mag ik uit deze post opmaken dat je niet epileert/waxt/harst én niet scheert? Je laat het toch niet groeien he?quote:
Haar is niet vies ofzo hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mag ik uit deze post opmaken dat je niet epileert/waxt/harst én niet scheert? Je laat het toch niet groeien he?
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
mag ik uit deze post opmaken dat je niet epileert/waxt/harst én niet scheert? Je laat het toch niet groeien he?
god I wishquote:Op woensdag 19 november 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Haar is niet vies ofzo hoor.![]()
En misschien heeft Etcie haast geen haar op haar benen oid.
ja iddquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
Bij hars krijg ik trouwens een soort brandwonden op m'n huid. Heb dus een zomer lang met een rechthoekige baan op m'n been gelopen, omdat het daar helemaal knalrood en pijnlijk was van het harsen.![]()
En ik heb een epileerding, maar daar begin ik echt niet meer aan. Duurt echt veel te lang en is veel te pijnlijk.![]()
Dan maar stoppelbenen enzo.
dat scheelt ook een hoop hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie
Ik scheer mijn benen sowieso zeldenen oksels + bikinilijn net als t me uitkomt
in de zomer dus vaker dan in de winter. Maar blond zijn is in dit geval wel een vereiste denk ik.... zwart haar op mn benen vond ik misschien ook minder leuk.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
mannen met een stoppelbaardje zijn
Dank je...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
... mannen met een stoppelbaardje zijn
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb me een tijdje terug trouwens verbaasd over topics die gaan over dat mannen zich overal zouden moeten ontharen. En dat vrouwen dat ook graag willen.![]()
Ik vind dat echt helemaal niks hoor. Borsthaar.![]()
Jaaaaaaaaa, helemaal eensquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Soempie het volgende:
Ik heb me een tijdje terug trouwens verbaasd over topics die gaan over dat mannen zich overal zouden moeten ontharen. En dat vrouwen dat ook graag willen.![]()
Dus jij hebt wel een volledig kaal hoofd, maar wel een stoppelbaard?quote:
ik vind helemaal ontharen ook niks (oksels, benen, enz). Maar borsthaar, daar kan ik ook niet gelukkig van wordenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:06 schreef Soempie het volgende:
Ja.quote:
Dat vraagt natuurlijk maar om 1 ding.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien ik mijn hoofd om de 2 dagen geheel scheer weet ik dat het onderhouden van haar op plekken waar je dat niet wilt hebben soms een lastig werkje is, maar als ik het een dag langer laat zitten zie ik er uit als een kerstkrans met stoppels.
Ik heb inderdaad een volledig kaal hoofd (als ik het bij houd tenminste) aangezien mijn kruin tamelijk leeg is van nature en ik anders dus een kerstkrans op mijn hoofd krijg.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een volledig kaal hoofd, maar wel een stoppelbaard?
Of bedoelde je met die kerstkrans hoe het eruitziet als je zowel een stoppelbaard als -hoofd hebt?
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vraagt natuurlijk maar om 1 ding.
Pics
Jij bent hier de enige die me in real life hebt gezien, maar deze foto's had ik al eens eerder geplaatst...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef iamredleader het volgende:
Mooie foto's, MM
Ik ben ooit bijna helemaal kaal geweest. Maar dat is 9 jaar geleden
Wat is dat nou weer?quote:
Jah...... gezellig hequote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Nu zit ik weer hier hè! En er komt weer niks van m'n opdrachten zo.
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
Mja, dat dus. Maar ik vind het gewoon een leuke uitdrukking en bedoel er ook een baardje van 2 a 3 dagen mee.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer?net die ochtend geschoren maar alweer stoppels op komst?
Doe mij maar een baardje van 2 a 3 dagen
Op mijn oude account kan ik niet eens meer inloggen. Ik wist niet dat ze eerst alles deleten en pas later je account verwijderen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik had nog een oud hotmailaccount, en ik moest een oud mailtje hebben dus opnieuw geopend, blijkt dat fucking hotmail alles heeft gedelete!!!![]()
![]()
![]()
![]()
bekendquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
ja, dat doen ze en dat accepteer je voordat je er een opent. Na 30 dagen inactief moet je hem geloof ik opnieuw activeren en na zoveel maanden is alles wegquote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had nog een oud hotmailaccount, en ik moest een oud mailtje hebben dus opnieuw geopend, blijkt dat fucking hotmail alles heeft gedelete!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef B.ertha het volgende:
ja, dat doen ze en dat accepteer je voordat je er een opent. Na 30 dagen inactief moet je hem geloof ik opnieuw activeren en na zoveel maanden is alles weg
Dat is minder ja..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar stonden mailtjes in van mn eerste vriend, van mn vader..... en nog wel meer mailtjes die ik liever niet voor eeuwig kwijt ben
Je kan Hotmail mailen, misschien dat je een aardig persoon bij de klantenservice treft die het voor je terug kan en wil halenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar stonden mailtjes in van mn eerste vriend, van mn vader..... en nog wel meer mailtjes die ik liever niet voor eeuwig kwijt ben
Conclusie: het hangt van de dame in kwestie af of en wat je moet scherenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik vind helemaal ontharen ook niks (oksels, benen, enz). Maar borsthaar, daar kan ik ook niet gelukkig van worden
Zware dag gehad Nem?quote:
juistemquote:Op woensdag 19 november 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Conclusie: het hangt van de dame in kwestie af of en wat je moet scheren. Tot die tijd is het genoeg als je af en toe je gezicht scheert
Ik heb geen magnetronquote:Op woensdag 19 november 2008 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even à la Tim doen, omdat mw. MM moet overwerken.
Een bak rijst met een niet nader te bepalen prutje in de magnetron knallen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |