Heb jij nooit last van je kruidnoten dan? Of van je sneeuwballen? Of van je winterpenis?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik erg was, maar snap deze toch echt niet
Of ik heb wat gemist
Haha ja ik heb ook een keer meegedaan (mocht ik verdorie geen KC aanvragen omdat ze naar Pinkpop kwamen en ze bij MetMichiel geen kaartjes meer haddenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had tijdens mij deelname metmichiel.nl op het scherm staan. Na alle vragen goed te hebben beantwoord en ik Maricha weer aan de telefoon zegt ze dat ik heel erg goed was omdat ik geen hulp nodig had
Ja, duidelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je kruidnoten dan? Of van je sneeuwballen? Of van je winterpenis?
Nu snap je 'm wel denk ik, genoeg hints lijkt me..
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bedoel bij je overbuurvrouw bij de winkel van jullie
ik heb wel eens jeuk aan mn bloemkolenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb jij nooit last van je kruidnoten dan? Of van je sneeuwballen? Of van je winterpenis?
Nooit van gehoord. Briljant, die ga ik ook eens gebruiken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo maar weer is even uurtje gaan wii-en
en er daarna balletjes van draaitquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die koopt ze in bij een bakker die ze echt lekker bruin bakt
![]()
Die pic zag ik al ergens voorbij komen:quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou je ene keer grote pic van de achterkant kunnen maken ?
Ah. Nu hoor ik André van Duin in m'n hoofd. "'kHèèèèb hele grote...."quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb wel eens jeuk aan mn bloemkolen![]()
geen handige tv voor aan de muur qua aansluitingenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die pic zag ik al ergens voorbij komen:
http://www.roelonline.net/KDL-40W4500_r_eu_b_0004.jpg
Let op: 7 MB.
Een jpg van 7 mb.. Nice !quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die pic zag ik al ergens voorbij komen:
http://www.roelonline.net/KDL-40W4500_r_eu_b_0004.jpg
Let op: 7 MB.
Nog nooit? Ga je 's gauw zitten schamen in 'n hoekje.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Briljant, die ga ik ook eens gebruiken.
* -Hans- zwaait ook naar Maricha en Michielquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef muisje-eliza het volgende:
doeiii Michiel & Maricha![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza kijkt met schuin oog naar Opsporing Verzocht
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb hier zo ongeveer de slappe lach. Bedankt.
You're welcome.quote:
Nu het over sneeuwballen gaat, moet ik gelijk aan Herman Finkers denken:quote:
Wel lekker, gewoon durf ik geen uitspraken over te doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:58 schreef Sirolf het volgende:
Zijn wij eigenlijk ook zo lekker gewoon gebleven hier?
Ook geen Like It Too Much en/of Modern Way.quote:
Ik heb niet van die barbaarse kinders in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nog nooit? Ga je 's gauw zitten schamen in 'n hoekje.
Ik zat afgelopen mei/juni in die paar weken dat het wel lekker weer was in Nederland in een donkere en muffe bibliotheek Griekse inscripties te lezen. Probeer dat ook eens, dan valt dit wel mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:58 schreef Noortje. het volgende:
*Een pallet huiswerk*
Ja ik weet het, maar ik moet even ranten over 120 regels Homerus leren en over twee weken nog eens 150 regels. Op zich niet zo'n probleem hoor, ben alleen kapot van het me de hele dag concentreren en ik ben nog niet klaar met leren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat afgelopen mei/juni in die paar weken dat het wel lekker weer was in Nederland in een donkere en muffe bibliotheek Griekse inscripties te lezen. Probeer dat ook eens, dan valt dit wel mee.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |