Ik heb al een jaar dezelfde!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ze ziet zoveel verschillende kerels langskomen dat ze ws. denkt dat je uitgeprostitueerd wordt door een loverboy.
En terecht dat ze zich zorgen maakt.
Door Ansswa?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ze ziet zoveel verschillende kerels langskomen dat ze ws. denkt dat je uitgeprostitueerd wordt door een loverboy.
En terecht dat ze zich zorgen maakt.
Loverboy?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar dezelfde!
hahahaaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Bwoh, die van mij vroeg laatst (ben 20) "zeg, ben jij al een keer klaargekomen"
Omdat ze anders vond dat ik maar eens naar de dokter moest omdat er dan iets mis was
Vergeet de Crocs niet ehquote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Laat me raden, jouw moeder draagt kleren die meiden van 20 dragen, heeft een kort en pittig vlot kapsel en een kekke bril, en probeert te doen alsof ze jou volkomen begrijpt en probeert zo het vertrouwen te winnen van haar labiele dochter?
Waarin ze hard faalt omdat dochterlief haar nu belachelijk maakt op fok
Neeeeee gelukkig niet! Vooral dat vlotte kapsel!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
Laat me raden, jouw moeder draagt kleren die meiden van 20 dragen, heeft een kort en pittig vlot kapsel en een kekke bril, en probeert te doen alsof ze jou volkomen begrijpt en probeert zo het vertrouwen te winnen van haar labiele dochter?
Dezelfde loverboy ?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar dezelfde!
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Omdat ze anders vond dat ik maar eens naar de dokter moest omdat er dan iets mis was
Aanrander zwembad moet zes maanden zittenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oeh jaieder plekje in zijn zwembad al gehad hoor!
Ga hersens kweken!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dezelfde loverboy ?![]()
Snap je niet
oh myquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Busted!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Aanrander zwembad moet zes maanden zitten
Nou, da's toch lief!quote:
Nee, die vermoord mequote:Op woensdag 19 november 2008 16:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vraag je zulke dingen ook aan Brechtje?
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Als die nog ruim op voorraad zijn en je niet van plan bent ze nog lang te gebruiken nietquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef HzHertz het volgende:
btw, als je moeder condooms voor je haalt is toch wel reuze handig?
haha no way, je verpest de wereld met dat kankergenquote:
ik denk niet dat ze hem daar willen hebben, dus op zich een strak plan.quote:
Jij kijkt echt teveel South Park!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef kraakhelder het volgende:
[..]
haha no way, je verpest de wereld met dat kankergen
neequote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij kijkt echt teveel South Park!
Heb je die tsjik van Murphy's weleens gezien, ik zou haar doen iig![]()
Rood haar![]()
![]()
SPROETJES
!!!!!!
Zo sexay
Heb jij een piemel, zielige vriendquote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jij kijkt echt teveel South Park!
Heb je die tsjik van Murphy's weleens gezien, ik zou haar doen iig![]()
Rood haar![]()
![]()
SPROETJES
!!!!!!
Zo sexay
Neequote:Op woensdag 19 november 2008 16:53 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Heb jij een piemel, zielige vriend![]()
Verkapt TS-heeft-sex-en-wij-lekker-niet topic.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oja, en natuurlijk verkapt-ik-heb-seks-en-jullie-lekker-niet-topic
Jij bent echt cool, ik zou willen dat ik zoals jij was. Mijn moeder bied me niet eens condooms aan omdat ze weet dat ik toch nooit seks zal krijgenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als die nog ruim op voorraad zijn en je niet van plan bent ze nog lang te gebruiken niet
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij bent echt cool, ik zou willen dat ik zoals jij was. Mijn moeder bied me niet eens condooms aan omdat ze weet dat ik toch nooit seks zal krijgen![]()
![]()
![]()
Is dit wat ik denk dat het is?quote:
Sexual revolution baby!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef Rosbief het volgende:
TS komt uit een jaren '60 incest-gezin!
Hahah, jij bent grappig!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
In mijn kamer! Daarna mag je stofzuigen.quote:
een smilie zegt meer dan 1000 woorden ;quote:Op woensdag 19 november 2008 16:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
..met mijn seksleven
"Moet ik condooms voor je kopen?"
"Heb je de pil wel?"
"Dan moet je maar aan onthouding doen"
Ja leuk dat je in de menopauze zit, maar LAAT ME MET RUST!
TS kan er inderdaad niet mee omgaan
Klacht: Moeder die denkt dat TS het verstand van een breezerhoer heeft/kindjes wil
Ja, 2x zuigen zekerquote:Op woensdag 19 november 2008 18:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
In mijn kamer! Daarna mag je stofzuigen.
Oh men, ik moet de eerste keer dat jij wat grappigs post echt nog meemaken!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit je toch al in de broek van die gast
En die homo maar stom voor zich uit kijken alsof hij niets in de gaten heeft
Sla dat eerste dan maar over, ik heb wel genoeg aan je mossel.quote:
Doe niet zo fucking zielig zegquote:
Dat klopt, is overigens wel een beetje een rare fotoquote:Op woensdag 19 november 2008 18:19 schreef feelsgoodman het volgende:
WANT DE GOZER OP DIE FOTO IS EEN BLOK MANNELIJKHEID
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moeten ze wel, anders hebben ze helemaal niets om op terug te vallen! Lach me ziek om hoe je je moet verdedigen voor d'r, alsof ze het zelf niet zou kunnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking zielig zeg. Ik hoop jou echt een keer te zien op een meet oid, internetheldje.
Houd haar trouwens lekker erbuiten, ze heeft hier helemaal niets mee te maken. Heel sneu van je.
FYI, het is een ongelofelijk leuk en tof mens.
Ik ben alleen aardig voor leuke meisjes.quote:
Jezus wat zwak, je krijgt een beetje kritiek en gaat meteen om een slotje vragen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Doe maar een slotje, ontopic gaat het toch niet meer worden.
Laat dat puberende jochie maarquote:
Nee lul, de reden dat dit topic op slot mag is dat er totaal niet meer ontopic gereageerd gaat worden dankzij Vogeltjesdans. Heb er ook totaal geen zin in dat mensen hier bespot worden die geen hol hiermee te maken hebben. Dat is de redenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:28 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jezus wat zwak, je krijgt een beetje kritiek en gaat meteen om een slotje vragen.![]()
Mooi niet dus!![]()
Ik ben zo gestoord, you ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Laat dat puberende jochie maarhij kan er ook niets aan doen dat hij met een verstandelijke handicap geboren is
Van mijn stuk gebracht? Absoluut niet. Geirriteerd? Absoluut.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ben zo gestoord, you ain't seen nothing yet.![]()
Ik vind het prachtig hoe makkelijk sommige mensen van hun stuk te brengen zijn. Als mij dat als 'puberend' bestempeld, dan ben ik nog steeds een rasechte puber!
Hangt er wel vanaf watvoor pillen natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:31 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Best irritant.
Maar ach, troost je! Mijn moeder vond mij een hoer toen zij pillen vond in mijn kast.
Nog mooier!quote:Op woensdag 19 november 2008 18:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van mijn stuk gebracht? Absoluut niet. Geirriteerd? Absoluut.
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Florian_ het volgende:
NietZwangerWorden-pillen natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 18:32 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf watvoor pillen natuurlijk
Wat een lelijke jongen. Dat meisje moet vast ook kankervies zijn anders had ze wel een beter exemplaar uitgekozen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit je toch al in de broek van die gast
En die homo maar stom voor zich uit kijken alsof hij niets in de gaten heeft
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat klopt, is overigens wel een beetje een rare fotoin het echt is hij veeeeel leuker
!
Ohjee. Ga je mensen anders heel hard uitschelden?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nou maak er wat moois van, ga hier niet meer reageren anders haal ik mezelf een ban op de hals
GVD die rechter ziet er wel zeer appetijtelijk uit! Die memmenquote:Op woensdag 19 november 2008 18:43 schreef piekartz87 het volgende:
[ afbeelding ]
zeg TS... jij keurt dit gedrag van je vriend goed?
of ben jij daar die linker?
Is jouw E-penis nu ook wat harder geworden? Faler.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ohjee. Ga je mensen anders heel hard uitschelden?![]()
Die zullen wel aan het janken zijn over posts op een internet forum.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:49 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Waar zijn die moderators nou als je hen nodig hebt.
Heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op woensdag 19 november 2008 18:53 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Held
Dat doe ik ook wel eens als het te walgelijk wordt. Dat doen mensen met een deugdelijke moraal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |