quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Je kan het ook overdrijven.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja he, vind hem zelf ook supertof, het moet wel de mooiste zijn van klb-sc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom moet je van alle SC's op Fok nou juist deze uitkiezenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:57 schreef MiVer het volgende:
ja hij doet het nog
goeiemiddag allemaal
zeeuwse groetjes
Primum non nocere![]()
Een detail, kan die gitaar iets langzamer draaien?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja he, vind hem zelf ook supertof, het moet wel de mooiste zijn van klb-sc![]()
![]()
ga ook zo gelijk weer wegquote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom moet je van alle SC's op Fok nou juist deze uitkiezen
en deze dol dwaze turbulentie
voorleggen aan psych
missch antw, missch niet
grMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Eminich, is er geen simpele afkorting voor jou naam te bedenken? ik typ hem steeds fout.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een detail, kan die gitaar iets langzamer draaien?
![]()
![]()
Kankur.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
ga ook zo gelijk weer weg
en deze dol dwaze turbulentie
voorleggen aan psych
missch antw, missch niet
gr
![]()
![]()
dank voor de ondersteuningquote:
alles loopt mooi in elkaar over
volledig amorf
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Leren typen.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:03 schreef Silentalarm het volgende:
Eminich, is er geen simpele afkorting voor jou naam te bedenken? ik typ hem steeds fout.![]()
hahaha wie is er goed in mechanica?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klappen na een hoorcollege![]()
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
dank voor de ondersteuning
alles loopt mooi in elkaar over
volledig amorf
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:06 schreef Devvie het volgende:
hahaha wie is er goed in mechanica?Beetje? hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar ging het over?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...Primum non nocere![]()
een hoop ontroering met tranen in zo'n topicquote:
lekkere drama
grMultiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!![]()
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is toch geen vliegtuig wat net geland is ...
En je ava is leuk geworden!![]()
![]()
Het was heel saaiquote:![]()
Marketing, sociologie en anatomie/fysiologie.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ik ga dalijk falen, zoek iemand die het voor mij wil opknappenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slotje.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:10 schreef MiVer het volgende:
[..]
een hoop ontroering met tranen in zo'n topic
lekkere drama
gr
![]()
Een vrouw klappen na een goede beurtquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Vandaw het volgende:
Klappen voor een vrouw na een goede beurt
![]()
![]()
Allemaal in één hoorcollege?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was heel saai![]()
Marketing, sociologie en anatomie/fysiologie.![]()
Ik doe Marketing
Primum non nocere![]()
Nee eigenlijk niet,quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?
En je ava is leuk geworden!
maar de docenten komen zelf ook met koffie en eten binnen.
Ik eet en drink zelf wel, maar ruim het ook weer netjes op
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ga dalijk falen, zoek iemand die het voor mij wil opknappenWat moet je doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Vandaw het volgende:
Klappen voor een vrouw na een goede beurt
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen netquote:Op woensdag 19 november 2008 15:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik loop al een week rond met een zeer dringende vraag. Mag je eten tijdens een hoorcollege?
En je ava is leuk geworden!
![]()
![]()
Hm gelukkig. Ik red een lesuur zonder eten al bijna niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet,
maar de docenten komen zelf ook met koffie en eten binnen.
Ik eet en drink zelf wel, maar ruim het ook weer netjes op
![]()
![]()
Een kapsalon eten tijdens een hoorcollegequote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen net
Primum non nocere![]()
Nee, het waren er 3.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Allemaal in één hoorcollege?![]()
Ik doe Marketing
Op 1 dag
Bij zo'n kapsalon:quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hier wel, zat er één van zijn kapsalon ofzo te knabbelen net
zijn die frietjes/patatjes/ gefrituurde aardappeldingetjes niet hardstikke slap?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jij gaat volgend schooljaar uni doen? Welke studie?quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm gelukkig. Ik red een lesuur zonder eten al bijna niet.Primum non nocere
Forum Opties Forumhop: Hop naar: