abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 08:49:44 #151
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_63614879
Inderdaad.

Ik ben echt benieuwd naar de reactie van de dames als ze zien dat Rene nog leeft
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_63614885
daar ben ik niet in geinteresseerd, hoofdreactie zal toch opluchting en tegelijk weer angst zijn, btw we hebben al genoeg van dat kippehok gezien, ik wil ludo's reactie zien
  † In Memoriam † zaterdag 29 november 2008 @ 11:37:01 #153
43556 miss_dynastie
pi_63616228
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Indd. Charlie doet aan beautydagjes, kan haar kind onderhouden, gaat eten in de Rozenboom etc etc.
Maar werken, ho maar! Krijgt ze een hoop alimentatie van Nicky-boy ofzo? Slechte zaak, ik wil dat Charlie een baan neemt of oprot. Slecht voorbeeld voor de Nederlandse kijker.
Dit is in elk geval opgelost
  zondag 30 november 2008 @ 13:11:13 #154
123170 alors
zlata1234
pi_63641975
Hahah dat kapsel van Charlie
know'm sayin?
word? word.
pi_63647914
quote:
Op zondag 30 november 2008 13:11 schreef alors het volgende:
Hahah dat kapsel van Charlie
Heb het vrijdag niet gezien, wat heeft ze gedaan?!
  zondag 30 november 2008 @ 18:51:09 #156
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_63649016
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Heb het vrijdag niet gezien, wat heeft ze gedaan?!
10 bussen haarlak misbruikt.
pi_63656801
Ja, dat zag er echt niet uit.
pi_63673632
Dit fragment is echt om mee te huilen, zo droevig!
Echt zielig voor Nina:

vanaf 6:35 moet je kijken!

maandag 1 december 2008 @ 18:05:28 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63674064
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Franubiz het volgende:
Echt zielig voor Nina:

Nou
pi_63675759
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Franubiz het volgende:
Echt zielig voor Nina:

Het meest zielige is dat Jef laat zien dat hij ook een wijf is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 1 december 2008 @ 20:25:19 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_63677563
Is bij Charlie de föhn ontploft ofzo.

Edit: Ik heb amper op invoeren geklikt of de opmerking wordt al gemaakt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_63677596
Wat is Charlie toch ordinair, hoe ze dat briefje van 50 in d'r BH propte en zo zou ik niet versierd willen worden, die vent lijkt trouwens op David Thornton die d'r vader speelde

Strakke opmerking van die ene gast trouwens en zij reageert het weer af op de vekeerde
Een heer met stijl
  maandag 1 december 2008 @ 20:38:56 #163
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_63677995
Charlie die heeft echt 0,0 meerwaarde in GTST.

Die verhaallijn met René zal daarnaast ook wel erg langgerekt worden. Het ontbreekt gewoon aan een stukje timing imo.
pi_63679980
pfff... duurt veelte lang voordat rene eens terug komt.
Hoopte er eigenlijk toen dora dinges weg ging allen dat ze werd vermoord door ren...(6)
wordt tijd dat ze weg gaat.
  maandag 1 december 2008 @ 21:37:26 #165
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63680072
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef arwd het volgende:
pfff... duurt veelte lang voordat rene eens terug komt.
Hoopte er eigenlijk toen dora dinges weg ging allen dat ze werd vermoord door ren...(6)
wordt tijd dat ze weg gaat.
ik hoop dat ze vermoord door rene wordt, zal toch wel gebeuren?
pi_63680146
Vrijdag wordt Dorothea waarschijnlijk vermoord.
Laura zoekt nog een Sinterklaas en waarschijnlijk vermomd René zich als Sinterklaas en dan slaat hij op 5 December toe!
  maandag 1 december 2008 @ 21:49:56 #167
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63680531
Het wordt weer es veel te lang gerekt. Neem nu vanavond, twee keer houdt Dorothea een seance, twee keer wordt ze meteen door Jef betrapt.

Als schrijver had een tweede keer René natuurlijk door het gordijn moeten komen, dan kwam Jef eraan, en zou René weer verdwenen zijn, bijvoorbeeld. Het wordt nu steeds een herhaling van dezelfde zetten.

Charlie was echt te erg...
pi_63681260
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef Perico het volgende:
Het wordt weer es veel te lang gerekt. Neem nu vanavond, twee keer houdt Dorothea een seance, twee keer wordt ze meteen door Jef betrapt.

Als schrijver had een tweede keer René natuurlijk door het gordijn moeten komen, dan kwam Jef eraan, en zou René weer verdwenen zijn, bijvoorbeeld. Het wordt nu steeds een herhaling van dezelfde zetten.

Charlie was echt te erg...
Helemaal mee eens. Dat 2 keer binnenkomen van Jef...dat was zo voorspelbaar dat ik het niet eens verwachtte, zo slecht.
Opzich vond ik het idee dat Doortje zo 'ontdekte' dat René nog leefde, wel goed bedacht. Het paste wel eigenlijk.

Charlie en alles wat daarbij hoort is erg voorspelbaar. Ok, wie had niet zien aankomen dat het die kerel zou zijn van wie ze het pandje wilde kopen?
pi_63684141
Charlie

Kom op man, dat manische gedoe van haar
Aids.
pi_63684860
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:27 schreef Mss het volgende:
Charlie

Kom op man, dat manische gedoe van haar
Inderdaad, denken die makers nu echt dat mensen haar leuk vinden zoals ze vandaag was, gtst mag mensen er toch ook uitdonderen als ze het zelf niet willen? Van mij mogen de laatste overblijfselen van de afgrijselijke familie Fischer voorgoed worden geëlimineerd, hulde aan de familie Huygens overigens.
Een heer met stijl
pi_63685543
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Franubiz het volgende:
Vrijdag wordt Dorothea waarschijnlijk vermoord.
Laura zoekt nog een Sinterklaas en waarschijnlijk vermomd René zich als Sinterklaas en dan slaat hij op 5 December toe!
Of Rene gaat mee in de zak naar Spanje
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:33:19 #172
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_63685644
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef vencodark het volgende:

Opzich vond ik het idee dat Doortje zo 'ontdekte' dat René nog leefde, wel goed bedacht. Het paste wel eigenlijk.
Ja dat was een hele goede wending aan het verhaal, tenminste niet voorspelbaar. Ik denk dat er een paar dingen aan de hand zijn. Ik vermoed dat de "directie" van GTST een tijdje terug heeft bevolen, dat het tempo moest worden teruggeschroefd en zaken nog duidelijker moeten worden aangedikt of een keer extra herhaald.
Zodat iedere intentie ook aan de minst "snuggere" kijker wel duidelijk wordt.

En er is besloten dat Sinterklaasavond weer een grote cliffhanger moet zijn, maar er zat veel teveel tijd tussen de aanval op René en 5 december.

Een kapitale fout. De rechercheur, die normaliter bovenop de zaak moet zitten, komt niet in beeld, daar wordt niets mee gedaan. Het is volstrekt logisch dat een van de 4 moordwijven tenminste (of zelfs Jef) es ging kijken of het lijk er nog lag na zoveel twijfel, iedere andere serie had dit gedaan -- ook niet gebeurd.

Buiten René, waar zou je je druk om moeten maken eigenlijk? Of Nina en Ludo weer on speaking terms komen? Of dat Charlie klanten gaat knippen, of Noud en Dex een muurtje slopen? Boeiend!
Ronja zal ook wel geen abortus willen, als het langer duurt gebeurt het nooit in soap land. Zeker niet met de heilige Sjors in de buurt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perico op 02-12-2008 00:40:55 ]
pi_63692988
heeft lieke een neuscorrectie gehad ofzo? haar neus irriteert me ineens minder..
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:21:05 #174
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_63694192
Wel toeval, een paar dagen terug wordt hier gevraagd hoe Charlie rond kan komen, aangezien ze geen baan heeft. En raad eens... René's terugkomst was overduidelijk te verwachten, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat... en wat Ludo doet zodra hij weet dat René nog leeft.

Maxime vind ik een interessant personage, en heeft denk ik een enorme potentie voor de serie. Hopelijk krijgt zij Nina en Ludo weer on speaking terms, al zou het me niet verbazen als Janine daar een stokje voor wilt steken - erg hoog heeft Janine Ludo niet zitten. Jack moet trouwens oprotten bij Maxime, die twee hebben niks gemeen en moeten uit elkaars buurt blijven.

Verder, tsja... Doortje's séance was wel mooi, maar dat Jef haar meteen moet "betrappen" viel me dan weer tegen. En dat ze zomaar slikt dat Jef aan haar gave twijfelt vond ik ook niet echt realistisch.

Ronja en Bing kan wel interessant worden, als het niet te lang gerekt wordt, en Sjors moet zich er niet mee bemoeien - in haar Christelijke overtuiging zal ze wel vinden dat Ronja het moet houden, en dat zij en Bing het samen moeten opvoeden, blablabla. Ik zeg aborteren.

Noud en Dex interesseren me voor geen meter, Dex hobbelt maar een beetje achter Noud aan met dat klusbedrijf. "Noud Bouwt", says it all. De Huygensjes zijn wel oké trouwens, al moet Martijn wel eens wat meer doen dan kokkerellen en de keukenprinses uithangen. Zelfde geldt voor Jef.

En oh ja, Barbara en Floris moeten oprotten. Toegevoegde waarde voor de serie: 0. Ze irriteren me alleen maar. Allebei. En Vicky mag ook opdonderen, het zou leuk zijn als ze onverwachts langskomt terwijl Noud "bouwt", en dat ze dan onder een of andere ingestortte muur terechtkomt en maandenlang naar een of andere Chinese beautykliniek moet om haar hele gezicht te laten reconstrueren. Ofzo.
pi_63695340
Het is waar!
Donderdag en vrijdag verkleed René zich als Zwarte Piet!
En dan slaat hij toe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')