en ik wilde nog even zeggen dat ik vanavond nog twee anatomisch flessen en een pak hydrofiel luiers cadeau kreeg met draakje van de prenatalquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:31 schreef DJMO het volgende:
is er al nieuws van Marie?? en hoe was het bij de VK Reinhilde?? oeh spannend Owlet, ook voor jou een verse beeb vandaag of morgen???
ik ben gesloopt, manlief is nog op de voetbaltraining, er staan pannenkoeken klaar voor hem, ik ga zo heerlijk warm douchen en dan slapen. mijn huisartsbezoek ging trouwens niet door, was een spoedgeval geweest, eigen ha was naar huis gegaan, en haar collega's spreekuur was uitgelopen.. had me dan even gebeld denk ik nu, ik moet dat pokke-eind wel lopen met 35 weken zwangernahja, dan morgen maar
Van harte gefeliciteerd jullie!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:08 schreef Hybmaster_D het volgende:
Goedenmorgen luitjes!!!!
Hier de man van Annemarie (Marie79)........ WE HEBBEN EEN ZOON!!!!!!!!!!
Geboren op 18 november om 17.42 en hij heet Maarten Alexander en weegt 3130 gram.
<knip>
Ik heb wat foto's geplaatst op www.enrave.com/maarten/
Aha, ik wist niet dat dat bestond, maar het zou wel fijn zijn als het zou werken idd!quote:Op woensdag 19 november 2008 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]Marie en Hybmaster_D, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Maarten!! [ afbeelding ] Wat fijn dat het nog in 1 dag gelukt is.
@BE, die tabletjes krijg ik dus om de baarmoedermond (eerder) te laten verweken. Met Twans bevalling 42 weken en ingeleid was mn baarmoedermond nog potdicht. Dit vergroot de kans op een spontane bevalling.
Ow en [ afbeelding ]van mij voor iedereen. Ik ben vandaag jarig.. nu nog even tot 13:00 uur werken en dan vrij
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aha, ik wist niet dat dat bestond, maar het zou wel fijn zijn als het zou werken idd!
Enneh... die taart hoort op het speeltuinbankje he! Gij recalcitrante!
Bedanktquote:Op woensdag 19 november 2008 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij hoor, Flower-Ti-Amo
Als een tweede ronde medicatie niet nodig is dan slaan de medicijnen niet aan.. Dus ik hoop er maar op dat ze wel nodig zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef marlieske het volgende:
Raissa wat fijn dat de eerste ronde met medicatie lijkt aan te slaan, en een rolstoel moet een genot zijn na dagen van bedrust. En je niet schuldig voelen hoor omdat mensen je nu moeten verzorgen![]()
jij vraagt er toch ook allemaal niet om (maar snap je gevoel wel hoor) Ben heel benieuwd wat je arts donderdag zegt en of een tweede ronde nodig is.
En bedankt dat je me ff sterkte wenst bij het wachten, zat er gisteren en vandaag echt ff doorheen en dan duurt het nog 2 weken voor de punctie, denk nog maar ff niet aan de 3 weken daarna.
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:27 schreef owlet het volgende:
ik zou maar uitkijken met die thee van Reinhilde, Jelief! Voor je het weet zit je bij de huisarts
Moequote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef Vicky het volgende:Marie en Hybmaster, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!!
Tessie, balen die vermoeidheid! Ik was bij zowel Amber en deze zwangerschap ook zo verschrikkelijk moe. Bij Amber was ik alleen niet zo misselijk als dat ik nu ben..
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?quote:Op woensdag 19 november 2008 13:31 schreef Vicky het volgende:Marie en Hybmaster, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige ventje!!
Diaan, gefeliciteerd met je verjaardag
Tessie, balen die vermoeidheid! Ik was bij zowel Amber en deze zwangerschap ook zo verschrikkelijk moe. Bij Amber was ik alleen niet zo misselijk als dat ik nu ben..
geen ide ehoelang het duurde bij Amber. Ik ben nu de 12 weken gepasseerd maar ben nog steeds doodop..quote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef tessie het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?
Ik was de afgelopen weken ook wel al moe, steeds ook heel vroeg naar bed enzo, maar zo moe als vandaag heb ik nog nooit meegemaakt. Ik kon echt letterlijk niet opstaan. Net ook weer een hele tijd geslapen, en dan nog wakker geworden met slaapverlamming ook.En nog steeds moe natuurlijk
Hier twee keer een meisje (althans, de tweede keer moet het nog even blijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 13:40 schreef MeNicole het volgende:
[..]
MoeIk ben ook zo moe
Maar toch voelt nu alles anders dan bij Mikael. Misschien word het nu wel een meisje
Hier pas met een week of 18, al denk ik niet dat dat is wat je het liefste hoortquote:Op woensdag 19 november 2008 14:06 schreef tessie het volgende:
[..]
En hoe lang duurde dat dan? Is dat echt zo dat dat na 12 weken over gaat?
Een meisje zou wel heel leuk zijn. Maar een jongentje ookquote:Op woensdag 19 november 2008 14:28 schreef owlet het volgende:
[..]
Hier twee keer een meisje (althans, de tweede keer moet het nog even blijken) en twee keer vreselijk moe geweest. Er is hoop, MeNicole
![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Hopelijk was dit eenmalig.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |