Ik ga met een reden naar AH toe.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ga in plaats van de AH naar de Aldi, dan hou je geld over dat je weer aan hem kunt geven.
Graag gedaan.
Laat me niet langer in spanning.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik ga met een reden naar AH toe.
Lieve jongen, soms wil ik heerlijke fruitsappen kopen. AH heeft lekkere fruitsappen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef koemleit het volgende:
knoop een praatje met de man aan en zeg: "sorry man zit zelf ff krap, als het wat beter gaat koop ik weer bij je".
trouwens wel vreemd dat je geen geld hebt voor zo'n krantje maar wel om bij de AH te winkelen? zo'n krantje kost 2 euri ofzo dus ik denk dat je het gewoon niet meer wilt...
dan zeg je tegen de verkoper,quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Lieve jongen, soms wil ik heerlijke fruitsappen kopen. AH heeft lekkere fruitsappen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
dan zeg je tegen de verkoper,
tja ik wil wel een krantje kopen maar ik prefereer toch de heerlijke fruitsappen van de AH sorry mate.
kan best hoor doe maarquote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Is het gepast om nu een opmerking te maken over mijn eigen ''heerlijke sappen'' of is dat not done?
Dat is ook gezond, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Chriz2k het volgende:
Is het gepast om nu een opmerking te maken over mijn eigen ''heerlijke sappen'' of is dat not done?
Het heeft natuurlijk wel iets moois... Ik krijg 25 euro voor 1.5 uur werk, dan ga ik naar de AH, en geef mijn geld aan een man die ook voor zijn geld werkt. Kringloop en zo.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:37 schreef IJsbergsla het volgende:
Hoe duur is zo'n krantje nou? Dat geld kan je toch wel missen zeker![]()
Of anders: wat koemleit zegt
nee en daar gaat het ook helemaal niet om...quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef LasTeR het volgende:
Alsof iedereen hier braaf een krantje koopt bij die schofferds.
Ja, interessante vraag. Zou hij oprecht naar mij glimlachen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Zegt ook altijd hallo met een glimlach. Alsof hij het meent...
Kun je hem de belkosten beter gevenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
Loop al bellend naar binnen of naar buiten..
jezus dit is de normaalste zaak van de wereldquote:Op woensdag 19 november 2008 18:42 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk wel iets moois... Ik krijg 25 euro voor 1.5 uur werk, dan ga ik naar de AH, en geef mijn geld aan een man die ook voor zijn geld werkt. Kringloop en zo.
Je begrijpt het niet. Ik geef een klein gedeelte van mijn zuurverdiend kutloontje weg aan een persoon waar ik meestal niets voor terug krijg.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus dit is de normaalste zaak van de wereld.
vrijwel overal waar je je geld aan uitgeeft is aan mensen die WERKEN.
je bent heus niet bijzonder omdat je werkt ofzo.
geef de man een nobelprijs!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:47 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Ik geef een klein gedeelte van mijn zuurverdiend kutloontje weg aan een persoon waar ik meestal niets voor terug krijg.
Netalsofbellen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kun je hem de belkosten beter geven![]()
Ik denk dat hij verliefd op je is. Dus nu nu stel je hem niet alleen teleur door zijn krantje niet te kopen, maar je breekt ook nog eens zijn hart.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, interessante vraag. Zou hij oprecht naar mij glimlachen?
Is misschien beter: dan blijft hij vervolgens thuis (hopelijk)..quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verliefd op je is. Dus nu nu stel je hem niet alleen teleur door zijn krantje niet te kopen, maar je breekt ook nog eens zijn hart.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Dat is ook gezond, heb ik begrepen.
Oh no, verliefd op mijn centen. Golddigger.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verliefd op je is. Dus nu nu stel je hem niet alleen teleur door zijn krantje niet te kopen, maar je breekt ook nog eens zijn hart.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]!
Dus als je ooit zeer dringend geld tekort hebt, onthou dat ik er altijd voor je ben.
Dan koopt hij van zijn opbrengst papier, pennen, enveloppen en postzegels. Daarmee schrijft hij naar zijn Roemeense broer Vlady dat hij de liefde van zijn leven heeft ontmoet. Arme drommel.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Oh no, verliefd op mijn centen. Golddigger.
Goed, wellicht moet ik maar een praatje maken (alhoewel ik het idee heb dat deze man niet echt Nederlands kan spreken), zodat ik hopelijk rustig zonder ongemakkelijke gevoelens mijn AH de volgende keer binnen kan lopen.
Je wordt graag genaaid?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:35 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik ga met een reden naar AH toe.
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, zo hard mogelijk.
Jij ben mijn Favo-fok!'er geworden, dus wie weet kan ik eens empirisch ondervinden of jouw sap ook zo lekker is. Scheelt geld.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Jij ben mijn Favo-fok!'er geworden, dus wie weet kan ik eens empirisch ondervinden of jouw sap ook zo lekker is. Scheelt geld.
Graag gedaan,quote:Op woensdag 19 november 2008 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ga in plaats van de AH naar de Aldi, dan hou je geld over dat je weer aan hem kunt geven.
Graag gedaan.
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:36 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Lieve jongen, soms wil ik heerlijke fruitsappen kopen. AH heeft lekkere fruitsappen.
Ik heb mijn Juicemaker-machine aan mijn ouders gegeven. In mijn gedeelde keuken is het vrij moeilijk om elke ochtend verse sap te persen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
De lekkerste fruitsappen maak je zelf met het sap van het fruit van de groenteman.
Wel erg opvallend dat iedereen tegen ts zegt dat hij zo'n krantje moet kopen... Doen jullie dat zelf ook? Nou dan.
We kunnen, wellicht, voorafgaand aan de daad ook wat magische paddestoelen nuttigen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:04 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Jij ben mijn Favo-fok!'er geworden, dus wie weet kan ik eens empirisch ondervinden of jouw sap ook zo lekker is. Scheelt geld.
Ik heb medelij.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:11 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ik heb mijn Juicemaker-machine aan mijn ouders gegeven. In mijn gedeelde keuken is het vrij moeilijk om elke ochtend verse sap te persen.
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:17 schreef Wunny het volgende:
Je kan ook, zo'n krantje kopen op de grond gooien erop stampen enzo. Dat zegt die verkoper zo: Mijn krantje wat doe je? Dan zeg jij zo: " Jouw krantje? Ik heb hem gekocht! EINS@@@@111!!!!!!!!111
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:47 schreef lievesuus het volgende:
En tot overmaat van realiteit: hoe arrogant is TS dat hij denkt dat de verkoper alleen kan (over)leven bij de gratie van TS' donatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |