Durf ik daar te kijken als ik Lost ft. Jay-Z op zich al een verkrachting vind?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Voor de vele liefhebbers van Coldplay feat. Jay-Z hier: Viva la Hova, 'n must have!!
Mijn hemel, wat 'n verkrachtingen staan daar op..![]()
Whoopsquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zeg schat jij weet ook niet wat je wil...toen je net ziek was, en ik liefdevol cola aanbood ging je bijna over je nek, en nu doe ik lief een theetje en is dat weer niet goed
no I do't know that's why I use the wordquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Durf ik daar te kijken als ik Lost ft. Jay-Z op zich al een verkrachting vind?
Trouwens nog een tip voor iedereen hier: als je in het Engels wilt duidelijk maken hoe kut je een cover oid van een nummer vindt, zeg vooral niet 'they raped it!', want ze zullen je vragen of je wel helemaal goed bij je hoofd bent en weet wat 'to rape' betekent.
"They ruined it!" zou idd een betere woordkeuze zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Trouwens nog een tip voor iedereen hier: als je in het Engels wilt duidelijk maken hoe kut je een cover oid van een nummer vindt, zeg vooral niet 'they raped it!', want ze zullen je vragen of je wel helemaal goed bij je hoofd bent en weet wat 'to rape' betekent.
Dan zou ik 't niet doen. 20 Tracks achter elkaar diequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Trouwens nog een tip voor iedereen hier: als je in het Engels wilt duidelijk maken hoe kut je een cover oid van een nummer vindt, zeg vooral niet 'they raped it!', want ze zullen je vragen of je wel helemaal goed bij je hoofd bent en weet wat 'to rape' betekent.
Ja daarom. Ze dacht dat ik dacht dat het iets anders betekende. Gevolg: uitleg van een halfuur hoe wij 'verkrachten' gebruiken in het Nederlands (van een nummer dusquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
no I do't know that's why I use the word
Dat vond ik niet overtuigend genoeg klinken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
"They ruined it!" zou idd een betere woordkeuze zijn...
Hmm. 'k kan het niet helpen maar met m'n Dirty Mind moet ik toch meteen aan iets heel anders denken.... Bah!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Onze bakker heeft ook heeeerlijke kruidnoten.
En de popnieuwtjes op michielveenstra.nl. Daar komen ook vaak vragen over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mensen die de popkwis willen doen moeten echt even van te voren op 3fm.nl gaan kijken. Sjongejonge.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik proef er bijna nog niks van, maar lekker
Whehehe.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. 'k kan het niet helpen maar met m'n Dirty Mind moet ik toch meteen aan iets heel anders denken.... Bah!
mie ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.
Bedankt. Nu moet ik er ook aan denken..
Als jij denkt wat ik denk dat jij denkt is het wel heel vergezocht.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hmm. 'k kan het niet helpen maar met m'n Dirty Mind moet ik toch meteen aan iets heel anders denken.... Bah!
Ik had tijdens mij deelname metmichiel.nl op het scherm staan. Na alle vragen goed te hebben beantwoord en ik Maricha weer aan de telefoon zegt ze dat ik heel erg goed was omdat ik geen hulp nodig hadquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja daarom. Ze dacht dat ik dacht dat het iets anders betekende. Gevolg: uitleg van een halfuur hoe wij 'verkrachten' gebruiken in het Nederlands (van een nummer dus).
Mensen die de popkwis willen doen moeten echt even van te voren op 3fm.nl gaan kijken. Sjongejonge.
hopelijk geef je dan niet die pepernoten die al tijden in die pot zittenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar van die bakker tegenover ons![]()
![]()
wat is er Noortje
Gaaf man!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat een beeld. Kan de tv zelfs in 't netwerk opnemen. Kabeltje voor halen dus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |