Als een kerel op mij afknapt om een beetje haar kan ie sowieso wegwezen hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 18:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
juistemEn dan maar hopen dat je nooit een one-night-stand hebt of bij de eerste date in bed duikt. Eérst een goed gesprek over lichaamsbeharing afwachten!
-edit: verkeerde quote
Valt wel mee eigenlijk. Beetje glaswol gesneden en rondgelopenquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Als een kerel op mij afknapt om een beetje haar kan ie sowieso wegwezen hoor![]()
op naar de volgende 500.quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Nog eventjes een quote uit de vorige:
[..]
Als een kerel op mij afknapt om een beetje haar kan ie sowieso wegwezen hoor![]()
Dan kan ik ook een of andere eis stellen, of eventueel achter de hand houden als speciaal kadootjequote:Op woensdag 19 november 2008 19:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
En waarom zou jij je aanpassen aan de dame, Tim? Ze went maar aan die ruige beharing van je.![]()
![]()
Oja: 500 x
Andere mogelijkheid is het in het begin wel doen en dan steeds wat meer tijd nemen tussen verschillende beurten, dan went het langzaamquote:Op woensdag 19 november 2008 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan kan ik ook een of andere eis stellen, of eventueel achter de hand houden als speciaal kadootje
Dit had natuurlijk ook per PM gekund, maar goedquote:Op woensdag 19 november 2008 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heee
Felicitados Nesle500
Tim, jij komt toch ook op mijn broers afscheid? Niet dat je mee moet doen, daar ken je hem denk ik niet goed genoeg voor, maar we gaan hem met zijn allen een nieuwe camera geven, de zijne is gisteren op elleboog gejatEn hij had hem nog maar sinds april en was er erg aan gehacht, je zou hem eens helemaal flabbergasted door het huis moeten zien lopen
En ik heb zin je zusje weer te zien
![]()
500!!
Ik heb nog een minuut of 5... waar staat het filmpje?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:58 schreef B.ertha het volgende:
Wil nu misschien iemand mij helpen met dat filmpje van internet te halen?![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/78/0/0 --> Je ouders dichtbij - Aflevering 2: 22-01-2004quote:Op woensdag 19 november 2008 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb nog een minuut of 5... waar staat het filmpje?
Goed. Als je VLC op je computer hebt (videolan.org, ik ga uit van de nieuwste versie) werkt het denk ik als volgt: klik op Bestand, kies Converteren/Opslaan, kies dan het tabblad Netwerk. Vul in het vak Adres de volledige link in ( http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tbij/bb.20040122.asf ). Klik op Converteren / Opslaan, vink het vakje Bestand aan en kies een locatie waar je het geheel wilt opslaan. Bij Profiel moet je nog wat uitkiezen, waarschijnlijk heb je de meeste kans op succes met MPEG-4 / DivX of Windows. Klik op Save, laat de stream helemaal afspelen en als het goed is heb je het geheel dan opgeslagen!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
http://www.tvopjepc.nl/programma/78/0/0 --> Je ouders dichtbij - Aflevering 2: 22-01-2004
wat het makkelijkst is:
Het gaat om het stukje vanaf minuut 7.30 tot 10.40. Alleen gaat het pas vanaf 9.35 echt over het Ronald McDonald huis, dus dan krijg je een stukje van een ruime minuut.
Held
Dat is nou echt een goede filmquote:Op woensdag 19 november 2008 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Woei, de AH had een leuke aanbieding: DVD van WallE voor 10 EUR en 1000 airmiles.
Laat ik nou ettelijke duizenden airmiles hebben zonder doel
Dus Tinuviel+Nemo en ik zitten op de bank, film te kijken. Alleen nu even pauze want haar moeder belde
ja ook dat nogquote:Op woensdag 19 november 2008 20:32 schreef Soempie het volgende:
Hm, dat is wel ruk Etcie. Stond er nog wat op wat je verder nergens hebt staan?![]()
Ik heb trouwens een usb-stick in de vorm van een bankpas. Erg handig zo'n plat ding.
en als je nou die link gewoon 'saved as' en dan niet als htm maar als .aviquote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Dat met het filmpje werkt niet. En ik wilde zo graagWat doe ik nou verkeerd?
Hij slaat niks op, als ik op save klik, lijkt er ook niks te gebeuren...
dan zegt ie 'cannot render the file'quote:Op woensdag 19 november 2008 20:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en als je nou die link gewoon 'saved as' en dan niet als htm maar als .aviik kijk 'm nu wel gewoon namelijk
wanneer zegtie datquote:Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan zegt ie 'cannot render the file'
als ik hem open gewoon. Had nu media player classicquote:Op woensdag 19 november 2008 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wanneer zegtie datals je 'm opslaat? of als je 'm wilt openen met VLC?
Post of PM die link eens.. het is mij nog nooit niet gelukt zoiets voor elkaar te krijgen eigenlijk...quote:Op woensdag 19 november 2008 20:40 schreef B.ertha het volgende:
Dat met het filmpje werkt niet. En ik wilde zo graagWat doe ik nou verkeerd?
Hij slaat niks op, als ik op save klik, lijkt er ook niks te gebeuren...
Dat kan alleen 's avonds en in het weekend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Erg vermakelijk die haar-kwesties hier...![]()
Aangezien ik mijn hoofd om de 2 dagen geheel scheer weet ik dat het onderhouden van haar op plekken waar je dat niet wilt hebben soms een lastig werkje is, maar als ik het een dag langer laat zitten zie ik er uit als een kerstkrans met stoppels.
En met een bivakmuts oplopen zie ik niet als optie...
als het goed is, is al iemand anders voor mij bezigquote:Op woensdag 19 november 2008 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Post of PM die link eens.. het is mij nog nooit niet gelukt zoiets voor elkaar te krijgen eigenlijk...
[..]
Dat kan alleen 's avonds en in het weekend natuurlijk.
Dat is nog beterquote:Op woensdag 19 november 2008 22:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
als het goed is, is al iemand anders voor mij bezig
Gebruikte eerder altijd een ander programma hiervoor maar met VLC is het inderdaad ook makkelijk. Net even twee minuutjes mee bezig geweest en had daarna de eerste 20 sec op m'n pc staan.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed. Als je VLC op je computer hebt (videolan.org, ik ga uit van de nieuwste versie) werkt het denk ik als volgt: klik op Bestand, kies Converteren/Opslaan, kies dan het tabblad Netwerk. Vul in het vak Adres de volledige link in ( http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tbij/bb.20040122.asf ). Klik op Converteren / Opslaan, vink het vakje Bestand aan en kies een locatie waar je het geheel wilt opslaan. Bij Profiel moet je nog wat uitkiezen, waarschijnlijk heb je de meeste kans op succes met MPEG-4 / DivX of Windows. Klik op Save, laat de stream helemaal afspelen en als het goed is heb je het geheel dan opgeslagen!
Kan het nu alleen niet testen, want ik ga er vandoor. Tata!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |