quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Het lijkt erop dat TS puur kiest voor het merkje.
De laagste klasse en ook nog de goedkoopste uitvoering
Het is het net niet.
Hij wil zeker graag op verjaardagsfeestjes vertellen dat hij BMW rijdt.
En op de vraag welk model/type moet TS dan met het schaamrood op zijn kaken
zeggen dat het een 1-serie 1.6 is![]()
Als je dat denkt dan heb je het topic duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Het is het net niet.
Misschien dat ik m nu eerder krijg: ik heb gisteren mn huidige auto tegen de vangrail geparkeerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:42 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
Vervelend
Maar iig.. Goede keuze! Veul beter dan zo'n auwdie
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:05 schreef B.E.D het volgende:
Het is het net niet.
Maar wel gratis parkerenquote:Op zondag 23 november 2008 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Misschien dat ik m nu eerder krijg: ik heb gisteren mn huidige auto tegen de vangrail geparkeerd
Ach, mn huidige auto daar geef ik echt niets om. Lelijk, traag Tjechisch hokquote:Op zondag 23 november 2008 15:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar wel gratis parkeren![]()
Zonde, maar dan maar hopen dat je op deze manier er een voordeeltje uit kan halen
Skoda....... tja de nieuwe vind ik dan best prima. Zeker het kwaliteitsgevoel.quote:Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, mn huidige auto daar geef ik echt niets om. Lelijk, traag Tjechisch hok
Vind het veel fijner dat ik er zelf niets aan over heb gehouden.
Ja, met de kwaliteit is niets mis. Maar verder is het zo'n verschrikkelijk lelijk ding, ik kan er niet naar kijkenquote:Op zondag 23 november 2008 18:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Skoda....... tja de nieuwe vind ik dan best prima. Zeker het kwaliteitsgevoel.
Frustraties? Fabrieksxenon is niet gelijk aan de HID setjes van automaxx.. Optie van 1000eurie en is toch wel een stuk prettiger dan halogeen. Daarbij komt, dat xenon na 2006 met automagische hoogte regeling moet worden geleverd. Dus default prettiger voor tegenliggers dan halogeen...quote:
Behalve als zo'n SUV achter je zit op een hobbelige weg, dan blijft die verlichting maar heen en weer stuiteren.quote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
Frustraties? Fabrieksxenon is niet gelijk aan de HID setjes van automaxx.. Optie van 1000eurie en is toch wel een stuk prettiger dan halogeen. Daarbij komt, dat xenon na 2006 met automagische hoogte regeling moet worden geleverd. Dus default prettiger voor tegenliggers dan halogeen...
Hoezo geleend? Er wordt toch gewoon dik voor betaald of niet dan. Dan mag je best eens plezier maken met zo'n ding. Het is niet zo dat gelijk alles naar klote gaat als je boven de 3000 rpm komtquote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef S1nn3rz het volgende:
driftend een rotonde nemen met een 116i.![]()
have fun jongen, mijn tdi gaat nog harder.
(lekkere jongen trouwens, in een geleende auto gaan driften en maar zorgen dat je boven de 3000 toeren komt)
ja en als je een huis huurt mag je ook maar doen en laten wat je wilt zeker.quote:Op maandag 24 november 2008 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo geleend? Er wordt toch gewoon dik voor betaald of niet dan. Dan mag je best eens plezier maken met zo'n ding. Het is niet zo dat gelijk alles naar klote gaat als je boven de 3000 rpm komt. Na een kwartiertje warmrijden kun je 't gaspedaal echt wel flink indrukken zonder iets te slopen.
Wat voor gare bak heb jij als die niet langdurig 3000+ toeren aankan?quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef S1nn3rz het volgende:
(lekkere jongen trouwens, in een geleende auto gaan driften en maar zorgen dat je boven de 3000 toeren komt)
Jij gaat zeker ook geen pirouette maken op de parketvloer van je huurhuis omdat je bang bent dat de boel kapot gaatquote:Op maandag 24 november 2008 09:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja en als je een huis huurt mag je ook maar doen en laten wat je wilt zeker.![]()
ik zou de voorwaarden nog maar eens gaan lezen. driftend rond een rotonde lijkt me geen normaal gebruik.
daar gaat het niet om. je rijdt in een auto die niet van jezelf is. daar zou je voorzichtig mee moeten zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 10:02 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Wat voor gare bak heb jij als die niet langdurig 3000+ toeren aankan?
Je betaalt toch voor normaal gebruik van een auto of niet? Daar hoort ook af en toe flink gassen bij. Is zelfs goed voor je motor omdat je dan allerlei roetafzetting ed. wegbrandt die aangekoekt is vanwege je fluwelen rechtervoetje. Zo houdt je je motor een beetje levend. Als jij in een auto gaat rijden die van een auto oma'tje is geweest die 10 jaar lang nog nooit boven de 3000 rpm is geweest zal die niet vooruit te branden zijn. Daar wordt ie gewoon lui van.quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. je rijdt in een auto die niet van jezelf is. daar zou je voorzichtig mee moeten zijn.
ik rij in een diesel, als die maar flink warm is zijn ze niet kapot te krijgen. dus dat is bij mij geen issue. ik zou alleen zelf niet zo met andermans spullen omgaan.
je maandenlang verlekkeren op een bmw, je grote droom, om er vervolgens driftend mee een rotonde om te gaan. tsjah, het is maar wat je leuk vindt.
Zeg, mafketel, waarom reageer je zo?quote:Op maandag 24 november 2008 10:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. je rijdt in een auto die niet van jezelf is. daar zou je voorzichtig mee moeten zijn.
ik rij in een diesel, als die maar flink warm is zijn ze niet kapot te krijgen. dus dat is bij mij geen issue. ik zou alleen zelf niet zo met andermans spullen omgaan.
je maandenlang verlekkeren op een bmw, je grote droom, om er vervolgens driftend mee een rotonde om te gaan. tsjah, het is maar wat je leuk vindt.
Omdat ie denkt dat je auto stuk gaat als je boven de 3000 rpm komtquote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, mafketel, waarom reageer je zo?
omdat jij je als een mafketel gedraagt in de spullen van een ander.quote:Op maandag 24 november 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg, mafketel, waarom reageer je zo?
Zoiets inderdaadquote:Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ie denkt dat je auto stuk gaat als je boven de 3000 rpm komt. JA das vet slecht voor een auto, en dat doe je niet als de auto niet van jou is
.
Dat valt echt wel meequote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
omdat jij je als een mafketel gedraagt in de spullen van een ander.
Of het is de BMW kwaliteit die een grote rol gespeeld heeftquote:Op maandag 24 november 2008 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat valt echt wel meeEn daarbij; blijkbaar kan ik er prima mee omgaan, want er iets niets stuk gegaan.
Die speelde vast wel een rolquote:Op maandag 24 november 2008 10:34 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Of het is de BMW kwaliteit die een grote rol gespeeld heeft
Dat dacht ik ook bij mezelf. Nu kan het en die BMW kan er best tegen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:02 schreef beunhaas96 het volgende:
Toch een mooie auto besteld! En dat driften is best leuk! gewoon niet zeuren... zodra je die kans krijgt gewoon doen toch?
Met achterwiel aandrijving door de sneeuw schijnt één groot feest te zijnquote:Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef beunhaas96 het volgende:
Trouwens met een BMW rijden in de sneeuw is volgens mij ook geen pretje of wel? haha.. Ik heb dit weekend ook fun gehad met de a6 allroad quattro van vaders in de sneeuw. Die bak trekt in de sneeuw op alsof hij nergens moeite mee heeft. Ik heb gelachen bij de stoplichten, wat een grip heeft dat ding! Toch mis je dat glijden!
100 pk? Ik heb een half jaar in de Skoda RS gereden...... die komt niets te kort hoorquote:Op maandag 24 november 2008 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, met de kwaliteit is niets mis. Maar verder is het zo'n verschrikkelijk lelijk ding, ik kan er niet naar kijken
En traag, niet normaal. Mensen zitten hier te klagen dat een 116 traag is, maar deze is nog veel tragerMet 100 PK is een auto van 1500 kilo schiet het natuurlijk niet echt op
Om nog maar een open deur in te trappenquote:Op maandag 24 november 2008 12:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
100 pk? Ik heb een half jaar in de Skoda RS gereden...... die komt niets te kort hoor
Met het verschil dat een Skoda RS betaalbaar is, en de M3 voor de meeste mensen niet.quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Om nog maar een open deur in te trappenDat is net als roepen dat een M3 snel genoeg is
Ja, dat is het enige verschil inderdaad. Ik heb dus geen RS, was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 24 november 2008 13:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met het verschil dat een Skoda RS betaalbaar is, en de M3 voor de meeste mensen niet.
Verder gaf ik het alleen maar aan dat ik deze had gereden, verder geen bedoelingen.
Met je fucking emo smiley
leuk dat je een skoda gereden hebt... maar ook de RS blijft een skodaquote:Op maandag 24 november 2008 13:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met het verschil dat een Skoda RS betaalbaar is, en de M3 voor de meeste mensen niet.
Verder gaf ik het alleen maar aan dat ik deze had gereden, verder geen bedoelingen.
Met je fucking emo smiley
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft...quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
leuk dat je een skoda gereden hebt... maar ook de RS blijft een skoda
Ja klopt. En waar beweer ik anders?quote:Op maandag 24 november 2008 13:26 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
leuk dat je een skoda gereden hebt... maar ook de RS blijft een skoda
....een mening dat jij het een lelijk ding vindtquote:Op maandag 24 november 2008 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al geef je een aap een gouden ring, het is en blijft...
Wel een leuke voorloopauto.quote:Op maandag 24 november 2008 13:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja klopt. En waar beweer ik anders?
Het was ook maar een voorloop auto
[..]
....een mening dat jij het een lelijk ding vindt
Sterf...quote:Op maandag 24 november 2008 09:16 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
Frustraties? Fabrieksxenon is niet gelijk aan de HID setjes van automaxx.. Optie van 1000eurie en is toch wel een stuk prettiger dan halogeen. Daarbij komt, dat xenon na 2006 met automagische hoogte regeling moet worden geleverd. Dus default prettiger voor tegenliggers dan halogeen...
Tussendoor een Altea XL en nu een Auwdiequote:Op maandag 24 november 2008 13:53 schreef beunhaas96 het volgende:
Als voorloop auto doe je het goed, ik wordt nieuwsgierig naar wat je dan nu rijdt? Toch geen skoda ?
Man uit de VAG groepquote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tussendoor een Altea XL en nu een AuwdieA4
VAG Groep omdat wij als enige leverancier van auto's een garage hebben met het assortiment: VW, Seat, Audi en Porsche.quote:Op maandag 24 november 2008 14:19 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Man uit de VAG groeprij zelf ook Auwdie maar niet veel bijzonders!
En nu balen dat er in Maart ook nieuwe motor in de 116i hangtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
En hij is inmiddels in elkaar gezet. In week 5 kan hij geleverd worden, maar ik mag mn huidige lease auto niet eerder inleveren dan week 14
Ja, dat las ik gisteren ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:44 schreef SuperFrank het volgende:
[..]
En nu balen dat er in Maart ook nieuwe motor in de 116i hangt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |