Als dit inderdaad jouw uitleg van de game is, voorspel ik je nu al dat het spel niet zal aanslaan, omdat alle gamers "het geintje nu wel kennen". Markt is verzadigd, afgenomen en uitgemolken. Er is gewoon geen markt voor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:30 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Het onderwerp of het nou wel of feen unieke game is is wel heel uitgekouwd.
Het spel is met vele opzichten met andere spellen te vegelijken. Er worden aantal items van de game play anders aangepakt en er zijn een aantal unieke kenmerken.
Dit is wel denk ik een goede samenvating van de game.
Hoe het aanstaal bij de gamers is alleen aftewachten. Tijd zal dit laten merken.
En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:21 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens jullie komen met problemen/vragen aanzetten die 6 maanden terug speelde ten tijden van de eerste 3 topic's!
Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manierquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:27 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
En diezelfde problemen zijn toch echt niet veranderd en TS heeft hier geen goed antwoord op.
Dodelijk voor iedere ondernemer... Snap dan ook niet dat zijn familie hem zoveel opgebouwd vermogen laat verbrassen met het nemen van zulke onverantwoorde beslissingen. Zullen ook weinig ondernemers in zijn familie zijn gok ik zo maar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is nu juist de charme van Roeloef! Die nonchalante manier
quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
aka een ondernemings plan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef Misanthropist het volgende:
om die lening te scoren is het misschien handig om een business plan te schrijven
Already 444375 Players! tribalwars.netquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
probeer het hier eens https://www.boober.nl/quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
aka een ondernemings plan.
Die heb je nodig om bij een bank voor een investrerings lenning. Ook bij andere investeerders.
Een lening zelf is dat niet nodig.
Je zou wel met bewijsen moeten komen dat je het ook terug kan betalen.
Als je beschikbare geld per maand te laag is om in iedergeval de rente te betalen. Gaan meeste leners zeker banken er niet mee.
Spelregels van Booberquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
probeer het hier eens https://www.boober.nl/
waarom zou je het niet bij een bank proberen met een business plan?
We moeten allemaal proberen een steentje bij te dragen!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:40 schreef Roelof_Kremer het volgende:
okey,..
Moete hier wat invullen.
Bedrijf kosten. Maandleijkse/ jaarlijkse omkosten.
Server/host kosten.
Maar die heb ik nog niet bepaald.
Mensen met goed server/host advies graag melden
Meen je dit nu serieus?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:46 schreef Roelof_Kremer het volgende:
En serieus wil over wegen om te investeren of te lennen. Wil ik graag deze onderwerpen verder in persoon met je bespreken.
Er zijn een paar redenen dat deze topic-reeds episch is... Dit is er 1 vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
En ik heb nog een magnetron in de kelder!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
Roeloef ik heb het even hier thuis gevraagd en we hebben nog wel een ouwe broodrooster die je kunt hebben!
En dan kunnen die kleine meisjes geen eten meer opwarmen. Wat een mens ben jij!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:44 schreef existenz het volgende:
[..]
En ik heb nog een magnetron in de kelder!
Hmm goed punt, ff overleggen met Joran. Kom ik op terug!quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:47 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dan kunnen die kleine meisjes geen eten meer opwarmen. Wat een mens ben jij!
Dit is een goede item.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:40 schreef Nietmachine2 het volgende:
Je maakt eerst een fansite en daarna ga je de game maken? Wie moet er in godsnaam op die fansite komen, hoe ga je zorgen dat mensen er terug blijven komen, hoe houd je het interessant. Je bent een nobody, niemand kent je, niemand komt op die site en als ze er komen komen ze niet terug. Je kunt wel blaten dat je game zoveel vernieuwend gaat zijn maar dat doen de grote developpers ook en die gaan ook constant op hun bek. Zelfs kloon nummer 100 heeft volgens de makers vernieuwende aspecten. Dus dat maakt mensen echt niet nieuwsgierig. Je hebt je fansite bijna af zeg je, nog een laatste afbetaling ofzo (wtf?) en ik las net dat je 3 maanden later ofzo dan met de echte game wilt komen. Maar je hebt de financiering daarvoor nog niet eens rond.
Vergeet dit toch gewoon man. Je bent een enthousiasteling die graag iets wilt en dat siert je, maar je hebt absoluut geen verstand van wat je aan het doen bent. In de gamewereld is het ontzettend moeilijk iets vernieuwends te doen, zeker in dit genre, en dan moet je nog maar hopen dat het aanslaat. Keer op keer gaan de grote namen op hun bek.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:08 schreef Yari het volgende:
Ik moet Nietmachine2 toch wel gelijk geven Roelof.
Je weet dat je een groot aantal fans hier, op Fok hebt.
Maar voor iedereen daarbuiten, wat heb je aan een fansite als je (nog) niets hebt om fan van te zijn?
Je kan de media toch beter opzoeken met hulp van Emar!
Een vriend van mij heeft laats een spel op het web gezet. Na mijn mening niet geweldig maar het heeft veel uitbouw mogelijkheden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:46 schreef Misanthropist het volgende:
Roelof_Kremer ik heb even het hele topic doorgelezen, maar ik zit eigenlijk alleen met de vraag: Waarom zou iemand, welke persoon of organisatie dan ook, je geld lenen voor dit project zonder dat je enig concreet beeld hebt van op welke termijn je welke inkomsten genereert. Ofwel: is het niet gewoon nuttiger om geld te verbranden dan om het aan jou te lenen, aangezien je bij verbranden er nog wat warmte voor terug krijgt?
Laat ik de vraag anders stellen: wanneer denk je de game op de markt kunnen brengen en welke omzet verwacht je in de eerste twee jaar en binnen welke termijn verwacht je een gekregen lening terug te kunnen betalen?quote:Op zondag 23 november 2008 00:13 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft laats een spel op het web gezet. Na mijn mening niet geweldig maar het heeft veel uitbouw mogelijkheden.
Maar goed. Hij moet ook als ieder ander zijn omzet melden bij de belastig. En dat is simpel op te vragen.
Kan het hem ook direct vragen.
Met vergelijken van de aantal spelers. Kan er wel iets van een totale omzet vergelijking komen.
Ook mijn inkomsten en van de andere ondernemers buiten het spel kan rekening mee gehouden worden.
De specifieker nummers ben ik nu al aan het verwerken in een document. Hopelijk komen er goede resultaten uit.
Iets anders.
De rabobank vraagt opzich een lage rente. En de eerste 5 jaar geen aflos verplichtingen. Deze optie kan ook in overweging genomen worden.
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.quote:Op zondag 23 november 2008 11:18 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Laat ik de vraag anders stellen: wanneer denk je de game op de markt kunnen brengen en welke omzet verwacht je in de eerste twee jaar en binnen welke termijn verwacht je een gekregen lening terug te kunnen betalen?
De redenen waarom ik dat doe heb ik al eens uitgelecht.quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Of je koopt een PHP boek en maakt het spel zelf....,
nu al bezig met de fan sitequote:Op woensdag 19 november 2008 23:33 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Hoop snel de fan site op te zetten. Met gelijk een nieuwe server/host.
De vorrige was begin deze maand verlopen.
Het IS serieusquote:
lijkt mij een vrij riskant verhaal, lijkt me niet dat ook maar iemand met een beetje verstand je dit geld gaat lenen: ik kan namelijk nergens uit opmaken dat je rond de 1.500 euro per maand op kunt hoesten, laat staan bijna 60% van deze winst vijf jaar lang elke maand kunt terugbetalen.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.
De lening kan terug betaald worden op basis van de inkomens van de 3 ondernemers.
Afhankelijk natuurlijk van de rente en het totaal bedrag.
We zijn met 3 ondernemers. En we kunnen rond de 1500 per maand ophoesten.
Reken maar uit.
35000
hoge rente van 9%
looptijd van 5 jaar.
komt men op 845,90 euro per maand.
Dus het terug betalen van de lening kan alleen al op basis van onze inkomen.
Dus afgezien de game wel of niet een hit wordt kan de laning afbetaald worden.
Dam. De hypoteek van mijn vorrig huis was lager dan dat![]()
En nee heb nu een klein huur huisje.
Met alle respect, maar dit ziet er niet echt doordacht uit.quote:Op zondag 23 november 2008 11:41 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
De bouw van het spel duurt 3-4 maanden. Zodra ik het budget heb zal het dus binnen 3-4 maanden op de markt gebracht worden.
De lening kan terug betaald worden op basis van de inkomens van de 3 ondernemers.
Afhankelijk natuurlijk van de rente en het totaal bedrag.
We zijn met 3 ondernemers. En we kunnen rond de 1500 per maand ophoesten.
Reken maar uit.
35000
hoge rente van 9%
looptijd van 5 jaar.
komt men op 845,90 euro per maand.
Dus het terug betalen van de lening kan alleen al op basis van onze inkomen.
Dus afgezien de game wel of niet een hit wordt kan de laning afbetaald worden.
Dam. De hypoteek van mijn vorrig huis was lager dan dat![]()
En nee heb nu een klein huur huisje.
Roelof is niet gek! Hooguit bijzonder of speciaal ofzo!quote:Op zondag 23 november 2008 18:52 schreef witte_fantasie het volgende:
Je bent gek als je trouwens dat bedrag gaat lenen tegen die voorwaarden.
meschien 500 euro wordt zeker lastig. En we moeten op veel dingen bezuinigen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Misanthropist het volgende:
Roelof je ziet alles veel te rooskleurig in. Wie geeft jou de garantie dat je 2200 (bruto) gaat verdienen als jij je diploma hebt? Al bedacht hoeveel je over gaat houden na betalen van loonheffingen etc.? uit ervaring kan ik je zeggen dat je met een dergelijk salaris en na betaling van je vaste lasten je met heel veel moeite maandelijks 300, laat staan 500, euro kunt ophoesten. Laat staan vijf jaar lang.
sorry. Meschien mijn fout. Dacht uit mijn hoofd 1800.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
32% btw ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
witte_fantasie
Gamers blijven gamers.
Waarom speeld een gamer het zelfde spel 10 jaar lang. Verslaving. Basic.
Waarom gaan ze mijn spel spelen.
Die redenen zijn ook al meerdere malen door mijn genoemd.
Het doel groep. De unieke eigenschappen. Enz Enz.
En welke problemen.
De markt bestaat nog. Games. bestaat meschien al van begin der tijden.
De markt voor deze specifieke game type staat al heel lang stil. Wijnig vooruitgang. Wijnig nieuwe unieke eigenschappen kenmerken hoe je het ook wil noemen.
Game makers moeten ook met hun tijd mee gaan. Wat vaak ook niet gebeurd. Men kan niet verwachten om een spel uit te brengen en dan 10-15 jaar mee te doen. Het moet verder ontwikkeld worden. En op een gegeven momend in het spel uit. Dat is met ieder soort spel welke type dan ook.
De grote van de markt is nog groot genoeg. Wat ik onderzocht heb zijn er nog miljoennen spelers die nog intresse hebben in zulke spellen. En zeker als je nieuwe eigenschappen promote.
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
Waar je ook het stomme idee van heb dat ik de vermogen die ik van mijn Fam. heb zitte verbrassen is mijn een vraag. Mijn gehele in richting is daar van gekomen. (mijn woning)
En genoegonder nemers. Mijn eige moeder heeft al 15 -20 jaar een firma. Heeft me al die jaren onderhouden.
Ik stel je mening wel op prijs. En dit is ook heel vaak aan bod gekomen. Vele malen beantwoord.
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
Nou Nou nou.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef BMH het volgende:
Gaat dit nog steeds door? Succes.
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.
Nou nou nou, zeg. Fatsoenlijk Nederlands schrijven dat is basisschoolmateriaal.quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nou Nou nou.
Ben geen taalkundige.
Maar wat vaak eerder vermeld is mijn spelling is gewoon slecht. waardeloos.
En totaal nix aan te doen.
Het heeft me ook nog nooit tegengehouden. Doe nu mbo niveau 4 opleiding. Wel een opleiding in de tegniek.
Logies.
Taal vakken ben ik zwaar waardeloos in.
Daar in tegenover haal ik met gemak een 8 of een 9 voor wiskunde. Meestal zonder te leren.
Gewoon lessen bijwonnen en dan blijft het bij mij wel genoeg hangen.
heeft te maken met het abstracte en het ,,,,,, denkvermogen.
Lang verhaal.
Als ik de tijd zou nemen kan ik het bijna foutloos. Maar ik ga niet voor elk zulk stuk text extra tijd nemen. Dat zou me elkekeer een half uur extra kosten.
De andere 2 eigenaars zullen de meeste communicatie doen met de game. Of mij controleren.
QFTquote:Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Nietmachine2 het volgende:
3-4 maand voor de ontwikkeling van de gehele game? Ik zou zelf al 2 maand uittrekken voor een fatsoenlijke beta test, dan blijft er nog 1-2 maand over om de game zelf te maken. Zoals ik al zei, je weet absoluut niet waar je mee bezig bent. Je leert je php en mysql uit een boekie en bent daar al tijden mee bezig? Als je echt zo goed bent in wiskunde leer je programmeren alsof het niets is aangezien het hetzelfde denkvermogen nodig heeft. Hoe kom je er dan in godsnaam bij dat een game van die omvang maar 3-4 maand ontwikkelingstijd nodig heeft? Ik zou zelf toch al op het dubbele gaan zitten qua tijd. Dergelijke games zijn erg complex achter de schermen en er zijn 100'en dingen die fout kunnen gaan als je gaat betatesten met een grote groep mensen. En dan moet je ook nog een balancen, gameplay finetunen etc etc etc.
Jonge jonge, zie hier toch vanaf man (als het al niet een grote hoax is). Zo te zien ben je al jaren bezig, schiet het voor geen donder op en bega je intussen financiele fouten.
nou ook een beetje luiigheid van mij.quote:Op maandag 24 november 2008 02:36 schreef endr0me het volgende:
Jesus man ik geloof er niks van, die taalfouten zijn echt te ernstig voor woorden
Als je een opleiding techniek doet en je schrijft zelfs dat nog niet goed ('tegniek') dan is het einde een heel eind zoek.. en gezien je nog niet hebt aangegeven dyslectisch te zijn..
van fouten leerd men het meeste.quote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Roelof is sowieso niet gehinderd door enige kennis. Eigenwijs als hij is gaat hij toch wel door met dit soort blunders te maken
Klopt!quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ben niet van plan om met zulke grote bedragen fouten te maken. En om hulp vragen is nooit verkeerd.
Vandaar dat je plan van aanpak nog steeds hetzelfde is als het eerste forum wat je geteisterd hebt met je vragen. Je luisterd niet, leert niets en hoort niets. Je bent bezig het wiel uit te vinden en je hebt nog geneens een spaak.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ik heb het toen de tijd al 6 maanden uitgesteld. Meer kennis en ervaring opgedaan. Al mis ik nog een hoop kennis en ervaring.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien moet je dan idd maar overwegen om te stoppen Roelof
quote:Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb er nog wel vertrouwen in Roelof!Heb je nog helemala geen materiaal ofzo wat je kunt laten zien?
Mag je uberhaupt je persoonlijke lening wel bedrijfsmatig inzettenquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Daarom de lening op basis van de inkomens buiten het spel.
Hij mocht hem houdenquote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef Sjiep het volgende:
Scheelt toch weer een deel van de lening, zodat je AQuilla zijn broodrooster niet hoeft te lenen
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij mocht hem houden![]()
Maar ik dacht dat hij een keer om huishoudelijke dingen vroeg dus vandaar maar dat was blijkbaar toch niet de bedoeling
Ja.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mag je uberhaupt je persoonlijke lening wel bedrijfsmatig inzetten
Slechts 4% games winstgevend, winstformule voor gamesquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
En ja het is heel moeilijk om een verdienmodel te maken. Meeste game firma's geven niet hun omzet inkomen/verlies gegevens weg.
sorry.quote:Op maandag 24 november 2008 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Slechts 4% games winstgevend, winstformule voor games
Maar echt huishoudelijke spullen hoef je dus niet?quote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee.
Wil een potje achter de hand houden in het geval dat er iets kapot gaat.
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar echt huishoudelijke spullen hoef je dus niet?
ik heb nog wel een tosti-ijzer voor jequote:Op maandag 24 november 2008 13:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee.
Heb mijn eerste budget gebruikt om een goede inrichting te kopen.
Maar ik heb nog geen broodrooster.
Kan die ook tosti maken?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tosti-ijzer voor je
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen makenquote:Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Dat al die firma's nog niet blut zijn.
Of ze moeten zo grote winst maken met 1 game dat ze de andere 96% kunnen kompeseren.
We zullen zien.quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen maken
Leer van de bedrijven die er al zijn. ga even de beursgenoteerde bedrijven na en bekijk hun winst/omzet. Zoek even hoe je serieus een investeerder kan spotten. Kijk even serieus hoe je serieus iets zou moeten opzetten anders dan dit kansloze onovernagedachte idee
Denk. Daar begint het wel vaker bij. Niemand is serieus tegen jeEn je ziet het zelf niet eens. Dat is het mooiste. Er is niemand positief over je roelofje.
In dit laatste topic is onze aq in aq aproved sarcasme stelling en de rest is je alleen maar aan het aanbieden te stoppenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Serrieus. Naar jouw inzicht is er niemand serieus tegen mij. Maar er zijn zeker mensen serieus. Die ook willen helpen. Niet alleen maar afkraken over onzinnige dingen als ze niet alle feiten hebben.
Mijn analyse: Roefje is iemand met een lichtelijk verstandelijke handicap met dus het apatisch vermogen van een pannekoek. Nogal logisch dat hij niet ziet dat niemand serieus en positief over hem is.quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen maken
Leer van de bedrijven die er al zijn. ga even de beursgenoteerde bedrijven na en bekijk hun winst/omzet. Zoek even hoe je serieus een investeerder kan spotten. Kijk even serieus hoe je serieus iets zou moeten opzetten anders dan dit kansloze onovernagedachte idee
Denk. Daar begint het wel vaker bij. Niemand is serieus tegen jeEn je ziet het zelf niet eens. Dat is het mooiste. Er is niemand positief over je roelofje.
ik zou dat lichtelijk ook niet te lichtelijk nemen. Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan een klein verstandelijk handycapje. Maargoed, hij is nog jong. Daar komt hij vanzelf nog wel een keer achter als hij per ongeluk bij een doktertje gaat komen.quote:Op maandag 24 november 2008 14:13 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Mijn analyse: Roefje is iemand met een lichtelijk verstandelijke handicap met dus het apatisch vermogen van een pannekoek. Nogal logisch dat hij niet ziet dat niemand serieus en positief over hem is.
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen, je moet voldoende documentatie hebben en technische, achterliggende problemen kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.quote:Innovatiekrediet
Het Innovatiekrediet is een risicodragend krediet voor de financiering van ontwikkelingsprojecten met veel commerciële potentie maar nog grote technische risico’s. De projecten zijn gericht op de ontwikkeling van nieuwe producten, processen of diensten. Het Innovatiekrediet vermindert het financiële risico voor de ondernemer: mislukt het project, dan hoeft het Innovatiekrediet niet te worden terugbetaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sjiep op 24-11-2008 14:21:38 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 14:16 schreef Sjiep het volgende:
Kijk eens rond op SenterNovem:
http://www.senternovem.nl/innovatiekrediet/
[..]
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen (FAIL), je moet voldoende documentatie hebben en technische (FAIL), achterliggende problemen (FAIL) kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.![]()
kun je mij dat businessplan eens pmmen?quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
We zullen zien.
En er is al heel lang een businessplan.
Er is het jaar al heel veel veranderd. Aangepast en verbeterd.
De eerste versie was ook niet door de bank goed gekeurd. Maar ik begin er steeds beter in te worden.
disjfatje.
,....
Serrieus. Naar jouw inzicht is er niemand serieus tegen mij. Maar er zijn zeker mensen serieus. Die ook willen helpen. Niet alleen maar afkraken over onzinnige dingen als ze niet alle feiten hebben.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:16 schreef Sjiep het volgende:
Kijk eens rond op SenterNovem:
http://www.senternovem.nl/innovatiekrediet/
[..]
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen, je moet voldoende documentatie hebben en technische, achterliggende problemen kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.
Edit:LalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof SenterNovem aan dit project zijn InnovatieKrediet gaat weggeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het gaat werkenquote:Op maandag 24 november 2008 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal
Alsof SenterNovem aan dit project zijn InnovatieKrediet gaat weggeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gaat werkenmaar als alles voldoende wordt gedocumenteerd en hij stelt alles professioneel op, dan heeft hij misschien een kans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indeed
![]()
Dit fonds is voor innovatie op product niveau en niet zo zeer op dat van de architectuur van luchtkastelen.
weet niet precies hoe ik het moet opvatten maar.quote:Op maandag 24 november 2008 15:31 schreef StonedKinG het volgende:
Mén, dit zijn van die topics waar je gewoon in gepost MOET hebben ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |