quote:wo 19 nov 2008, 20:01
Bill Clinton geeft openheid van zaken
WASHINGTON - Bill Clinton wil er alles aan doen om ervoor te zorgen dat zijn vrouw Hillary minister van Buitenlandse Zaken wordt onder de nieuwe president Barack Obama. Hij wil daarom inzicht geven in zijn financiële handel en wandel, meldden Amerikaanse media woensdag.
Hillary, die de voorverkiezingen nipt verloor van Obama, lijkt de gedoodverfde kandidaat voor het ministerschap. Een mogelijk obstakel is een belangenconflict dat kan ontstaan door onder meer geld dat de voormalige president van buitenlandse donoren krijgt. Hij wilde daar uit privacyoverwegingen nooit openheid van zaken over geven.
Clinton zou nu bereid zijn de namen vrij te geven van nieuwe schenkers voor zijn William J. Clinton Foundation en die van de ’grote’ donateurs uit het verleden. Ook moet hij voortaan toestemming van de regering-Obama vragen als hij betaalde voordrachten wil houden. Dat geldt ook voor schenkingen voor zijn presidentiële bibliotheek en zijn Clinton Global Initiative.
Ik denk dat Bill wel een andere status heeft dan vriendje Rice en nog steeds erg gezien is.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoezo zou Bill met hun rond de tafel zitten? Hillary wordt minster, en bij minsters in het niet zo gebruikelijk dat man/vrouw mee gaat op van die bezoekjes enzo. Bij een president wil dat nog wel eens gebeuren, maar het is toch vooral iets van koningshuizen.
Net zoals het andersom ook gegaan is toen hij president was. Je relatie heeft altijd invloed. Je praat immers over je werk en hij/zij zal een mening geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet dat Obama serieus overweegt om Hillary die baan te geven.... Vraag dan Bill...maar Bill doet er blijkbaar alles aan om zijn schuld bij zijn vrouw in te lossen
maar het is natuurlijk naief te veronderstellen dat Bill zich nergens mee zal gaan bemoeien als Hillary die baan inderdaad krijgt
Obama heeft een morele verplichting aan de kiezers die op Hillary wilden stemmen.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet dat Obama serieus overweegt om Hillary die baan te geven.... Vraag dan Bill...maar Bill doet er blijkbaar alles aan om zijn schuld bij zijn vrouw in te lossen
maar het is natuurlijk naief te veronderstellen dat Bill zich nergens mee zal gaan bemoeien als Hillary die baan inderdaad krijgt
precies, je relatie heeft altijd invloed zeker als (zoals in dit geval) je partner recht heeft op dagelijkse briefings van de geheime diensten,zodat hij op de hoogte blijft van top secret gegevens en barst van de connecties.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Net zoals het andersom ook gegaan is toen hij president was. Je relatie heeft altijd invloed. Je praat immers over je werk en hij/zij zal een mening geven.
En over Bill vragen, dat doet hij natuurlijk nooit meer, hij is president geweest, 8 jaar lang, dan ga je niet terug naar minster zijn.
Ik vind het vooral jammer dat zo'n goede president (mijn mening) maar 8 jaar mag blijven.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef teamlead het volgende:
En natuurlijk is de kans klein dat Bill ja zou zeggen als hij gevraagd zou worden... maar dat vind ik nog steeds jammer
mag een ex-president eigenlijk nog wel een politieke functie uitoefenenHij mag niet meer voor President gaan, maar als senator of minister ofzo zou toch nog wel moeten kunnen?
In dit geval zal het wat meer zijn. Hillary dient gewoon als strovrouw voor Bill "I didn´t have sexual relations with that woman" Clinton.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Net zoals het andersom ook gegaan is toen hij president was. Je relatie heeft altijd invloed. Je praat immers over je werk en hij/zij zal een mening geven.
En over Bill vragen, dat doet hij natuurlijk nooit meer, hij is president geweest, 8 jaar lang, dan ga je niet terug naar minster zijn.
je een keer laten pijpen door een stagiare is nog niet zo erg als 4000 dode jongens op je geweten hebenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dit geval zal het wat meer zijn. Hillary dient gewoon als strovrouw voor Bill "I didn´t have sexual relations with that woman" Clinton.
Als je tegen je vrouw al niet eens eerlijk bent en als het uitkomt nog eens glashard blijft doorliegen.. waarover lieg je dan nog meer....quote:Op woensdag 19 november 2008 23:39 schreef henkway het volgende:
[..]
je een keer laten pijpen door een stagiare is nog niet zo erg als 4000 dode jongens op je geweten heben
Hij staat hier nog op plaats vier als best president ooitquote:Op woensdag 19 november 2008 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je tegen je vrouw al niet eens eerlijk bent en als het uitkomt nog eens glashard blijft doorliegen.. waarover lieg je dan nog meer....
Bill is een brokkenpiloot eerste klas. Erg populair is hij ook niet meer trouwens.
Kijk maar eens naar ex-president LBJ ofwel mister congress. Dus ja het mag en is in zijn geval ook heef effectief gebleken.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
mag een ex-president eigenlijk nog wel een politieke functie uitoefenenHij mag niet meer voor President gaan, maar als senator of minister ofzo zou toch nog wel moeten kunnen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:48 schreef rubbereend het volgende:
kan ze eindelijk onder scherpschuttersvuur een vliegtuig uit rennen
Goede dis' man!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
In dit geval zal het wat meer zijn. Hillary dient gewoon als strovrouw voor Bill "I didn´t have sexual relations with that woman" Clinton.
Wat bedoel je? Heeft LBJ na zijn presidentschap nog een politieke functie gehad in het congres?quote:Op donderdag 20 november 2008 01:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar ex-president LBJ ofwel mister congress. Dus ja het mag en is in zijn geval ook heef effectief gebleken.
2 kapiteins op 1 schip krijg je dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef teamlead het volgende:
Je hebt natuurlijk gelijk; het was die andere Johnson die net als LBJ vice-president was toen zijn baas werd doodgeschoten die daarna nog gekozen werd tot senator: Andrew Johnson dus. Stomme vergissing.quote:Op donderdag 20 november 2008 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heeft LBJ na zijn presidentschap nog een politieke functie gehad in het congres?
Ik dacht dat de man op was, paar hartaanvallen, hij kon nog voor een tweede ambtstermijn gaan (want hij had die van JFK halverwege overgenomen), maar zag daar van af. Zijn Vietnam beleid had ook wat averij opgelopen door de dienstplicht in te stellen, dacht ik. Volgens mij stierf hij ook vrij snel nadat hij president af was, ergens in 1973.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |