Wel toeval, een paar dagen terug wordt hier gevraagd hoe Charlie rond kan komen, aangezien ze geen baan heeft. En raad eens...

René's terugkomst was overduidelijk te verwachten, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat... en wat Ludo doet zodra hij weet dat René nog leeft.
Maxime vind ik een interessant personage, en heeft denk ik een enorme potentie voor de serie. Hopelijk krijgt zij Nina en Ludo weer on speaking terms, al zou het me niet verbazen als Janine daar een stokje voor wilt steken - erg hoog heeft Janine Ludo niet zitten. Jack moet trouwens oprotten bij Maxime, die twee hebben niks gemeen en moeten uit elkaars buurt blijven.
Verder, tsja... Doortje's séance was wel mooi, maar dat Jef haar meteen moet "betrappen" viel me dan weer tegen. En dat ze zomaar slikt dat Jef aan haar gave twijfelt vond ik ook niet echt realistisch.
Ronja en Bing kan wel interessant worden, als het niet te lang gerekt wordt, en Sjors moet zich er niet mee bemoeien - in haar Christelijke overtuiging zal ze wel vinden dat Ronja het moet houden, en dat zij en Bing het samen moeten opvoeden, blablabla. Ik zeg aborteren.
Noud en Dex interesseren me voor geen meter, Dex hobbelt maar een beetje achter Noud aan met dat klusbedrijf. "Noud Bouwt",

says it all. De Huygensjes zijn wel oké trouwens, al moet Martijn wel eens wat meer doen dan kokkerellen en de keukenprins
es uithangen. Zelfde geldt voor Jef.
En oh ja, Barbara en Floris moeten oprotten. Toegevoegde waarde voor de serie: 0. Ze irriteren me alleen maar. Allebei. En Vicky mag ook opdonderen, het zou leuk zijn als ze onverwachts langskomt terwijl Noud "bouwt", en dat ze dan onder een of andere ingestortte muur terechtkomt en maandenlang naar een of andere Chinese beautykliniek moet om haar hele gezicht te laten reconstrueren. Ofzo.