Tja, onder de zwarte make-up zou ik ook niemand herkennen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef MissJ het volgende:
René als zwarte piet![]()
Ben zeer benieuwd wat ie gaat doen.. maar het lijkt mij toch dat Dorothea enzo hem wel herkennen?!
maar ja, het blijft een soap he
Ofquote:Op donderdag 4 december 2008 20:14 schreef NoNickOne het volgende:
Waarom pakt ie Laura of Janine niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat kijkt Piet evil...straks wordt ik ook bang van Zwarte Piet
En wat is Jef een GEWELDIGE Sint.Zo'n zachte voorleesstem.
![]()
Hij is inderdaad niet hééél goed te herkennen ofzo.. het is dat ik het weet dat hij het is.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, onder de zwarte make-up zou ik ook niemand herkennen.![]()
Geniaalquote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
Zo, dat was weer eens een erg spannende aflevering!
En die René dan, echt geweldig whehehe "BOE!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een heftige verhaallijn zijn dan.
Trouwens, waarom heeft Dorothea Rene met die schep zijn schedel niet ingeslagen? Ze had toch angst over Rene, en na verloop van tijd ga je je angst toch van je bijtten, om zo maar te zeggen?....
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb een idee heb van de verhaallijn....
het is wat ik denk:Hehehe...I like your thinking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een heftige verhaallijn zijn dan.
Trouwens, waarom heeft Dorothea Rene met die schep zijn schedel niet ingeslagen? Ze had toch angst over Rene, en na verloop van tijd ga je je angst toch van je bijtten, om zo maar te zeggen?.... [ afbeelding ]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |