Handig om te weten! Als ik er nog eens iets over wil weten, kom ik naar je toe!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want het is iemand die mij een positieve nominatie heeft gegeven en anders haalt 'ie die miss weer weg. En waarom weet ik niet. Ws omdat ik een lesbo ben en lesbo's hebben daar kennelijk verstand van
.
Omdat diegene de afgelopen paar uur lekker geeft meegelurktsmuld in vorig topic. Daarom!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want het is iemand die mij een positieve nominatie heeft gegeven en anders haalt 'ie die miss weer weg. En waarom weet ik niet. Ws omdat ik een lesbo ben en lesbo's hebben daar kennelijk verstand van
.
Nee, Maria is vooral heel grappig en schattigquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij heeft mariaetc altijd wijze woorden
maar ik ben slecht in namen dus ik weet het niet zeker
Ik wil iedereen nomineren maar dat kan niet!
Ik heb er geen verstand van heurquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Handig om te weten! Als ik er nog eens iets over wil weten, kom ik naar je toe!
Ja, Mark leest ook altijd mee op allerlei fora. Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Lurken heb ik trouwens nooit begrepen. Een vriend en vriendin van ons (die wij via andere wegen hebben leren kennen) lurken ook veel op Fok. Ik zou dat niet kunnen. Moet echt m'n bek opentrekken.
Maar niet lief. Dat is ze niet. Want dat ben ik alquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Maria is vooral heel grappig en schattig![]()
![]()
.
Je bewaart alle bitchiness nu voor Haarquote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, maar dat is bij mij ook zo.
Er zijn ook een heleboel mensen die mij een bitch vinden en als ze dan op MSN met me praten of irl dan vinden ze me best wel aardig.
Maar ik geloof dat ik tegenwoordig best leuk ben op Fok!. Sowieso kom ik bijna niet meer buiten Slank
.
O nee jij bent het niet!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woehoe ben ik wijs?![]()
Viking! De TTNu zal het met iedereen beter gaan
Anders word ik boos. Of in ieder geval licht geagiteerd.
And you won't like me when I'm lightly agitated.
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je bewaart alle bitchiness nu voor Haar
Oh jee.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, de pot speculoospasta is al drie keer leeg, maar als je langskomt koop ik een grote verse voor je
Oppassen hè, jij, anders barst de stroom complimenten weer losquote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet lief. Dat is ze niet. Want dat ben ik al![]()
SHE overdrijft het dan ook weer een beetje soms.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopen. Ik moet eens een assertiviteitscursus volgen bij SHE
.
Ik ben wel wijs!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O nee jij bent het niet!
Maar ik bedoel niet she/vivi/viking/she/greys/esse/conleche/nynke/chicolate/goodbye/merel/beesie-jen/miss_s/kwakveense/ewelina/muis006
dus ik dacht dat jij het wel moest zijnmaar volgens viking niet
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopen. Ik moet eens een assertiviteitscursus volgen bij SHE
.
En pindakaas en nutella eet je wel?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ben ik nu de enige die speculoospaste niet lekker vindt? Ik heb er 1 boterham mee gegeten. Ik werd misselijk van de glibberigheid, de gladheid en boterigheid van dat spul. Not for me.
Ik heb het ooit heel lang geleden een ker gehad en toen vond ik het lekker. Misschien vind ik het nu ook wel niet lekker meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ben ik nu de enige die speculoospaste niet lekker vindt? Ik heb er 1 boterham mee gegeten. Ik werd misselijk van de glibberigheid, de gladheid en boterigheid van dat spul. Not for me.
Somsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
SHE overdrijft het dan ook weer een beetje soms.
Je kan het ook gewoon in Nederland kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
De stompzinnigste user is niet iemand van hier. Hoewel, hij heeft hier ook weleens succesvol gepost
Ise, de pot speculoospasta is al drie keer leeg, maar als je langskomt koop ik een grote verse voor je
quote:Speculoos is een smeerbare pasta voor op brood. De lekkere smeerbare pasta Speculoos is komen over waaien vanuit Belgie en wil nu op Nederlandse markt bekend worden!
Sssshhhhhhhhhttttt!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in Nederland kopen
Ik doe bijna nooit bitchy en ik heb ook een goeie baan.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Maar volgens mij - nee, ik weet het eigenlijk wel zeker - boek je meer succes als bitch dan als softie en daar is SHE het schoolvoorbeeld van. Ik weet niet wat SHE eigenlijk for a living doet, maar als ik zie wat ze allemaal uitgeeft, dan moet ze wel een topbaan hebben
.
Pindakaas is heetlijk maar dat heeft een zoute 'bite'. Nutella vind ik indd. ook niks aan.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En pindakaas en nutella eet je wel?
ik vind de smaak van nutella vies, maar qua structuur komt het aardig overeen.
Oh, en ik ben in het echt veel bitchier dan op Fok! Vraag maar aan mijn studenten
Ise: ik heb sowieso pas vanaf februari weer tijd
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Tegen de tijd dat ik klaar was met bijlezen van het vorige topic waren jullie hier alen nu heb ik de hele vibratordiscussie gemist!
Had je nog iets toe te voegen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Tegen de tijd dat ik klaar was met bijlezen van het vorige topic waren jullie hier alen nu heb ik de hele vibratordiscussie gemist!
Snob.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk bij positivisme aan August Comte
Of ze heeft Leenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Maar volgens mij - nee, ik weet het eigenlijk wel zeker - boek je meer succes als bitch dan als softie en daar is SHE het schoolvoorbeeld van. Ik weet niet wat SHE eigenlijk for a living doet, maar als ik zie wat ze allemaal uitgeeft, dan moet ze wel een topbaan hebben
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ookMaar vandaag @ college had ik een discussie (na de project meeting) met de hartsvriendinnen, en ik zei dat ik ze begreep, dat ik fout zat maarrr dat *blabla*
Een soort van niet tegen de haar instrijk maar wel resultaat behaal discussie
Nee dat nietquote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Had je nog iets toe te voegen dan?
Gewoon stug er op blijven reageren! Doe ik ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Heb jij ook zo'n dovenwekker?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Het is nooit te laat om er alsnog op in te haken hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Soms kan ik mensen heel goed overtuigen/manipuleren maar dan moet ik het wel op een begrijpende manier doen. (Dit klinkt wel heel bot maar dat doe jij ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zo'n moment had ik ook vandaag. Toen zij zei dat ze vond dat ze niet onaardig deed, zei ik niet: "Ok je hebt gelijk, ik heb het verkeerd gezien", maar "Je deed echt wel onaardig en je kunt het ook normaal zeggen etc etc".
Boor me maar de grond in! Ik kan het hebben!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Goodbye het volgende:
Mennn, waar kunnen we ergens rellen? Ik ben in een bitchy bui
Nee! Laat indiaantje met rust!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boor me maar de grond in! Ik kan het hebben!*duikt weg*
Ik realiseer me gewoon nu pas dat het een speciale wekker voor doven is.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n dovenwekker?.
Mijn trilwekker trilt daar veel te hard voorquote:Op woensdag 19 november 2008 21:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hè, ik hoopte op meer creatief gebruik van electrische apparaten.
Ik ben lief, aardig en sociaal op mijn werk. Met stroop vang je meer vliegen.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik doe bijna nooit bitchy en ik heb ook een goeie baan.
Neehee, jij bent liefquote:Op woensdag 19 november 2008 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boor me maar de grond in! Ik kan het hebben!*duikt weg*
Je hebt er wel één dus?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn trilwekker trilt daar veel te hard voor
Hmja, dat is wel zo. En het zit trouwens simpelweg niet in mij om wel bitchy te doen. Ik kan dat gewoon niet. Eerder komen er traantjes als ik het echt niet meer zie zitten.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig en sociaal op mijn werk. Met stroop vang je meer vliegen.
De truc is dat je in je kalme lievigheid wel je grenzen duidelijk stelt en dat je ook op een lieve manier je ongenoegens uit. Het leuke hier van is dat als je dan een keer je stem moet verheffen, dit dan ook een enorme impact heeft en instant effect geeft.
Ies fiesssss. Gewoon groente bij je avondeten etenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nu echt zo gezondIk twijfel!!!
Bij Hak denk ik aan groente en niet aan fruitdrankjesquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel maar lekker door, beter eet je gewoon normale groente en fruit...quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leer het mij! Grenzen stellen is moeilijk!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben lief, aardig en sociaal op mijn werk. Met stroop vang je meer vliegen.
De truc is dat je in je kalme lievigheid wel je grenzen duidelijk stelt en dat je ook op een lieve manier je ongenoegens uit. Het leuke hier van is dat als je dan een keer je stem moet verheffen, dit dan ook een enorme impact heeft en instant effect geeft.
Greys! Ze noemde me lief!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neehee, jij bent liefDat je dit aanbiedt alleen al
![]()
Yep, de eerste keer was ik zo dom om dat ding onder mijn kussen te leggenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt er wel één dus?.
Die van mij bromt ook enorm dus, niet normaal.
Ik denk aan Martine Bijlquote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij Hak denk ik aan groente en niet aan fruitdrankjes
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ies fiesssss. Gewoon groente bij je avondeten eten.
Paprika smaakt ook best oké en is wss goedkoper dan die Hakprutquote:Op woensdag 19 november 2008 21:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
De oranje smaakt best oké..
In een projectgroep? Die meiden hebben het niet gesnopen. Niet over je grenzen heengaan is niet hetzelfde als niet samenwerken of iets voor anderen kunnen of willen doen!!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja leer het mij! Grenzen stellen is moeilijk!
De meisjes van het project van dit weekend wilde mij eigenlijk uit het groepje gooien, maar nu kwam het zo ver dat ze mij tips gingen geven hoe ik iemand anders uit een ander groepje ging gooien. Iets met grenzen stellen en je werkt voor jezelf. Klonk goed, maar ik moet het nog leren.
Hoort 'ie niet onder je kussen dan? Ik merk er niks van als ik hem onder m'n matras leg denk ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yep, de eerste keer was ik zo dom om dat ding onder mijn kussen te leggenhij ligt nu onder mijn matras en dan voel je het nog steeds heel goed. Ik kan me nog herinneren dat het trilgedeelte tussen de lattenbodem door op de grond was gevallen. Bleken mijn ouders 2 uur lang (terwijl ik rustig doorsliep) het huis afgezocht te hebben naar de bron van 'dat vreemde geluid'
Dat ben je ook, troela!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greys! Ze noemde me lief!![]()
()
Maar ik ga m'n bed in en tv kijken! Night night!
Ze willen wel samenwerken maar niet als de ander niets doet/steeds niet komt/etcquote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
In een projectgroep? Die meiden hebben het niet gesnopen. Niet over je grenzen heengaan is niet hetzelfde als niet samenwerken of iets voor anderen kunnen of willen doen!!
Ze gaat niet slapen maar tv kijken.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ben je ook, troela!![]()
Jij bent iemand aan wie ik mijn Lief-nominatie zo zou afstaan!
Trustels!
(En wijs ben je ook nogNu al naar bed gaan. Ik wou dat ik mezelf daartoe kon zetten
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat trilding is enorm (ik denk 15 bij 15 cm) en trilt harder dan de reet van Erika Terpstra op een trampolinequote:Op woensdag 19 november 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoort 'ie niet onder je kussen dan? Ik merk er niks van als ik hem onder m'n matras leg denk ik.
En o ja, dat ken ik. Ik woonde vroeger in een 'dovenhuis' en als ik op vakantie was geweest en ik kwam terug, dan zei mijn buurman ook dat ik steeds gebeld was tijdens mijn afwezigheid. Dat ding ging nml ook als de telefoon ging. Bij bel, telefoon, brandalarm
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoeveel op jonge leeftijd dove meisjes hun masturbatiecarrière zijn begonnen met zo'n wekker.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
OK. De eerste student die ik heb becijferd met mijn zelfbedachte norm, heeft een 8.Duidelijk. De norm moet omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja tuurlijk, dan moet je diegene erop aanspreken en als er geen verbetering is, resoluut wegsturen. Aan meelifters heeft niemand iets. Maar ik snap dat jij dat moelijk vindt. Niets is zo moeilijk als iemand confronteren met het feit dat diegene niet voldoet.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ze willen wel samenwerken maar niet als de ander niets doet/steeds niet komt/etc
als iemand meedoet zijn best doet wel
anders niet.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:54 schreef ColdFeet het volgende:
OK. De eerste student die ik heb becijferd met mijn zelfbedachte norm, heeft een 8.hm.. moet niet een x aantal % een voldoende hebben en gemiddeld een cijfer Y??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat trilding is enorm (ik denk 15 bij 15 cm) en trilt harder dan de reet van Erika Terpstra op een trampolinedus als ik hem onder mijn kussen leg word ik bepaald niet prettig wakker.
Ik wil niet weten hoe jij weet hoe Erika Terpstra's reet op een trampoline voeltquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat trilding is enorm (ik denk 15 bij 15 cm) en trilt harder dan de reet van Erika Terpstra op een trampolinedus als ik hem onder mijn kussen leg word ik bepaald niet prettig wakker.
Nou ja ik lift niet mee maar ik ben niet zo goed in plannenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dan moet je diegene erop aanspreken en als er geen verbetering is, resoluut wegsturen. Aan meelifters heeft niemand iets. Maar ik snap dat jij dat moelijk vindt. Niets is zo moeilijk als iemand confronteren met het feit dat diegene niet voldoet.
One can only imaginequote:Op woensdag 19 november 2008 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij weet hoe Erika Terpstra's reet op een trampoline voelt.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:05 schreef Viking84 het volgende:
Ze reageert niet! Ze is vast dood!.
Nee. Hadden ze maar op moeten letten, de bitchesquote:Op woensdag 19 november 2008 21:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
hm.. moet niet een x aantal % een voldoende hebben en gemiddeld een cijfer Y??
Dan stoot ik vast mensen tegen het hoofdquote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Nou, roep eens niet van die enge dingen aub!
Muis, met je pro-ana
Misschien daar een leuk t-shirt van laten drukken?
Ik wou het ook maar ik kan het nietquote:Op woensdag 19 november 2008 22:04 schreef Vivi het volgende:
Mensjes die om 10 uur naar bed gaan..
*snack attack heeft*
Heb ik ook, ik moet gelezen hebben, anders dag niet compleet. Heerlijk om langzaam in slaap te glijden met boek nog in je hand. Mijn vriend is stinkjaloers op mijn vermogen om zo makkelijk in slaap te vallen. Bij meneer moeten alle elementen in orde zijn: tandenpoetsen, alle lichten uitdoen, koele donkere slaapkamer in, lichten uit, geen geklets, gelees o.i.d. Als dat dan een half uur/uur duurt, valt-ie in slaap. Ik val in slaap: op de bank, in de bios, in de trein, een boek lezende, in een tent/hotel/op logeeradres, bij het zwembad, op het strand etc. etc. Hij vindt dat een gavequote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En pagina 3!.
Zullen we deze ook nog even volstampen voor middernacht?. Ik ga zo ook m'n nest in, want ik wil elke avond nog minstens een half uurtje lezen voor 't slapen gaan
.
Owen Meany![]()
![]()
. Ik moet zelden lachen om een boek, maar dit is gewoon meesterlijk. Ik zie de gebeurtenissen gewoon voor me
.
Er ligt vast wel iets in de vriezer wat je kan frituren! Friet? Bitterballen? Gevulde condooms?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil ook snacken... Maar ik héb niks!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Er ligt vast wel iets in de vriezer wat je kan frituren! Friet? Bitterballen? Gevulde condooms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, tis niet zo dat m'n dag niet compleet is, maar dat in bed eigenlijk het enige moment is waarop ik een boek ter hand neemquote:Op woensdag 19 november 2008 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik ook, ik moet gelezen hebben, anders dag niet compleet. Heerlijk om langzaam in slaap te glijden met boek nog in je hand. Mijn vriend is stinkjaloers op mijn vermogen om zo makkelijk in slaap te vallen. Bij meneer moeten alle elementen in orde zijn: tandenpoetsen, alle lichten uitdoen, koele donkere slaapkamer in, lichten uit, geen geklets, gelees o.i.d. Als dat dan een half uur/uur duurt, valt-ie in slaap. Ik val in slaap: op de bank, in de bios, in de trein, een boek lezende, in een tent/hotel/op logeeradres, bij het zwembad, op het strand etc. etc. Hij vindt dat een gave
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook zin in wat lekkers en ik zal het krijgen ook, dat is mijn quest voor deze avond.
Nachtwinkel?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef mordradead het volgende:
Ik heb ook zin in wat lekkers en ik zal het krijgen ook, dat is mijn quest voor deze avond.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Bah, ik voel me niet lekker. Zere keel enzo. Ik ga zo maar slapen, wekker gaat weer heerlijk vroeg morgen.
Aww, beterschap!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:14 schreef Goodbye het volgende:
Bah, ik voel me niet lekker. Zere keel enzo. Ik ga zo maar slapen, wekker gaat weer heerlijk vroeg morgen.
Nee hoor, want we gaan hier ook voor vooruitgangquote:Op woensdag 19 november 2008 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij bedoelde je optimisme, Vik. Positivisme gaat namelijk over het weergeven van zintuiglijk waargenomen feiten, of zo..
Dankjequote:
Is een optie maar ik heb even een telefoontje gepleegd en zal even een kroeg opzoeken, het is tenslotte studentenavond. Ik zal gaan want ik moet frituur bestellen en ik heb geen idee hoe laat de keuken daar sluit.quote:
Denk het niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb de Jan gelezen over spiritualiteit en bezinning! Precies wat ik nodig had na gisternacht!!
http://www.jan-magazine.nl/
Maar is dit nu van Jan Smit of nietIk niet snap!
De schaduw VAN de wind. En dat is een heel mooi boek!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb zin in een goed boek. Weet alleen niet welke ik moet pakken (heb flinke bibliotheek in huis). Heb nu nog liggen de 'klassieker' in zijn genre: De schaduw en de wind van Carlos Ruiz Zafón.
Ik heb het idee dat het een jeukboek is, maar ik geef het een kans.
Dan eet ik gewoon voor één dagje geen kreeft.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Echt niet handig als je kreeft aan het eten bent!
Schaduw van de wind is echt een makkelijk leesboek voor als je ontspanning wilquote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb zin in een goed boek. Weet alleen niet welke ik moet pakken (heb flinke bibliotheek in huis). Heb nu nog liggen de 'klassieker' in zijn genre: De schaduw en de wind van Carlos Ruiz Zafón.
Ik heb het idee dat het een jeukboek is, maar ik geef het een kans.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:18 schreef mordradead het volgende:
het is tenslotte studentenavond.
Yeah, right.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want we gaan hier ook voor vooruitgang.
Ieuw ik vind het allemaal creeps.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef Muis006 het volgende:
Hier nog wat meer lekkers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb me er goed uitgered toch?quote:
Oh ja, he tis pas woensdagquote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Vroegah was het altijd donderdag studentenavond! Maar misschien miste ik ook toen al de boot
Godzijdank is Ewelina er niet meer, want dan kwam zij ook weer op de proppen met haar poezelsquote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet even mijn Borie Bruut showen hoor
Net echt gevaarlijk enzo he, zo?
[ afbeelding ]
Die lijkt wel in de dierentuin thuis te horen ( of in het wild ofzo)quote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet waar. Ik herhaal: NIET waar. Het mag niet. Het kan niet. Het is mensonterend godsvergeten oneerlijk en stom als het wel waar is. Je jokt gewoon, E.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mijn ervaring is gewoon dat vrouwen in de overgang toch vrij snel hun schoonheid verliezen naarmate ze minder vruchtbaar worden.,
Aapjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:20 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De schaduw VAN de wind. En dat is een heel mooi boek!. Ik heb hem al eens gelezen (en in de kast staan). Na Owen Meany ga ik de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman lezen (van The Golden Compass enzo)
.
Dan maar een wijsneus, ik heb wel gelijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb me er goed uitgered toch?.
Maar ik had al het gevoel dat er iets niet klopte aan de TT, dus je hebt wel gelijk dat het eigenlijk optimisme zou moeten zijn.
Wijsneus!.
Whahaha. Het viel me idd al op dat je de naam wel goed geschreven hadquote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Had ik zó mijn best gedaan op zijn naam, is de titel fout!
En Owen Meany bezat ik ooit, maar heb ik zonder hem te hebben gelezen verkocht. Nu heb ik spijt.
Mooi kruisjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Viking84 het volgende:
Nee, dit is pas lekker:
[ afbeelding ]
Hugh Jackman isquote:Op woensdag 19 november 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
Muis! Goeie smaak!
Hugh Jackman vooral
Ik zie hem ook niet!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je browser upgraden.
Jouw vent lijkt op Hugh Jackman?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi Muis
Die 2de die lijkt op mijn vriend alleen is mijn vriend wat ouder
Jij moet ook je browser upgraden.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet!
[ afbeelding ]
Is Heer G er niet?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Muis, hou op, ik moet nog slapen straks![]()
Ja jij ook!quote:Vik, dan moet ik mijn browser ook updingesen, want ik zie hem ook niet
Jouw internet is gewoon kapot!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet ook je browser upgraden.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Colin Firth!![]()
Muis, hou op, ik moet nog slapen straks
Vik, dan moet ik mijn browser ook updingesen, want ik zie hem ook niet
Nu wel toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zie 't plaatje van viking ook niet
Och jezus. Jouwe ook al?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:23 schreef Isegrim het volgende:
Mijn moeder is in de vijftig en is haar schoonheid nog lange niet verloren.Toegegeven, ze is dus nog maar net in de overgang gekomen, mede met behulp van medicijnen i.v.m. borstkanker.
Arghhhhhhhhhhhh!quote:
Ik verwacht half dat dat kastje uit zichzelf kan wegtrippelenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemands zo een soort kastje over?
[ afbeelding ]
Ze heeft gelurkt hèquote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhhhh!
Heb jij mij stiekem gestalkt/gestalkd/gestalked ofzo, dat je precies de kerels post die ik ook leuk vind?
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Arghhhhhhhhhhhh!
Heb jij mij stiekem gestalkt/gestalkd/gestalked ofzo, dat je precies de kerels post die ik ook leuk vind?
Niet gezien! Die is met Gerard Butler he? Da's ook al zo'n lekker vent.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh en Muis, heb je de film PS I Love You al eens gezien?
Zo nee, downloaden!huren!
Gaat 'ie dood?!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neeik moest gewoon een hommage aan Denny brengen! Ik huil iedere keer als een baby tijdens de aflevering waarin hij doodgaat
Ohhh die heb ik in de bios gezienquote:Op woensdag 19 november 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Oh en Muis, heb je de film PS I Love You al eens gezien?
Zo nee, downloaden!huren!
In seizoen 2 van de inmiddels vijfquote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaat 'ie dood?!. Vuile spoileraarster!
Dumbledore dies!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gaat 'ie dood?!. Vuile spoileraarster!
Ik vind die dingen echt leuk! Wil er zelf 1 pimpen..quote:Op woensdag 19 november 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik verwacht half dat dat kastje uit zichzelf kan wegtrippelen. Zo ziet 'ie eruit
.
Ja, die twee staan ook op mijn favorietenlijst, evenals Jeffrey Dean Morgan. Allemaal echte ruige mannen met gezichtshaar wat ik normaal niet aantrekkelijk vind maar bij hun wel!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet gezien! Die is met Gerard Butler he? Da's ook al zo'n lekker vent.
Net als Eric Bana
[ afbeelding ]
Echt kijken die film! Heerlijk snotter- en kwijlmateriaal!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet gezien! Die is met Gerard Butler he? Da's ook al zo'n lekker vent.
Net als Eric Bana
[ afbeelding ]
Je ma is een lekker wijf!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Vivi het volgende:
Ow, het ging al weer over kerels en niet meer over vrouwen in den overgang.
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
Mijn mammie is ook nog mooi en al 59![]()
[ afbeelding ]
Ja, jouw moeder is echt een ultiem prachtig wiefquote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
"Boeiend!"quote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In seizoen 2 van de inmiddels vijf
Nee, ssst!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt kijken die film! Heerlijk snotter- en kwijlmateriaal!
Ik wilde iets zeggen over Denny in Greys, maar aangezien ik helemaal bij ben met kijken tot de laatste USA aflevering, kan ik dat beter niet doen
Ik heb t/m seizoen 4 gezien! Ik moet eens aan mijn zus vragen of ze seizoen 5 downloadquote:Op woensdag 19 november 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt kijken die film! Heerlijk snotter- en kwijlmateriaal!
Ik wilde iets zeggen over Denny in Greys, maar aangezien ik helemaal bij ben met kijken tot de laatste USA aflevering, kan ik dat beter niet doen
Deze foto ja.... die ógen zo! Oh man!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O ja...![]()
Denny...
[ afbeelding ]
Ja, da's Paul Fagel.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Aventura het volgende:
Is die gozert naast Vivi's hot mom niet ene celebrity kok? Kan ff niet meer op de naam komen.
Bizarquote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Mooie mama, Vivi, ze straalt!
Mijn mama is ook mooi, ze is 54 en súperslank, slanker dan ik, helemaal geen post-menolichaam zoals veel vrouwen. En ja ze heeft zeker nog sjans.
Fagel?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:41 schreef Aventura het volgende:
Is die gozert naast Vivi's hot mom niet ene celebrity kok? Kan ff niet meer op de naam komen.
Ja, je zou niet zeggen dat ze terminaal is hequote:
Ok, dat is duidelijk: de geheime dienst zit achter je aan.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Fagel?
Huh? Toen ik net jouw post wilde quoten kreeg ik dit in mijn quickdingie venstertje!
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Ze was er vroeg bij, ze trouwde met 19 en kreeg ons (Aventura en ik) op haar 2423-ste. Met 29 was ze klaar met reproduceren (4 kinderen).quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bizar. Jij bent 6 jaar ouder dan ik en mijn moeder is 11 jaar ouder dan de jouwe
.
Stomme vraag hoor, maar hebben jouw ouders de bovenste laag van de bruidstaart opgegeten? Mijn ouders trouwden toen mijn moeder 19 was en ze kreeg mijn zus op haar 27e. Mijn vader had al die jaren de bovenste laag bewaard en heeft die opgegeten op de doop van mijn zusquote:Op woensdag 19 november 2008 22:45 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ze was er vroeg bij, ze trouwde met 19 en kreeg ons (Aventura en ik) op haar 24-ste. Met 29 was ze klaar met reproduceren (4 kinderen).
Hm, beetje cru Vivi! Borstkanker toch? Maar indd, ik zie geen ernstig zieke vrouw op die foto. Eerder een levendige stralende.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je zou niet zeggen dat ze terminaal is he.
Het is zó triest dat je weinig anders kunt dan er geintjes over maken...kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet voelen. Hoe oneerlijk en wat een godvergeten kutziekte.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je zou niet zeggen dat ze terminaal is he.
Echt heel leuk dat jij een van mijn lievelingsboeken ook zo leuk vindt!!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Viking84 het volgende:
En pagina 3!.
Zullen we deze ook nog even volstampen voor middernacht?. Ik ga zo ook m'n nest in, want ik wil elke avond nog minstens een half uurtje lezen voor 't slapen gaan
.
Owen Meany![]()
![]()
. Ik moet zelden lachen om een boek, maar dit is gewoon meesterlijk. Ik zie de gebeurtenissen gewoon voor me
.
Ik ben me gewoon aan het inlikken bij jouquote:Op woensdag 19 november 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt heel leuk dat jij een van mijn lievelingsboeken ook zo leuk vindt!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Stomme vraag hoor, maar hebben jouw ouders de bovenste laag van de bruidstaart opgegeten? Mijn ouders trouwden toen mijn moeder 19 was en ze kreeg mijn zus op haar 27e. Mijn vader had al die jaren de bovenste laag bewaard en heeft die opgegeten op de doop van mijn zusmijn moeder durfde niet.
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
![]()
Ik zou dat na moeten vragen, dat zou ik niet weten namelijk
Maar werkt het bewaren van een stuk bruidstaart dan als een soort sterilisatie (want eten na geboorte van je laatste kind)?
Arsenaal! Paul!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:37 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft al gestemd hoor!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben me gewoon aan het inlikken bij jou.
Nee het draait om Vikingquote:Op woensdag 19 november 2008 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet alles draait om die user awards hoor.
Ik had nog helemaal geen welkom gezegd.quote:Op woensdag 19 november 2008 22:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeik weet alleen dat het traditie is/was
Dankjequote:Op woensdag 19 november 2008 22:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ahd nog helemaal geen welkom gezegd.
Welkom
En ik meen dat het traditie was om de bovenste laag het op je eerste huwelijksdagjubileumverjaardagsding te eten. Al sje 1 jaar getrouwd was dus.
Nou dat is te zeggen: ik heb nog een paar positieve nominaties open staanquote:
Jij ook al?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat is te zeggen: ik heb nog een paar positieve nominaties open staan![]()
Viev, jouw moeder is echt van ongekende schoonheid. Ik heb laatst op haar hyves d'r foto's bekeken en ik was echt in awe!!!!
Sweet dreams! En snel even die film kijken he!? Die moet je zien!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga ook slapentrusten Vik en de rest!
Doe ik! Ik vraag morgen aan mijn zus of ze hem downloadt huurt. Trusten!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Sweet dreams! En snel even die film kijken he!? Die moet je zien!
verhoogd cholesterolgehalte en verhoogde boeddruk?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand mij hier bij helpen
Consequenties / verhoogd risico bij overschot
eetmomenten, alcohol, zout, hartig tussendoor, zoet beleg, zoet tussendoor, suiker, frisdrank (geen light)
ik dacht: overgewicht, lever falen, nierfalen, overgewicht, diabetes type 2+ overgewicht
mis ik iets?
hartdingesjes?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wil iemand mij hier bij helpen
Consequenties / verhoogd risico bij overschot
eetmomenten, alcohol, zout, hartig tussendoor, zoet beleg, zoet tussendoor, suiker, frisdrank (geen light)
ik dacht: overgewicht, lever falen, nierfalen, overgewicht, diabetes type 2+ overgewicht
mis ik iets?
chlolesterol bij vetquote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
verhoogd cholesterolgehalte en verhoogde boeddruk?
Hoge bloeddruk door overgewicht en/of door nierfalen. Een indirect effect dus. Ik geloof niet dat je het krijgt door zout eten, dat is achterhaald dacht ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
chlolesterol bij vet
en verhoogde bloeddruk bij zout?
Thanksquote:Op woensdag 19 november 2008 22:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is zó triest dat je weinig anders kunt dan er geintjes over maken...kan me niet eens voorstellen hoe klote dit moet voelen. Hoe oneerlijk en wat een godvergeten kutziekte.
Ik hoop dat ze toch nog een tijdje van jou en je kleintje en van het leven kan genieten!!!
Yups. En vergeet de dichtslibbende aders niet. De verhoogde kans op de ontwikkeling van een negatief zelfbeeld. Financiële crisis door aanschaf nieuwe grotere gardarobe. En sociale de-acceptatie van verspekte personen nietquote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
chlolesterol bij vet
en verhoogde bloeddruk bij zout?
Bronnen spreken elkaar tegenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoge bloeddruk door overgewicht en/of door nierfalen. Een indirect effect dus. Ik geloof niet dat je het krijgt door zout eten, dat is achterhaald dacht ik.
Verhoogd chlesterol door veel verzadigde vetten eten dacht ik.
Ik ben te lui om een bron te vinden. Heb je zelf geen ideeen over bronnen?
walk in closetquote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef Anosmie het volgende:
Gardarobe spel je vast niet als gardarobe.
Het staat zo stom.
Garderobe. Gardarobe.. Nee, garderobe is het!
Dat recept van hierboven klinkt erg ingewikkeld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een recept voor carpaccio, maar is dat niet gewoon een term voor dungesneden vlees?
Carpaccio
Dun gesneden rundvlees
Carpaccio, of correcter filleto al Carpacio, is zeer dun gesneden runderhaas met een dressing van een beetje mayonaise, een likje mosterd, een scheutje cognac en een druppeltje tabasco, en daarbij voldoende om de saus vloeibaar te maken. Soms wordt een theelepel dikke tomaten puree toegevoegd.
Hm.. Yeah maar officieel is het geen recept. Moeilijkquote:Op woensdag 19 november 2008 23:26 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat recept van hierboven klinkt erg ingewikkeld.
Men neme dungesneden runderhaas, likje pesto, olijfolie, kappertjes, pijnboompitjes, parmezaan en een plukje frisee sla.
Vleesch eerst op het bord. Leuk uitwaaieren zodat het nog heul wat lijkt. In het midden een plukje friseesla. Daaromheen dartel je wat pijnboompitjes en wat kappertjes. Beetje olie erover druppelen, spetter nog wat pesto op je creatie en maak het geheel af met wat versgeschaafde parmezaan.
Peper & zout naar smaak toevoegen
Maak het jezelf dan makkelijk, PF. Kopieer en heersch.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm.. Yeah maar officieel is het geen recept. MoeilijkIk maak het mijzelf moeilijk!
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maak het jezelf dan makkelijk, PF. Kopieer en heersch.
Klinkt lekker Co. Op dat rauwe ei-ding na dan.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef conleche het volgende:
PF: ga naar een goeie slager en vraag of hij een mooi stuk ossenhaas heeft en laat hem dat voor je snijden, dan krijg je mooie dunne plakjes. Als je het zelf snijdt moet je echt een héél scherp mes hebben.
Maak een dressing van olijfolie, beetje mosterd, knoflook, balsamicoazijn, en eventueel een beetje pesto. Proeven die dressing. Als je wat zoetigheid mist kan je er nog een beetje honing door doen.
Op een bord drapeer je wat rucolamelange (niet teveel), daarop de ossenhaas, daarop druppel je war dressing, wat grof geraspte parmezaan en wat kappertjes en een eierschaaltje met een rauw dooiertje in het midden, maar ook dat is optioneel. Vers gemalen peper erover. En oja pijnboompitjes idd!
Mijn gevoel zegt dat jullie recepten heerschenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:28 schreef conleche het volgende:
PF: ga naar een goeie slager en vraag of hij een mooi stuk ossenhaas heeft en laat hem dat voor je snijden, dan krijg je mooie dunne plakjes. Als je het zelf snijdt moet je echt een héél scherp mes hebben.
Maak een dressing van olijfolie, beetje mosterd, knoflook, balsamicoazijn, en eventueel een beetje pesto. Proeven die dressing. Als je wat zoetigheid mist kan je er nog een beetje honing door doen.
Op een bord drapeer je wat rucolamelange (niet teveel), daarop de ossenhaas, daarop druppel je war dressing, wat grof geraspte parmezaan en wat kappertjes en een eierschaaltje met een rauw dooiertje in het midden, maar ook dat is optioneel. Vers gemalen peper erover. En oja pijnboompitjes idd!
Caprese is mozza, tomaat en pesto.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
is een salade caprese een groene salade? of is het dan een stomme krop sla met allen groene groente?
Iedereen uit jouw klas kopieert al van de Allerhande.nl. Neem gewoon Cootjes recept. Originaliteit FTW!quote:Op woensdag 19 november 2008 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn gevoel zegt dat jullie recepten heerschen
mijn verstand zegt dat ik het dom van de allerhande site moet copieren
Oh dit is trouwens huiswerk maar ik ben het met veel dingen gewoon niet echt eens
Tomaten zijn rood, mozza is wit. Geen groene salade dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja weet ik
maar is dat een groene salade? of mag een groene salade alleen uit groene groenten bestaan?
nja als ze vragen bereken de micro en macro nutriëntenquote:Op woensdag 19 november 2008 23:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Iedereen uit jouw klas kopieert al van de Allerhande.nl. Neem gewoon Cootjes recept. Originaliteit FTW!
He, niet de enige die het opmerktquote:Klasgenootje zegt: (11:45:10 PM)
misschien staan ze op voedingscentrum.nl
Klasgenootje zegt: (11:45:16 PM)
alles hebben ze daarvandaan genept
Okéquote:Op woensdag 19 november 2008 23:45 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Tomaten zijn rood, mozza is wit. Geen groene salade dus..
Groene salade is naar mijn weten gewoon verschillende soorten sla (of 1 soort) met dressing.
OK. Dan is het lastig. Met grammen en nutriënten enzo. Wat zijn nutriënten eik??quote:Op woensdag 19 november 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
nja als ze vragen bereken de micro en macro nutriënten
en ik zo van
hmm een scheutje ditte en scheutje datte
dan kost het tijd om het in grammen om te rekenen, dit is saai en stom en fiesss maar wel beter qua tijd
maar die van co ga ik zeker een keer maken voor broertje!!.
eigenlijk vind ik het jammer dat ze van fiesss eten houden. ik praat de hele dag over eten maar het ontneemt mij gewoon de trek, ik eet nooit meer op school
Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord. (volgorde rekenkundige uitvoersels: Machtverheffen, Vermenigvuldigen, Delen, Worteltrekken, Optellen, Aftrekken)quote:Op woensdag 19 november 2008 23:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
OkéIk merk het wel
Ik had vandaag les statistiek, verheugde mij er op
Was de enige som..
dit is de formule om cholesterol uit te rekenen
2.05 + 0.89 * vetpercentage
het vetpercentage is 23
hoe groot is het cholesterol
ik zo.
o.
okee.... Dus ik denk dat ik maar wiskunde ga volgen @ vwo voor durbij
macronutrienten = kollhydraat/vet enzquote:Op donderdag 20 november 2008 00:05 schreef Anosmie het volgende:
[..]
OK. Dan is het lastig. Met grammen en nutriënten enzo. Wat zijn nutriënten eik??
Oe, van dat fiese eten ken ik! Laatst had iemand het tijdens de lunch over varkenspoten mee laten sudderen in de erwtensoep. Ik kreeg gelijk geen hap meer door mn keel. Die poot bleef maar door mn hoofd spoken.
Mijn broertje kan me ook heel goed zieken door de meest ranzige verhalen onder het eten te vertellen. Hij eindigt 99 van de 100 keer met mijn vleesch op zijn bord terwijl ik half kakend mn boontjes binnen probeer te houden..
en check m'n hyves als je wilt weten waaromquote:Op donderdag 20 november 2008 01:51 schreef Merel het volgende:
*hips*
Welnee, ze zijn allang blij dat je niet in de laatste week van december nog komt, zoals driekwart van de studenten.quote:Op donderdag 20 november 2008 07:52 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, bijna weekend
Had alleen voor vandaag mijn OV moeten ophalenheb morgen pas tijd
Eens kijken hoe moeilijk ze doen
Gelukkig.quote:Op donderdag 20 november 2008 06:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar het is al over.Ze heeft d'r boobs nog en alles is okee.
ik leef nog hoorquote:
Succes!quote:Op donderdag 20 november 2008 09:51 schreef Ewelina het volgende:
Zo, straks naar m'n tentamen middeleeuwen, zoals altijd heel goed voorbereid (NOT)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |