Sexy indeed, te klein helaas ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef Semisane het volgende:
Per heden besteld:
Alfa Romeo MITO 1.3JTDM Sport in deze kleur:
[ afbeelding ]
En nee het zal niet de snelste bak zijn, maar hij valt lief in de 20% bijtelling categorie en past mooi in mijn voorkeur voor kleine auto's waar niemand achter in past.Ik doe niet aan meer dan 1 passagier in mijn auto.
Sexy, sexy car.
Ik heb niks te compenseren.quote:
Ik ook niet, maar wel kids te vervoeren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik heb niks te compenseren.![]()
![]()
En tja..het is eigenlijk te klein voor een zakenwagen, maar ik heb de mazzel dat 1 van de directeuren van het bedrijf in deze auto had gereden en hij vond het een erg gave wagen. Daarbij, het is niet alsof ik de hele dag in dat ding moet rondrijden, het is vooral voor woon/werk verkeer.
Tja, dit is idd geen auto voor mensen met kids, maar die heb ik dan ook niet en zou ik ze wel hebben, dan hadden ze moeten lopen....ik heb geen medelijden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel kids te vervoeren.
En dat wil ik echt niet in de retegeile bakkie doen hoor!
Best wel eigenlijk, viel me erg mee. Begint echt fel te worden zo rond de 2500/3000, maar dat schijnt gewoon bij deze auto te horen, ook de benzine versie heeft dit en uiteraard zet ik hem gewoon in de dynamic stand, want tja dat is wel het leukste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
Maar is die 1.3 diesel een beetje vooruit te branden?
Helaas is het wel een auto voor vrouwtjes, of mannen die het vrouwtje zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:28 schreef Semisane het volgende:
Per heden besteld:
Alfa Romeo MITO 1.3JTDM Sport in deze kleur:
[ afbeelding ]
En nee het zal niet de snelste bak zijn, maar hij valt lief in de 20% bijtelling categorie en past mooi in mijn voorkeur voor kleine auto's waar niemand achter in past.Ik doe niet aan meer dan 1 passagier in mijn auto.
Sexy, sexy car.
Kind, je moest eens weten....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Helaas is het wel een auto voor vrouwtjes, of mannen die het vrouwtje zijn
Die wil ik je wel komen brengenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb hem net besteld![]()
Met als opties: het business line pakker, een sportstuur, (veel) mooiere bekleding, cruise control en het chrome line exterieur. En van de dealer krijg ik een chromen grille![]()
En zo komt ie eruit te zien:
[ afbeelding ]
Maar dan met 5 spaaks lichtmetalen velgen en de grille is helemaal verchroomd.
En nu maar wachten. Eind maart moet ie voor de deur staan
Och, die koplampen, dat komt omdat ze de voorkant gebaseerd hebben op de voorkant van deze "damesauto"quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef B.E.D het volgende:
Kijk zelf dan:
De typische vrouwelijk vormgegeven damesauto: (check de koplampen)
en om je nog lekkerder te maken, de dealer zorgt ook voor een gratis, ingebouwde, bmw portable navigatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:39 schreef murpheh het volgende:
[..]
Die wil ik je wel komen brengen(ben hiker, vervoer van leaseauto's)
Alles voor de bijtellingquote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en om je nog lekkerder te maken, de dealer zorgt ook voor een gratis, ingebouwde, bmw portable navigatie.
Portable slaat dus op het scherm. De rest (houder, lader en tmc) is allemaal ingebouwd..
Donderdag ochtend mag ik mijn speelgoed ophalen bij de dealer. Ben benieuwd...quote:Op zondag 18 januari 2009 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en om je nog lekkerder te maken, de dealer zorgt ook voor een gratis, ingebouwde, bmw portable navigatie.
Portable slaat dus op het scherm. De rest (houder, lader en tmc) is allemaal ingebouwd..
En en en?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
Donderdag ochtend mag ik mijn speelgoed ophalen bij de dealer. Ben benieuwd...
Excuses, was even foetsie, lang weekend in parijs. Nog niet veel kunnen spelen met de auto. Bedacht me vanochtend dat je en en en? vroeg, dus even snel foto's gemaakt met de fone. Als ik het kan onthouden,zal ik vanavond even wat high-res maken.quote:
Zie pmquote:Op maandag 26 januari 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ziet er vet uit, kan niet wachten op de update!
Kan je ook overzichtplaatje van de binnen- en buitenkant maken?
Ziet er goed uit! Eindelijk een paar fatsoenlijke foto's van de 1 serie.quote:
Smaak en twisten :pquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Eindelijk een paar fatsoenlijke foto's van de 1 serie.
En hij lijkt heel veel op de mijne
Alleen heb ik andere velgen, chrome line exterieur, hand airco en geen knopjes op het stuur.
En oh ja, een verchroomde grille van een 130i
Ja, dat is zo. Ik vind het wel erg chique staan, ook zo'n grilletje erbij vind ik wel mooi staan.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:18 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
Smaak en twisten :p
Vond zelf het chromeline de auto wat kitscherig maken (voor zover er nog geen sprake van was), instaplijst is dan wel weer erg mooi. Zelf gekozen voor verlichtingspakket, erg stoer om in het donker de auto te ontgrendelen.
Tot nu toe is de auto mij nog niet tegengevallen, maar staat ook nog maar amper 500km op de teller :p
Pics pleasequote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:07 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, sinds 5 dagen staat hij voor de deur. Mijn eigen 116i. Ben er alleen maar blij mee, wat een topding. Echt een genot om in te rijden!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |