquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blatenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Trapze, knul![]()
[..]
Motorrijbewijs halen danAnders blijft 't bij achterop
Iedereen is hier op zijn of haar manier een beetje gek imhoquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar dat jij je hier zo thuis voelt
ohquote:Op donderdag 20 november 2008 00:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al lang mijn motorrijbewijs jongeman. Mijn laatste motor was een Suzuki TL-1000S, en de motor daarvoor een Honda Fireblade. Verder heb ik als motormonteur gewerkt en op vele soorten en types motoren gereden, dus niet blaten
400cc te weinigquote:Op donderdag 20 november 2008 00:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zou er graag even een uurtje mee willen rijden hoor
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh![]()
Nouja, dan mag je misschien wel een keer een stukje rijden als je wil
quote:
Iedereen behalve, eeuuhmmm. Ja iedereen dusquote:Op donderdag 20 november 2008 00:18 schreef febster het volgende:
[..]
Iedereen is hier op zijn of haar manier een beetje gek imho
ik heb geen rijbewijs Aquote:
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halvequote:Op donderdag 20 november 2008 00:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want waarop heb jij gereden dan?
Hij is nog altijd sneller dan jouw fietsjequote:Op donderdag 20 november 2008 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halve
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?quote:Op donderdag 20 november 2008 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet daarop. als je een wegracert wil neem dan een echte en geen halve
R6, R1, duc1098, Fireblade, 600rr, zx6(7/9/12), Tuono etc etc .. allemaal overkill voor straat eigenlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?
Die R6 kun je heeel goed mee racen hoor, iig beter dan met een 125cc brommertje
een Duc 996quote:Op donderdag 20 november 2008 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met jou eens. Wat is volgens jou dan een ECHTE wegracer? Een Yamaha R1? Een Honda Fireblade?, Een Ducati SBK1098S?
Die R6 kun je heeel goed mee racen hoor, iig beter dan met een 125cc brommertje
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
R6, R1, duc1098, Fireblade, 600rr, zx6(7/9/12), Tuono etc etc .. allemaal overkill voor straat eigenlijk.
Het volle potentiaal haal je er dan toch niet uit, en als je dat wel doet ben je gewoon niet goed bezig.
quote:De 1098s is ook standaard uitgerust met het Ducati Data Analysing (DDA) systeem. Het DDA systeem registreert data die na een circuitsessie uitgelezen en geanalyseerd kunnen worden en vergeleken kunnen worden met eerder geregistreerde ritten. Dit systeem wordt geleverd met een installatie-CD, USB stick en een gebruikshandleiding.
ik wil geen racert als moto... lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 20 november 2008 00:45 schreef Juup© het volgende:
Ze ArTiC, dit is echt een motor voor jou:
[ afbeelding ]
Krijg je dit bij "kado":
[..]
Oftewel elke 1500km moesten de banden en elke 3000km banden en tandwielen vervangen worden. Ik reed met de Fireblade dan ook 36000km per jaar. Ben er mee naar Noorwegen, Zuid-Frankrijk, Duitsland, Engeland, Belgiëquote:
Ik zou het zelf niet meer doen een racer kopen. Ik zou voor een geile 2 pitter gaan met giga koppel. De TL1000S was een heftige 2 cilinder om mee te rijden.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil geen racert als moto... lijkt me niet verstandig
Vind ik zo op het eerste gezicht niet mooi.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen weet ik niet wat ik moet denken van die zwarte onderkuip.
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oftewel elke 1500km moesten de banden en elke 3000km banden en tandwielen vervangen worden. Ik reed met de Fireblade dan ook 36000km per jaar. Ben er mee naar Noorwegen, Zuid-Frankrijk, Duitsland, Engeland, België, e.d. geweest. Heb het blok laten reviseren toen er iets van 76000km op stond en vlak daarna verkocht en een TL-1000S gekocht.
Benzine wil ik het niet eens over hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]Ja
I knowDure grapjes (vooral die banden, dat gaat snel).
Zuinig zijn ze ook niet, verbruik varieert van 185km op een tank ('rustig' rijden) (14L) tot 95
Ik kan niet eens 1 pagina lezen zonder dat de letters gaan dansen en ik gek word, dus nee helaas.quote:Op donderdag 20 november 2008 01:05 schreef febster het volgende:
Wil iemand voor mij 25 pagina's moeilijke woorden leren?
quote:Op donderdag 20 november 2008 01:09 schreef febster het volgende:
a fortiori des te meer
au fond in de grond van de zaak
defaitistisch mismoedig
exegese verklaring (vd Bijbel)
ordonnans (militair, leger) iem. die belast is met het overbrengen van bevelen, rapporten enz. van en naar zijn superieuren
qualitate qua qua, ambtshalve, in de hoedanigheid van
etc etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |