en ik wilde nog even zeggen dat ik vanavond nog twee anatomisch flessen en een pak hydrofiel luiers cadeau kreeg met draakje van de prenatalquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef DJMO het volgende:
is er al nieuws van Marie?? en hoe was het bij de VK Reinhilde?? oeh spannend Owlet, ook voor jou een verse beeb vandaag of morgen???
ik ben gesloopt, manlief is nog op de voetbaltraining, er staan pannenkoeken klaar voor hem, ik ga zo heerlijk warm douchen en dan slapen. mijn huisartsbezoek ging trouwens niet door, was een spoedgeval geweest, eigen ha was naar huis gegaan, en haar collega's spreekuur was uitgelopen.. had me dan even gebeld denk ik nu, ik moet dat pokke-eind wel lopen met 35 weken zwangernahja, dan morgen maar
Van harte gefeliciteerd jullie!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:08 schreef Hybmaster_D het volgende:
Goedenmorgen luitjes!!!!
Hier de man van Annemarie (Marie79)........ WE HEBBEN EEN ZOON!!!!!!!!!!
Geboren op 18 november om 17.42 en hij heet Maarten Alexander en weegt 3130 gram.
<knip>
Ik heb wat foto's geplaatst op www.enrave.com/maarten/
Aha, ik wist niet dat dat bestond, maar het zou wel fijn zijn als het zou werken idd!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]Marie en Hybmaster_D, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maarten!! [ afbeelding ] Wat fijn dat het nog in 1 dag gelukt is.
@BE, die tabletjes krijg ik dus om de baarmoedermond (eerder) te laten verweken. Met Twans bevalling 42 weken en ingeleid was mn baarmoedermond nog potdicht. Dit vergroot de kans op een spontane bevalling.
Ow en [ afbeelding ]van mij voor iedereen. Ik ben vandaag jarig.. nu nog even tot 13:00 uur werken en dan vrij
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat bestond, maar het zou wel fijn zijn als het zou werken idd!
Enneh... die taart hoort op het speeltuinbankje he! Gij recalcitrante!
Bedanktquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor, Flower-Ti-Amo
Als een tweede ronde medicatie niet nodig is dan slaan de medicijnen niet aan.. Dus ik hoop er maar op dat ze wel nodig zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef marlieske het volgende:
Raissa wat fijn dat de eerste ronde met medicatie lijkt aan te slaan, en een rolstoel moet een genot zijn na dagen van bedrust. En je niet schuldig voelen hoor omdat mensen je nu moeten verzorgen![]()
jij vraagt er toch ook allemaal niet om (maar snap je gevoel wel hoor) Ben heel benieuwd wat je arts donderdag zegt en of een tweede ronde nodig is.
En bedankt dat je me ff sterkte wenst bij het wachten, zat er gisteren en vandaag echt ff doorheen en dan duurt het nog 2 weken voor de punctie, denk nog maar ff niet aan de 3 weken daarna.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef owlet het volgende:
ik zou maar uitkijken met die thee van Reinhilde, Jelief! Voor je het weet zit je bij de huisarts
Moequote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef Vicky het volgende:Marie en Hybmaster, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!!
Tessie, balen die vermoeidheid! Ik was bij zowel Amber en deze zwangerschap ook zo verschrikkelijk moe. Bij Amber was ik alleen niet zo misselijk als dat ik nu ben..
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef Vicky het volgende:Marie en Hybmaster, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!!
Diaan, gefeliciteerd met je verjaardag
Tessie, balen die vermoeidheid! Ik was bij zowel Amber en deze zwangerschap ook zo verschrikkelijk moe. Bij Amber was ik alleen niet zo misselijk als dat ik nu ben..
geen ide ehoelang het duurde bij Amber. Ik ben nu de 12 weken gepasseerd maar ben nog steeds doodop..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef tessie het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?
Ik was de afgelopen weken ook wel al moe, steeds ook heel vroeg naar bed enzo, maar zo moe als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kon echt letterlijk niet opstaan. Net ook weer een hele tijd geslapen, en dan nog wakker geworden met slaapverlamming ook.En nog steeds moe natuurlijk
Hier twee keer een meisje (althans, de tweede keer moet het nog even blijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
MoeIk ben ook zo moe
Maar toch voelt nu alles anders dan bij Mikael. Misschien word het nu wel een meisje
Hier pas met een week of 18, al denk ik niet dat dat is wat je het liefste hoortquote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef tessie het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?
Een meisje zou wel heel leuk zijn. Maar een jongentje ookquote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef owlet het volgende:
[..]
Hier twee keer een meisje (althans, de tweede keer moet het nog even blijken) en twee keer vreselijk moe geweest. Er is hoop, MeNicole
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hopelijk was dit eenmalig.....
He wat ontzettend balen zeg! Je kan echt zooo gek worden van die kiespijn he, weet er alles van.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:14 schreef Estrys het volgende:
nou ik ben ook weer terug en een illusie rijker... Ik mag nog een nachtje doorhalen met deze pijn want de tandarts kon niet bij de ontsteking komen, Dus morgen mag ik naar de kaakchirurg, om half drie. Moet de hele tijd huilen nou. Klote zooi is het
Even over dat toucheren, ik ben vorige week donderdag nogal ruig getoucheerd. Plassen doet nog steeds echt pijn (zodra ik bijna klaar ben vlieg ik haast van de pot door de pijn/soort van kramp in de baarmoeder) en ze heeft mn endeldarm een flinke tik gegeven (vraag me niet hoe) waardoor ontlasting ook een bijzonder onprettige ervaring is.. Ik had verwacht dat dat nu wel weg zou zijn maar niet dus.. Is dat normaal?quote:Op woensdag 19 november 2008 16:17 schreef Dakota het volgende:
mwoah ik heb die 3 nachten amper geslapen, bij elkaar uur dus ik ben bekaf.
Pijn valt verder mee.
toucheren is trouwens een kut<-- gevoel
Nee, heb een uitgebreide checkup gehad op van alles (het was die avond dat ik met de ambu werd opgehaald omdat ik verdacht werd van weeen) en blaasontsteking is het niet.. De gyn zei zelf dat het op dat moment zo gruwelijk veel pijn deed omdat mijn baarmoeder zo geirriteerd was..quote:Op woensdag 19 november 2008 17:02 schreef Fuente het volgende:
Raissa, dat lijkt me echt niet normaal.. Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan dan? Heb je geen blaasontsteking ofzo?
Mee eens... toucheren hoort niet zo (lang) pijnlijk te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef Fuente het volgende:
Ik zou het wel even aangeven, het klinkt namelijk niet als iets dat ok is..
Ja, ga ik zeker doen. Heb het al een paar dagen geleden genoemd maar toen zeiden ze dat het normaal was en dat toucheren nou eenmaal wat onprettig is... Maar dit lijkt me toch ook niet helemeaal de bedoelingquote:Op woensdag 19 november 2008 17:09 schreef Fuente het volgende:
Ik zou het wel even aangeven, het klinkt namelijk niet als iets dat ok is..
nope, geen remmers meer na 33.5 wkquote:Op woensdag 19 november 2008 19:44 schreef cattie het volgende:
Rabsadani, welkom!
Dakota, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft je uk nog 2 weken zitten. Heb je weëenremmers gehad? Een collega van mij is vandaag vanuit werk naar het ziekenhuis gegaan, 33 weken zwanger en weëen en ontsluiting. Ze krijgt weëenremmers, maar de ontsluiting zet door hoorde ik ('s middags 4 cm). Die gaat waarschijnlijk een dezer dagen bevallen.24 nov wordt haar zoontje trouwens 1 jaar, die was ook 7 weken te vroeg.
Alle misselijken en moe-en, sterkte! Het is niet leuk en je weet nooit hoe lang je er last van hebt.
Igraine, daar zou ik ook moe van worden. Fijn dat je nu bij de gyn blijft. Hopelijk begint de bevalling snel een keer.
Tex, het lijkt me niet dat daar een verband in zit. Bij Ive was ik 30 kg aangekomen en hij woog 3850 gram, niet heel veel dus. En ik heb eigenlijk nog nooit gehoord of gezien dat daar een duidelijk verband tussen zit. Alcohol is denk ik anders omdat de placenta dat niet uit het bloed kan filteren.
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef texelonia het volgende:
Maar goed, vanochtend om 7 uur voor ik naar mn werk ging stond ik dus nog de afwasmachine in te ruimen. En vervolgens onderweg naar de bushalte kwam ik erachter dat ik vergeten was mijn lenzen in te doen![]()
(En mijn bril is eigenlijk beetje stuk, valt continu van mn neus, dus het is best van belang dat ik mn lenzen in doe)
Moet je strikte rust houden nu?quote:Op donderdag 20 november 2008 09:06 schreef Dakota het volgende:
pff vannacht lekker weer niet doorgezet..beetje kramperig maar ben flink aan t aanknijpen
pff ja, ik heb douche en toiletverlofquote:Op donderdag 20 november 2008 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je strikte rust houden nu?
Benen omhoog he!
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:56 schreef DJMO het volgende:
jammer dat het zolang duurt fuente
strikte bedrust lijkt me afgrijselijk maar als het moet dan moet het he dakota
je kan ook in de regen snoeien hoor jose
ik heb af en toe het idee dat junior tegen mijn rechternier aanschopt, hoewel ik hem nu voornamelijk aan de voorkant/bovenkant van mijn buik voel, net boven mijn navel. of het zijn indalings/oefen weeën, prettig voelt het iig niet, misschien toch maar laten controleren op blaasontsteking?? anyone een idee wat het kan zijn?? (ik heb maandag al een afspraak bij de HA, en om hier nou de verloskamer van het zh voor te bellen vind ik ook overdreven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |