Geniaalquote:Op donderdag 4 december 2008 20:34 schreef MissJ het volgende:
Zo, dat was weer eens een erg spannende aflevering!
En die René dan, echt geweldig whehehe "BOE!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een heftige verhaallijn zijn dan.
Trouwens, waarom heeft Dorothea Rene met die schep zijn schedel niet ingeslagen? Ze had toch angst over Rene, en na verloop van tijd ga je je angst toch van je bijtten, om zo maar te zeggen?....
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef GSMboy het volgende:
Ik heb een idee heb van de verhaallijn....
het is wat ik denk:Hehehe...I like your thinking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou wel een heftige verhaallijn zijn dan.
Trouwens, waarom heeft Dorothea Rene met die schep zijn schedel niet ingeslagen? Ze had toch angst over Rene, en na verloop van tijd ga je je angst toch van je bijtten, om zo maar te zeggen?.... [ afbeelding ]
![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef Lauriette91 het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus...
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
van mij mag hij rustig zijn gang gaan.
zijn we meteen van al die zeurpieten af.
exit dorothea, laura, barbara en janine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |