meschien 500 euro wordt zeker lastig. En we moeten op veel dingen bezuinigen.quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Misanthropist het volgende:
Roelof je ziet alles veel te rooskleurig in. Wie geeft jou de garantie dat je 2200 (bruto) gaat verdienen als jij je diploma hebt? Al bedacht hoeveel je over gaat houden na betalen van loonheffingen etc.? uit ervaring kan ik je zeggen dat je met een dergelijk salaris en na betaling van je vaste lasten je met heel veel moeite maandelijks 300, laat staan 500, euro kunt ophoesten. Laat staan vijf jaar lang.
sorry. Meschien mijn fout. Dacht uit mijn hoofd 1800.quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
32% btw ?quote:Op zondag 23 november 2008 22:49 schreef Misanthropist het volgende:
als je mzzl hebt hou je 1500 euro netto over van een bruto salaris van 2200
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:16 schreef Roelof_Kremer het volgende:
witte_fantasie
Gamers blijven gamers.
Waarom speeld een gamer het zelfde spel 10 jaar lang. Verslaving. Basic.
Waarom gaan ze mijn spel spelen.
Die redenen zijn ook al meerdere malen door mijn genoemd.
Het doel groep. De unieke eigenschappen. Enz Enz.
En welke problemen.
De markt bestaat nog. Games. bestaat meschien al van begin der tijden.
De markt voor deze specifieke game type staat al heel lang stil. Wijnig vooruitgang. Wijnig nieuwe unieke eigenschappen kenmerken hoe je het ook wil noemen.
Game makers moeten ook met hun tijd mee gaan. Wat vaak ook niet gebeurd. Men kan niet verwachten om een spel uit te brengen en dan 10-15 jaar mee te doen. Het moet verder ontwikkeld worden. En op een gegeven momend in het spel uit. Dat is met ieder soort spel welke type dan ook.
De grote van de markt is nog groot genoeg. Wat ik onderzocht heb zijn er nog miljoennen spelers die nog intresse hebben in zulke spellen. En zeker als je nieuwe eigenschappen promote.
*feiten*
Daarnaast. Als voorbeeld. Ga kijken naar tribal wars en travian. Zobeetje de zelfde game. 90% zelfde eigeschappen. Maar alle 2 hebben ze miljoennen accounts. Vaak ook zelfde spelers.
Een speler is ook niet gebonden aan 1 spel.
Daarom denk ik ook dat mijn game genoeg spelers kan trekken om enig winst uit te halen.
*feiten*
Waar je ook het stomme idee van heb dat ik de vermogen die ik van mijn Fam. heb zitte verbrassen is mijn een vraag. Mijn gehele in richting is daar van gekomen. (mijn woning)
En genoegonder nemers. Mijn eige moeder heeft al 15 -20 jaar een firma. Heeft me al die jaren onderhouden.
Ik stel je mening wel op prijs. En dit is ook heel vaak aan bod gekomen. Vele malen beantwoord.
Ik wou je graag vragen om het bij deze neer te leggen. Kan snappen dat je geen genoege neemt met mijn antwoorden. Maar er om op door te drammen heeft geen positief effect op mijn project.
Als je nog andere specifieke vragen of opmerkingen heb. Graag.
Nou Nou nou.quote:Op zondag 23 november 2008 23:39 schreef BMH het volgende:
Gaat dit nog steeds door? Succes.
[..]
Ik heb nog nooit zoveel spelfouten in één stuk tekst gezien. Ik hoop dat je geen communicatieve functie binnen het proces krijgt. Die arme kasplantjes & artsy's.
Nou nou nou, zeg. Fatsoenlijk Nederlands schrijven dat is basisschoolmateriaal.quote:Op maandag 24 november 2008 00:08 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nou Nou nou.
Ben geen taalkundige.
Maar wat vaak eerder vermeld is mijn spelling is gewoon slecht. waardeloos.
En totaal nix aan te doen.
Het heeft me ook nog nooit tegengehouden. Doe nu mbo niveau 4 opleiding. Wel een opleiding in de tegniek.
Logies.
Taal vakken ben ik zwaar waardeloos in.
Daar in tegenover haal ik met gemak een 8 of een 9 voor wiskunde. Meestal zonder te leren.
Gewoon lessen bijwonnen en dan blijft het bij mij wel genoeg hangen.
heeft te maken met het abstracte en het ,,,,,, denkvermogen.
Lang verhaal.
Als ik de tijd zou nemen kan ik het bijna foutloos. Maar ik ga niet voor elk zulk stuk text extra tijd nemen. Dat zou me elkekeer een half uur extra kosten.
De andere 2 eigenaars zullen de meeste communicatie doen met de game. Of mij controleren.
QFTquote:Op maandag 24 november 2008 02:58 schreef Nietmachine2 het volgende:
3-4 maand voor de ontwikkeling van de gehele game? Ik zou zelf al 2 maand uittrekken voor een fatsoenlijke beta test, dan blijft er nog 1-2 maand over om de game zelf te maken. Zoals ik al zei, je weet absoluut niet waar je mee bezig bent. Je leert je php en mysql uit een boekie en bent daar al tijden mee bezig? Als je echt zo goed bent in wiskunde leer je programmeren alsof het niets is aangezien het hetzelfde denkvermogen nodig heeft. Hoe kom je er dan in godsnaam bij dat een game van die omvang maar 3-4 maand ontwikkelingstijd nodig heeft? Ik zou zelf toch al op het dubbele gaan zitten qua tijd. Dergelijke games zijn erg complex achter de schermen en er zijn 100'en dingen die fout kunnen gaan als je gaat betatesten met een grote groep mensen. En dan moet je ook nog een balancen, gameplay finetunen etc etc etc.
Jonge jonge, zie hier toch vanaf man (als het al niet een grote hoax is). Zo te zien ben je al jaren bezig, schiet het voor geen donder op en bega je intussen financiele fouten.
nou ook een beetje luiigheid van mij.quote:Op maandag 24 november 2008 02:36 schreef endr0me het volgende:
Jesus man ik geloof er niks van, die taalfouten zijn echt te ernstig voor woorden
Als je een opleiding techniek doet en je schrijft zelfs dat nog niet goed ('tegniek') dan is het einde een heel eind zoek.. en gezien je nog niet hebt aangegeven dyslectisch te zijn..
van fouten leerd men het meeste.quote:Op maandag 24 november 2008 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Tja, Roelof is sowieso niet gehinderd door enige kennis. Eigenwijs als hij is gaat hij toch wel door met dit soort blunders te maken
Klopt!quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ben niet van plan om met zulke grote bedragen fouten te maken. En om hulp vragen is nooit verkeerd.
Vandaar dat je plan van aanpak nog steeds hetzelfde is als het eerste forum wat je geteisterd hebt met je vragen. Je luisterd niet, leert niets en hoort niets. Je bent bezig het wiel uit te vinden en je hebt nog geneens een spaak.quote:Op maandag 24 november 2008 13:04 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
van fouten leerd men het meeste.
En van de fouten in mijn verleden heb ik zeker geleerd.
Ik heb het toen de tijd al 6 maanden uitgesteld. Meer kennis en ervaring opgedaan. Al mis ik nog een hoop kennis en ervaring.quote:Op maandag 24 november 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien moet je dan idd maar overwegen om te stoppen Roelof
quote:Op maandag 24 november 2008 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt!
Ik heb er nog wel vertrouwen in Roelof!Heb je nog helemala geen materiaal ofzo wat je kunt laten zien?
Mag je uberhaupt je persoonlijke lening wel bedrijfsmatig inzettenquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
Daarom de lening op basis van de inkomens buiten het spel.
Hij mocht hem houdenquote:Op maandag 24 november 2008 13:13 schreef Sjiep het volgende:
Scheelt toch weer een deel van de lening, zodat je AQuilla zijn broodrooster niet hoeft te lenen
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij mocht hem houden![]()
Maar ik dacht dat hij een keer om huishoudelijke dingen vroeg dus vandaar maar dat was blijkbaar toch niet de bedoeling
Ja.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Mag je uberhaupt je persoonlijke lening wel bedrijfsmatig inzetten
Slechts 4% games winstgevend, winstformule voor gamesquote:Op maandag 24 november 2008 13:36 schreef Roelof_Kremer het volgende:
En ja het is heel moeilijk om een verdienmodel te maken. Meeste game firma's geven niet hun omzet inkomen/verlies gegevens weg.
sorry.quote:Op maandag 24 november 2008 13:48 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Slechts 4% games winstgevend, winstformule voor games
Maar echt huishoudelijke spullen hoef je dus niet?quote:Op maandag 24 november 2008 13:45 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee.
Wil een potje achter de hand houden in het geval dat er iets kapot gaat.
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar echt huishoudelijke spullen hoef je dus niet?
ik heb nog wel een tosti-ijzer voor jequote:Op maandag 24 november 2008 13:53 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Nee.
Heb mijn eerste budget gebruikt om een goede inrichting te kopen.
Maar ik heb nog geen broodrooster.
Kan die ook tosti maken?
quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb nog wel een tosti-ijzer voor je
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen makenquote:Op maandag 24 november 2008 13:51 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Dat al die firma's nog niet blut zijn.
Of ze moeten zo grote winst maken met 1 game dat ze de andere 96% kunnen kompeseren.
We zullen zien.quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen maken
Leer van de bedrijven die er al zijn. ga even de beursgenoteerde bedrijven na en bekijk hun winst/omzet. Zoek even hoe je serieus een investeerder kan spotten. Kijk even serieus hoe je serieus iets zou moeten opzetten anders dan dit kansloze onovernagedachte idee
Denk. Daar begint het wel vaker bij. Niemand is serieus tegen jeEn je ziet het zelf niet eens. Dat is het mooiste. Er is niemand positief over je roelofje.
In dit laatste topic is onze aq in aq aproved sarcasme stelling en de rest is je alleen maar aan het aanbieden te stoppenquote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
Serrieus. Naar jouw inzicht is er niemand serieus tegen mij. Maar er zijn zeker mensen serieus. Die ook willen helpen. Niet alleen maar afkraken over onzinnige dingen als ze niet alle feiten hebben.
Mijn analyse: Roefje is iemand met een lichtelijk verstandelijke handicap met dus het apatisch vermogen van een pannekoek. Nogal logisch dat hij niet ziet dat niemand serieus en positief over hem is.quote:Op maandag 24 november 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat is een idee. Er zijn nog 20 andere manieren spellen rendabel te maken. Dan zou je een buisnessplan achter de hand moeten hebben zeg maar. Mischien ook een idee voor zeg iemand die een game zou willen maken
Leer van de bedrijven die er al zijn. ga even de beursgenoteerde bedrijven na en bekijk hun winst/omzet. Zoek even hoe je serieus een investeerder kan spotten. Kijk even serieus hoe je serieus iets zou moeten opzetten anders dan dit kansloze onovernagedachte idee
Denk. Daar begint het wel vaker bij. Niemand is serieus tegen jeEn je ziet het zelf niet eens. Dat is het mooiste. Er is niemand positief over je roelofje.
ik zou dat lichtelijk ook niet te lichtelijk nemen. Ik denk dat er wel meer aan de hand is dan een klein verstandelijk handycapje. Maargoed, hij is nog jong. Daar komt hij vanzelf nog wel een keer achter als hij per ongeluk bij een doktertje gaat komen.quote:Op maandag 24 november 2008 14:13 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Mijn analyse: Roefje is iemand met een lichtelijk verstandelijke handicap met dus het apatisch vermogen van een pannekoek. Nogal logisch dat hij niet ziet dat niemand serieus en positief over hem is.
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen, je moet voldoende documentatie hebben en technische, achterliggende problemen kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.quote:Innovatiekrediet
Het Innovatiekrediet is een risicodragend krediet voor de financiering van ontwikkelingsprojecten met veel commerciële potentie maar nog grote technische risico’s. De projecten zijn gericht op de ontwikkeling van nieuwe producten, processen of diensten. Het Innovatiekrediet vermindert het financiële risico voor de ondernemer: mislukt het project, dan hoeft het Innovatiekrediet niet te worden terugbetaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Sjiep op 24-11-2008 14:21:38 ]
quote:Op maandag 24 november 2008 14:16 schreef Sjiep het volgende:
Kijk eens rond op SenterNovem:
http://www.senternovem.nl/innovatiekrediet/
[..]
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen (FAIL), je moet voldoende documentatie hebben en technische (FAIL), achterliggende problemen (FAIL) kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.![]()
kun je mij dat businessplan eens pmmen?quote:Op maandag 24 november 2008 14:09 schreef Roelof_Kremer het volgende:
[..]
We zullen zien.
En er is al heel lang een businessplan.
Er is het jaar al heel veel veranderd. Aangepast en verbeterd.
De eerste versie was ook niet door de bank goed gekeurd. Maar ik begin er steeds beter in te worden.
disjfatje.
,....
Serrieus. Naar jouw inzicht is er niemand serieus tegen mij. Maar er zijn zeker mensen serieus. Die ook willen helpen. Niet alleen maar afkraken over onzinnige dingen als ze niet alle feiten hebben.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:16 schreef Sjiep het volgende:
Kijk eens rond op SenterNovem:
http://www.senternovem.nl/innovatiekrediet/
[..]
Let er wel op, dat wanneer je subsidie aan gaat vragen, je een duidelijk traject uit moet stippelen, je moet voldoende documentatie hebben en technische, achterliggende problemen kunnen beschrijven. Zoek eventueel iemand die je hierbij kan helpen.
Edit:LalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof SenterNovem aan dit project zijn InnovatieKrediet gaat weggeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het gaat werkenquote:Op maandag 24 november 2008 14:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal
Alsof SenterNovem aan dit project zijn InnovatieKrediet gaat weggeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:23 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gaat werkenmaar als alles voldoende wordt gedocumenteerd en hij stelt alles professioneel op, dan heeft hij misschien een kans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indeed
![]()
Dit fonds is voor innovatie op product niveau en niet zo zeer op dat van de architectuur van luchtkastelen.
weet niet precies hoe ik het moet opvatten maar.quote:Op maandag 24 november 2008 15:31 schreef StonedKinG het volgende:
Mén, dit zijn van die topics waar je gewoon in gepost MOET hebben ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |