quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Grijs het volgende:
Lady-wrb, wat naar voor Luca. Ik zou gelijk een afspraak maken met de meester (10 minuten is veel te weinig voor zulke dingen)!
Sjeekie_Beekie, fijn dat alles lekker gaat!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:48 schreef ik80 het volgende:
Lady ik zou persoonlijk ook meteen een andere afspraak maken, het geeft vaak een heel vervelend gevoel om het gesprek te moeten afkappen (zowel voor de ouder als voor de leerkracht). Wij doen dit wel anders lopen we echt teveel uit. Met de ouders van kinderen van wie we verwachten meer tijd nodig te hebben maken we van tevoren al een andere afspraak of we plannen van te voren extra tijd in.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:24 schreef Rewimo het volgende:
Lady-wrb, wat naar allemaal. Ik denk ook dat het verstandig is om dit niet in een 10-minutengesprek te proppen, maar om er een aparte afspraak voor te maken.
Weten ze op school dat jij en Luca's vader in het ziekenhuis hebben gelegen? En wat er nu bij zijn vader gaat spelen?
Dikkevoor jullie allemaal!
wow, daar is even over nagedacht zeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat gepest is zo lastig. En hadden wij oudste net zover dat hij bij de juf ook zijn dingen ging bespreken heeft de ^&%$##$tegen de klas gezegd dat ze moeten stoppen met het pesten van Daan omdat ie het zo vervelend vind
![]()
owkeee. Puike actie juf!![]()
Ja, d.w.z. 1 paar, er zou toch nog een paar komen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, liggen die schoenen nu bij je moeder?
Zijn echte verjaardag is al geweestquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef lily het volgende:
en Christan alweer bijna jarig (8 jaar alweer, heftig)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
open er een speciaal topic over (met veel foto's)quote:Op woensdag 19 november 2008 08:56 schreef moussy het volgende:
Ik vind het dit jaar echt het leukste, René die ook mee mag doen, ik kan er echt uren over tikken hierGisterochtend gingen we op de centrale een bakkie doen, omdat ik wat na moest kijken en vragen over het schminken bij een instelling voor gehandicapten (Noorderhaven Lois
) en ik kon meteen mijn pietenpak passen. 'S middags ben ik weer terug gegaan met René, die moest ook een pak passen en je zág haar gewoon groeien van trots, zó leuk
![]()
Het is leuk, maar ook stress en vooral druk! Afgelopen zaterdag, 5 uur ging de wekker, om 6:30 stond ik te schminken, de sfeer maakt een hoop goed zo 's morgens vroeg. Voor mij is het het eerste jaar dat ik zo mee kan helpen, Peet doet dit al 22 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop