Handig om te weten! Als ik er nog eens iets over wil weten, kom ik naar je toe!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want het is iemand die mij een positieve nominatie heeft gegeven en anders haalt 'ie die miss weer weg. En waarom weet ik niet. Ws omdat ik een lesbo ben en lesbo's hebben daar kennelijk verstand van
.
Omdat diegene de afgelopen paar uur lekker geeft meegelurktsmuld in vorig topic. Daarom!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want het is iemand die mij een positieve nominatie heeft gegeven en anders haalt 'ie die miss weer weg. En waarom weet ik niet. Ws omdat ik een lesbo ben en lesbo's hebben daar kennelijk verstand van
.
Nee, Maria is vooral heel grappig en schattigquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij heeft mariaetc altijd wijze woorden
maar ik ben slecht in namen dus ik weet het niet zeker
Ik wil iedereen nomineren maar dat kan niet!
Ik heb er geen verstand van heurquote:Op woensdag 19 november 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Handig om te weten! Als ik er nog eens iets over wil weten, kom ik naar je toe!
Ja, Mark leest ook altijd mee op allerlei fora. Dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef Isegrim het volgende:
Lurken heb ik trouwens nooit begrepen. Een vriend en vriendin van ons (die wij via andere wegen hebben leren kennen) lurken ook veel op Fok. Ik zou dat niet kunnen. Moet echt m'n bek opentrekken.
Maar niet lief. Dat is ze niet. Want dat ben ik alquote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, Maria is vooral heel grappig en schattig![]()
![]()
.
Je bewaart alle bitchiness nu voor Haarquote:Op woensdag 19 november 2008 21:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, maar dat is bij mij ook zo.
Er zijn ook een heleboel mensen die mij een bitch vinden en als ze dan op MSN met me praten of irl dan vinden ze me best wel aardig.
Maar ik geloof dat ik tegenwoordig best leuk ben op Fok!. Sowieso kom ik bijna niet meer buiten Slank
.
O nee jij bent het niet!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woehoe ben ik wijs?![]()
Viking! De TTNu zal het met iedereen beter gaan
Anders word ik boos. Of in ieder geval licht geagiteerd.
And you won't like me when I'm lightly agitated.
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je bewaart alle bitchiness nu voor Haar
Oh jee.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, de pot speculoospasta is al drie keer leeg, maar als je langskomt koop ik een grote verse voor je
Oppassen hè, jij, anders barst de stroom complimenten weer losquote:Op woensdag 19 november 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar niet lief. Dat is ze niet. Want dat ben ik al![]()
SHE overdrijft het dan ook weer een beetje soms.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopen. Ik moet eens een assertiviteitscursus volgen bij SHE
.
Ik ben wel wijs!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O nee jij bent het niet!
Maar ik bedoel niet she/vivi/viking/she/greys/esse/conleche/nynke/chicolate/goodbye/merel/beesie-jen/miss_s/kwakveense/ewelina/muis006
dus ik dacht dat jij het wel moest zijnmaar volgens viking niet
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 21:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O nee! Ik ben in het echt al helemáál niet bitchy. Behalve tegen Mark zo af en toe. Ik zou wel willen dat ik wat minder over me heen liet lopen. Ik moet eens een assertiviteitscursus volgen bij SHE
.
En pindakaas en nutella eet je wel?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ben ik nu de enige die speculoospaste niet lekker vindt? Ik heb er 1 boterham mee gegeten. Ik werd misselijk van de glibberigheid, de gladheid en boterigheid van dat spul. Not for me.
Ik heb het ooit heel lang geleden een ker gehad en toen vond ik het lekker. Misschien vind ik het nu ook wel niet lekker meer.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:39 schreef Aventura het volgende:
Ben ik nu de enige die speculoospaste niet lekker vindt? Ik heb er 1 boterham mee gegeten. Ik werd misselijk van de glibberigheid, de gladheid en boterigheid van dat spul. Not for me.
Somsquote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
SHE overdrijft het dan ook weer een beetje soms.
Je kan het ook gewoon in Nederland kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
De stompzinnigste user is niet iemand van hier. Hoewel, hij heeft hier ook weleens succesvol gepost
Ise, de pot speculoospasta is al drie keer leeg, maar als je langskomt koop ik een grote verse voor je
quote:Speculoos is een smeerbare pasta voor op brood. De lekkere smeerbare pasta Speculoos is komen over waaien vanuit Belgie en wil nu op Nederlandse markt bekend worden!
Sssshhhhhhhhhttttt!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon in Nederland kopen
Ik doe bijna nooit bitchy en ik heb ook een goeie baan.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Maar volgens mij - nee, ik weet het eigenlijk wel zeker - boek je meer succes als bitch dan als softie en daar is SHE het schoolvoorbeeld van. Ik weet niet wat SHE eigenlijk for a living doet, maar als ik zie wat ze allemaal uitgeeft, dan moet ze wel een topbaan hebben
.
Pindakaas is heetlijk maar dat heeft een zoute 'bite'. Nutella vind ik indd. ook niks aan.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En pindakaas en nutella eet je wel?
ik vind de smaak van nutella vies, maar qua structuur komt het aardig overeen.
Oh, en ik ben in het echt veel bitchier dan op Fok! Vraag maar aan mijn studenten
Ise: ik heb sowieso pas vanaf februari weer tijd
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Tegen de tijd dat ik klaar was met bijlezen van het vorige topic waren jullie hier alen nu heb ik de hele vibratordiscussie gemist!
Had je nog iets toe te voegen dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Tegen de tijd dat ik klaar was met bijlezen van het vorige topic waren jullie hier alen nu heb ik de hele vibratordiscussie gemist!
Snob.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk bij positivisme aan August Comte
Of ze heeft Leenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef Viking84 het volgende:
Maar volgens mij - nee, ik weet het eigenlijk wel zeker - boek je meer succes als bitch dan als softie en daar is SHE het schoolvoorbeeld van. Ik weet niet wat SHE eigenlijk for a living doet, maar als ik zie wat ze allemaal uitgeeft, dan moet ze wel een topbaan hebben
.
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ookMaar vandaag @ college had ik een discussie (na de project meeting) met de hartsvriendinnen, en ik zei dat ik ze begreep, dat ik fout zat maarrr dat *blabla*
Een soort van niet tegen de haar instrijk maar wel resultaat behaal discussie
Nee dat nietquote:Op woensdag 19 november 2008 21:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Had je nog iets toe te voegen dan?
Gewoon stug er op blijven reageren! Doe ik ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Heb jij ook zo'n dovenwekker?quote:Op woensdag 19 november 2008 21:43 schreef Muis006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |