quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Basmiss bedoeld, of heeft MissBliss ons iets te vertellen?
Dankje BEquote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Brighteyes het volgende:
Innepin? Echt!Ik dacht nog 'zou het? Neeeeh...' Je was dus wel een van de namen die door m'n hoofd gingen.
Wat leuk zeg!Gefeliciteerd!
Ik vraag me uberhaupt af waarom er met die kinderen wordt besproken dat "Dean's vader in een ander huisje woont" en dat vroeg ik me ook hardop afquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef bixister het volgende:
ja ik kies niet zómaar een brave uit he!
tuuuurlijk niet, vivi!![]()
die kinderen hebben ook zo'n levendige fantasie. he?
Ik moet gelijk nog weer aan die coke-snuivers van afgelopen zondag denken: 'Kom jij van het kamp?'quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief Huupje
ik was ook zo`n donkere als baby. Ja, nu nog wel eigenlijk
[ afbeelding ]
Dat was een van mijn andere opties!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Basmiss bedoeld, of heeft MissBliss ons iets te vertellen?
Ja..m`n oma had zigeunerbloed ja, MAAR IK KOM NIET VAN HET KAMP JA!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet gelijk nog weer aan die coke-snuivers van afgelopen zondag denken: 'Kom jij van het kamp?'![]()
Oeh, dubbelgangers! maar ik weet niet hoe Zoë er uitziet.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef bixister het volgende:
rabsa, ik dacht even dat ik een kinderfoto van rottdog voorbij zag komen, je foto doet me erg denken aan zoë!(mijn ozograppige 'zo(h)eee'
was al bijna uit 't toetsenbord gerold bij wijze van spreken.)
Zeg maar gerust triest hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Rabsadani het volgende:
BE, dat is indrukwekkend... of een beetje triest, daar ben ik nog niet over uit hoor
ik rammelde wel, ja, maar voor over een jaar ofzo. De planning is ietwat in de war nu
Schandaal! Misschien ga ik me toch maar eens verdiepen in je tactiek hoor. Ik kan het niet uit-staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Lishe, ik ben heel slecht in het kloonraden. Ennu was echt een van de weinigen die ik gewoon zelf door had.
Een andere kloon weet ik omdat ze het me zelf verteld heeft en nog eentje heb ik een sterk vermoeden. Maar verder ben ik er echt heel slecht in hoor. Ik bedel meestal gewoon net zo lang tot ze het vertellen.![]()
Dat wordt dus een soort PM-lijst om de klonen te melden. Wie is goed in klonen raden? Dan mag die als eerste. Die mag dan Lishe en mij PM-en, dan zal ik er ook twee PM-en enz....;)quote:Op woensdag 19 november 2008 22:33 schreef Lishe het volgende:
[..]
Schandaal! Misschien ga ik me toch maar eens verdiepen in je tactiek hoor. Ik kan het niet uit-staan.
yepquote:
ja, haha, da was een heule boze babyquote:Op woensdag 19 november 2008 22:39 schreef Rabsadani het volgende:
huuphuup wat een leuke foto![]()
Beware! I am coming to get you! haha...
Ik had ze gewoon nog staan van de vorige keerquote:Op woensdag 19 november 2008 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat heeft iedereen rap kinderfoto's online staan zeg!
jajajaja toen was ik nog schattigquote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef Lishe het volgende:
Wat was je blond Mous! (En zooo schattig!!)
Huup, je lief was ook ne schonne!
Oh ik was leeeeeeluk als puber! Moet ik ff foto's van foto's gaan maken....quote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef bixister het volgende:
vivi, datdean
een hoog vief-gehalte heeft wist ik al. maar leuk om jouw kinderfoto nog es te zien!
heb je niet ook nog van die foute puberfoto's van jezelf?
ik had iig een pincet moeten hebben als puberquote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ik was leeeeeeluk als puber! Moet ik ff foto's van foto's gaan maken....
Princess Leia!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef moussy het volgende:
[..]
ik had iig een pincet moeten hebben als puber![]()
[ afbeelding ]
speciaal voor jouquote:Op woensdag 19 november 2008 22:52 schreef bixister het volgende:
DJMO, heb je trouwfoto's??! gefeliciteerd nog! laat zien, laat zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |