en nog gefeliciteerd yashquote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker geketst, lekker gegeten, etc, het was leuk
. Stapte alleen in de tram de verkeerde kant op vanmorgen
. Maarja, daar was zij al niet meer bij
daar doe je t toch voor hequote:Op woensdag 19 november 2008 13:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gezellig! Lekker geketst, lekker gegeten
quote:Op woensdag 19 november 2008 13:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Oh ja, FD
Eens kijken of ik dat ga redden vanuit Arnhem over 11 minuten
Yep, en eten.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:46 schreef Nielez het volgende:
Sla ga je trouwens vanavond mee poolen met intens?
http://picasaweb.google.com/slarioux/Rolletje3#quote:Op woensdag 19 november 2008 14:13 schreef Faithy het volgende:
Moblo gaat nu maar 's naar Formeel Denken
Zegt meneer "Ik kom niet naar 2 meets omdat [insert kutsmoes]"quote:
Had al gehoopt dat je daar niet op zou komenquote:Op woensdag 19 november 2008 14:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zegt meneer "Ik kom niet naar 2 meets omdat [insert kutsmoes]"
Ik kom na werk wel, maar das pas om 22.15 ofzo
Juist wel, hij loopt naar achter (bovenin de foto) af, toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Slarioux het volgende:
Tramfoto?
Ah
[ afbeelding ]
Die loopt daar iets van 30 graden de heuvel op maar dat zie je niet op de foto
quote:Op woensdag 19 november 2008 14:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Had al gehoopt dat je daar niet op zou komen
Training is geen kutsmoes. Is n even 'erge' smoes als werk. Behalve dat k sport nog belangrijker vind dan werk.
Dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is heuvel af idd, maar in het echt was het nog duidelijker. Vandaarquote:Op woensdag 19 november 2008 14:34 schreef Nielez het volgende:
[..]
Juist wel, hij loopt naar achter (bovenin de foto) af, toch?
Zo zie ik m in ieder geval.
Welkom in de wereld van verzekeringsmaatschappijen. Bij letselschade kan het soms jaren duren.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah kreeg net telefoon van bureau letselschade, verzekering heeft schuld erkent dus eindelijk kan er voor mij wat gedaan worden. Hij verwacht toch nog een paar honderd euro vergoeding...![]()
Pas een half jaar na het ongeluk
Welke lutser gaat dan ook zoveel aandelen kopen op advies van een Fok!erquote:Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg een Joegoslaaf op me af.
Iets lekkers!quote:Op woensdag 19 november 2008 15:30 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb honger![]()
Ik weet niet wat ik nu moet eten..
Heb ik niet in huis!quote:
moet toch watquote:Op woensdag 19 november 2008 15:45 schreef IrishBastard het volgende:
Nu al?
Waarom moet ik nou werken
Surequote:Op woensdag 19 november 2008 15:43 schreef Faithy het volgende:
Sla! Nielez, gaan jullie mee indrinken?
Vertrek ik vier uur, ben ik er om vijf, hebben we een uurtjequote:Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Faithy het volgende:
[..]
Nu? @ stad?
hoe laat kan je er zijn, sleur ik Nielez wel ff mee
Gaat gebeuren! Ik neem gelijk de picca's mee van het weekend, Rene staat er ook opquote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Faithy het volgende:
Om 5 uur in de stad, check
Samson doen?
te veel taart gegeten denk ikquote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sla gaat al mee, IB moet werken, dus ja
wat is erop je verjaardag?
![]()
Je weet meer dan ikquote:
Hoe laat? want ik word rond kwart voor 6 door paps opgepikt.quote:Op woensdag 19 november 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sla gaat al mee, IB moet werken, dus ja
wat is erop je verjaardag?
![]()
Tnxquote:Op woensdag 19 november 2008 16:05 schreef LastRequest het volgende:
aai.gif voor Yash
quote:Op woensdag 19 november 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoe laat? want ik word rond kwart voor 6 door paps opgepikt.
quote:Op woensdag 19 november 2008 15:51 schreef Faithy het volgende:
Om 5 uur in de stad, check
Samson doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |