Verhalen op TNT?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:26 schreef Barzi het volgende:
Verzekerd verstuurd ja(Zeker pakket, 7,95 euro). Wat kan ik verwachten(van TNT omdat het pakket verzekerd is verzonden) als deze, zoals Vandaw zegt, "van de vrachtwagen gevallen is"?
Dat lijkt me stug, maar daar zou ik minimaal wel over beginnen te klagen ja!quote:Op woensdag 19 november 2008 12:54 schreef Barzi het volgende:
Ja, maar de nieuwaarde terug? Of hoe gaan weten zij wat er in het pakketje zat?
Binnen Nederland word niet gecheckt.. Zo stuur ik altijd mn wiet op (wel goed sealen, anders kunnen ze m alsnog openmaken om de meur die er uit komt). Je kan tot 5 kilo versturen voor maar 6,20quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Mourir het volgende:
TS heeft een telefoon gekocht via marktplaats
Dan vraag je gewoon om problemen. De verkoper heeft er waarschijnlijk iets illegaal in gedaan wat onderschept is en hij heeft je een tracking nummer gegegeven zodat het lijkt of hij echt de telefoon heeft verstuurd.
Hoeveel heb je voor de N95 betaald?
Alles kan. Maar daar zou ik nog maar even niet van uit gaan.quote:
Langs het sorteercentrum gaan heeft weinig zin: het lijkt er op dat ie daar nooit is aangekomen, anders had je wel als status gekregen "Zending gesorteerd in sorteercentrum"quote:Op woensdag 19 november 2008 17:40 schreef Barzi het volgende:
Dat snap ik. Weten jullie ook of de verzender (dus de verkoper) langs het sorteercentrum kan gaan? Hij heeft een Track & Trace nummer dus het pakketje dan opzoeken zal niet al te moeilijk zijnn.
Of raden jullie mij eerst aan om het onderzoek (4 a 6 werkdagen) af te wachten?
Dat weten wij toch ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Barzi het volgende:
Dus waar is mijn pakket?
(sorry kan er niet echt een conclusie uit opmaken :$ )
postkantoor misschien.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:03 schreef Barzi het volgende:
Haha dat snap ik. Maar ik bedoel, waar kan die liggen volgens Conflict?
Als iemand hm heeft opgehaald bij het postkantor, en jij was het niet, dan is het postkantoor wel fout. Maar daar moet je samen met de verzender achter heen. Langsgaan bij een sorteercentrum heeft nooit zin, iedereen kan wel een track/trace nummer hebben opgeschreven. En ook al heb je officiele papieren, ze mogen toch niks geven.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:21 schreef Barzi het volgende:
Maar aan de Track & Trace status te zien is ie wel opgehaald bij het postkantoor, toch?
Dat betekent dus automatisch dat het pakketje gejat is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |