Nee mafklapper, dit is een berenklauw:quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, vast Limburg. Je zegt zeker ook friet ipv patat
Tjah, Friesland.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Heerenveen heet het ook een berenhap hoor
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Homdeck het volgende:
mensen die friet zeggen, zeggen ook bereklauw met satesaus.
echte mannen zeggen patat en berehap met pindasaus.
Epische falerquote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Homdeck het volgende:
ah de eerste untermensch dient zich al aanquote:
Rogerquote:Op woensdag 19 november 2008 18:48 schreef Homdeck het volgende:
Ik vermoed dat TS uit de bewoonde wereld komt en niet uit een dorp met 500 inwoners en 1 internetaansluiting.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef Hardrebel het volgende:
Drenthe zegt ook Berenhap. Overal lees ik dat het Berehap heet. Waar zou TS vandaan komen.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 19 november 2008 18:59 schreef Magereheinus het volgende:
Ik moest bij de TT denken aan een sukkel die door die plant geprikt was!
saterolquote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen het laagste van het laagste uitschot van de maatschappij koopt een bereklauw/hap. Tokkies. Tenminste, dat is mijn ervaring...
Satérol 4 teh win!11!111!!!einz!!1
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Berenklauw, patat, pindasaus satesaus
Hennie Risquote:Op woensdag 19 november 2008 18:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
In Heerenveen heet het ook een berenhap hoor
In belgie en aanverwante streken is het friet, in normalere buurten is het patat!!!quote:
ik denk dat je zwaar overdrijft - berelulletje hooguitquote:
mexicanoquote:Op woensdag 19 november 2008 20:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
saterolwtf moet ik me daar bij voorstellen.
Bij de snackbar haal je verdomme patat, frikandel, kroket of mexicano, en niets anders quasi-intellectuelen met jullie berenhap of saterol![]()
De Randstad misschien?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:18 schreef Hardrebel het volgende:
Drenthe zegt ook Berenhap. Overal lees ik dat het Berehap heet. Waar zou TS vandaan komen.![]()
Jaaa. Of het hoekskequote:Op woensdag 19 november 2008 20:31 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
Hennie Risof Lennie Lissssss (sinds die jap eigenaar is)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berehapquote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt, vast Limburg. Je zegt zeker ook friet ipv patat
Klauw klinkt toch echt veul bruter dan 'hap'quote:Op woensdag 19 november 2008 20:53 schreef steve-urkel het volgende:
hahaha... een afbeerlul![]()
Wat een watjes, bereklauw![]()
Het is een echte hap, voor mannen, vandaar de term: BereHAP. Met stok ertussen, kun je hem in 1x in je slokdarm duwen..
RRRRoarrrrrr
quote:Op woensdag 19 november 2008 22:19 schreef Zon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Berehap
Spoetnikquote:Berehap (zonder tussen-n) is een merknaam van Mabos snacks, en mag dus alleen door deze fabrikant als "berehap" of "berenhap" verkocht worden. Andere fabrikanten en eetgelegenheden noemen daarom de snack ook wel berenklauw, berelul of spoetnik (Limburg). In Vlaanderen wordt de snack van oudsher berenpoot genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |