1984 FTW!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
privacy is overrated
ze tappen me toch wel af
Je stemt dus alleen maar de VVD voor je beurs?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef gers het volgende:
privacy is overrated
ze tappen me toch wel af
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef IQM het volgende:
Nou ja, overdag ben ik niet thuis, dus het kan best zijn dat 'ie al eens op de mat is geploft. Toch maar een keer navragen aan m'n ouders.
En ik lees me ook nooit goed in bij de waterschapsverkiezingen, dus ik zou het eerlijk gezegd ook niet weten.Sowieso snap ik niet waarom ze zoiets als de waterschappen niet samenvoegen.
Hoi!!!quote:
Niet echt, helaas. Maar het staat al weer goed in de wiki, iemand anders heeft hem al weer hersteld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Kun je niet zien wie dat gewijzigd heeft in wikipedia?
In de Wiki staan ze nog goed, hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
@ Zotheid: met een jongedame nog wel? Waar debatteerde je over dan?
Ja, we dachten dat het ook wel eens ....quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
@ Zotheid: met een jongedame nog wel? Waar debatteerde je over dan?
Als ik het zo graag openbaar had willen maken, zou het wel in mijn profiel staan, dacht ik zo.quote:
niet waarquote:Op woensdag 19 november 2008 23:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je stemt dus alleen maar de VVD voor je beurs?
Mm d66/VVD dacht ikquote:
Zeg me niet dat je in de 20 bent en nog thuis woont!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef IQM het volgende:
Als ik het zo graag openbaar had willen maken, zou het wel in mijn profiel staan, dacht ik zo.
Inderdaad. Kan ook niet zien dat het in de wiki gewijzigd is.quote:
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je in de 20 bent en nog thuis woont!
Of nog erger..
Hoe kom je van mijn opmerking op jouw opmerking?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..

Wat is daar erg aanquote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..
Hehequote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, we dachten dat het ook wel eens ....![]()
Het ging over integratie en privacy (lekker standaard.).
quote:
i could hit herquote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef BobbyB het volgende:
Hilary Duff die niet op Hilary Duff lijkt [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, weer de behoefte te rellenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of nog erger..
Wat is daar precies mis mee dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.
Allure_quote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op je 20e thuiswonen is ook wel echt not done ja. Jeetje, hoe bedenken ze het.
Boe, boe, niemand mag zeggen dat iemand anders kansloos is want we moeten iedereen in zijn waarde laten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef BobbyB het volgende:
Wat is daar precies mis mee dan?Ken zat mensen van 20 en ouder die nog bij hun ouders wonen. Zelfs 1 van 45. Lekker boeiend. Sommige mensen kunnen gewoon goed met hun ouders samen leven.
Om te zeggen dat het not done is is dan redelijk kansloos, IMO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |