dat durf ik echt nooit meerquote:
ik ook niet, staat voor mij gelijk aan familiedrama, ik GTST dan mee met Ennu.quote:
ja, k ben er mee bezigquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Ynske, ik had jou via je site een mail gestuurd, heb je die ontvangen?
Ze heeft iig niet stil gezeten achter de geraniums!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Troel het volgende:
Ennu!
Zolang Ennu nog niet 5 keer vermoord is en weer teruggekomen is en ze weet van wie ze zwanger is valt het nog wel mee met GTST hoor
das dan weer wel leukquote:Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga Jen op de skies zetten. Ik heb ze al klaar liggen.
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze heeft iig niet stil gezeten achter de geraniums!
Ik hoop dat Jen in februari een beetje stbiel kan staan, anders wordt het helemaal niets. Maar mama helpt natuurlijk. Echt skieen kan pas vanaf een jaar of 3.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan weer wel leuk
die kleintjes hebben geen valangst
ik wel, nadat ik een peesschede gescheurd heb met vallen bij het skieen
Vast welquote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?
Het doet vooral enorm veel pijn, kan ook amper normaal lopen de pijn.quote:
Lekker je bed in en vooral uitziekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het doet vooral enorm veel pijn, kan ook amper normaal lopen de pijn.
Tjee ben jij zo van de inwendige onderzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef Ennu het volgende:
1 nadeel, ik zal hier weer dagelijks gaan posten![]()
![]()
En waarom heb ik nou geen vent aan de haak geslagen met een echo apparaat![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:32 schreef Mibos2 het volgende:
Ennu zijn het er niet 8???
Bar ik ben het helemaal eens met Rottdog. Uitzieken en pas weer aan de slag gaan als je 100% fit bent.
Erger, handel in kut kunst en kitsch!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?
Ik dacht 8 babies!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:34 schreef Mibos2 het volgende:
Geen acht baby's he? Maar 8 maanden bedoel ik!!!
Nee hoor, geen taart.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Ticootje het volgende:
Of heb je een taart gesnoept die nog niet was afgekoeld?
Of heet zaad?![]()
quote:
Babietjes makenquote:Op woensdag 19 november 2008 12:30 schreef huuphuup het volgende:
*zucht* mannen... wat moet je dr mee...
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Ticootje het volgende:
Of heb je een taart gesnoept die nog niet was afgekoeld?
Of heet zaad?![]()
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:50 schreef Fuente het volgende:
[..]
![]()
Misschien moeten we ff uitleggen:
Reinhilde, als je wilt bevallen, kun je dat beter ergens anders laten terechtkomen
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Reinhilde het volgende:
Oe, kan je ricekrispies meenemen? Bij mijn appie waren ze op. thanks!
quote:
oww dat doet zo'n pijnquote:Op woensdag 19 november 2008 11:21 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb mezelf net ziek gemeld, had al paar dagen wat last van pijn in mijn onderbuik echt scherpepijn scheuten, en gisteravond kreeg ik koorts.
Vanmorgen naar de huisarts geweest, en na een urine onderzoek een nierbekkenontsteking, nu met antibiotica, lekker terug mijn bedje in gekropen.
ik zou denk ik de kinderen uitleggen dat Dean wel een pappa heeft, dat die pappa alleen niet bij jou in huis woont.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Vivi het volgende:
Sorry dat ik even inbreek, maar mag ik even jullie advies? Ik zit te koken namelijk.
Situatie: Ik pas regelmatig op op 2 jongetjes van 4 en 6 en dan gaat Dean mee. Nu zit ik daar nu ook, en we zitten net met zijn allen een broodje te eten, zegt die ene van 6 : "Mijn papa zegt dat Dean geen vader heeft!!" Nu kent hun moeder Stan gewoon, en het enige wat ik ooit heb heb gezegd, is dat wij een LAT-relatie hebben. (ook al zo irritant dat mensen altijd zeggen "Oooh??!! Wonen jullie niet saaaaamen?" )
Waar hun vader van op de hoogte is weet ik niet maar ik vraag me werkelijk af hoe hij bij dit bezopen verhaal komt en sterker nog, hoe hij het in zijn hoofd haalt om zo'n verhaal te gaan verspreiden en dan ook niet als "slip of the tongue" want ik kan me niet voorstellen dat het anders blijft hangen bij een 6-jarige. Ik heb maar gezegd dat zijn vader zich dan vergist, maar ik kan op zijn zachst uitgedrukt allerminst waarderen dat dit soort verhalen in de wereld worden geholpen en ik zit echt te koken van woede. Ik ga de ouders er dan ook op aanspreken maar ik vroeg me even af hoe jullie dat zouden doen, aangezien "tact" niet echt mijn middle name is.
Nou, ik vind helemaal niet dat ik die kinderen daar verantwoording over schuldig ben eiks en het is ook nooit ter sprake gekomen. Ook niet dat er GEEN vader zou zijn ofzo, dus ik vind het gewoon raar.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou denk ik de kinderen uitleggen dat Dean wel een pappa heeft, dat die pappa alleen niet bij jou in huis woont.
Ja, dat snap ikquote:en zou die vader vragen hoe hij erbij komt dat Dean geen pappa heeft?
Nou, ik ben er nu en morgen niet, dus als ze vanavond thuiskomen dan zeg ik er echt wel wat overquote:Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Viev, ik zou inderdaad gewoon zeggen dat ik het niet zo fijn vind dat jullie relatie op zo'n manier wordt uitgelegd. Natuurlijk heeft Dean wel een vader. Alleen die woont niet bij jullie (en jullie zijn niet de enige).
Tel eerst even tot 10, of praat pas morgen met ze. Dan is de ergste woede voorbij.
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef Ennu het volgende:
1 nadeel, ik zal hier weer dagelijks gaan posten![]()
![]()
En waarom heb ik nou geen vent aan de haak geslagen met een echo apparaat![]()
Nou idd, ik vind het helemaal raar van iemand die zelf kinderen heeft. Die zou toch moeten beseffen wat dat soort geruchten met een kind kunnen doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef huuphuup het volgende:
Vief wat klote zeg dat je je dan zo te kijken voelt gezet door zo'n snotneus terwijl dat ventje er eigenlijk ook niets aan kan doen. Ik snap heel goed dat je zit te koken, vooral omdat je nś niets kan met dat gevoel.
Persoonlijk zou ik aan de vader uitleggen hoe het ter sprake is gekomen en dan duidelijk maken dat je het kwetsend vindt dat dit soort geruchten zo verspreid worden omdat hij heel goed weet dat Dean wél een vader heeft. En dat je het daarnaast ook vreemd vindt dat hij het nodig vond om dit met zijn zoon te bespreken. Misschien nog even benadrukken of hij er ook aan gedacht heeft wat dat met Dean zelf kan doen zulke "informatie"?
De moeder was een oppervlakkige kennis voordat ik bij ze kwam oppassenquote:Je hebt er in ieder geval niets aan om direct de vader te bestoken met beschuldigingen want hij zal alleen maar in de verdediging schieten dan. En ik denk dat je je erop moet voorbereiden dat pa bij hoog en laag beweerd dat hij het niet gezegd heeft of niet "op die manier".
Ken je de ouders goed? Als in, vrienden van je ofzo?
Kut zeg. Neem een kopje thee en even diep ademhalen
heu! Ik had gereageerd op je hoor! Ff terugkijken...quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Vind niemand mij dat superstoer??? Post ik helemaal mijn eerste box!
huh?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Vorige pagina, die met die oranje trui.quote:
Hartstikke stoer Ticoo. Ik doe het je niet na, mij krijg je niet op de lange latten of snowboard. Ben ooit (11 of 12 jaar geleden) een keer op wintersport geweest, ben achterste voren de berg af gegaan tijdens een les, let wel: op de babypiste, en daarna nog een keer lang uit op mijn plaat gegaan. Toen was ik er al klaar mee. Heb de rest van die week ge-apre-skiedquote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Ticootje het volgende:
je eerste wat?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:57 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik vond het superleuk, maar ik weet niet of ik het nog eens zou doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Surfen was een heel ander verhaal...
Maar dat was ook wel vet. Maar ik krijg M. maar niet over om eens naar de andere kant van Frankrijk te gaan.
Ik ook, maar gelukkig is Dean nog veel te klein om er wat van te snappenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:56 schreef huuphuup het volgende:
een "beetje" een boer?!
Ik weet nog toen ik op de basisschool zat en mijn vader een dubbele herseninfarct had gehad (34 jaar) dat er ineens kindjes naar me toe kwamen die zeiden dat mijn papa dood was. Hadden ze van hun moeder gehoord namelijk. Nu ik daaraan terugdenk vind ik het ook onbegrijpelijk dat je als ouder niet even dubbelcheckt of iemand wel écht dood is zeg maar. Nou is dat wel iets anders natuurlijk, en het heeft mij toen niet zo gek veel gedaan omdat ik mn papa nét nog gezien had enzo. Maar ik kan me voorstellen dat Dean op die manier toch het idee krijgt dat zijn papa anders is ofzo, of niet normaal. Of nog erger, dat zijn papa zijn papa niet is.
Nouja, bottomline, hoe langer ik erover nadenk hoe lomper ik het vind.
Dat is dat ding waar ik overheen gleed.quote:
aaah, k vind t verdomd knapquote:Op woensdag 19 november 2008 14:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is dat ding waar ik overheen gleed.
@Huup, ik vond de week, afgezien van het weer, best leuk. Ook het surfen lukte op een gegeven moment wel aardig. En verder bier.
Toen ik ongeveer 4 was hoorde ik ook voor het eerst van kinderen op straat dat mijn ouders gescheiden waren. Best gek eigenlijkquote:Op woensdag 19 november 2008 14:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ook, maar gelukkig is Dean nog veel te klein om er wat van te snappen.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef Vicky het volgende:
Mijn collegatje is vannacht bevallen van een meisje
Ze heet Meyra (spreek je uit als Mira)
Ach, ik heb jaren gejankt in het skiklasje... Maar zie het resultaat. Ik skie vanaf dat ik kon lopen en heb zeker tot mn 15e lessen gevolgd.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toen ik ongeveer 4 was hoorde ik ook voor het eerst van kinderen op straat dat mijn ouders gescheiden waren. Best gek eigenlijk![]()
Ticootje, nu zie ik het pas. Spannend ziet het eruit. Ik hou me wel bij skiėn![]()
Wij gaan eind januari weer op wintersport. Kijken of Morris nu wel wil skiėn. Vorige keer was hij helemaal enthousiast totdat we hem bij het skiklasje brachten
Uit het Turks.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd
uit welke taal komt de naam? omdat je het zo anders uitspreekt dan dat je het schrijft?
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Reinhilde het volgende:
Oe, kan je ricekrispies meenemen? Bij mijn appie waren ze op. thanks!
Nee man, het heeft gewoon geregent in die week!!! We moesten allemaal gaten maken in het grondzeil, het water stroomde de tent in. Ik weet nog dat we op een morgen wakker werden en dat D. riep "hehe dat kutding doet het (dat was dus de zon).quote:Op woensdag 19 november 2008 14:21 schreef huuphuup het volgende:
@Snoopy, dat stunten en springen kan ook met je skies hoor! das wat ik vroeger deed. Nu niet meer, nu ben ik veel te bang om mn rug te breken ofzo![]()
@Ticootje, jammer van het weer? Huh? Het was toch goed weer? man ik ben nog nooit zo bruin geweest als na die vakantiejammer van mn tentgenootjes eerder... maarja das weer een ander verhaal. Ik vind die cocktails van daar zo lekker hihi
Mwuaha, ja, die heeft een gebruiksaanwijzing ja, maar ik ken haar al heel erg lang en ze is verder wel lief. Ze bedoelde het geloof ik ook niet zo. Nouja. De ander was A. die nu het vriendinnetje van J.-pinda is. Volg je het nog? Daar kreeg ik dan weer jeuk van. Maar ook das weer een ander verhaalquote:Op woensdag 19 november 2008 14:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee man, het heeft gewoon geregent in die week!!! We moesten allemaal gaten maken in het grondzeil, het water stroomde de tent in. Ik weet nog dat we op een morgen wakker werden en dat D. riep "hehe dat kutding doet het (dat was dus de zon).
Maar voorafgaande aan Zarautz was ik al in Salou geweest. Dus ik was een beetje verwent. (Dat was ook het jaar dat ik voor het eerst mijn mijn man zoende, toen was hij nog helemaal niet mijn man)
Ik kan me nog maar 1 tentgenootje van jou voor de geest halen. Dat was degene die achter D. aanzat, daar werd ik wel een beetje chago van...
Nou, geen idee maar hij loopt er al de hele middag over door te zagen. Zelfs nadat ik een foto van Stan heb laten zienquote:Op woensdag 19 november 2008 13:58 schreef Ticootje het volgende:
Kan het niet zo zijn dat de jongen van 6 het gewoon verkeerd heeft begrepen?
ja he!quote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef Ennu het volgende:
He BixieJij de vader komt uit ver wegie
Maar is nog wel in de buurt. Ja hoe staat hij er tegenover. Spannend, raar , niet handig, ook wel blij enz. Pas als de echo duidelijkheid geeft durf ik me ook meer te laten gaan kwa emotie betreft enzo. Maar ja dat zeg ik nu wel maar ondertussen maailt me kop dus wel. Die van hem ook.
Ik kijk nog steeds wel eens in t fototopic men wat is Piet al een hele piet joh
ja daar zou ik mee naar de dokter gaa, heb t zelf ook veel te laat gedaan, griep > longontstekingquote:Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, vraagje, ik ben niet zo dokterig, bang dat ik 'voor niks' kom.
Ik ben al ruim anderhalve week superverkouden, kan alleen ademen als ik neusspray gebruik.
Maar nu heb ik dus sinds zondag al snoeiende koppijn, waardoor ik bijna scheel zie. Zelfs met paracetamolletjes enzo. Lezen doet zeer, bewegen is geen feest en als ik buk ga ik door de grond.Jullie snappen het wel. Wanneer gaj e nou met zoiets naar de huisarts? Ik ben dan altijd bang dat ze denken dat ik me aanstel ofzo.
Hoe aanstel? Je hebt er toch last van, dan stel je je toch niet aan gekjequote:Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben al ruim anderhalve week superverkouden, kan alleen ademen als ik neusspray gebruik.
Maar nu heb ik dus sinds zondag al snoeiende koppijn, waardoor ik bijna scheel zie. Zelfs met paracetamolletjes enzo. Lezen doet zeer, bewegen is geen feest en als ik buk ga ik door de grond.Jullie snappen het wel. Wanneer gaj e nou met zoiets naar de huisarts? Ik ben dan altijd bang dat ze denken dat ik me aanstel ofzo.
Ja, dat gevoel heb ik ook een beetje eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Mibos2 het volgende:
Viev ik zou denk ik met zo'n vader op de achtergrond wel even nadenken of ik hier mee door zou gaan maar dat ben ik. Lekker zo'n vader... Sorry dat ik het zeg hoor!!!
Dat klinkt een beetje als een holteonsteking. Mijn mannetje heeft deze regelmatig (of eigenlijk had, bij hem is er vorig jaar een poliep verwijderd uit zijn bijholte, sindsdien is het over).quote:Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja, dat is het dus ja.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef bixister het volgende:
BE, dat klinkt inderdaad als holteontsteking. mijn huisarts is nooit zo happig om daar meteen iets aan te doen, maar het is wel heel vervelend en duurt gewoon een paar weken. neusspray en veel stomen is het devies! BEterschap!
Ik ben rond 4 uur thuis, dan doe ik hem aan. Zit nog op mijn werk maar ga zo richting school en dan naar huis. En hiervandaan kan ik ze niet plaatsen.quote:Op woensdag 19 november 2008 14:39 schreef Ennu het volgende:
Rewimo doe je msn is aan
Ik heb toevallig verse ingescande schoolfotos van de meiden. Misschien kan je ze plaatsen voor me
Dat heb ik allang gedaan uiteraardquote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Oeh BE, klinkt als voorhoofdsholte-ontsteking. Ik zou het wel even laten zien, 4 dagen koppijn is wel erg veel vind ik.
En ik wist niet dat jij de maagd Maria was Viev qua onbevlekt ontvangen.Ik zou toch even bij de vader navragen hoe het kan dat zijn kind begrepen heeft dat jou Dean geen vader heeft. Zeker als het ventje erover door blijft zagen.
En ik zou tegen dat jongetje gewoon duidelijk zijn, Dean heeft een vader die woont alleen in zijn eigen huis. En anders paps maar afvallen. Dat Dean geen vader heeft is door jou papa verkeerd begrepen. domme papa![]()
Wat een K*& kind dan dat ie er nog over doormekkertquote:Op woensdag 19 november 2008 14:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan uiteraard![]()
Doe maar naar blablagmail.com danquote:Op woensdag 19 november 2008 14:45 schreef Ennu het volgende:
Ok is goed weet je email niet meer anders mail ik ze ff
Het is ook een beetje een irritante drammert. Aardje naar zijn vaartje wrsquote:Op woensdag 19 november 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een K*& kind dan dat ie er nog over doormekkert
vraag je dan gewoon om een afspraak? k geef altijd aan wat er is, en dat ik daarvoor een afspraak wil maken. dan kun je indien t echt nodig is zegmaar dezelfde middag anders de dag erna terechtquote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdagochtend mevrouw...
Nou, dan maar zitten.
Bah, daar kan ik zo kwaad van worden. Ik bel toch gvd niet voor niets. Ze vraagt niet eens wat er aan de hand is. Stel nou dat je echt gillend gek wordt van de pijn?
Die Rinileen tabletten helpen mij in één dag van de pijn af. en een dag of twee dan is dat volle gevoel minder. Antibiotica doet niet zoveel en duurt ook nog langer.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Vrijdagochtend mevrouw...
Nou, dan maar zitten.
Bah, daar kan ik zo kwaad van worden. Ik bel toch gvd niet voor niets. Ze vraagt niet eens wat er aan de hand is. Stel nou dat je echt gillend gek wordt van de pijn?
jezusquote:Op woensdag 19 november 2008 15:17 schreef lady-wrb het volgende:
BE, mijn huisarts heeft me op het hart gedrukt dat je bij twijfel gewoon langs moet komen.
en ik kom net terug van de mijne en hij viel achterover toen hij mijn verhaal hoorde.
kort samengevat: ik heb mazzel gehad. als het ding geknapt was, had ik het met zekerheid niet naverteld.
zo had ik het nog niet eens bekeken.
Nee, ik bel altijd om te vragen of ik een afspraak kan maken.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:13 schreef Ynske het volgende:
v
[..]
vraag je dan gewoon om een afspraak? k geef altijd aan wat er is, en dat ik daarvoor een afspraak wil maken. dan kun je indien t echt nodig is zegmaar dezelfde middag anders de dag erna terecht
dat is hier dus echt niet zo. k had laatst een afspraak staan, (niet echt belangrijk, was om tabletten door te spreken) werd ik gebeld of dat niet een andere dag kon, omdat er iemand anders echt gezien moest worden die dag. geen probleem vind ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik bel altijd om te vragen of ik een afspraak kan maken.
Ik vroeg nu ook of het echt niet eerder kon, en het antwoord was nee. Dan houdt het op he.
rinileentabletjes werken idd best fijnquote:irritant vind ik het wel. Ik bel mss 3 keer in het jaar ofzo, dus echt niet voor elk wissewasje.
Nou ja goed, Ibuprofen is ook best lekker en dan stomen en dat spulletje van de buuf en dan komt het ook vast wel goed.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:22 schreef Belana het volgende:
weet niet of jullie hem zo kunnen zien, maar we hebben het wel eens over mijn jonge jaren gehad en this was me... in 1990
[ afbeelding ]
Mijn doktersassistente vind een borstabces zelfs niet dringent genoeg om te gaan schuiven. Op de SEH werd er duidelijk schande over gesproken. Omdat ik 2 dagen eerder al had geprobeerd een afspraak te maken en ik pas de volgende week ergens terecht kon.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is hier dus echt niet zo. k had laatst een afspraak staan, (niet echt belangrijk, was om tabletten door te spreken) werd ik gebeld of dat niet een andere dag kon, omdat er iemand anders echt gezien moest worden die dag. geen probleem vind ik.
daarom vind ik het ook prettig dat je hier aangeeft waarom je belt, en dat de assistente daar actie op onderneemt[..]
rinileentabletjes werken idd best fijnen verder maar even goed stomen ja
BE, neusspray met xylometazoline (zoals Otrivin) mag je maar een week gebruiken, daarna zou je iets anders voorgeschreven moeten krijgen. Dus misschien is dat nog iets om bij je huisarts onder de aandacht te brengen...quote:Op woensdag 19 november 2008 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik bel altijd om te vragen of ik een afspraak kan maken.
Ik vroeg nu ook of het echt niet eerder kon, en het antwoord was nee. Dan houdt het op he.
irritant vind ik het wel. Ik bel mss 3 keer in het jaar ofzo, dus echt niet voor elk wissewasje.
Nou ja goed, Ibuprofen is ook best lekker en dan stomen en dat spulletje van de buuf en dan komt het ook vast wel goed.
quote:
Smaken verschillen he. Ik vind het juist heel erg leuk en stoer er uit zien.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ticootje het volgende:
Belana, vreselijk!!! Moet je nu zelf niet lachen als je dit zo terugziet?
Ik kwam achter de punk aanrennen met dezelfde panties als Belanaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zelf nooit gepunkt, maar ik ben wel in die tijd opgegroeidHanekammen, veiligheidsspelden en Schots geruite strakke broeken
quote:
nee hoor, ik vond en vind het nog steeds heel mooiquote:Op woensdag 19 november 2008 16:26 schreef Ticootje het volgende:
Belana, vreselijk!!! Moet je nu zelf niet lachen als je dit zo terugziet?
ja dat herken ik wel jaquote:Op woensdag 19 november 2008 16:39 schreef Moonah het volgende:
Ik was vroeger () ook zo. Mijn moeder zei altijd dat dat echt wel over zou gaan als ik wat ouder was, maar ik was er heilig van overtuigd dat dat écht niet zo zou zijn.
![]()
!! ik bedoelde helemaal niet 16 dec.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:59 schreef huuphuup het volgende:
hallo
Misschien staat het anders op de website ofzo. www.efteling.nl
Pinq wat doe je, 16 dec. heb ik tentamen, dan kan ik niet joh![]()
hihi, wij moeten nog even kijken wanneer we gaan. Vorig jaar wilde lief per se alleen als het sneeuwt enzo want dat was zo leuk. Ja enig, maar het sneeuwt dus nauwelijks meer hier. Toen moesten we in het allerlaatste weekend in januari gaan omdat meneer wel al zo bijdehand was geweest om kaartjes te halen
jaaa veeeel beterquote:Op woensdag 19 november 2008 21:09 schreef pinquit het volgende:
[..]
!! ik bedoelde helemaal niet 16 dec.Maar de 13e
dan kan je wel toch
![]()
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 19 november 2008 21:16 schreef Moonah het volgende:
Oh ja. Daar heb je gelijk in.
Nu herinner ik me ook weer, jij bent toch familie van Miss-Sly? Toch?
Kom maar op Pinqquote:Op woensdag 19 november 2008 21:17 schreef pinquit het volgende:
iedereen moet dat doen! foto's van vroeger!!
Niks opgelostquote:Op woensdag 19 november 2008 21:26 schreef Rabsadani het volgende:
Okee, dan hou ik het ook op 'overgegaan op een andere nick'. Opgelost
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Niks opgelost![]()
Als je nu even je oude nick aan ons, die jou niet kennen, verteld, dan is het opgelost![]()
Jaquote:Op woensdag 19 november 2008 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh Maneki, heb je nou een leren broek aan?hihi
oude foto's zijn leuk
In Zeist.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:45 schreef bixister het volgende:
web_kim, waar is die cursus? beetje in de buurt van utrecht?
oh da's nog niet eens zo heel ver weg, maar voor op en neer (richting maarssen) tussen je cursus door toch weer net te ver vrees ik. en ik zit dit weekend zonder auto. maar ik dacht: hij mag hier best een paar uurtjes komen 'spelen'/slapen! alleen heb ik echt geen BV meer te geven....quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 @ 21:33 schreef Rabsadani het volgende:
[..]Goed, dit gaat dus niet werken
Dan maar zo: mijn oude nick is innepin.
Beter?
Hallooooo! Ikke ook hoor!!!quote:
Ik ga vaker openlijk naar nick's vissenquote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Rabsadani het volgende:
[..]Goed, dit gaat dus niet werken
Dan maar zo: mijn oude nick is innepin.
Beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank! Maar ik moet je wel afzeggen ben ik bang... of in elk geval uitstellen... want trouwen met een acht-maanden-zwanger buik was niet het planquote:
Daar woon ik...ik wil wel een uurtje of wat oppassen hoor, ik ben geen psychopatische lustmoordenaarquote:
Ik neem aan dat je Basmiss bedoeld, of heeft MissBliss ons iets te vertellen?quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Rabsadani het volgende:
En bix: ik heb inderdaad geboortekaartjes voor MissBliss gemaakt, die van nummer twee moet nog getoond worden natuurlijk![]()
Je bent niks veranderd!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lief Huupje
ik was ook zo`n donkere als baby. Ja, nu nog wel eigenlijk
[ afbeelding ]
Jak! Die kikker!quote:Op woensdag 19 november 2008 21:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou hier, ook een foto van mij van vroegah
Ik was 15 toen en m`n huisdier was een reusachtige kikker
[ afbeelding ]
haha, en hoe vond/vindt missbliss het?!quote:Op woensdag 19 november 2008 22:07 schreef Rabsadani het volgende:
En bix: ik heb inderdaad geboortekaartjes voor MissBliss gemaakt, die van nummer twee moet nog getoond worden natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |