quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Basmiss bedoeld, of heeft MissBliss ons iets te vertellen?
Dankje BEquote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin? Echt!Ik dacht nog 'zou het? Neeeeh...' Je was dus wel een van de namen die door m'n hoofd gingen.
Wat leuk zeg!Gefeliciteerd!
Ik vraag me uberhaupt af waarom er met die kinderen wordt besproken dat "Dean's vader in een ander huisje woont" en dat vroeg ik me ook hardop afquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef bixister het volgende:
ja ik kies niet zómaar een brave uit he!
tuuuurlijk niet, vivi!![]()
die kinderen hebben ook zo'n levendige fantasie. he?
Ik moet gelijk nog weer aan die coke-snuivers van afgelopen zondag denken: 'Kom jij van het kamp?'quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief Huupje
ik was ook zo`n donkere als baby. Ja, nu nog wel eigenlijk
[ afbeelding ]
Dat was een van mijn andere opties!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Basmiss bedoeld, of heeft MissBliss ons iets te vertellen?
Ja..m`n oma had zigeunerbloed ja, MAAR IK KOM NIET VAN HET KAMP JA!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet gelijk nog weer aan die coke-snuivers van afgelopen zondag denken: 'Kom jij van het kamp?'![]()
Oeh, dubbelgangers! maar ik weet niet hoe Zoë er uitziet.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
rabsa, ik dacht even dat ik een kinderfoto van rottdog voorbij zag komen, je foto doet me erg denken aan zoë!(mijn ozograppige 'zo(h)eee'
was al bijna uit 't toetsenbord gerold bij wijze van spreken.)
Zeg maar gerust triest hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Rabsadani het volgende:
BE, dat is indrukwekkend... of een beetje triest, daar ben ik nog niet over uit hoor
ik rammelde wel, ja, maar voor over een jaar ofzo. De planning is ietwat in de war nu
Schandaal! Misschien ga ik me toch maar eens verdiepen in je tactiek hoor. Ik kan het niet uit-staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, ik ben heel slecht in het kloonraden. Ennu was echt een van de weinigen die ik gewoon zelf door had.
Een andere kloon weet ik omdat ze het me zelf verteld heeft en nog eentje heb ik een sterk vermoeden. Maar verder ben ik er echt heel slecht in hoor. Ik bedel meestal gewoon net zo lang tot ze het vertellen.![]()
Dat wordt dus een soort PM-lijst om de klonen te melden. Wie is goed in klonen raden? Dan mag die als eerste. Die mag dan Lishe en mij PM-en, dan zal ik er ook twee PM-en enz....;)quote:Op woensdag 19 november 2008 22:33 schreef Lishe het volgende:
[..]
Schandaal! Misschien ga ik me toch maar eens verdiepen in je tactiek hoor. Ik kan het niet uit-staan.
yepquote:
ja, haha, da was een heule boze babyquote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Rabsadani het volgende:
huuphuup wat een leuke foto![]()
Beware! I am coming to get you! haha...
Ik had ze gewoon nog staan van de vorige keerquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heeft iedereen rap kinderfoto's online staan zeg!
jajajaja toen was ik nog schattigquote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef Lishe het volgende:
Wat was je blond Mous! (En zooo schattig!!)
Huup, je lief was ook ne schonne!
Oh ik was leeeeeeluk als puber! Moet ik ff foto's van foto's gaan maken....quote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
vivi, datdean
een hoog vief-gehalte heeft wist ik al. maar leuk om jouw kinderfoto nog es te zien!
heb je niet ook nog van die foute puberfoto's van jezelf?
ik had iig een pincet moeten hebben als puberquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik was leeeeeeluk als puber! Moet ik ff foto's van foto's gaan maken....
Princess Leia!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik had iig een pincet moeten hebben als puber![]()
[ afbeelding ]
speciaal voor jouquote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
DJMO, heb je trouwfoto's??! gefeliciteerd nog! laat zien, laat zien!
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef freecell het volgende:
Freecell toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een half jaartje geleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! Jullie zien er mooi uitquote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Prachtig gedaan! Bestaat dat topic nog
?
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:01 schreef PM-girl het volgende:
Ja die rooie wangen! De verwarming op 25 waarschijnlijk! En mijn moeder nu maar zeuren wanneer ouders hun kind te dik inpakken. Check die trui...
nou ja... met iets korter haar he.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Lishe het volgende:
Moonah! Jeee, die onderste is echt supermooi. En zo zie je er nog uit vind ik.
wij hebben er voor gekozen om gratis te trouwen, en mijn jurk, lach niet, die kwam uit een discountwinkel voor 26 euroquote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef Rabsadani het volgende:
DJMO: Ja, het lijkt me ook wel heel erg leuk om te trouwen met dikke buik... maar inderdaad, nogal prijzig allemaal. Qua financiën is het niet het handigst, helaas.
jaja... Slijmbal.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef bixister het volgende:
[..]
nou ja... met iets korter haar he.![]()
![]()
lishe heeft gelijk! je bent nog steeds supermooi!![]()
Sja, wij waren dus al aan het plannen. De veel te dure jurk was dan ook al gekocht... en het grote feest al geplandquote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij hebben er voor gekozen om gratis te trouwen, en mijn jurk, lach niet, die kwam uit een discountwinkel voor 26 eurohet is net hoe duur je het zelf wil maken
wij hadden ook geen groot feest, geen behoeft aan ook met die dikke buik
Ik deed véél touperen en véél haarlak, ben al aan het zoeken naar foto's van mij in de vage fase...:Dquote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef PM-girl het volgende:
Moonah! Wat leuk!
Maar hoe maak je zo'n haar als op foto 2? Zeep? Bier?
Die onderste is erg mooi!
haha nee rocka, maar de keurslager zit tegenover het raadhuis, en daar stond de auto geparkeerd (beetje dichtbij omdat het best wel koud was )quote:Op woensdag 19 november 2008 23:12 schreef RockabeIIa het volgende:
DJMO is de foto van jullie drieën (vieren) echt opzettelijk op die locatie? Just asking!
Ja toen al jaquote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef bixister het volgende:
huuphuup, toen al into china! grappig! en wat naar eigenlijk al die puberonzekerheden he.
da's het leuke van ouder worden Huupke, dan word je écht minder onzeker. Sprak de oude taart.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben nog steeds onzeker, het zit ook gewoon een beetje in mijn persoon denk ik. Maar je leert ermee leven hoor
Oja! Leuk!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef huuphuup het volgende:
@Rocka, ik studeer Sinologie (Chinees)Ik verslind alles wat met China te maken heeft. En voorlopig werk ik nog op de universiteit bij een tijdschrift over China.
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
da's het leuke van ouder worden Huupke, dan word je écht minder onzeker. Sprak de oude taart.![]()
Is je vriend vader van Dean er niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
Ik moet ff tot morgen wachten denk ik...krijg de foto's nietgoed gefotografeert..:{
heb je al geprobeerd te fotograferen met goed licht en zonder flits??quote:Op woensdag 19 november 2008 23:25 schreef Vivi het volgende:
Ik moet ff tot morgen wachten denk ik...krijg de foto's niet goed gefotografeert..
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Is je vriend vader van Dean er niet?![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb helemaal geen kinderfoto's online volgens mij..
ze vond het geweldigquote:Op woensdag 19 november 2008 23:40 schreef bixister het volgende:
en DJMO, die keurslager achtergrond is wel hilarisch ja!en de lange man met 't knalblauwe jasje werkt ook wel een beetje op mijn lachspieren.
maar al met al vind ik het een mooie en lieve reportage. hoe je steeds je dochter vasthoudt, dat vind ik er echt heel lief uitzien. vond ze het een leuke dag?
Ja, dat dacht ik alquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 22:07 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Dank! Maar ik moet je wel afzeggen ben ik bang... of in elk geval uitstellen... want trouwen met een acht-maanden-zwanger buik was niet het plan
En bix: ik heb inderdaad geboortekaartjes voor MissBliss gemaakt, die van nummer twee moet nog getoond worden natuurlijk
Nog niet hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 @ 22:19 schreef Lois het volgende:
Het bankje waarin Vivi bewijst dat ze geen psychopate is, en MissBliss ons nog iets heeft te vertellen
Ik had innepin al geraden voor ze het zei!quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 22:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat wordt dus een soort PM-lijst om de klonen te melden. Wie is goed in klonen raden? Dan mag die als eerste. Die mag dan Lishe en mij PM-en, dan zal ik er ook twee PM-en enz....;)
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al
Geinteresseerd in buikfoto's misschien?
He bah wat vervelend..quote:Op donderdag 20 november 2008 08:14 schreef Lois het volgende:
Wat een leuk bankje is dit geworden, leuk de foto's!
ET wat leuk om de film weer eens te bekijken van je huwelijk, maar wel emotioneel denk ik
* Lois ploft even moedeloos neer*
Ik word gek van die buikgriep. Eerst Jeroen, toen Eva. Toen Eva 4 dagen beter was begon ze weer van voor af aan. Toen werd Iris ziek, en afgelopen maandag ik. Nu begin ik een beetje op te krabbelen en vannacht begon Iris weer van voor af aan......
De hoeveelheden chloor die er hier doorheen gaan in het toilet veroorzaken bijna een kleine milieuramp zo
Ik had ook ringen.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:00 schreef moussy het volgende:
Owww, BE, de yingyang sieraden fase!
kan je de dokter niet bellen om raad?quote:Op donderdag 20 november 2008 08:14 schreef Lois het volgende:
* Lois ploft even moedeloos neer*
Ik word gek van die buikgriep. Eerst Jeroen, toen Eva. Toen Eva 4 dagen beter was begon ze weer van voor af aan. Toen werd Iris ziek, en afgelopen maandag ik. Nu begin ik een beetje op te krabbelen en vannacht begon Iris weer van voor af aan......
De hoeveelheden chloor die er hier doorheen gaan in het toilet veroorzaken bijna een kleine milieuramp zo
neuh valt ook wel mee. Die foto met dolfijnen is van 2003...quote:Op donderdag 20 november 2008 09:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
BE, Sasha lijkt echt enorm op je
Tico jij speelt vals, die foto is heus nog niet zo oud
Vicky is ook niets veranderd
F. heeft er ook zo eentje ook met 2 dolfijntjes..quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
Die met die dolfijnen is tof Vicky!
ik ook natuurlijk!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had ook ringen.
Heeeeeeel erg yingyang idd!
Ik ook ik ook! En een ring door mijn neus en rood haar en legerkistjes en vriendjes met paarse hanekammen die Arjan Toverbal heetten!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:33 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ook natuurlijk!overal en alles was yingyang!
I know.quote:Op donderdag 20 november 2008 09:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
neuh valt ook wel mee. Die foto met dolfijnen is van 2003...
[..]
F. heeft er ook zo eentje ook met 2 dolfijntjes..
quote:Op donderdag 20 november 2008 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zonnige karakter uitte zich al vroeg.
Één dag oud
De Appelhof!!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:10 schreef Yoni het volgende:
En die campingboter... ranzige zooi..brrrr! Maar ja, je moet wat als je geen koelkast enzo hebt in je iglootje. Foto is gemaakt op Terschelling overigens, op de beruchte Appelhof
Terschelling is tegenwoordig toch omgeturnd naar "familie-eiland"? Als ik het goed begrepen heb zijn de regels zeer aangescherpt en mogen alleen reizende pubers niet meer kamperen daar.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef jellyrose het volgende:
[..]
De Appelhof!!Daar ben ik ook 2 keer geweest.. de eerste keer was ik doodziek van een verkeerde joint en de tweede keer was ik doodziek na een overdosis whisky
Ethan gaat daar later dus echt niet heen
Gut.. hoe heet die disco/bar ook alweer waar iedereen heenging.. de braskoer ofzo?
Ik ben er ook twee keer geweest. En nog één keer op een andere camping. Ik heb verder echt nauwelijks iets van Terschelling gezien. Alleen de camping, de kroeg, de supermarkt en de Boerderij.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef jellyrose het volgende:
[..]
De Appelhof!!Daar ben ik ook 2 keer geweest.. de eerste keer was ik doodziek van een verkeerde joint en de tweede keer was ik doodziek na een overdosis whisky
Gut.. hoe heet die disco/bar ook alweer waar iedereen heenging.. de braskoer ofzo?
De braskoer ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:21 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Vaker gehoordquote:Op donderdag 20 november 2008 14:01 schreef Ticootje het volgende:
guuzewuus, ik zie ook wel wat van stella terug in jouw babyfoto. De ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |