Gefeli!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef Frankii het volgende:
Geslaagd voor theorie-examen! (in 1 keer)
Euh, gemeentelijk terrein?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Vraag voor iemand die net de theorie geleerd heeft: Mag je in de bebouwde kom je auto op een willekeurig grasveld zetten? Telt dat als een stoep?
Lijkt me niet, fout parkeren, gemeentelijk groen. Het zal wel ergens in een gemeentelijke verordening staan. Het is aan de parkeerplizie van je gemeente om dat te beslissen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Geqxon het volgende:
Een lokaal trapveldje. Maar het komt voor mij goed uit daar te parkeren.
Zou je er voor mij op willen letten of die mensen nou echt minder streng zijn oid?!quote:
Ik ben blind aan mijn linkerkant, maar ik heb na medisch onderzoek geen extra spiegel te hoeven nemen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:55 schreef Frankii het volgende:
Om 13:30 eerste keer theorie-examen... ben echt heel benieuwd.
Kheb net 10 toetsen zitten maken en geen een keer gezakt, max 3 fouten... moet goed komen lijkt me.
Ik laat het weten, wens me succes
Ik heb trouwens het syndroom van Duane, wat inhoudt dat ik mijn linker oog niet naar links kan draaien. Hierdoor moet ik misschien een extra spiegel in de auto voor mijn dode hoek. Als ik mijn hoofd naar links draai zie ik namelijk dubbel, aangezien mijn rechteroog wel naar links draait en mn linkeroog niet... Een 'Eigen Verklaring' moeten halen voor 20 euro, en moet daarmee naar de huisarts, 25 euro, om te testen of ik echt extra spiegels nodig heb.
Ik heb bij mijn 2e examen (geen BNOR dus) ook een timeout gekregen. De zenuwen sloegen onderweg ineens zo toe dat het zweet over mijn rug gutste en ik gewoon over het stuur glee met mijn handen. Even aan de kant gezet, paar minuten diep in en uit geademt en toen weer verder gegaan. Je moet de mazzel hebben qua instructeur hoor, maar soms zijn het net echte mensenquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef Nouwk het volgende:
Met BNOR krijg je langer de tijd en je mag onbeperkt aantal keren BNOR-en. Je kunt volgens mij ook even een time-out aanvragen om even te ontstressen.
Ik ben zonder navigatiesysteem nieuwe stijl afgereden...quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:24 schreef Elwood1802 het volgende:
Lest iedereen nou tegenwoordig met zo'n tomtom of is dat niet verplicht?
Veel te late reactie, maar ik heb het ook genomen. Als het niet te laat is: neem propranolol. HEt is ongeveer vier uurtjes werkzaam en het hele trillen en zweten van zenuwen was bij mij compleet weg.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:11 schreef snorfiets het volgende:
Ik moet morgenochtend afrijden
mijn instructeur vertelde mij gister dat ik eens propranolol tegen de zenuwen moet proberen. Dan heb ik vanmiddag nog een les waarbij ik het middel uit kan proberen waarbij mijn instructeur naar de werking bij mij kijkt. Dan krijg ik dus te horen of ik het morgen beter wel of niet kan gebruiken.
Iemand ervaring met propranolol? Is het echt de moeite waard? heeft het geen negatieve invloed op je reactievermogen? Zorgt het er niet voor dat ik morgenavond om 22:00 in slaap neerval zodat ik niet kan feesten??
x
Misschien moet ik die maar eens proberen, flinke dosis valeriaan had 0 effectquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Veel te late reactie, maar ik heb het ook genomen. Als het niet te laat is: neem propranolol. HEt is ongeveer vier uurtjes werkzaam en het hele trillen en zweten van zenuwen was bij mij compleet weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |