Dit is in elk geval opgelostquote:Op donderdag 27 november 2008 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Charlie doet aan beautydagjes, kan haar kind onderhouden, gaat eten in de Rozenboom etc etc.
Maar werken, ho maar! Krijgt ze een hoop alimentatie van Nicky-boy ofzo? Slechte zaak, ik wil dat Charlie een baan neemt of oprot. Slecht voorbeeld voor de Nederlandse kijker.

10 bussen haarlak misbruikt.quote:Op zondag 30 november 2008 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb het vrijdag niet gezien, wat heeft ze gedaan?!

Nouquote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Franubiz het volgende:
Dit fragment is echt om mee te huilen, zo droevig!
Echt zielig voor Nina:
vanaf 6:35 moet je kijken!

Het meest zielige is dat Jef laat zien dat hij ook een wijf is.quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Franubiz het volgende:
Dit fragment is echt om mee te huilen, zo droevig!
Echt zielig voor Nina:
vanaf 6:35 moet je kijken!

ik hoop dat ze vermoord door rene wordt, zal toch wel gebeuren?quote:Op maandag 1 december 2008 21:34 schreef arwd het volgende:
pfff... duurt veelte lang voordat rene eens terug komt.
Hoopte er eigenlijk toen dora dinges weg ging allen dat ze werd vermoord door ren...(6)
wordt tijd dat ze weg gaat.

Helemaal mee eens. Dat 2 keer binnenkomen van Jef...dat was zo voorspelbaar dat ik het niet eens verwachtte, zo slecht.quote:Op maandag 1 december 2008 21:49 schreef Perico het volgende:
Het wordt weer es veel te lang gerekt. Neem nu vanavond, twee keer houdt Dorothea een seance, twee keer wordt ze meteen door Jef betrapt.
Als schrijver had een tweede keer René natuurlijk door het gordijn moeten komen, dan kwam Jef eraan, en zou René weer verdwenen zijn, bijvoorbeeld. Het wordt nu steeds een herhaling van dezelfde zetten.
Charlie was echt te erg...

Inderdaad, denken die makers nu echt dat mensen haar leuk vinden zoals ze vandaag was, gtst mag mensen er toch ook uitdonderen als ze het zelf niet willen? Van mij mogen de laatste overblijfselen van de afgrijselijke familie Fischer voorgoed worden geëlimineerd, hulde aan de familie Huygens overigens.quote:Op maandag 1 december 2008 23:27 schreef Mss het volgende:
Charlie
Kom op man, dat manische gedoe van haar

Of Rene gaat mee in de zak naar Spanjequote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef Franubiz het volgende:
Vrijdag wordt Dorothea waarschijnlijk vermoord.
Laura zoekt nog een Sinterklaas en waarschijnlijk vermomd René zich als Sinterklaas en dan slaat hij op 5 December toe!

Ja dat was een hele goede wending aan het verhaal, tenminste niet voorspelbaar. Ik denk dat er een paar dingen aan de hand zijn. Ik vermoed dat de "directie" van GTST een tijdje terug heeft bevolen, dat het tempo moest worden teruggeschroefd en zaken nog duidelijker moeten worden aangedikt of een keer extra herhaald.quote:Op maandag 1 december 2008 22:07 schreef vencodark het volgende:
Opzich vond ik het idee dat Doortje zo 'ontdekte' dat René nog leefde, wel goed bedacht. Het paste wel eigenlijk.

René's terugkomst was overduidelijk te verwachten, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat... en wat Ludo doet zodra hij weet dat René nog leeft.
 René's terugkomst was overduidelijk te verwachten, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat... en wat Ludo doet zodra hij weet dat René nog leeft.  says it all. De Huygensjes zijn wel oké trouwens, al moet Martijn wel eens wat meer doen dan kokkerellen en de keukenprinses uithangen. Zelfde geldt voor Jef.
 says it all. De Huygensjes zijn wel oké trouwens, al moet Martijn wel eens wat meer doen dan kokkerellen en de keukenprinses uithangen. Zelfde geldt voor Jef. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Franubiz op 03-12-2008 08:10:42 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

Ik hoop het ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vermoord door rene wordt, zal toch wel gebeuren?

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:22 schreef Frey het volgende:
[..]NEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat zegt ze niet zomaar...daar komt vast een staartje aan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Murmeli het volgende:
blijkbaar...

Ja viel opquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat zei Irene daar nou...dat de situatie anders was 'omdat ze al 2 kinderen had'?
Heeft ze een kind ooit laten weghalen?

Eens, het was een aflevering om aan te zien. Vooral omdat de hoeveelheid Charlie beperkt bleef en er geen irritante muziek doorheen knalde. Dat zal morgen wel weer anders zijn met Rik en Anita....quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:35 schreef Frey het volgende:
Ik vond de scènes van de familie Huygens goed. En eindelijk weer eens goede muziek in plaats van weer een liedje.

quote:Op woensdag 3 december 2008 08:11 schreef Franubiz het volgende:jajaja dat weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Zo niet.. dan toch!
Zo niet.. dan toch!

Ja vond ik ookal zo raar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef vencodark het volgende:
Wat zei Irene daar nou...dat de situatie anders was 'omdat ze al 2 kinderen had'?
Heeft ze een kind ooit laten weghalen?

Heeft Noud uberhaupt een opleiding afgerond?quote:Op woensdag 3 december 2008 17:42 schreef Perico het volgende:
Ik mis het grote zakendoen. Liever dat, dan dat er iedere aflevering flink gehuild en gelieverd wordt.
Dan maakt het me niet eens uit dat Noud bouwt in realiteit niet kan, in deze hoedanigheid.
Als je namelijk geen eerstegraads monteur of elektriciën bent, ben je niet bevoegd om nieuwe elektrische circuits of andersoortige installaties te veranderen, aan te leggen of te ontwerpen. Tenzij iemand met die diploma's, alles dat je doet overziet, goedkeurt en aftekent (als je een groter bouwbedrijf bent, loopt er daar altijd wel iemand rond).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |