moet toch watquote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef IrishBastard het volgende:
Nu al?
Waarom moet ik nou werken
Surequote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Faithy het volgende:
Sla! Nielez, gaan jullie mee indrinken?
Vertrek ik vier uur, ben ik er om vijf, hebben we een uurtjequote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nu? @ stad?
hoe laat kan je er zijn, sleur ik Nielez wel ff mee
Gaat gebeuren! Ik neem gelijk de picca's mee van het weekend, Rene staat er ook opquote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Faithy het volgende:
Om 5 uur in de stad, check
Samson doen?
te veel taart gegeten denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sla gaat al mee, IB moet werken, dus ja
wat is erop je verjaardag?
![]()
Je weet meer dan ikquote:
Hoe laat? want ik word rond kwart voor 6 door paps opgepikt.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sla gaat al mee, IB moet werken, dus ja
wat is erop je verjaardag?
![]()
Tnxquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
aai.gif voor Yash
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe laat? want ik word rond kwart voor 6 door paps opgepikt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Faithy het volgende:
Om 5 uur in de stad, check
Samson doen?
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Voor FokPiet.
De dag van Sinterklaas kan niet meer stuk,
zojuist heeft hij ontdekt; PietjePuk
AEX Stad of Sport, hij is van alle markten thuis,maar op hem afgestuurd word nu het gespuis
Gelukkig valt dit hem niet zo zwaar, want wat op Fok is nou eigenlijk wél waar?
Als TS weet Piet ook goed zijn weg, lapo hunters hebben meestal pech.
Bijna elk Nijmegentopic op zijn naam, nee die Piet, hem treft geen blaam.
Wij kunnen altijd door met ons gelul, ook al is het niks dan flauwekul.
Sinterklaas vindt jou een echte vent, dus hier speciaal voor jou, een pimp! abonnement
Ja die was naar Moskou geweest voor een EK formatiedansen.quote:Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat een bitch en dan wel gewoon aan anderen dr papiertjes geven :S
een verkouden hoerquote:Op woensdag 19 november 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een hoer met een loopneus?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]Aaaah nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap d'r punt wel, maar dan moet ze dat van tevoren zeggen, en niet achteraf. Beetje jammer.quote:
had em gezien ja...quote:Op woensdag 19 november 2008 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
Mensen die dieren aankleden.
cocktail post je pic
quote:Op woensdag 19 november 2008 17:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
had em gezien ja...
ben er zelf ook niet echt een voorstander van hoormij zal je niet zien dat k em dat aantrek, maar om het uit te trekken is ook zoiets... krijgt hij het ineens vet koud
So truequote:Op woensdag 19 november 2008 17:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo'n soort reden hoorde ik vorige week ook.. "Ja weet je wel hoe klein mijn hondje is!! Als ik z'n jasje uit trek begint ie helemaal te trillen van de kou." Nee trut, je hebt zo'n klein kut bibberhondje.
Het wachten is nog op het moment dat jij (weer) gaatquote:Op woensdag 19 november 2008 17:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik mag nooit meer voorspellenzei gister tegen een maat van me van pas nou ff op het is geen 40 graden met plakkend asfalt meer, wat doet ie, remt ie zich vandaag onderuit in beuningen
Stufi komt wel binnenkort, toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zal nog wel even duren, salaris is er nog steeds nie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |