dat durf ik echt nooit meerquote:
ik ook niet, staat voor mij gelijk aan familiedrama, ik GTST dan mee met Ennu.quote:
ja, k ben er mee bezigquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef Ticootje het volgende:
Ynske, ik had jou via je site een mail gestuurd, heb je die ontvangen?
Ze heeft iig niet stil gezeten achter de geraniums!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:22 schreef Troel het volgende:
Ennu!
Zolang Ennu nog niet 5 keer vermoord is en weer teruggekomen is en ze weet van wie ze zwanger is valt het nog wel mee met GTST hoor
das dan weer wel leukquote:Op woensdag 19 november 2008 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga Jen op de skies zetten. Ik heb ze al klaar liggen.
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze heeft iig niet stil gezeten achter de geraniums!
Ik hoop dat Jen in februari een beetje stbiel kan staan, anders wordt het helemaal niets. Maar mama helpt natuurlijk. Echt skieen kan pas vanaf een jaar of 3.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
das dan weer wel leuk
die kleintjes hebben geen valangst
ik wel, nadat ik een peesschede gescheurd heb met vallen bij het skieen
Vast welquote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?
Het doet vooral enorm veel pijn, kan ook amper normaal lopen de pijn.quote:
Lekker je bed in en vooral uitziekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het doet vooral enorm veel pijn, kan ook amper normaal lopen de pijn.
Tjee ben jij zo van de inwendige onderzoekenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef Ennu het volgende:
1 nadeel, ik zal hier weer dagelijks gaan posten![]()
![]()
En waarom heb ik nou geen vent aan de haak geslagen met een echo apparaat![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:32 schreef Mibos2 het volgende:
Ennu zijn het er niet 8???
Bar ik ben het helemaal eens met Rottdog. Uitzieken en pas weer aan de slag gaan als je 100% fit bent.
Erger, handel in kut kunst en kitsch!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heeft ze mensen ontvoerd en/of laten verdwijnen?
Ik dacht 8 babies!quote:Op woensdag 19 november 2008 11:34 schreef Mibos2 het volgende:
Geen acht baby's he? Maar 8 maanden bedoel ik!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |