abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 november 2008 @ 18:27:59 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63322722
Van kleuter tot puber deel 28

Kinderen:
14 april 1996: Chavez, zoon van Logician
08 augustus 1996: Bo, dochter van Vamperotica
02 november 1997: Sem, zoon van Vamperotica
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van buzzer
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
22 oktober 1999: Isabel a.k.a. mini-MUUS
30 december 1999: Sabine dochter van buzzer
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
18 maart 2000: Connor, zoon van Five_Horizons & Loena-tik-
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Icaä
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
***29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic ***
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
02 januari 2002: Katja, dochter van Livelink
05 maart 2002: Nick, zoon van babsjuh
20 maart 2002: Twan, zoon van Diaan73
***3mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny ***
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
31 december 2002: Ewen, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy &Ocmerda
28 april 2003: Wilyan Ayrton Quinn, zoon van Jonnetje
22 mei 2003: Sven, zoon van easy-going
***15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur***
8 juli 2003: Norah, dochter van Tanne en Sc0rPi0n
14 augustus 2003: Fleur, dochter van Chacama
***26 augustus 2003: Piet, zoon van bixister & GHaven***
31 augustus 2003: Janneke, dochter van Jessie
5 september 2003: Lune, dochter van Genuivere en bastardhost
5 september 2003: Samara, dochter van senesta
9 september 2003: Iris Julia, dochter van Lois
17 september 2003: Daan, zoon van Quinny en Chocobo
21 september 2003: Elise, dochter van Bright (papa)
26 september 2003: Eleni, dochter van rameijer
26 september 2003: Mick, zoon van Vamperotica
23 oktober 2003: Judith Johanna, dochter van Grijs en K3
6 november 2003: Pascalle Isabel, dochter van Meaghan
6 november 2003: Susanne Chantal, dochter van Ireth
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
20 december 2003: Joshua, zoon van Lewis.de.boxer
24 januari 2004: Liam Francis, zoon van Belana en Kbot2000
***21 februari 2004: Saskia Janne, dochter van ET en Swets ***
17 maart 2004: Bram, zoon van debuurvrouw
24 maart 2004: Melvin, zoon van Jambo
25 maart 2004: Jonne, zoon van Kozakken
2 april 2004: Dylan Nathan, zoon van beefcake en ShaoliN
08 juni 2004: Léon, zoon van dutchie
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
06 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna

Laatste posts:
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Grijs het volgende:
Lady-wrb, wat naar voor Luca. Ik zou gelijk een afspraak maken met de meester (10 minuten is veel te weinig voor zulke dingen)!

Sjeekie_Beekie, fijn dat alles lekker gaat!
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:48 schreef ik80 het volgende:
Lady ik zou persoonlijk ook meteen een andere afspraak maken, het geeft vaak een heel vervelend gevoel om het gesprek te moeten afkappen (zowel voor de ouder als voor de leerkracht). Wij doen dit wel anders lopen we echt teveel uit. Met de ouders van kinderen van wie we verwachten meer tijd nodig te hebben maken we van tevoren al een andere afspraak of we plannen van te voren extra tijd in.
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, wat naar allemaal. Ik denk ook dat het verstandig is om dit niet in een 10-minutengesprek te proppen, maar om er een aparte afspraak voor te maken.

Weten ze op school dat jij en Luca's vader in het ziekenhuis hebben gelegen? En wat er nu bij zijn vader gaat spelen?

Dikke voor jullie allemaal!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 06-12-2008 20:44:34 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator dinsdag 18 november 2008 @ 19:44:14 #2
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63325179
Wat moeilijk Lady, ik zou ook zsm een afspraak maken op school en nog eens wijzen op een pestprotocol.

Eva 1e boventand komt door Bijna een jaar geleden zijn al haar tandjes getrokken, en er was toen enige onzekerheid of ze die uberhaupt wel had in grote-mensen-variant. Maar zie daar, na 3 ondertanden komt nu ook haar 1e boventand
Ik zal dat fietsenrekje zo missen het stond zo lief
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 november 2008 @ 20:00:35 #3
13151 crew  Rewimo
pi_63325738
Maar grote tanden zijn natuurlijk wel heel stoer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:20:07 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_63326282
Eva al grote-mensen tanden
Katja heeft nog helemaal zelfs geen tand los zitten. En kindjes die jonger zijn, zijn al volop aan het wisselen. Dat vindt ze wel moeilijk soms.

Lady, wat ontzettend triest dat Luca gepest wordt. Ik zou het ook niet in een 10-minutengesprek aan willen laten komen. Dan wordt er toch onwillekeurig op horloges gekeken. Heel veel sterkte, vooral voor Luca zelf. Wat is het toch erg dat het allemaal zo hard is. Hoe gaat het verder met jou ?

Stout, in welke zin heeft het geholpen om naar een andere school te gaan? Een school met een beter pestbeleid of is het feit dat ze bij de oude pestgenootjes weg zijn al voldoende. Het lijkt me zo erg als het op een nieuwe school weer helemaal opnieuw begint.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:33:20 #5
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63328893
Dat gepest is zo lastig. En hadden wij oudste net zover dat hij bij de juf ook zijn dingen ging bespreken heeft de ^&%$##$ tegen de klas gezegd dat ze moeten stoppen met het pesten van Daan omdat ie het zo vervelend vindt

owkeee. Puike actie juf!

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 18-11-2008 21:47:09 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63329209
aaaah jeetje zeg. Ik dacht toch dat een juf een soort van vertrouwenspersoon was. Dat dit soort uitspraken in het boekje": dit moet je nooit doen als juf stonden...

Hier gaan we morgen maar weer in gesprek met de juf. Ik heb geen grip meer op Fleur. En dan niet in de negatieve zin. Ze is nog steeds lief, behulpzaam enzo, maar juist iets te. En vanavond was het huilen. Ze heeft morgen een feestje, maar daar wil ze niet heen. Dat hoeft dus ook niet, maar de signalen die ze af geeft wijzen op meer problemen. En ik kan er de vinger nog niet opleggen. Ze geeft aan dat school niet meer leuk is, dat ze niet mee mag spelen, dat ze d'r taken niet afkrijgt. Ze is erg onzeker op dit moment en ik maak me nu dus echt zorgen. Heb vanavond gewoon even met d'r mee gehuild (zonder dat ze het zag). Het breekt mijn hart om haar zo te zien. Ze hoort vrolijk te zijn en niet zo bezorgd.

Eva geen fietsenrekkie meer.... echt al een grote meid aan het worden...
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 21:45:57 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_63329340
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat gepest is zo lastig. En hadden wij oudste net zover dat hij bij de juf ook zijn dingen ging bespreken heeft de ^&%$##$ tegen de klas gezegd dat ze moeten stoppen met het pesten van Daan omdat ie het zo vervelend vind

owkeee. Puike actie juf!
wow, daar is even over nagedacht zeg!

Ik ben zo blij dat we het pesten achter de rug hebben, het is echt iets verschrikkelijks, ik kan er zo boos om worden wat ik dan lees...

René is zo stoer, en behulpzaam en ik ben een ei.. Zondagochtend, schoenkadootjes, ben ik vergeten het pakpapier op te ruimen heeft René het snel achter de magnetron in de keuken gegooid Vanmorgen.. vergeten iets in de schoenen te doen Bij Cas er van gemaakt dat ie gister erg vervelend was (was ie ook ) en René zei snel, ach, ik heb niet gezongen, daarom heb ik vast niets Zo leuk een meisje met een groot geheim en ze speelt het echt onwijs goed mee!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63329604
Chaca, wellicht valt het mee. Ik krijg ook wel eens van ouders terug dat een kind zich vreselijk druk maakt omdat hij/zij bv één taakje niet (op tijd) af heeft. Soms zien ze de zaken niet in de juiste proporties zoals wij ze zien. Neemt niet weg dat het verdriet van je kind jou verdriet doet.

Lady-wrb, wat ontzettend rot voor Luca en jou.
Zoals gezegd, maak meteen een nieuwe afspraak. Mss zelfs ipv het 10mingesprek. Als de meester van Luca niet ontvankelijk is voor je argumenten dat er iets aan gedaan moet worden, dan zou je naar de intern begeleider of de directeur kunnen gaan. Ik zou dat dan wel even melden bij de leerkracht, niet als dreigement, maar gewoon omdat je hoopt dat die er meer voor open staan. Want soms is laat-maar-waaien-het-gaat-wel-over best een goede optie, maar je moet je als ouder en kind wél serieus genomen voelen.
Bah, ik kan er echt boos om worden. Juist een kind met pdd-nos kan wel wat extra steun gebruiken in dit soort lastige situaties.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:53:22 #9
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63329613
Leuk is dat hè! Ik kan ook zo genieten van die hele grote die al van de hoed en de rand weet en zo lief is voor zijn broertjes.

En over dat pesten. Het valt écht heel erg mee, het is de gevoeligheid van Daan die hem parten speelt. Als de juf uit de klas is en de rest gaat praten gaat hij keihard SSSSSSSSSST zitten roepen Dan zegt de rest : hou jij je mond maar even Nerdje. Dat is natuurlijk niet aardig, maar ook niet structureel pesten ofzo. En ja, met groepjes kiezen met gym kiezen ze het kind wat zeker 2 jaar jonger is niet als eerste. En motorisch is hij wel leeftijdsadequaat. Niet leuk, maar het kiezen is niet persoonlijk. Het zegt niets over hém als mens maar als sporter. Dus we werken aan zijn weerbaarheid.
Maar dat maakt de tekst van de juf alsnog dat ik stoom uit mijn oren krijg. Ik had al wat moeite met haar, ze is didactisch niet zo sterk en dat gevoel wordt zo niet beter.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63329646
Aaah . René is een échte hulppiet!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 november 2008 @ 21:54:15 #11
13151 crew  Rewimo
pi_63329648
Wat lief van René

buuf, fijne actie van die juf Dat zal echt helpen

Wij lagen van de week al in bed toen ik me bedacht dat Christan zijn schoen had gezet Oeps, gauw eruit en cadeautje ingepakt en erin gestopt

* Rewimo mental note maakt: er staat nu weer een schoen

Zaterdag gaan we Christans verjaardagsfeestje vieren: discobowlen Moet nog even langs de Action voor wat prijsjes
  † In Memoriam † dinsdag 18 november 2008 @ 22:17:24 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63330561
rewimo, liggen die schoenen nu bij je moeder?
pi_63330821
Wat goed van Eva's tanden (nou ja, dat ze doorkomen enzo)
Ik vind dat tandengewissel eigenlijk helemaal niet leuk. Die melktandjes vind ik schattig en het fietsenrek weer niet zo.

Wat leuk zeg, dat Rene zo goed "meespeelde"

Ik moet dat hier nog zien hoor. Damon is vreselijk (maar dan ook vreselijk) slecht in geheimen bewaren. Hij is ontzettend impulsief en flapuiterig.

Oh, en dat kado in schoen vergeten Ik moet er niet aan denken

en Christan alweer bijna jarig (8 jaar alweer, heftig)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 november 2008 @ 22:40:15 #14
13151 crew  Rewimo
pi_63331283
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, liggen die schoenen nu bij je moeder?
Ja, d.w.z. 1 paar, er zou toch nog een paar komen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 november 2008 @ 22:41:03 #15
13151 crew  Rewimo
pi_63331306
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef lily het volgende:

en Christan alweer bijna jarig (8 jaar alweer, heftig)
Zijn echte verjaardag is al geweest Zaterdag is het feestje voor zijn vriendjes.
pi_63332164

gefeliciteerd nog
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:47:15 #17
37150 livelink
pi_63333292
Bij mij mogen ze alleen maar op zaterdag hun schoen zetten en ik ga het vast nog wel eens vergeten te vullen, ben ik bang.
Mijn ouders zijn het ook een keer vergeten. Wij 's ochtends met zijn viertjes al heel vroeg naar beneden.....niets in de schoenen. Mijn moeder zei heel cool dat wij maar weer even naar boven moesten gaan en dat zij wel eens even zou kijken. Tien minuten later riep ze ons dat ze de cadeautjes had gevonden. Die domme Piet had ze niet in de schoentjes gedaan, maar ze alleen maar door de schoorsteen gegooid
En ja hoor, daar lagen de cadeautjes in de as en ons geloof was onbeschadigd.

Ik vind trouwens door het hele huis briefjes van Katja aan de Sint
  woensdag 19 november 2008 @ 06:22:11 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_63336117
buuf, dat is op zijn zachtst gezegd niet zo slim van de juf
Toen ik het pestgedrag door gaf zei de juf juist dat ze het niet in de hele kring ging bespreken, dat haar dat niet zo slim leek. Overigens is dat een hele lieve juf. Helaas nog maar tot januari, ze heeft de groep tijdelijk opgevangen. de echte juf van de groep was nog aan het opbouwen na revalidatie. En die juf vind ik nou net weer wat minder... das er zo 1 van de oude stempel, die vind dat mama's thuis moeten zijn en als je dus als werkende moeder weer eens iets gemist hebt, dat krijg je zo'n schampere opmerking over dat dat je eigen keuze is als je werkt...
Als dat vaker gaat gebeuren dan ga ik daar maar weer eens over praten...

wat lief die briefjes van Katja aan de sint
hier mogen ze ook op zaterdag hun schoen zetten, ik moet alleen nog wat kopen natuurlijk. nog suggesties?
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 november 2008 @ 07:11:11 #19
13151 crew  Rewimo
pi_63336249
Christan had vanmorgen een coole Legopen aan een keychord
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 19 november 2008 @ 08:14:44 #20
37150 livelink
pi_63336689
Oh Belana, daar zou ik echt niet tegen kunnen, als een juf mij openlijk aanvalt op het feit dat ik werk
Wat voor een dingen gaat het dan over wat je gemist hebt? Feestjes en zo?
Wij hebben de mazzel dat J. veel flexibeler werk heeft dan ik. Zo heeft Katja donderdag een optreden op school en J. gaat daar dan wel naar toe.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 08:26:19 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_63336803
Voorheen mochten ze op woensdag en zaterdag hun schoen zetten, maar nu wisselt het wat en volgens mij denkt Cas dat hij hem iedere dag mag zetten Ik doe er gewoon af en toe wat in, vandaag hadden ze stempelstiften, maar ik doe er ook rustig een snoepdingetje of een koekje in.

Zoals vanavond komen er een stel pieten aanwaaien daar heb ik een wat groter kadootje aan meegegeven, een Ken voor René en een afstandsbestuurbare Hummer voor Cas, lang leve de Wibra, Zeeman en Action, anders loop ik leeg op de Sint
  woensdag 19 november 2008 @ 08:33:47 #22
37150 livelink
pi_63336897
Sinterklaas is voor jullie echt 3 weken lang plezier, Moussy
Klinkt echt gezellig in ieder geval met al die aanwaaiende Pieten en Klazen. En met je eigen hulppietje.
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 08:56:16 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_63337152
Ik vind het dit jaar echt het leukste, René die ook mee mag doen, ik kan er echt uren over tikken hier Gisterochtend gingen we op de centrale een bakkie doen, omdat ik wat na moest kijken en vragen over het schminken bij een instelling voor gehandicapten (Noorderhaven Lois ) en ik kon meteen mijn pietenpak passen. 'S middags ben ik weer terug gegaan met René, die moest ook een pak passen en je zág haar gewoon groeien van trots, zó leuk

Het is leuk, maar ook stress en vooral druk! Afgelopen zaterdag, 5 uur ging de wekker, om 6:30 stond ik te schminken, de sfeer maakt een hoop goed zo 's morgens vroeg. Voor mij is het het eerste jaar dat ik zo mee kan helpen, Peet doet dit al 22 jaar
  Jubileum moderator woensdag 19 november 2008 @ 08:58:13 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63337178
Ik vind het onwijs leuk om te lezen Mous, hoe René alles beleeft.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † woensdag 19 november 2008 @ 08:59:47 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63337203
quote:
Op woensdag 19 november 2008 08:56 schreef moussy het volgende:
Ik vind het dit jaar echt het leukste, René die ook mee mag doen, ik kan er echt uren over tikken hier Gisterochtend gingen we op de centrale een bakkie doen, omdat ik wat na moest kijken en vragen over het schminken bij een instelling voor gehandicapten (Noorderhaven Lois ) en ik kon meteen mijn pietenpak passen. 'S middags ben ik weer terug gegaan met René, die moest ook een pak passen en je zág haar gewoon groeien van trots, zó leuk

Het is leuk, maar ook stress en vooral druk! Afgelopen zaterdag, 5 uur ging de wekker, om 6:30 stond ik te schminken, de sfeer maakt een hoop goed zo 's morgens vroeg. Voor mij is het het eerste jaar dat ik zo mee kan helpen, Peet doet dit al 22 jaar
open er een speciaal topic over (met veel foto's)
lijkt me leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')