quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Nee, dat ging gewoon over de piercing. Er was helemaal niet eens een rel, alleen een rel over mij die jij wilde beginnenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Over die laatste vraag; dat ging niet over je piercing maar over de 'rel'.
Heb ik gedaan!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Fascination het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zotheid reageer eens op m'n pm.
Nah, je had ze nooit moeten vragen om het topic 'dicht' te laten posten terwijl ik een stijfje (quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, dat ging gewoon over de piercing. Er was helemaal niet eens een rel, alleen een rel over mij die jij wilde beginnen!
Is het de moeite waard?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef BigKahuna het volgende:
Emimich, of je ff naar dat mannenklaagtopic ofzo wil komen.
De dagcijfers van gister??quote:Op woensdag 19 november 2008 22:40 schreef RickoKun het volgende:
RESPECT!!!!
306 posts!
SUP NOW GERS OSSSBOOYYY!!!!
Oh ik ga nu wegNog ff tv checken jullie weetz
CoDquote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:
Welk spelletje moet ik kopen; Call of Duty, Far Cry 2 of Littlebigplanet.
Misschien had jij me er gewoon een PM over kunnen sturen en geen enorme scene kunnen schoppen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nah, je had ze nooit moeten vragen om het topic 'dicht' te laten posten terwijl ik een stijfje () had nadat ik 'het' had uitgevonden. Nogmaals, gewoon "Ja en?" was uitstekend geweest en einde discussie. Desalniettemin ben ik blij hoe het verlopen is en de huidige status quo.
Schaam jequote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:
Geen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:
Far Cry 2 kun je hier winnen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:
This aint a scene, it's an arms racequote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien had jij me er gewoon een PM over kunnen sturen en geen enorme scene kunnen schoppen?
Ik zeg CoDquote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Zotheid het volgende:
Het is toch, god damn arms racequote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
This aint a scene, it's an arms race
emo band?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DE VORIGE SLOWCHAT LUL!!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
001. 372 Broekpaling
002. 208 Kluts
003. 207 tong80
Ik zie geen 306?
Dat is van die emoband.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eigen zit ik daar ook aan te denken.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Schaam je
Littlebigplanet natuurlijk, dan kunnen we samen pwnzoren
Wat moet ik dan als fok! weer een keer down is?quote:
Geen idee. Ken het nummer niet zo goed.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is toch, god damn arms race?
Uiteraard, ik ben een goede toevoeging op Fok! Dat weet jij toch ook welquote:Op woensdag 19 november 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geweldig genoeg om ons allebei te compenseren!
2bazen in een bazenlevel!1quote:Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Eigen zit ik daar ook aan te denken.![]()
Dat dacht ik ook.quote:
Zonde dat je m hebt danquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.![]()
Maar zo veel speel ik niet op m'n ps3 dus dat zou zonde zijn.
Ik ga hem morgen kopen.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga hem morgen kopen.![]()
Denk ik.
Waarom zou ik je er een PM over hebben gestuurd?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien had jij me er gewoon een PM over kunnen sturen en geen enorme scene kunnen schoppen?
In één adem genoemd worden met zulks een vrouw, dat gebeurt niet vaak!quote:
Cadeautje van papa.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zonde dat je m hebt dan
Moar ga veur LBP
Natuurlijk, dat had ik meteen al door.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben een goede toevoeging op Fok! Dat weet jij toch ook wel![]()
Ik bedoelde eigenlijk het vorige topicquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zonde dat je m hebt dan
Moar ga veur LBP
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom zou ik je er een PM over hebben gestuurd?![]()
[..]
In één adem genoemd worden met zulks een vrouw, dat gebeurt niet vaak!
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het vorige topic
Maar het is wel royal sadness dat je zulke cijfers had![]()
!!!!!!!!!!!! Au sjiens!
![]()
Omdat je er vragen over had en het even van mij bevestigd wilde hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom zou ik je er een PM over hebben gestuurd?![]()
[..]
In één adem genoemd worden met zulks een vrouw, dat gebeurt niet vaak!
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het vorige topic
Maar het is wel royal sadness dat je zulke cijfers had![]()
!!!!!!!!!!!! Au sjiens!
![]()
Vraagje over intieme piercingquote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat ging gewoon over de piercing. Er was helemaal niet eens een rel, alleen een rel over mij die jij wilde beginnen!
In eerste instantie ging het me eigenlijk niet omde clithoodpiercing an sich.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
Omdat je er vragen over had en het even van mij bevestigd wilde hebben?
Ja GT, geen zorgen, ik heb het gezien. Ik heb erom kunnen lachenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vraagje over intieme piercing
Heb je mijn topic over onze wilde avonturen ook gelezenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat had ik meteen al door.
Nee.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef Zotheid het volgende:
ZOMG, ik heb een PM!
Zal ik een SC maken?
Bij de lokale MM is hij 62,50.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hij is wel duur trouwenszg hem bij dixons gister liggen voor 70, ik betaalde 55
Hihiquote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef Zotheid het volgende:
ZOMG, ik heb een PM!
Zal ik een SC maken?
Hier zeiden ze dat hij 55zou kosten,quote:
De Media Markt verschilt onderling ook nog.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier zeiden ze dat hij 55zou kosten,
ik denk dat ik geluk heb gehad met die ¤55 omdat , toen ik in de winkel was, de levering binnenkwam en het dus nog niet in de computer stond ofzo ?
quote:
Allebei jullie topics staan in het Centrale Lemmingen-overzicht op ONZ!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb je mijn topic over onze wilde avonturen ook gelezen
Ja, rijswijk en den haag scheelden 200eu met mijn laptop toendertijdquote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De Media Markt verschilt onderling ook nog.
BT, BT, BT, Emimich, BT, BT, Jimi, BTquote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef gers het volgende:
wat is het thema eigenlijk ?
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga je nog toevoegenAnders maak ik je naaktfoto's openbaar
![]()
Gelukkig... Maar bij mij had niemand het doorquote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
[..]
Allebei jullie topics staan in het Centrale Lemmingen-overzicht op ONZ!
Ze zijn mooi hequote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik zal even kijken.
En ja naaktfoto's zotheid.
Heb ik ook gezien, vond het uitermate wildquote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je mijn topic over onze wilde avonturen ook gelezen
Blijkbaar dus echt een mod met een gevoel voor KLB en een KLB-hart!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik ook gezien, vond het uitermate wildverbazingwekkend dat Adelante het geloofde though.
Woon jij hier in de buurt?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, rijswijk en den haag scheelden 200eu met mijn laptop toendertijd![]()
Wat is er met naaktfoto's?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik zal even kijken.
En ja naaktfoto's zotheid.
Dat was wel het toppunt inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, vond het uitermate wildverbazingwekkend dat Adelante het geloofde though.
Die ga ik openbaren als ze mij niet toevoegtquote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Woon jij hier in de buurt?![]()
Is de LBP bij rijswijk 55 euro?
[..]
Wat is er met naaktfoto's?
Wel een redelijke titel.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Noorsch, wat vindt gij van de TT?
Tof.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya iedereen
zal eerst even foto´s van mijn nieuwe crip posten !
Heeft ze mijn naaktfoto's doorgestuurd?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die ga ik openbaren als ze mij niet toevoegt
Ja doe!!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya iedereen
zal eerst even foto´s van mijn nieuwe crip posten !
Het viel mij persoonlijk een beetje tegen. Maar ik kan dan ook niet verwachten dat de hele crew op de hoogte is van mijn wissewasjes.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat was wel het toppunt inderdaad
En het thema?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel een redelijke titel.
Maar niet orgineel
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel een redelijke titel.
Maar niet orgineel
Dat zeiden ze toen hij er nog niet was ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Woon jij hier in de buurt?![]()
Is de LBP bij rijswijk 55 euro?
[..]
Wissewasjes, werkelijk waar prachtig omschreven!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
Het viel mij persoonlijk een beetje tegen. Maar ik kan dan ook niet verwachten dat de hele crew op de hoogte is van mijn wissewasjes.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wissewasjes, werkelijk waar prachtig omschreven!![]()
Wissewasjesgate!
Je moeder, wat doe je!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb net een levend wezen vermoord omdat ik hem irritant vond.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja GT, geen zorgen, ik heb het gezien. Ik heb erom kunnen lachenvooral het schopje naar LIF
!
WIE IS DIE ALTO?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
Slaapkamer ( De mijne, andere is niet belangrijk ! )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gang en Entreehal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, die kamer neukt wel lekker zeker, zo met die ramen?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gang en Entreehal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, erg nice NBquote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gang en Entreehal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nice, die kamer neukt wel lekker zeker, zo met die ramen?
Waarom quickquote je niet? Dit valt me een beetje tegen Emimich.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wissewasjes, werkelijk waar prachtig omschreven!![]()
Wissewasjesgate!
ZOMG, dat is in de buurt van Den Haag.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen hij er nog niet was ja..
ik woon in wateringen, hihihi
Dit was een hele rel ivm die domme PMquote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het viel mij persoonlijk een beetje tegen. Maar ik kan dan ook niet verwachten dat de hele crew op de hoogte is van mijn wissewasjes.
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heeft ze mijn naaktfoto's doorgestuurd?![]()
ga je naar de meet?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
ZOMG, dat is in de buurt van Den Haag.![]()
Ik woon hier:
[ afbeelding ]
Aan het plein.
Wat een achterlijke plek.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon hier:
[ afbeelding ]
Aan het plein.
De viking himself !quote:
Daar zitten luxaflex voor alleen net even nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Thxquote:
De viking himself !quote:
Daar zitten luxaflex voor alleen net even nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Thxquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb net een levend wezen vermoord omdat ik hem irritant vond.
Nice NBquote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gang en Entreehal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woonkamer !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die was al dood.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit was een hele rel ivm die domme PM
[..]
Nee
OK.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De viking himself !
[..]
Daar zitten luxaflex voor alleen net even niet
[..]
Thx
OK.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De viking himself !
[..]
Daar zitten luxaflex voor alleen net even niet
[..]
Thx
Ben daar ook zeker benieuwd naarquote:
Ik ben die vleermuisquote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
1. Wie is die vleermuis?![]()
2. Wie is die jailbait?
Wie bitte?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom quickquote je niet? Dit valt me een beetje tegen Emimich.
Ik wou daar ook een grapje over maken maar ik was al bang dat het zo iets zou zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben die vleermuis
En dat kleine meisje is mijn zusje
Dus een beetje respect mag wel.
Pics.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik ben die vleermuis
Ah, ik tel minstens 3 gaten!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben die vleermuis
Komt ze ook?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Housewarming met een week of 5 ..
Dan ligt alles erin en werkt alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frans is een hoerentaalquote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon? Frans is mijn ding, niet Duits.
En ik ga slapen trouwens, welterusten mensen!
Sterf.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou daar ook een grapje over maken maar ik was al bang dat het zo iets zou zijn.![]()
Soms is het goed dat ik kan bedwingen.
Den Haag is helemaal geen kutstad.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie wil er nu in zo'n kutstad wonen
Goaf!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
weet niet, misschien kunnen we dan met zn allen rellen in der trein!1111!!!!!111!!
Ik woon ook op de voorgrond. Bij de herenhuizen.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt ze ook?Bt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ik smeek je om één laatste PM!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Breathtaking het volgende:
Pardon? Frans is mijn ding, niet Duits.
En ik ga slapen trouwens, welterusten mensen!
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt ze ook?Mirre is er dan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, Viking oogt als een grote doed.!
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Het was maar een grapje.quote:
Maar mensen ogen al snel groot naast mij.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre is er dan ook ja![]()
[..]!
Woonkamer : 11 meter lang , 5 meter breedquote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
Nice Zotheid, mooie plek om te wonen.
Noorsbloed, mooie ruimte. Best groot.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Fascination het volgende:
Nice Zotheid, mooie plek om te wonen.
Noorsbloed, mooie ruimte. Best groot.
Nouja ...quote:
Dan is het goed !quote:
Heel 't westen is kut.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag is helemaal geen kutstad.![]()
[..]
Goaf!![]()
[..]
Ik woon ook op de voorgrond. Bij de herenhuizen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nouja ...
Mijn zusje is heilig voor mij .. !
Maar goed .. LEEF !
[..]
Dan is het goed !
Ben vooral breedquote:
Ik ben goed in Fransquote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Frans is een hoerentaal
Duits
Haha, ik ben hogerder.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben vooral breed![]()
1.76 m hoog maar.
LINKquote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Maar er staat toch altijd een PI voor?
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben goed in Fransvraag me af wat dat dan over mij zegt volgens jou
!
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Over dit plein loop ik naar huis.
Zeg ben jij niet die ene FC Oss supporter?quote:
Een paar uit de SC nodig ik wel uit jaquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..].
Mogen wij ook komen op de housewarming Noorsbloed?
hihi ik ookquote:
Weet jij wat ze bedoelen met "het strijkijzer?"quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon hier:
[ afbeelding ]
Aan het plein.
Gaan we vet kotsen op je nieuwe shizzle.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Een paar uit de SC nodig ik wel uit ja![]()
Krijgt iedereen nog bericht van
NOOIT FC OSSquote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die ene FC Oss supporter?
Verkapte boom?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Fascination het volgende:
Welterusten Bt.
NEE GEEN VERKAPT JEWEETWEL.
Waar woon jij danquote:
Dat kan je proberen , maar ik wrijf je er met je gezicht doorheen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gaan we vet kotsen op je nieuwe shizzle.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan je proberen , maar ik wrijf je er met je gezicht doorheen.
En daarna flikker ik je van het balkon ..
Maar we hebben 3 wc's !
Er moet er toch 1 zijn die je kan halen dan
Woont Jan Marijnissen niet in Ossquote:
SPquote:Op woensdag 19 november 2008 23:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woont Jan Marijnissen niet in Oss?
Zomg.
Ja, dat is de nieuwe (studenten)flat hier in Den Haag, vlakbij het Hollands Spoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet jij wat ze bedoelen met "het strijkijzer?"
Kanker wat een lelijk ding !quote:Op woensdag 19 november 2008 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat is de nieuwe (studenten)flat hier in Den Haag, vlakbij het Hollands Spoor.
[ afbeelding ]
quote:
Ahh...quote:Op woensdag 19 november 2008 23:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat is de nieuwe (studenten)flat hier in Den Haag, vlakbij het Hollands Spoor.
[ afbeelding ]
stemmen op de waterschapsverkiezingenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
Waarom heb ik geen brief gekregen voor de Waterschapsverkiezingen?!
I WANT CHANGE!
I got no change, sorryquote:Op woensdag 19 november 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
I WANT CHANGE!
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
SP![]()
Lilian Marijnissen stomme trut![]()
verkapte communisten
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
I WANT CHANGE!
Dwerg!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef Noorsbloed het volgende:
Ben vooral breed![]()
1.76 m hoog maar.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:24 schreef Noorsbloed het volgende:
CZ !![]()
Ik zie net je gepimpte avatar pas !![]()
Geniaal
VVDquote:Op woensdag 19 november 2008 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]. Daar moet ik je gelijk in geven
.
Was altijd zo leuk bij hoorcolleges staatsrecht, ging de leraar altijd de SP en Jan bashen.
Waar stem jij op dan gers? En niet zeggen dat je niet stemt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
I WANT CHANGE!
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..].
Ik heb 'm wel gekregen.
Ik zou trouwens bij god niet weten waar ik op moeten stemmen, dus ik stem niet.
(Alleen hiermee dan he)
Jups.quote:
Hoi.quote:
Voor users die steun nodig hebben!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Emimich het volgende:
SP is voor kaste 5.
quote:
Waarom stemt het volk überhaupt over iets waar ze echt totaal geen verstand van hebben?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom op een politieke partij stemmen met waterschappen, die lijers hebben daar niets bij te zoeken
Echt een dwaas hè!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Zotheid het volgende:
Hoi.![]()
Ik zie Rutte regelmatig en heb zelfs een aantal maal met hem mogen praten.
Ik zit nu ook steeds te twijfelen om D66 te stemmen.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Fascination het volgende:
[..]. Had ik niet achter je gezocht.
Ik stem d66.
Wat stemt de rest hier allemaal?
Oh en Drenthe is de meest kutte provincie van allen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik zie Rutte regelmatig en heb zelfs een aantal maal met hem mogen praten.
wat dacht je dan dat ik stemdequote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik stem d66.
Wat is er dan kut aan Drenthequote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Fascination het volgende:
Ik stem d66.
Valt best mee.quote:
wiequote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Wat heb je gezegd?
Ik heb Marga Bult wel eens in 't echt gezien![]()
.
.
Doen. Ze zijn zo liberaalquote:Op woensdag 19 november 2008 23:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zit nu ook steeds te twijfelen om D66 te stemmen.
VVD zijn pas liberalenquote:
Het ging over de politiek en het haganum festival (zie vorige post).quote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]! Wat heb je gezegd?
Ik heb Marga Bult wel eens in 't echt gezien![]()
.
.
Doe eens lief tegen 4EBEquote:
quote:
quote:
Lijkt me zo saaiquote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is er dan kut aan Drenthe?
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo saai. Of heb ik 't mis?
Ja ik weet niet gers, nu ik erover nadenk past 't ook wel bij je vind ik.
Goede smaak Noorsbloed.
Het is zo saai als je het zelf maakt... ik hou het geen dag uit in Amsterdam oid, veel te drukquote:Op woensdag 19 november 2008 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me zo saai. Of heb ik 't mis?
Ja ik weet niet gers, nu ik erover nadenk past 't ook wel bij je vind ik.
Goede smaak Noorsbloed.
d66 is liberalerquote:
Nou ja, overdag ben ik niet thuis, dus het kan best zijn dat 'ie al eens op de mat is geploft. Toch maar een keer navragen aan m'n ouders.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..].
Ik heb 'm wel gekregen.
Ik zou trouwens bij god niet weten waar ik op moeten stemmen, dus ik stem niet.
(Alleen hiermee dan he)
werk zequote:
privacy is overratedquote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
d66 is liberaler.
Zij beschermen meer de privacy dan VVD.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 19 november 2008 23:30 schreef BobbyB het volgende:
Waarom is de helft van de UI's weg maar staan wel die faalhazen van een padlarf en damsco erin?
1984 FTW!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
privacy is overrated
ze tappen me toch wel af
Je stemt dus alleen maar de VVD voor je beurs?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef gers het volgende:
privacy is overrated
ze tappen me toch wel af
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef IQM het volgende:
Nou ja, overdag ben ik niet thuis, dus het kan best zijn dat 'ie al eens op de mat is geploft. Toch maar een keer navragen aan m'n ouders.
En ik lees me ook nooit goed in bij de waterschapsverkiezingen, dus ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten.Sowieso snap ik niet waarom ze zoiets als de waterschappen niet samenvoegen.
Hoi!!!quote:
Niet echt, helaas. Maar het staat al weer goed in de wiki, iemand anders heeft hem al weer hersteld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Kun je niet zien wie dat gewijzigd heeft in wikipedia?
In de Wiki staan ze nog goed, hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
@ Zotheid: met een jongedame nog wel? Waar debatteerde je over dan?
Ja, we dachten dat het ook wel eens ....quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
@ Zotheid: met een jongedame nog wel? Waar debatteerde je over dan?
Als ik het zo graag openbaar had willen maken, zou het wel in mijn profiel staan, dacht ik zo.quote:
niet waarquote:Op woensdag 19 november 2008 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je stemt dus alleen maar de VVD voor je beurs?
Mm d66/VVD dacht ikquote:
Zeg me niet dat je in de 20 bent en nog thuis woont!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
Als ik het zo graag openbaar had willen maken, zou het wel in mijn profiel staan, dacht ik zo.
Inderdaad. Kan ook niet zien dat het in de wiki gewijzigd is.quote:
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je in de 20 bent en nog thuis woont!
Of nog erger..
Hoe kom je van mijn opmerking op jouw opmerking?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..
Wat is daar erg aanquote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..
Hehequote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, we dachten dat het ook wel eens ....![]()
Het ging over integratie en privacy (lekker standaard.).
quote:
i could hit herquote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef BobbyB het volgende:
Hilary Duff die niet op Hilary Duff lijkt [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, weer de behoefte te rellenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..
Wat is daar precies mis mee dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.
Allure_quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.
Boe, boe, niemand mag zeggen dat iemand anders kansloos is want we moeten iedereen in zijn waarde laten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Wat is daar precies mis mee dan?Ken zat mensen van 20 en ouder die nog bij hun ouders wonen. Zelfs 1 van 45. Lekker boeiend. Sommige mensen kunnen gewoon goed met hun ouders samen leven.
Om te zeggen dat het not done is is dan redelijk kansloos, IMO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |