abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63359804
Zal Bill nu toch weer met Putin en Sarkozy rond de tafel zitten binnenkort??
Zal Hillary niet overschaduwd worden door Bill.??
quote:
wo 19 nov 2008, 20:01
Bill Clinton geeft openheid van zaken
WASHINGTON - Bill Clinton wil er alles aan doen om ervoor te zorgen dat zijn vrouw Hillary minister van Buitenlandse Zaken wordt onder de nieuwe president Barack Obama. Hij wil daarom inzicht geven in zijn financiële handel en wandel, meldden Amerikaanse media woensdag.
Hillary, die de voorverkiezingen nipt verloor van Obama, lijkt de gedoodverfde kandidaat voor het ministerschap. Een mogelijk obstakel is een belangenconflict dat kan ontstaan door onder meer geld dat de voormalige president van buitenlandse donoren krijgt. Hij wilde daar uit privacyoverwegingen nooit openheid van zaken over geven.

Clinton zou nu bereid zijn de namen vrij te geven van nieuwe schenkers voor zijn William J. Clinton Foundation en die van de ’grote’ donateurs uit het verleden. Ook moet hij voortaan toestemming van de regering-Obama vragen als hij betaalde voordrachten wil houden. Dat geldt ook voor schenkingen voor zijn presidentiële bibliotheek en zijn Clinton Global Initiative.

[ Bericht 2% gewijzigd door henkway op 19-11-2008 22:55:22 ]
pi_63360638
Hoezo zou Bill met hun rond de tafel zitten? Hillary wordt minster, en bij minsters in het niet zo gebruikelijk dat man/vrouw mee gaat op van die bezoekjes enzo. Bij een president wil dat nog wel eens gebeuren, maar het is toch vooral iets van koningshuizen.
pi_63360723
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo zou Bill met hun rond de tafel zitten? Hillary wordt minster, en bij minsters in het niet zo gebruikelijk dat man/vrouw mee gaat op van die bezoekjes enzo. Bij een president wil dat nog wel eens gebeuren, maar het is toch vooral iets van koningshuizen.
Ik denk dat Bill wel een andere status heeft dan vriendje Rice en nog steeds erg gezien is.
  woensdag 19 november 2008 @ 22:59:37 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63360787
ik begrijp werkelijk niet dat Obama serieus overweegt om Hillary die baan te geven.... Vraag dan Bill...maar Bill doet er blijkbaar alles aan om zijn schuld bij zijn vrouw in te lossen

maar het is natuurlijk naief te veronderstellen dat Bill zich nergens mee zal gaan bemoeien als Hillary die baan inderdaad krijgt
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63360891
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet dat Obama serieus overweegt om Hillary die baan te geven.... Vraag dan Bill...maar Bill doet er blijkbaar alles aan om zijn schuld bij zijn vrouw in te lossen

maar het is natuurlijk naief te veronderstellen dat Bill zich nergens mee zal gaan bemoeien als Hillary die baan inderdaad krijgt
Net zoals het andersom ook gegaan is toen hij president was. Je relatie heeft altijd invloed. Je praat immers over je werk en hij/zij zal een mening geven.
En over Bill vragen, dat doet hij natuurlijk nooit meer, hij is president geweest, 8 jaar lang, dan ga je niet terug naar minster zijn.
pi_63361027
quote:

Obama heeft een morele verplichting aan de kiezers die op Hillary wilden stemmen.
Daarnaast heeft Bill een hoop goodwill en is zeer graag gezien, zelfs bij Bush senior

En inderdaad had Bill vroeger veel invloed van Hillary
  woensdag 19 november 2008 @ 23:08:52 #7
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63361054
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Net zoals het andersom ook gegaan is toen hij president was. Je relatie heeft altijd invloed. Je praat immers over je werk en hij/zij zal een mening geven.
En over Bill vragen, dat doet hij natuurlijk nooit meer, hij is president geweest, 8 jaar lang, dan ga je niet terug naar minster zijn.
precies, je relatie heeft altijd invloed zeker als (zoals in dit geval) je partner recht heeft op dagelijkse briefings van de geheime diensten,zodat hij op de hoogte blijft van top secret gegevens en barst van de connecties.

En natuurlijk is de kans klein dat Bill ja zou zeggen als hij gevraagd zou worden... maar dat vind ik nog steeds jammer

mag een ex-president eigenlijk nog wel een politieke functie uitoefenen Hij mag niet meer voor President gaan, maar als senator of minister ofzo zou toch nog wel moeten kunnen?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63361262
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef teamlead het volgende:

En natuurlijk is de kans klein dat Bill ja zou zeggen als hij gevraagd zou worden... maar dat vind ik nog steeds jammer

mag een ex-president eigenlijk nog wel een politieke functie uitoefenen Hij mag niet meer voor President gaan, maar als senator of minister ofzo zou toch nog wel moeten kunnen?
Ik vind het vooral jammer dat zo'n goede president (mijn mening) maar 8 jaar mag blijven.

En ja, hij mag best minster ofzo worden, alleen geen president meer. Voor de ander efuncties is er ook geen max periode.
pi_63361804
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

In dit geval zal het wat meer zijn. Hillary dient gewoon als strovrouw voor Bill "I didn´t have sexual relations with that woman" Clinton.
pi_63361928
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

In dit geval zal het wat meer zijn. Hillary dient gewoon als strovrouw voor Bill "I didn´t have sexual relations with that woman" Clinton.
je een keer laten pijpen door een stagiare is nog niet zo erg als 4000 dode jongens op je geweten heben
pi_63362061
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef henkway het volgende:

[..]

je een keer laten pijpen door een stagiare is nog niet zo erg als 4000 dode jongens op je geweten heben
Als je tegen je vrouw al niet eens eerlijk bent en als het uitkomt nog eens glashard blijft doorliegen.. waarover lieg je dan nog meer....

Bill is een brokkenpiloot eerste klas. Erg populair is hij ook niet meer trouwens.
pi_63362197
Ik vind Hillary een geweldige keuze voor SoS. Dat Bill haar zou overschaduwen is onzin. Ze is al acht jaar senator, tot volle tevredenheid van de inwoners van New York. Ze heeft niet veel diplomatieke ervaring maar dat wordt meer dan goed gemaakt door haar wereldwijde status. De wereldleiders zullen klaar staan om haar te kunnen ontmoeten.

Verder is het vanuit strategisch oogpunt voor Obama ook een erg goede keuze. Als er iemand is die problemen zou kunnen veroorzaken buiten de administratie dan is het Hillary Clinton wel. Door haar in dienst te nemen kan Obama haar (en daarmee de club rond de Clintons) gemakkelijker onder controle houden.

Obama lijkt vooral bezig te zijn om mogelijke tegenstand van te voren te neutraliseren. De keuze voor Hillary houdt kamp Clinton rustig. Emanuel kan het Huis van Afgevaardigden rustig houden. Daschle is tien jaar lang gerespecteerd leider geweest van de Democraten in de Senaat. Door de handreiking naar Lieberman worden de gematigde Republikeinen (zoals McCain en Graham) te vriend gehouden. Dit wordt duidelijk een administratie die gericht is op resultaat.
pi_63362261
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je tegen je vrouw al niet eens eerlijk bent en als het uitkomt nog eens glashard blijft doorliegen.. waarover lieg je dan nog meer....

Bill is een brokkenpiloot eerste klas. Erg populair is hij ook niet meer trouwens.
Hij staat hier nog op plaats vier als best president ooit
http://www.harrisinteractive.com/harris_poll/index.asp?PID=869
net na george washington
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 november 2008 @ 00:48:57 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63363309
kan ze eindelijk onder scherpschuttersvuur een vliegtuig uit rennen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63363680
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar ex-president LBJ ofwel mister congress. Dus ja het mag en is in zijn geval ook heef effectief gebleken.
Here we are now, entertain us.
  donderdag 20 november 2008 @ 08:08:22 #16
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_63365523
quote:
Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef rubbereend het volgende:
kan ze eindelijk onder scherpschuttersvuur een vliegtuig uit rennen
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  † In Memoriam † donderdag 20 november 2008 @ 08:10:54 #17
230491 Zith
pls tip
pi_63365553
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Goede dis' man!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_63365596
quote:
Op donderdag 20 november 2008 01:18 schreef voyeur het volgende:

[..]

Kijk maar eens naar ex-president LBJ ofwel mister congress. Dus ja het mag en is in zijn geval ook heef effectief gebleken.
Wat bedoel je? Heeft LBJ na zijn presidentschap nog een politieke functie gehad in het congres?
Ik dacht dat de man op was, paar hartaanvallen, hij kon nog voor een tweede ambtstermijn gaan (want hij had die van JFK halverwege overgenomen), maar zag daar van af. Zijn Vietnam beleid had ook wat averij opgelopen door de dienstplicht in te stellen, dacht ik. Volgens mij stierf hij ook vrij snel nadat hij president af was, ergens in 1973.
I´m back.
pi_63365615
quote:

2 kapiteins op 1 schip krijg je dan.
Volgens mij mag Clinton zich ook formeel president blijven noemen.
Dus dan krijg je secretary president Bill Clinton.
I´m back.
pi_63371918
quote:
Op donderdag 20 november 2008 08:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Heeft LBJ na zijn presidentschap nog een politieke functie gehad in het congres?
Ik dacht dat de man op was, paar hartaanvallen, hij kon nog voor een tweede ambtstermijn gaan (want hij had die van JFK halverwege overgenomen), maar zag daar van af. Zijn Vietnam beleid had ook wat averij opgelopen door de dienstplicht in te stellen, dacht ik. Volgens mij stierf hij ook vrij snel nadat hij president af was, ergens in 1973.
Je hebt natuurlijk gelijk; het was die andere Johnson die net als LBJ vice-president was toen zijn baas werd doodgeschoten die daarna nog gekozen werd tot senator: Andrew Johnson dus. Stomme vergissing.
Here we are now, entertain us.
pi_63382152
tja het verenigen van tegenstanders
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:40:25 #22
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_63416378
CNN meldt dat het onvermiidelijke toch bewaarheid wordt nl. Hillary Clinton zal haar senaats-zetel opgeven in New York om plaats te nemen in het nieuw te vormen kabinet van president-elect Obama als " secretary of State "

bron
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_63416479
Zat er al een tijdje aan te komen, nu is het definitief.
Het scoreverloop was niet in ons voordeel - L. van Gaal
Understatement van de eeuw
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:45:49 #24
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
pi_63416515
Ik word er warm van. Ik had toch liever die Indier Zakaria gezien. Wellicht dat mijn etnische afkomst mij warmer maakt dan mijn vrouwzijn.

Ik ben benieuwd.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:46:50 #25
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_63416547
Die heeft ook een slaatje geslagen uit haar terugtrekking uit de race voor de democratische presidentskandidaat.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')