quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Je kan het ook overdrijven.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja he, vind hem zelf ook supertof, het moet wel de mooiste zijn van klb-sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom moet je van alle SC's op Fok nou juist deze uitkiezenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef MiVer het volgende:
ja hij doet het nog
goeiemiddag allemaal
zeeuwse groetjes
Primum non nocere![]()
Een detail, kan die gitaar iets langzamer draaien?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja he, vind hem zelf ook supertof, het moet wel de mooiste zijn van klb-sc![]()
![]()
ga ook zo gelijk weer wegquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom moet je van alle SC's op Fok nou juist deze uitkiezen
en deze dol dwaze turbulentie
voorleggen aan psych
missch antw, missch niet
grMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Eminich, is er geen simpele afkorting voor jou naam te bedenken? ik typ hem steeds fout.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een detail, kan die gitaar iets langzamer draaien?
![]()
![]()
Kankur.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga ook zo gelijk weer weg
en deze dol dwaze turbulentie
voorleggen aan psych
missch antw, missch niet
gr
![]()
![]()
dank voor de ondersteuningquote:
alles loopt mooi in elkaar over
volledig amorf
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Leren typen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef Silentalarm het volgende:
Eminich, is er geen simpele afkorting voor jou naam te bedenken? ik typ hem steeds fout.![]()
hahaha wie is er goed in mechanica?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klappen na een hoorcollege![]()
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank voor de ondersteuning
alles loopt mooi in elkaar over
volledig amorf
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Devvie het volgende:
hahaha wie is er goed in mechanica?Beetje? hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ging het over?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...Primum non nocere![]()
een hoop ontroering met tranen in zo'n topicquote:
lekkere drama
grMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...
En je ava is leuk geworden!![]()
![]()
Het was heel saaiquote:![]()
Marketing, sociologie en anatomie/fysiologie.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik ga dalijk falen, zoek iemand die het voor mij wil opknappenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slotje.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
een hoop ontroering met tranen in zo'n topic
lekkere drama
gr
![]()
Een vrouw klappen na een goede beurtquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Vandaw het volgende:
Klappen voor een vrouw na een goede beurt
![]()
![]()
Allemaal in één hoorcollege?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was heel saai![]()
Marketing, sociologie en anatomie/fysiologie.![]()
Ik doe Marketing
Primum non nocere![]()
Nee eigenlijk niet,quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?
En je ava is leuk geworden!
maar de docenten komen zelf ook met koffie en eten binnen.
Ik eet en drink zelf wel, maar ruim het ook weer netjes op
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ga dalijk falen, zoek iemand die het voor mij wil opknappenWat moet je doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Vandaw het volgende:
Klappen voor een vrouw na een goede beurt
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen netquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?
En je ava is leuk geworden!
![]()
![]()
Hm gelukkig. Ik red een lesuur zonder eten al bijna niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet,
maar de docenten komen zelf ook met koffie en eten binnen.
Ik eet en drink zelf wel, maar ruim het ook weer netjes op
![]()
![]()
Een kapsalon eten tijdens een hoorcollegequote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen net
Primum non nocere![]()
Nee, het waren er 3.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal in één hoorcollege?![]()
Ik doe Marketing
Op 1 dag
Bij zo'n kapsalon:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen net
zijn die frietjes/patatjes/ gefrituurde aardappeldingetjes niet hardstikke slap?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jij gaat volgend schooljaar uni doen? Welke studie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm gelukkig. Ik red een lesuur zonder eten al bijna niet.Primum non nocere![]()
momentenquote:
buigspanning
schuifspanning
traagheidsmoment
weerstandsmoment
doorbuiging
enzo berekenen van een carport..
eerstejaar bouwkunde enzo, daarheen gegaan met E&M ipv N&G profiel dus nooit wiskunde B/natuurkunde gehad![]()
![]()
Ik zou wel uit het zicht eten..quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm gelukkig. Ik red een lesuur zonder eten al bijna niet.
Sommige docenten sturen je wel met koffie en al weer uit de zaal![]()
neen als hij goed gemaakt is nietquote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij zo'n kapsalon:
zijn die frietjes/patatjes/ gefrituurde aardappeldingetjes niet hardstikke slap?
![]()
![]()
ik moet mijn zaad kwijt!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty![]()
Eet het opquote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet mijn zaad kwijt!
Primum non nocere![]()
Hm, ik heb het meeste daarvan wel gehad, maar denk dat jij het op een hoger niveau hebt. Vraag anders aan Glowmouse in zijn huiswerk vragen topic. Hij weet alles.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
momenten
buigspanning
schuifspanning
traagheidsmoment
weerstandsmoment
doorbuiging
eerstejaar bouwkunde enzo, daarheen gegaan met E&M ipv N&G profiel dus nooit wiskunde B/natuurkunde gehad
![]()
![]()
Haha. Bij ons verschilt het nogal per docent. Ene kan je gewoon uitgebreid aan je 2e ontbijt beginnen, andere mag je nog niet eens een dropje etenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou wel uit het zicht eten..
Sommige docenten sturen je wel met koffie en al weer uit de zaal![]()
![]()
![]()
Godver, ben ik een profielquote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
momenten
buigspanning
schuifspanning
traagheidsmoment
weerstandsmoment
doorbuiging
eerstejaar bouwkunde enzo, daarheen gegaan met E&M ipv N&G profiel dus nooit wiskunde B/natuurkunde gehad![]()
![]()
Ik had laatst iemand naast me in de collegebanken die zo'n hele kebabinstallatie mee had genomen. En maar schaven tijdens de les![]()
![]()
Ja moet over minder dan een uurtje ofzoquote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm, ik heb het meeste daarvan wel gehad, maar denk dat jij het op een hoger niveau hebt. Vraag anders aan Glowmouse in zijn huiswerk vragen topic. Hij weet alles.
ga nog wel euven verder beunen
Maar docent zei dat we week2 van 2de kwartaal zouden hebben, dat is volgende week![]()
![]()
Over 2 jaar pas. Zit nu in VWO 5. Ik denk dat ik Industrieel Ontwerpen ga doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij gaat volgend schooljaar uni doen? Welke studie?
![]()
ohnoes, dan raak je sociaal geisoleerd en ga je WoW spelenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Over 2 jaar pas. Zit nu in VWO 5. Ik denk dat ik Industrieel Ontwerpen ga doen.
![]()
![]()
Ga weg, nu heb ik honger...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef Gupje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dingen zijn echt lekker
Al worden die dingen wel van gelatine gemaakt ...
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha. Bij ons verschilt het nogal per docent. Ene kan je gewoon uitgebreid aan je 2e ontbijt beginnen, andere mag je nog niet eens een dropje eten
Ik eet deze nu ook tijdens de les + rol rolo
Blub![]()
Ik mis plaatjequote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
![]()
er schijnt iets mis te zijn met de OP???
Blub![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik doe MBO, en bij ons kun je zo een medeleerling neersteken, dus eten kan ook gewoon.ROC?
Blub![]()
quote:
nu je het zegt????
ag, miss is er gewoon wat mis gegaan, zie het het volgende topic wel....No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Dat zal wel meevallen, en WoW ga ik zowiezo NOOIT spelen. Pauperspelquote:Op woensdag 19 november 2008 15:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
ohnoes, dan raak je sociaal geisoleerd en ga je WoW spelen
![]()
![]()
WoW is leuk als je de tijd er voor hebtquote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, en WoW ga ik zowiezo NOOIT spelen. Pauperspel
Blub![]()
Ik weet niet eens wat Wow is...
Ja, een computerspel... daar houdt het ook wel mee op
Nou, ik ging het een keer proberen, paar vrienden die het af en toe speelden zeiden dat het leuk was. Ik had het na 2 uurtjes wel weer gezien. Ik heb wel heel lang Runescape gespeeld en een tijd Guild Warsquote:Op woensdag 19 november 2008 15:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
WoW is leuk als je de tijd er voor hebt
![]()
![]()
Runescapequote:Op woensdag 19 november 2008 15:33 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou, ik ging het een keer proberen, paar vrienden die het af en toe speelden zeiden dat het leuk was. Ik had het na 2 uurtjes wel weer gezien. Ik heb wel heel lang Runescape gespeeld en een tijd Guild Warsdat word alleen gespeeld door paupers.
Blub![]()
BIERquote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand of er iets leuks te doen is in de buurt van Nürnberg?
![]()
![]()
@devvie!
heb ik jou miss iets misdaan waardoor je mijn UI uit de OP hebt gehaald, het is namelijk niet de eerste of laatste UI dus je moet nogal zoeken wil je perse die van mij eruit halen...
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Wat is ook een bezoekje waard?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:34 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand of er iets leuks te doen is in de buurt van Nürnberg?
De dierentuin (Adres: Am Tiergarten 30). Eén van de mooiste van Europa door zijn natuurlijke omgeving.Blub![]()
Het is al wel een tijdje terug, jaartje of 4. Maar ik heb het gespeeld. Pauper dus.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Runescapedat word alleen gespeeld door paupers.
![]()
![]()
daar heb ik ooit nog eens een videokaart gewonnenquote:Op woensdag 19 november 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Landstede Harderwijk
Heb weer stage, hvjj xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
LAN-stede
wat een sukkels!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Maarja, het ging er dus omdat ik waarschijn IO wilde gaan doen. Als dat het niet wordt, wordt het iets economisch. Waar zou ik het best IO kunnen gaan doen, Delft of Eindhoven?![]()
nee, waarom zou ik?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
@devvie!
heb ik jou miss iets misdaan waardoor je mijn UI uit de OP hebt gehaald, het is namelijk niet de eerste of laatste UI dus je moet nogal zoeken wil je perse die van mij eruit halen...
Smet op mijn naam
Ik heb gewoon ctrl+c ctrl+v gedaan.. lijkt me dat ie uit de wiki is dan!1![]()
![]()
kom bij mij op HBO (quote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
Maarja, het ging er dus omdat ik waarschijn IO wilde gaan doen. Als dat het niet wordt, wordt het iets economisch. Waar zou ik het best IO kunnen gaan doen, Delft of Eindhoven?
) kunnen we samen rellen hier
![]()
![]()
haha, dan zit jij al in het 3e jaar als het goed isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
kom bij mij op HBO () kunnen we samen rellen hier
Welke HBO zit je dan?
![]()
Iemand al een keer in Antwerpen geweest? Zo ja, leuk voor 5 dagen (4 nachten)?
heb een verassingsreisje geboekt maar ben er zelf nog nooit geweest
Primum non nocere![]()
Delft natuurlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
Maarja, het ging er dus omdat ik waarschijn IO wilde gaan doen. Als dat het niet wordt, wordt het iets economisch. Waar zou ik het best IO kunnen gaan doen, Delft of Eindhoven?Primum non nocere![]()
Cool, voor wiequote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef Florian_ het volgende:
?
![]()
Hogeschool Rotturdamquote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
haha, dan zit jij al in het 3e jaar als het goed isWelke HBO zit je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil ik (als ik mijn P haal dit jaar) naar de TU maar daar moet ik nog even de rest van het jaar over na gaan denken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hogeschool Rotturdamdat zijn grote plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil ik (als ik mijn P haal dit jaar) naar de TU maar daar moet ik nog even de rest van het jaar over na gaan denken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Ja dat is leukquote:Op woensdag 19 november 2008 15:46 schreef Florian_ het volgende:
Ff een tip.. Ga NOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIT naar de chinees.
![]()
![]()
![]()
Halve voedselvergiftiging opgelopen daar.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren![]()
Beetje leuke stad? Of heb je dat wel gezien na één dagquote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat is leuk
Ff een tip.. Ga NOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIT naar de chinees.
![]()
![]()
![]()
Halve voedselvergiftiging opgelopen daar.
(kan nu namelijk nog gratis annuleren en iets anders boeken)
Primum non nocere![]()
Je moet ergens naartoe leven he.. en bij de mensen bij wie ik nu zit lijkt het af en toe (lees:vaak) dat ze wat chromosomen missenquote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:54 schreef padlarf het volgende:
Rotterdam
WAAR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou Antwerpen is wel leuk, maar ik had het eigenlijk na 1 dag al wel gezien.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje leuke stad? Of heb je dat wel gezien na één dag
(kan nu namelijk nog gratis annuleren en iets anders boeken)![]()
Maar dat is persoonlijk, want als ik ga winkelen vind ik 1 uur ook meer dan zat.
Dus voor jou kan het anders zijn.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
En jij bent een vrouw?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou Antwerpen is wel leuk, maar ik had het eigenlijk na 1 dag al wel gezien.![]()
Maar dat is persoonlijk, want als ik ga winkelen vind ik 1 uur ook meer dan zat.
Dus voor jou kan het anders zijn.
![]()
Haha idd. Hij leeft toch in iets wat de droom van elke man isquote:Op woensdag 19 november 2008 15:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik zag hem net ook..wat een baas is die hugh heffner
![]()
![]()
BEHALVE VOOR HOMO's!11!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha idd. Hij leeft toch in iets wat de droom van elke man is
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik?Smet op mijn naam
Ik heb gewoon ctrl+c ctrl+v gedaan.. lijkt me dat ie uit de wiki is dan!1
vond het al zo raar...hmmm...ok....nou ja, dan gaan we hem er maar weer inzetten he!!!
iig thanks voor de reactie!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Haal gelijk even die apen eruitquote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vond het al zo raar...hmmm...ok....nou ja, dan gaan we hem er maar weer inzetten he!!!
iig thanks voor de reactie!!Primum non nocere![]()
Ik zie dat er ook een paar zijn die een kruisje zijn..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iig thanks voor de reactie!!
failtopic![]()
![]()
Ik vind winkelen wel leuk, alleen niet op zaterdag rond een uur of 3quote:![]()
Bovendien haat ik schoenenwinkels...
En ik ben man and i like shoesquote:Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind winkelen wel leuk, alleen niet op zaterdag rond een uur of 3![]()
Bovendien haat ik schoenenwinkels...![]()
Blub![]()
volgens mij ziet iedere blinde vink dat!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die vijfde is het uiteinde van een endeldarm
stay frosty![]()
Ik ken idd mannen die meer schoenen hebben dan ik..quote:
Schoenen vind ik ook wel leuk, alleen die schoenenwinkels.. tsja...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
En dat heb ik met kleding winkels, daarom bestel ik alles past het niet stuur je het terugquote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken idd mannen die meer schoenen hebben dan ik..
Schoenen vind ik ook wel leuk, alleen die schoenenwinkels.. tsja...
Blub![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haal gelijk even die apen eruit
nee, ik ben er klaar mee, doe er niks meer aan, geeft alleen maar gezeik!
zoals bio al zei, het moet maar eens afgelopen zijn!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dat heb ik met kleding winkels, daarom bestel ik alles past het niet stuur je het terug
En als iemand anders dan iets wilt bestellen op de site zeggen ze dat er niets in vooraad is
![]()
misbruikmaker![]()
![]()
eens met k-m!quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ik ben er klaar mee, doe er niks meer aan, geeft alleen maar gezeik!
zoals bio al zei, het moet maar eens afgelopen zijn!!!
Waar gaat het over?![]()
![]()
morguh[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En als iemand anders dan iets wilt bestellen op de site zeggen ze dat er niets in vooraad is
![]()
misbruikmakerdat is het risico van het vak.
Blub![]()
Bij H&M ofzo? Of zijn er meer winkels die dat doenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
En dat heb ik met kleding winkels, daarom bestel ik alles past het niet stuur je het terugPrimum non nocere![]()
BT die zien we nooit meer terug hehe
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
De nieuwe remlof!
En een toejtje:
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Wat had ze nou geflikt dan?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef Fortitudo het volgende:
BT die zien we nooit meer terug hehe"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Je kan bijna altijd wel terug sturen toch? Maar koop meestal bij Freshcotton.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij H&M ofzo? Of zijn er meer winkels die dat doenBlub![]()
Wehehee, iemand had op zo'n collegebankje AFCA getekend, en toen wilde ik er Jos achter zetten, aar dat heb ik toch maar niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
eens met k-m!
Waar gaat het over?
over het feit dat iedereen maar zn avatar in de wiki zet 'na 3 posts...
heb mijn zegje gedaan en zal het er niet meer over hebben!!
het is wel goed zo
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
hoezo?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef Fortitudo het volgende:
BT die zien we nooit meer terug hehe![]()
Beidenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
De nieuwe remlof!
[ afbeelding ]
En een toejtje:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
dan ben ik het gewoon echt eens met jequote:Op woensdag 19 november 2008 16:31 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
over het feit dat iedereen maar zn avatar in de wiki zet 'na 3 posts...
heb mijn zegje gedaan en zal het er niet meer over hebben!!
het is wel goed zo
Wat een belachelijk gebruik inderdaad.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:31 schreef padlarf het volgende:
Wehehee, iemand had op zo'n collegebankje AFCA getekend, en toen wilde ik er Jos achter zetten, aar dat heb ik toch maar niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten... Soep of pannenkoeken?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ooh?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef Fortitudo het volgende:
BT die zien we nooit meer terug hehe![]()
Soep is makkelijkerquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hmmm wat zal ik vandaag eens gaan eten... Soep of pannenkoeken?
Lang leve de luiheid
![]()
Je hebt ook magnetron pannenkoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Soep is makkelijkerLang leve de luiheid
Blub![]()
daar krijg je de schijterij vanquote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt ook magnetron pannenkoeken
![]()
![]()
zijn er al pics van noorsbloed zijn huisje
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Ik vind ze lekkerquote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
daar krijg je de schijterij van
Blub![]()
Vanavond weer voetbal onder het genot van bier
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
Ik zei ook niet dat ze niet lekker warenquote:Want lekker zijn ze zeker, alleen een half uur nadien heb je toch wel spijt van die dingesen
half uur op de wc
![]()
![]()
Remlof heeft al een lama.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:30 schreef Cypress_Hill het volgende:
De nieuwe remlof!
[ afbeelding ]
En een toejtje:
[ afbeelding ]
Misschien is dit Adelante?![]()
Hee, daar had ik nog niet eens aan gedacht en ik ben erg lui...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Soep is makkelijkerLang leve de luiheid
Kun je nagaan.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Te lui om te denkenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, daar had ik nog niet eens aan gedacht en ik ben erg lui...
Kun je nagaan.
Blub![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Remlof heeft al een lama.
Misschien is dit Adelante?
![]()
Men noemt dat een geit
Ok stelletje hokboeren![]()
Te lui om na te denken, wowquote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hee, daar had ik nog niet eens aan gedacht en ik ben erg lui...
Kun je nagaan.
dat niveau van luiheid heb ik zelfs nog niet bereikt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt ook magnetron pannenkoeken
Vind zelfgemaakte lekkerder![]()
Schijten vind ik ook wel plezierig om te doenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze niet lekker warenWant lekker zijn ze zeker, alleen een half uur nadien heb je toch wel spijt van die dingesen
half uur op de wc
![]()
Blub![]()
Een nieuw niveau bereikt..quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Te lui om na te denken, wowdat niveau van luiheid heb ik zelfs nog niet bereikt
![]()
Saai, want chemie.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe was jullie dag?
En die van jou?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe was jullie dag?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
woeiquote:Op woensdag 19 november 2008 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een nieuw niveau bereikt..![]()
daar kan je trots op zijn
![]()
![]()
Vooral voor degenen die na je nog op de wc moeten zittenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schijten vind ik ook wel plezierig om te doen![]()
![]()
![]()
Idd. En als je nauwelijks hoeft af te vegen is het echt een cadeautjequote:Op woensdag 19 november 2008 16:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Schijten vind ik ook wel plezierig om te doen![]()
Primum non nocere![]()
Krantje er bij,quote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Idd. En als je nauwelijks hoeft af te vegen is het echt een cadeautje
Blub![]()
Ja, vandaar dequote:Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
woeidaar kan je trots op zijn
Oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
Royal Sadness.![]()
![]()
Ik heb 6 paar 'gewone schoenen' + 2 paar voetbalschoenen + 3 paar slippersquote:Op woensdag 19 november 2008 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken idd mannen die meer schoenen hebben dan ik..
Schoenen vind ik ook wel leuk, alleen die schoenenwinkels.. tsja...
><(({°>![]()
Er is vanavond toch wel meer dan alleen NLquote:Op woensdag 19 november 2008 16:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal.
Royal Sadness.
? wie weet gaat die naar ADO kijken
![]()
![]()
Lijkt mij van niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Er is vanavond toch wel meer dan alleen NL? wie weet gaat die naar ADO kijken
![]()
![]()
Fototje?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
succesvergeet ons het resultaat niet te vertellen
![]()
Blub![]()
mwaquote:das een optie
Maar volgensmij heeft niet iedereen in SC daar behoefte aan
een beschrijving is genoeg
![]()
![]()
Ik lach niet graag mensen uit vanwege hun uiterlijk..maar dit is wel heel ergquote:![]()
![]()
Primum non nocere![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:51 schreef Skaff-a het volgende:
volgens mij kan ik weer posten
zonder fok! verveel ik me hard
!
![]()
je hebt zelf geen vrienden?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Skaff-a het volgende:
Beste Fok!ers
ik heb klb-sc bazen nodig in mijn msn lijst
PM?![]()
![]()
verveel je je zo ergquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Skaff-a het volgende:
Beste Fok!ers
PM?
![]()
![]()
Nou dat bedoel ik...quote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb 6 paar 'gewone schoenen' + 2 paar voetbalschoenen + 3 paar slippers![]()
Ik heb 2 paar schoenen die ik echt regelmatig draag, skateschoenen die ik nooooit meer draag, 1 paar kisten die heb ik al sinds mn 16e en gebruik ik bij de paarden en 1 paar slippers.
Ik ga nooit meer naar schoenen zoeken, schoenen moeten mij opzoeken
Het was veel en snel en makkelijk weg te vegenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
mwadas een optie
Maar volgensmij heeft niet iedereen in SC daar behoefte aan
een beschrijving is genoeg
Blub![]()
Ga gewoon naar TMF chat of Solomio.nl en play daar wat br33zahsquote:Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Skaff-a het volgende:
Beste Fok!ers
PM?
Primum non nocere![]()
woeiquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het was veel en snel en makkelijk weg te vegen
gefeliciteerd
![]()
![]()
Ik sla bijna mn laptop kapot![]()
Onhandigheid - 94948Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Obesitas FTW...quote:
Je post niet eens de beste fotoquote:
Dat ze die cake aan het vreten is, en die bruigegom als beschrijving geeft "best part of her day"_!
Primum non nocere![]()
ik heb op de tmf chat gezetenquote:Op woensdag 19 november 2008 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ga gewoon naar TMF chat of Solomio.nl en play daar wat br33zahs
Verkeerd verbonden![]()
stay frosty![]()
Waarom lopen ze op blote voeten?quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef afcajos het volgende:
ga je?
ik wel, toch om de hoek!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.![]()
Hij kijkt ook moeilijk hoorquote:Op woensdag 19 november 2008 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die haarlijn van dat eeh....."het"
Blub![]()
Noh...quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ik heb 25 paar pumps, 5 paar flatjes/ballerina's/whatevers, 4 paar sneakers, 3 paar laarzen en 2 paar pantoffelsquote:Op woensdag 19 november 2008 16:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb 6 paar 'gewone schoenen' + 2 paar voetbalschoenen + 3 paar slippers!
![]()
Goedquote:Op woensdag 19 november 2008 17:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je hoofdje?heb m net nog ingesmeerd met Calendula
!
![]()
Mijn mama noemde het vroeger toen ik klein was altijd 'groene wonderzalf'quote:Op woensdag 19 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedheb m net nog ingesmeerd met Calendula
!
![]()
><(({°>![]()
Ik heb trouwens litteken op de zelfde plekquote:Op woensdag 19 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Blub![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 25 paar pumps, 5 paar flatjes/ballerina's/whatevers, 4 paar sneakers, 3 paar laarzen en 2 paar pantoffels!
Nu ik het lees, kan ik dat wel onthouden.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Calendula.
![]()
Hallo iedereen.
Je wordt pas echt gehaat als je wordt gehaat door vreemden op het internet
- TARDIS., 2015![]()
Whehe nou ik ben benieuwdquote:Op woensdag 19 november 2008 17:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Mijn mama noemde het vroeger toen ik klein was altijd 'groene wonderzalf'![]()
tot nu toe heelt het heel goed dus!
![]()
Ik kijk nu 28 days later.. Ze willen gewoon het meisje verkrachten....
- TARDIS., 2015![]()
OOH NEE!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:17 schreef Cyberzone het volgende:
Ik kijk nu 28 days later.. Ze willen gewoon het meisje verkrachten....![]()
IK BEN TERUG
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
quote:quote:Op woensdag 19 november 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik zo snel zou leven als fok! zat ik nog in het ei.[ afbeelding ]0 topics op naam. 14.gif![]()
De ''survivors'' ( 1 man en 2 vrouwen. vrouw rond de 20 en een kind rond de 14/15) zijn aangekomen bij een militair kamp van 9 mannen.) Die ene man is weggevoerd voor executie en die vrouwen willen ze verkrachten.quote:
- TARDIS., 2015![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:21 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik zo snel zou leven als fok! zat ik nog in het ei.[ afbeelding ]
Blub![]()
owja BT hoest met je kop?Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
stay frosty![]()
Dang!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 25 paar pumps, 5 paar flatjes/ballerina's/whatevers, 4 paar sneakers, 3 paar laarzen en 2 paar pantoffels!
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:21 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
De ''survivors'' ( 1 man en 2 vrouwen. vrouw rond de 20 en een kind rond de 14/15) zijn aangekomen bij een militair kamp van 9 mannen.) Die ene man is weggevoerd voor executie en die vrouwen willen ze verkrachten.
><(({°>![]()
Ik suffer niet heur.. Ik vind het alleen niet kunnenquote:
- TARDIS., 2015![]()
Niet zo suf proaten jij.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:24 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik suffer niet heur.. Ik vind het alleen niet kunnen0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
ook goed/, BT hoest met je sneequote:
stay frosty![]()
Die doet nog pijn na gister avondquote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook goed/, BT hoest met je snee
Blub![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook goed/, BT hoest met je snee
Goed! Thanks for asking.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ook goed/, BT hoest met je snee![]()
Haiquote:
- TARDIS., 2015![]()
Das is zeer interessant...quote:Op woensdag 19 november 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel mijn hartslag opeens keigoed in m'n grote teen.
- TARDIS., 2015![]()
Ik haat mijn projectgroep![]()
Dit klinkt wel heel erg retarded, nah?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Moet je in FEE vragenquote:
- TARDIS., 2015![]()
Projectgroepjes.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat mijn projectgroep![]()
Dit klinkt wel heel erg retarded, nah?![]()
Zo ga je toch wel hard twijfelen of je niet gewoon mag blijven werken op je stage. Maargoed, aan alleen een middelbare school diploma heb ook niks.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:40 schreef Skaff-a het volgende:
ik wilt de lapo zo wel hoor
mag ik hem reserveren?
- TARDIS., 2015![]()
Dat gekankerlapo hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
28 weeks later.. vervolg van 28 days later.... Zeer vet begin![]()
- TARDIS., 2015![]()
neinquote:Op woensdag 19 november 2008 17:40 schreef Skaff-a het volgende:
ik wilt de lapo zo wel hoor
mag ik hem reserveren?
![]()
![]()
Teveel mensen om mee rekening mee te houden...quote:
Frikandel.
Hotdog.
Gehaktstaaf.
Patat.
Pindasaus.
Bananenmilkshake.
En daarna naar gitaarles.
Dan nog, het werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Teveel mensen om mee rekening mee te houden...
Godzijdank hebben we het ook niet op m'n stage.0 topics op naam. 14.gif![]()
inderdaad, in vorige projectgroepje waar ik zat. zaten 2 gastjes die geen fuck uitvoerden.. ik en andere die wel meewerkten hebben alles kunnen doenquote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ik je eentje werken en af en toe hulp vragen gaat 10x sneller.
![]()
![]()
Klopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan nog, het werkt gewoon niet.
Godzijdank hebben we het ook niet op m'n stage.
Dit jaar: 4 blokkken,
Dus: 4x projectgroep-gezeik.
Morgen schoolquote:Op woensdag 19 november 2008 17:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Godver wat lekker, morgen vrij
Maar 's middags richting arnhem vertrekken om daar te gaan stappen
![]()
![]()
Morgen weer stage.![]()
Nooit gedacht dat ik gewoon zin heb om weer iedere ochtend aan de bak te gaan.
Ik heb er te goed naar m'n zin.
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Frikandel.
Hotdog.
Gehaktstaaf.
Patat.
Pindasaus.
Bananenmilkshake.
En daarna naar gitaarles.![]()
![]()
![]()
Zeg toch ook NIEUWE.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Remlof heeft al een lama.
Misschien is dit Adelante?"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop![]()
Chill voor hun, twee van die nerds in hun groepjequote:Op woensdag 19 november 2008 17:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
inderdaad, in vorige projectgroepje waar ik zat. zaten 2 gastjes die geen fuck uitvoerden.. ik en andere die wel meewerkten hebben alles kunnen doen.
><(({°>![]()
Bij ons wordt je beoordeeld op je inbreng.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:47 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
inderdaad, in vorige projectgroepje waar ik zat. zaten 2 gastjes die geen fuck uitvoerden.. ik en andere die wel meewerkten hebben alles kunnen doen
Individueel.
Gelukkig...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Dus geen nummer 1 meer in de dagcijfers?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Broekpaling het volgende:
Morgen weer stage.![]()
Nooit gedacht dat ik gewoon zin heb om weer iedere ochtend aan de bak te gaan.
Ik heb er te goed naar m'n zin.![]()
![]()
Pas maar op dat je Adelante of mij niet tegenkomt danquote:Op woensdag 19 november 2008 17:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Morgen schoolMaar 's middags richting arnhem vertrekken om daar te gaan stappen
![]()
![]()
gelukkig hier ook nog wel, alleen ik en andere gast kregen voldoende. andere 2 die geen fuck uitvoerden kregen baggerpuntquote:Op woensdag 19 november 2008 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons wordt je beoordeeld op je inbreng.
Individueel.
Gelukkig...
![]()
![]()
was jij blij?quote:Op woensdag 19 november 2008 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik was remlof bijna een keer tegengekomen, maar toch niet
- TARDIS., 2015![]()
We hadden 't erover nar een of andere apres-ski hut te gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas maar op dat je Adelante of mij niet tegenkomt dan
en daarna naar andere tent
Wat raad jij aan?
![]()
FAIL!quote:
- TARDIS., 2015![]()
Kap eens?quote:
- TARDIS., 2015
Forum Opties Forumhop: Hop naar: