Ik ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus...
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
van mij mag hij rustig zijn gang gaan.
zijn we meteen van al die zeurpieten af.
exit dorothea, laura, barbara en janine
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:35 schreef DeTolk het volgende:
Belangrijkste vraag: HOE slacht ie ze af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef Countess het volgende:
Een verkrachter die Nina heeft verkracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag van de week dat Nina en Ludo weer met elkaar praten, en toen zei Ludo tegen Nina waarom zij niet wil dat hij rene ging vinden... wat heeft zij hierop geantwoord?
Friends don't let friends remain beardless...
Heb je helemaal niets van die verhaallijn meegekregen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gevolgd, maar wie is rene?
Helemaal mee eens! Zo moet GTST zijn: lekker spannend.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:47 schreef James1988 het volgende:
Goede aflevering vandaag! Heb zin in morgen
René
Eens, er zat best wel vaart in. Zo is het veel minder vervelend. Beperk de Rik en Anita-momenten tot de kern, zoals vandaag, en het is meteen een stuk minder irritant.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:36 schreef Frey het volgende:
Helaas weinig René, maar toch vond ik het een goede aflevering.
Nu moeten we tot maandag wachten.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:41 schreef Countess het volgende:
OOk al??
Gaan ze soms massaal de serie uit??
De briljantste zin van de avond was van hem!quote:
Die heeft sinds dat ze terug is geen goede verhaallijn gehad. Ze moeten gewoon het aantal spelers beperken en met boeiende en sterke verhaallijnen komen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef Murmeli het volgende:
Oh yes, Anita de serie uit! eindelijk....
Inderdaad. Hij begon als een ordinaire verkrachter, maar tijdens dat gesprek met Janine begon hij echt door te draaien. Ineens zijn gezicht verstrakken en dan weer boosaardig lachen. Ook tijdens het gevecht draaide hij helemaal door. De confrontatie donderdag met Dorothea was ook geweldig met zijn "boe" en "knijp me dan!" Hij is echt een goede psychopaat geworden. Die ogen doen het hem gewoon. Hulde aan Roscoe Leijen voor deze geweldige vertolking.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar ook voordat ie 'dood' ging. In dat gevecht, deed ie ook ineens heel raar, voor zijn doen![]()
Of ben ik de enige die dat is opgevallen?
Inderdaad! En dat ie voordat ie Janine 'doorheeft' ook eerst gewoon wil gaan drinken en dan ineens raar opkijkt, vraagt of er wat in zit, dan weer deot alsof ie het gewoon wil gaan drinken. Ik vind m echt geweldig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:14 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij begon als een ordinaire verkrachter, maar tijdens dat gesprek met Janine begon hij echt door te draaien. Ineens zijn gezicht verstrakken en dan weer boosaardig lachen. Ook tijdens het gevecht draaide hij helemaal door. De confrontatie donderdag met Dorothea was ook geweldig met zijn "boe" en "knijp me dan!" Hij is echt een goede psychopaat geworden. Die ogen doen het hem gewoon. Hulde aan Roscoe Leijen voor deze geweldige vertolking.
Die moeten ze juist zo lang mogelijk behouden. Er is geen echte slechterik meer in GTST.quote:Op zaterdag 6 december 2008 19:53 schreef Starlie het volgende:
Ik vindt die Rene echt een engerd, van mij mag hij wel weer onder de grond....
Blij toe,quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:02 schreef janimie het volgende:
jammer alleen dat dorothea weg moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |