abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:31:48 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63318309
Ik gooide deel twee dicht, dus open deel drie.

Hier weer verder over alles wat met Nespresso te maken heeft.
Over acties (tot 11 januari weer 50 Euro retour bij aanschaf van een apparaat). Over smaken (die mogen verschillen) en over allerhande andere zaken die met Nespresso te maken hebben.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63318618
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):



Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:53:57 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63318828
Is dat zo'n Kook Ook winkel (oid)?
Waar ze metershoge posters hebben hangen met 'Veras uw vrienden met een leuk cadeau'?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63319163
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
Is dat zo'n Kook Ook winkel (oid)?
Waar ze metershoge posters hebben hangen met 'Veras uw vrienden met een leuk cadeau'?
Veras

Meen je dat nou?

http://www.cookandco.nl/
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:08:51 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63319248
Ja. En toen ik er wat van zei, zei de dame achter de counter: "Oh, dat is nog niemand opgevallen. En wat maakt het eigenlijk uit. Iedereen weet toch wat we bedoelen."
Volgens mij was het inderdaad een Cook&Co winkel. Net nieuw in Winkel Centrum Woensel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63319458
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ja. En toen ik er wat van zei, zei de dame achter de counter: "Oh, dat is nog niemand opgevallen. En wat maakt het eigenlijk uit. Iedereen weet toch wat we bedoelen."
Volgens mij was het inderdaad een Cook&Co winkel. Net nieuw in Winkel Centrum Woensel.
Een kookwinkel die verast

Ik was er toen de winkel net geopend was, geen poster gezien toen (dat is mijn eigen unieke hobby, in de stad kijken naar borden waar ze het hebben over 'bad eenden' 'Harrie Ko's vers' en 'dames en herenkleding te koop' ).
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:18:59 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63319519
Dat was vorige week zaterdag.
Had er eigenlijk een foto van moeten maken .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63319886
TVesPresso
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:50:49 #9
11102 knep
Mountainfreak
pi_63320329


Nespresso .

tvp
pi_63320418
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):

[ afbeelding ]

Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.

Ik weet nog niet of ik die wil of het type wat aan de muur hangt.
Volgende week maar eens beslissen.
pi_63336238
Uit het vorige topic:
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:17 schreef Zjummie het volgende:
Zijn de cups die je bij de Bijenkorf koopt even duur als via de Nespresso-club site ?

En is het niet vreemd dat Nespresso die capsules exclusief mag verkopen ? Bij de Senseo lagen de nep-pads al snel in de winkels. Idem voor de print-cartridges. Ik snap dat Nespresso exclusief wil blijven en centen wil verdienen, maar is dat toegestaan ?
Ja dat mag. Nestlé heeft nog steeds alle patenten in handen. Het is hun uitvinding en dus mogen zij er ook geld aan verdienen van de wetgever. Exclusief zal ik nespresso niet noemen, die machines verkopen ze werkelijk overal.

Philips/Douwe Egberts hadden in den beginne wel een patent op het senseo systeem. Maar dat zijn ze via de rechter kwijtgeraakt omdat het te weinig vernieuwend was. Ofwel: het was een slechte kopie van de Illy e.s.e serving.
pi_63346226
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):

[ afbeelding ]

Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.
Aangezien ik sinds deze week ook een Nespresso apparaat heb moet ik maar eens gaan nadenken over zo'n rekje. Leuk om voor kerst te vragen.

Alleen vraag ik me bij dit rekje af of het voor mij handig is. Zoals ik het begrijp kun je alleen van boven of van onder capsules pakken. Aangezien ik waarschijnlijk meerdere smaken in zo'n rij zal stoppen zul je net zien dat ik nou juist een wil die in het midden zit.

Wat formaat betreft vind ik hem wel erg leuk.
pi_63346425
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:55 schreef tandpasta het volgende:

[..]

Aangezien ik sinds deze week ook een Nespresso apparaat heb moet ik maar eens gaan nadenken over zo'n rekje. Leuk om voor kerst te vragen.

Alleen vraag ik me bij dit rekje af of het voor mij handig is. Zoals ik het begrijp kun je alleen van boven of van onder capsules pakken. Aangezien ik waarschijnlijk meerdere smaken in zo'n rij zal stoppen zul je net zien dat ik nou juist een wil die in het midden zit.

Wat formaat betreft vind ik hem wel erg leuk.
Je hebt ook een wandrek
Pagina 8 geloof ik

http://folder.cookandco.nl/
  woensdag 19 november 2008 @ 15:06:34 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63346498
Of gewoon een glazen champagnekoeler volmieteren met cupjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63355319
Bedankt voor de tips. Een wandrek zie ik hier niet echt hangen. Te weinig plek.

Ik ga zelf nog wel even brainstormen over een leuke oplossing.
pi_63356310
tvp, binnenkort kiezen voor nespresso of dolce gusto in mijn nieuwe appartement, lastig....
  woensdag 19 november 2008 @ 20:55:35 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63356387
Als Dolce Gusto die typische prefab Nescafé smaak heeft, is de keuze niet moeilijk, lijkt me.
Nespresso ftw, zeg ik! Met mijn macchiato latte naast me .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 november 2008 @ 21:01:25 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63356582
En je kan er geen gewone macchiato mee maken.
De melk zit in de cupjes.
Kies wijs! Kies Nespresso!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63356750
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:01 schreef Copycat het volgende:
En je kan er geen gewone macchiato mee maken.
De melk zit in de cupjes.
Kies wijs! Kies Nespresso!
Ik heb de dolce-gusto nog niet geproefd. welk nespresso-apparaat zou je me aanraden? (en is nog enigszins betaalbaar)
  donderdag 20 november 2008 @ 09:23:39 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63366453
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:07 schreef ryan_atwood het volgende:

Ik heb de dolce-gusto nog niet geproefd. welk nespresso-apparaat zou je me aanraden? (en is nog enigszins betaalbaar)
Ik zag later dat je twee cups nodig hebt om een koffievariatie met melk (...) te bereiden. Helemaal omslachtig.

Anywayz, op de site van Nespresso kun je heel makkelijk zoeken naar een geschikte machine. Op prijs, op handmatig dan wel automatisch. En als je dus voor 11 (daaromtrent) januari een Nespresso apparaat koopt, krijg je sowieso 50 Euro terug van de aanschafprijs. Scheelt een slok op een espresso.

Ik heb zelf de handmatige Krups uit de Designlijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Licht Ontvlambaar donderdag 20 november 2008 @ 10:00:27 #21
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_63367180
Ik kreeg deze week zomaar twee doosjes chocolade kado bij de koffiebestelling
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 20 november 2008 @ 12:29:46 #22
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_63370919
Even een stiekeme tvp. Ik bewaar de cups in allemaal aparte wekpotjes, moet nog wat nieuwe smaken binnenkrijgen, dus ook nog nieuwe potjes kopen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_63374463
Vandaag de Latissima binnen gekregen.
Klopt het dat heet water er stotend/pompend uit komt en niet als een straal? Hetzelfde bij het opschuimen van de melk, dan maakt het apparaat ook een pompend geluid. De espresso zelf komt er wel goed uit.
pi_63374497
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik kreeg deze week zomaar twee doosjes chocolade kado bij de koffiebestelling
Iedereen geloof ik
Tenminste iedereen die ik ken heeft bij zijn bestelling choco mee gekregen.
pi_63437441
De Magimix M220 voor 150 euro
http://www.koffiediscount(...)zilver-art-13918.htm

goede prijs toch?
pi_63451504
Heb die m220 ook. Vind alleen, dat als je een kopje koffie zet, dat hij het kopje erbij aftrild.

Voor de rest..Top koffie!!!!
pi_63473510
Heb zelf de M100 automatic. Gratis bij de Elle eten/wonen (wereldtip, hier op FOK gevonden). Klein maar (erg) fijn. Zou wel een automatische nemen, heb 2 keer handmatig gedaan om te programmeren, ben blij dat ik nu gewoon gedachteloos kan drukken.

Nog even over die dolce gusto: De espresso was goed te doen, zelfs in de fijne ambiance van de industrieterrein-BCC in Breda. Maar toch, dit wil je toch niet op je aanrecht??? Daar krijg ik wel een nare smaak van. Poedermelk-cappucino's waag ik me überhaupt niet aan.

Over opslag/presentatie: Ik ben erg tevreden met mijn presentatiedoos uit het welkomsaanbod (250 cups met gratis doos).
pi_63473865
quote:
Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef donleo het volgende:
Heb die m220 ook. Vind alleen, dat als je een kopje koffie zet, dat hij het kopje erbij aftrild.

Voor de rest..Top koffie!!!!
wij hebben ook een le cube maar totaal geen last van wegtrillende kopjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 november 2008 @ 11:57:56 #29
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_63474096
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:48 schreef DarkElf het volgende:
wij hebben ook een le cube maar totaal geen last van wegtrillende kopjes
Hier ook nergens last van. Machine was alleen wel binnen een jaar stuk, aan/uit knopje deed het niet meer maar is kosteloos vervangen inclusief vervangend apparaat. Toch blijft het wel een zwakke schakel van het apparaat.
pi_63474126
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:57 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Hier ook nergens last van. Machine was alleen wel binnen een jaar stuk, aan/uit knopje deed het niet meer maar is kosteloos vervangen inclusief vervangend apparaat. Toch blijft het wel een zwakke schakel van het apparaat.
Ja daar zijn ze wel netjes mee he? Onze aeroccino deed er steeds langer over om de melk te schuimen en die hebben ze ook keurig vervangen.

Verder nergens problemen mee gehad nog gelukkig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 24 november 2008 @ 12:05:38 #31
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_63474285
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:59 schreef DarkElf het volgende:
Ja daar zijn ze wel netjes mee he? Onze aeroccino deed er steeds langer over om de melk te schuimen en die hebben ze ook keurig vervangen.
Service is inderdaad uitstekend

Zou mooi zijn als je een soort van korting kreeg als je de kleine aerocino inruilt voor de grotere versie.
pi_63502956
We gaan mijn schoonmoeder ook een Nespresso geven voor haar verjaardag. Kunnen we samen een megavoorraad cups kopen (zonder verzendkosten, ik drink te weinig koffie om zo'n berg weg te krijgen). Werden we later gebeld door de winkeljuffrouw: ja, ik had hier net je schoonvader staan, die informeerde ook al naar zo'n apparaat.

Had schoonma bijna 2 nespresso's gehad.

@Copycat: die kookwinkel heeft zich toch echt iets van je commentaar aangetrokken...
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:21:00 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63503091
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:16 schreef _Arual_ het volgende:

@Copycat: die kookwinkel heeft zich toch echt iets van je commentaar aangetrokken...
Vertel !
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63505740
Ik lees net dat je ergens een nespresso voor 50eu kan halen, weet iemand waar?
"Those unforgettable days, for them I live"
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:56:57 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63505791
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:55 schreef zquing het volgende:
Ik lees net dat je ergens een nespresso voor 50eu kan halen, weet iemand waar?
Geen idee. Er loopt nu wel een actie dat je 50 Euro retour krijgt bij aanschaf van een nieuwe Nespressomachine
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:50:14 #36
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_63507355
Bij bijna elke keten waar ze Nespresso apparaten verkopen. Goedkoopste Nespresso apparaat kost 99,95, 50 euro retour.
pi_63507489
Dan ga ik zeer waarschijnlijk binnenkort een Nespresso apperaat scoren
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_63509254
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef ryan_atwood het volgende:
De Magimix M220 voor 150 euro
http://www.koffiediscount(...)zilver-art-13918.htm

goede prijs toch?
'


Iemand toevallig ervaring met deze zaak: koffiediscounter ??
pi_63530247
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

'


Iemand toevallig ervaring met deze zaak: koffiediscounter ??
Is van de familie coronel (die van de racerij) en heeft oa plasmadiscounter. Super betrouwbaar en snel is mijn ervaring.
pi_63586925
Hebben jullie ook via de mail een kortingsvoucher van 70 euro gekregen? Ik krijg 'm niet geopend, waarschijnlijk omdat ik een mac heb...
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:16:32 #41
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_63586964
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:14 schreef _Arual_ het volgende:
Hebben jullie ook via de mail een kortingsvoucher van 70 euro gekregen? Ik krijg 'm niet geopend, waarschijnlijk omdat ik een mac heb...

Prima te openen met Outlook
pi_63587022
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:16 schreef Black-Hole het volgende:

[..]


Prima te openen met Outlook
De mail kan ik wel zien, maar het linkje naar de voucher levert me uiteindelijk een .xfdf-bestand op, en daar kan ie niks mee. Straks gaat het op zijn normale computer proberen te openen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 09:27:33 #43
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_63587254
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 09:18 schreef _Arual_ het volgende:
De mail kan ik wel zien, maar het linkje naar de voucher levert me uiteindelijk een .xfdf-bestand op, en daar kan ie niks mee. Straks gaat het op zijn normale computer proberen te openen.
Ik moet die link ook nog proberen maar wil hem zeker gebruiken omdat mijn vriendin nog geen Nespresso apparaat heeft
pi_63621415
k heb gisteren een handmatige magimix m100 gekocht met een aerocinno en ik ben verliefd. Maar wat moet je nou precies voor streepjescode meesturen voor die 50 euro cashback?

Ik had dus een grote doos met de aeroccino en de magimix er samen in, waar weer een doos erin zat met alleen de magimix erin. Er zit dus een streepjescode op de doos waar de aerocinno en de magimix samen inzaten, en een streepjescode op de doos waar alleen de magimix inzat. Moet ik dan die streepjescode van de magimix-only doos eruit knippen en opsturen?

Arpeggio-Ristretto voor mij trouwens en wat een mooi apparaatje die aeroccino!
pi_63640100
Vraagje, ik heb gisteren eens naar een nespresso zitten kijken, maar hoe duur zijn die cupjes in vergelijking met een senseo?

Is het een beetje te betalen?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 30 november 2008 @ 11:26:32 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63640130
De cupjes kosten zo'n 30 cent per stuk. Duurder dan Senseo dus, maar de smaakbeleving is er ook naar.
Eenmaal Nespresso geproefd, is Senseo een slap lachertje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63640528
Dat smaakverschil heb ik inderdaad al geproefd, de nespresso was een klasse apart..

ik zit alleen te twijfelen of ik het geld ervoor over heb. Ik ben thuis de enige koffiedrinker, dus een koffiezetapparaat valt eigenlijk al wel af... En de senseo vind ik toch steeds minder eerlijk gezegd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63644679
quote:
Op zondag 30 november 2008 11:23 schreef teigan het volgende:
Vraagje, ik heb gisteren eens naar een nespresso zitten kijken, maar hoe duur zijn die cupjes in vergelijking met een senseo?

Is het een beetje te betalen?
Boven de 200 cupjes geen verzendkosten
  donderdag 4 december 2008 @ 19:53:27 #49
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63763481
Ik wil mijn ouders een nespresso-apparaat cadeau doen, maar pfff... Moeilijk kiezen!
Heb in de Bijenkorf en bij MediaMarkt gekeken en vind de kleinere apparaten (magimix, krups) mooier, maar dan heb je niet de mogelijkheid om een koffie verkeerd of cappuccino te maken, toch? Want hoe werkt dat bij nespresso, als je een koffievariant met melk wil maken, dan gebruik je gewoon echte melk die het apparaat verwarmt / opschuimt? Of komt er nog veel handwerk bij kijken?

En of je bij die apparaten zonder melkreservoir/opschuimstaafje wel de Lungo-cups kunt gebruiken, weet ik ook nog niet. Iemand die me wat wijzer maakt?

Bedankt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:04:29 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63763800
Ik heb een Krups met opschuimstaafje. Deze, alleen niet automatisch:



Melk opschuimen moet je wel zelf doen, dat gebeurt niet automatisch, of je moet voor de Latissima gaan:



Of voor een aparte aeroccino:


En Lungo's passen in alle apparaten. Is immers een 'gewone' bak koffie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63763941
Ik weet niet of het nu nog zo is, maar afgelopen weekend stonden ze bij de Saturn met een aanbieding, de simpelste nespresso met een melkopschuimer erbij, voor een setprijs die best te doen was...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 4 december 2008 @ 22:44:16 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_63769303
Aaaah, die Delonghi Latissima is toch wel erg goed, zo te zien!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 6 december 2008 @ 12:47:13 #53
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_63803027
Gister een Nespressoapparaat gehaald. Wel de allergoedkoopste (90 - 50 retour) bij de BCC, maar nog steeds erg lekker. Ook beter dat er al cupjes bij zaten.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 6 december 2008 @ 15:10:16 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63805190
Een veredelde Senseo .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_63805235
quote:
lijkt me eerder een senseo kloon dan een nespresso kloon
pi_63820630
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:10 schreef Copycat het volgende:
Een veredelde Senseo .
Koffie is koffie, heb 'm gekocht als tussendoortje en wacht tot de prijzen zakken
Zijn er ook goedkopere cups of beginnen ze bij allemaal bij 30 cent
  zondag 7 december 2008 @ 13:26:58 #58
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_63822439
quote:
Met dat apparaat zit je hier echt verkeerd! Daar kunnen de Nespresso cupjes niet in hoor!
Das een veredelde Senseo!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  zondag 7 december 2008 @ 13:38:01 #59
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_63822611
quote:
Sugar
En of je bij die apparaten zonder melkreservoir/opschuimstaafje wel de Lungo-cups kunt gebruiken, weet ik ook nog niet. Iemand die me wat wijzer maakt?

Bedankt!
Ik heb van de Sint deze melkopschuimer gekregen:
Bodum melkopschuimer
Net voor het 1st gebruikt, het werkt prima!

Enne deze machine hebben we:

Gewoon handmatig! Niet vergeten als je hem aanzet op tijd uit te zetten

Ojah, alle cupjes kunnen in alle machines! Tenminste als je geen beroepsmatige machine hebt,
dan schijnen de cupjes wel anders te zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door t_igger op 07-12-2008 13:45:35 ]
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  zondag 7 december 2008 @ 14:34:34 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63823882
quote:
Op zondag 7 december 2008 11:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Koffie is koffie, heb 'm gekocht als tussendoortje en wacht tot de prijzen zakken.
Met zo'n instelling verdien je je Senseo meuk .
quote:
Zijn er ook goedkopere cups of beginnen ze bij allemaal bij 30 cent
Nee, ja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 7 december 2008 @ 15:17:35 #61
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_63824741
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef _Arual_ het volgende:
Deze rekjes zijn inmiddels weer volop te krijgen in een nieuwe kookwinkel in Nijmegen (waar eerst Hoyng zat, ik weet de naam niet):

[ afbeelding ]

Ik heb er afgelopen zomer eentje gekocht, toen was dat de laatste, en ik ben er erg happy mee. Klein, praktisch en nog mooi ook, met al die kleurige cups erin.
Zag deze vandaag bij Media Markt voor 35 euro. Zijn ze overal zo duur?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_63825035
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:17 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Zag deze vandaag bij Media Markt voor 35 euro. Zijn ze overal zo duur?
Bij ons in de stad zijn ze 30.

Bij de cook & Co

http://www.cookandco.nl/
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:29:14 #63
126005 Tumble
Ik val en sta weer op
pi_63872299
Heb het paradepaardje Miele inbouw!
elke dag weer genieten van een lekker bakkie hoor
Life never gets darker then midnight
pi_63873746
Gister weer wat cupjes besteld...inclusief de karamel variant.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63881681
Ik Nespresso al ruim 2 jaar. . Enig nadeel is dat je ineens zo goed proeft hoe vies heel veel koffie is. Senseo, automaatkoffie.. *ril*

Die smaakjes van de Nespresso twijfel ik nog een beetje over, eigenlijk hou ik helemaal niet zo van smaakjeskoffie. Koffie hoort naar koffie te smaken, niet naar een vlucht acaibessen in een broeierig regenwoud oid.

Maar ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de gember variant. Heeft iemand die al geproefd?
Fok!bejaarde
pi_63933727
Inmiddels kan ik niet meer zonder mijn latissima, wat een brilliant apparaat.
Helaas heb ik ook de nieuwe smaken nog niet gehad
gezellig...
pi_63938496
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:20 schreef Anosmie het volgende:
Die smaakjes van de Nespresso twijfel ik nog een beetje over, eigenlijk hou ik helemaal niet zo van smaakjeskoffie. Koffie hoort naar koffie te smaken, niet naar een vlucht acaibessen in een broeierig regenwoud oid.

Maar ik ben stiekem wel heel benieuwd naar de gember variant. Heeft iemand die al geproefd?
Kan je ze niet proeven bij de Nespresso boetiek in de Bijenkorf?

Mij lijken ze allemaal niet lekker, koffie met smaakjes
pi_63971358
bij mediamarkt krijg je van het weekend nog eens 25 eur extra korting.... morgen toch maar eentje halen


lattisma here I come
pi_63985082
zo nu gehaald, eerste latte machiato gemaakt en het is Lekker met de grote L.

Het schuimlaagje is niet zo stijf als ik gewend ben van de coffee unlimited op Amersfoort CS, maar die hebben ook een minimaal 10x duurdere machine.
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:58:09 #70
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_63985619
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 21:03 schreef cybermans het volgende:
bij mediamarkt krijg je van het weekend nog eens 25 eur extra korting.... morgen toch maar eentje halen


lattisma here I come
Goedkoopste apparaat is dan 24,- dat is een tientje goedkoper dan zo'n cuphouderrekje.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 13 december 2008 @ 16:42:30 #71
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_63987715
Moet zeggen dat de karamel me positief verrast heeft, het heeft een vleugje caramel, het is geen half zoete meuk. Ik ben ook nog wel benieuwd naar de gember variant, (iemand al geproeft?)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_63991292
Zit nu ook aan de caramel, erg lekker hoor. De gember heb ik niet besteld, ik vind gember zoooo vies.
pi_63993896
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:58 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

Goedkoopste apparaat is dan 24,- dat is een tientje goedkoper dan zo'n cuphouderrekje.
nou wij zijn vanmiddag gaan kijken, en zo'n MediaWijf kon alleen snauwen dat ze er maar 50 ( ) per winkel binnenkregen en dat ze allemaal al op waren. Kortom het was gewoon een lokkertje. Als een product op de tv komt in de aanbieding krijg je er toch meer dan 50
pi_63994833
Ik vind 50 per winkel voor zulke lokkertjes eerlijk gezegd erg veel, zeker voor de mediamarkt. Normaal verwacht ik dat ze met zulke acties er hooguit 5 hebben.
pi_63995879
nja voor een lokkertje is het misschien niet zo raar maar ik vond t flauw dat ze er maar 50 hadden
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:17:12 #76
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_63996320
Dan is het wel erg matig van MM. Kan me goed voorstellen dat er toch heel wat meer dan 50 mensen voor zo'n lokkertje komen. Zou me niets verbazen als ze daarmee de duurdere apparaten alsnog aan de man willen brengen.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_64011532
* cybermans denkt ruim 20 MM's
20*50 = 1000. Weet niet maar volgens mij heeft niet iedere groothandel er zoveel op voorraad liggen.

Logisch toch dat ze een duurdere willen verkopen = meer omzet. Omdat ik niet achter het net wou vissen ben ik gelijk bij opening gegaan en toen hadden ze alles nog
pi_64111682
Gisteren in de boetiek de gember en caramel geprobeerd. Caramel vond ik veel te zoet en de gember proefde je eigenlijk niet al rook je hem wel sterk. Was volgens de verkoopster een van de weinige personenen die ze niet lekker vond.

Was overigens echt super druk in de boetiek.
pi_64120188
ik was hier begonnen met de variations
pi_64208069
Om even terug te komen op die 70 euro voucher. Ik heb een nieuwe Cube gekregen van mijn vriendin. Nu wilde ik die 50 euro voucher insturen maar stuitte ik bij toeval op de 70 euro cadeau voucher.

Heb al gemaild naar Nespresso of ik dat ding gewoon kon gebruiken met alleen mijn eigen gegevens (ben dus pas sinds deze week clublid), of ik de gegevens van een vriend of kennis moest gebruiken en mezelf als begunstigde in zou moeten voeren, of dat ik helemaal geen gebruik zou kunnen maken van de voucher omdat deze alleen voor een geselecteerde groep vaste klanten is.

Ik kreeg tot tweemaal toe een halfslachtig antwoord via de mail. Ik twijfel of ik zal proberen de 70 euro voucher te verzilveren of gewoon de 50 euro voucher zou gebruiken. Bij de 70 euro voucher zou ik dan de gegevens van een vriend invullen in de bovenste vakken en mezelf als begunstigde van de voucher opgeven.

Iemand een idee of dat gewoon zou moeten werken?
pi_64211563
Aangezien ik al twee Aeroccino's gesloopt heb en een derde waarschijnlijk ook geen succes gaat worden, zit ik erover te denken om een Lattissima aan te schaffen. Wie heeft die en is die een beetje stabiel, niet van de ene dag wel warme melk en de andere dag niet.
Go hard or go home
  zondag 21 december 2008 @ 18:07:25 #82
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64215153
Ik heb vandaag ook een Nespresso gekocht.. Yum!

Hier zat zo'n aerocchino bij..
Dus k thuis alles netjes uitgepakt, machine doorgespoeld ..

Maar mijn Aerocchino doet het niet..
ik heb netjes dat dingetje erin gedaan voor schuimmelk, maar nog niets..

Wie heeft dit ook gehad ?

Inmiddels heb ik een formulier gevonden voor de Cashback-actie..
Welke streepjescode moet ik nou gebruiken?
Op de doos waar de machine inzit, zit een grijs-stickertje, is dat het ?

[ Bericht 13% gewijzigd door Rijstebuiltje op 21-12-2008 19:59:38 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 28 december 2008 @ 23:53:00 #83
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_64450359
Vandaag een Magimix M200 Automatic besteld

Nog maar 2 dagen senseodrap drinken dus
pi_64466141
Ik heb vandaag mijn krups machientje binnen en de senseo gaat vandaag nog de deur uit
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:55:03 #85
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_64843430
latissima besteld
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_64855375
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef MrTorture het volgende:
latissima besteld
Heb 'm nu drie weken, top apparaat...

Echter....

Sinds gisteren schuimt hij de melk niet meer. Er komt gewoon "normale" melk uit, maar niet lke keer dat ik het apparaat gebruik...

Iemand die dit herkent?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_64868015
* cybermans yecht, "nespresso mandarijn (Bweehhh)"

in een woord: SMERIG
  vrijdag 9 januari 2009 @ 22:39:39 #88
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_64870000
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 21:49 schreef cybermans het volgende:
* cybermans yecht, "nespresso mandarijn (Bweehhh)"

in een woord: SMERIG
Ik heb em niet hoeven proeven om er vanuit te gaan dat dat mijn favo niet zal worden
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 januari 2009 @ 13:13:12 #89
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64882968
Mijn DeLonghi Essenza is onderweg (DHL, schiet eens op!), nu nog uitproberen welke koffiesoort ik het lekkerst ga vinden...

Ik heb geen melkschuimdinges, hoe kun je dan toch het beste melkschuim maken?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:40:55 #90
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_64999738
De postbode was er, maar er was niemand thuis
Morgen wel
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65020080
Rare vraag misschien, kan je met een espresso cupje ook gewoon het Lungo knopje indrukken. Vind de espresso hoeveelheid zo weinig
pi_65020321
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef amokjeeh het volgende:
Rare vraag misschien, kan je met een espresso cupje ook gewoon het Lungo knopje indrukken. Vind de espresso hoeveelheid zo weinig
Tuurlijk kan dat, maar wordt de smaak anders en de koffie wat wateriger.. Kun je niet beter een lungo cupje gebruiken dan? Espresso hoort nu eenmaal een klein kopje te zijn (30ml)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_65020614
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar wordt de smaak anders en de koffie wat wateriger.. Kun je niet beter een lungo cupje gebruiken dan? Espresso hoort nu eenmaal een klein kopje te zijn (30ml)
Ja ik heb zo'n welkomstpakket van 250 cupjes, maar goed kan altijd nog een dubbele espresso maken met twee cupjes Ga wel een beetje experimenteren, thanks!
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:21:32 #94
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_65020656
Heeft er iemand al een bestemming gevonden voor die cafeinevrije varianten, behalve de prullenbak?
pi_65021226
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef TeleluvR het volgende:
Heeft er iemand al een bestemming gevonden voor die cafeinevrije varianten, behalve de prullenbak?

ja hoor, doordeweek na 10 uur als ik de dag erop weer om 6 uur op moet neem ik wel eens een decaf. Meer voor het idee, maar goed want caffeine doet me niet heel veer meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 16:55:39 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65036230
Ik zit nu met Caramel voor mijn neus, ben benieuwd. Kon hem in NL niet meer bestellen maar in DLD gelukkig wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:56:36 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65036289
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nu met Caramel voor mijn neus, ben benieuwd. Kon hem in NL niet meer bestellen maar in DLD gelukkig wel
Ik vind 'm erg lekker. Als gewone espresso, maar zeker ook als cappuccino.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 17:02:35 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65036564
Ik heb er cappuccino van gebrouwen, erg lekker inderdaad, lekker nasmaakje Ik kan voorlopig voort

Ik keek trouwens eens op eBay (de) om te zien wat de cupjes daar doen. Sloeg helemaal steil achterover toen ik zag dat 30 caramelcupjes werden verkocht voor ¤ 36,40 En dat terwijl je ze dus gewoon kunt bestellen voor 37 cent...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 17:26:31 #99
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65037485
Weet iemand of de Makro de cups ook verkoopt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65043977
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Weet iemand of de Makro de cups ook verkoopt?

nee alleen via nespresso zelf
  woensdag 14 januari 2009 @ 20:54:41 #101
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65046203
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik zit nu met Caramel voor mijn neus, ben benieuwd. Kon hem in NL niet meer bestellen maar in DLD gelukkig wel
Waar bestel je die dingen in Duitsland? Woon er zelf ook
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 januari 2009 @ 22:04:25 #102
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65049703
Nespresso.de Moet je je wel even opnieuw aanmelden met een ander e-mailadres anders stuurt ie je naar .nl
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:56:54 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65052161
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Nespresso.de Moet je je wel even opnieuw aanmelden met een ander e-mailadres anders stuurt ie je naar .nl
Smart thinking!

Ik heb toch weer een aanvulling nodig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:21:19 #104
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65059001
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Nespresso.de Moet je je wel even opnieuw aanmelden met een ander e-mailadres anders stuurt ie je naar .nl
Ow, dat had ik zelf natuurlijk niet kunnen verzinnen Bedankt
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 januari 2009 @ 10:02:19 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65060986
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 08:21 schreef MrTorture het volgende:
Ow, dat had ik zelf natuurlijk niet kunnen verzinnen Bedankt
Nee, da's echt geen inkoppertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:30:17 #106
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65082464
Oh my die eerste Latte is echt op in één slok

Lekker
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65085999
Iemand enig idee wanneer de variations 2009 komen?
Vond de variations 2008 allemaal niet echt geweldig.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:23:56 #108
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65131167
Hoe kom ik aan die 50 euro retour? ik kan op de nespresso site niets vinden en ook in de bijgeleverde blaadjes en boekjes niet
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65137624
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 00:23 schreef MrTorture het volgende:
Hoe kom ik aan die 50 euro retour? ik kan op de nespresso site niets vinden en ook in de bijgeleverde blaadjes en boekjes niet
Die actie liep tot 11 januari.... (voor 11 januari kopen, insturen tot 30 januari)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:16:20 #110
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65139143
Ik heb em 9 januari gekocht, dus het kan nog maar dan moet ik wel weten wat ik moet insturen en waarheen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:19:09 #111
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65139243
Krijg net m'n koffie binnen Gisteren om 12.00 besteld, vandaag om 13.15 geleverd
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:23:54 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65139427
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb em 9 januari gekocht, dus het kan nog maar dan moet ik wel weten wat ik moet insturen en waarheen
Waar heb je 'm gekocht? Ik heb de mijne toentertijd online gekocht en de korting was al van de aankoopprijs afgehaald. Anders eens even informeren bij de winkel waar je jouw Nespresso hebt gekocht of even bellen met Nespresso.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65139611
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:16 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb em 9 januari gekocht, dus het kan nog maar dan moet ik wel weten wat ik moet insturen en waarheen
Je had bij aankoop een gestempelde bon moeten krijgen, welke je invult en opstuurt (staat op die bon).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:55:34 #114
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65141885
Ik heb em online gekocht. Ik zie dus niets over het hoofd, maar moet zelf even wat regelen

Ik sta nog steeds te kijken van de snelle levering van de koffie
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 19 januari 2009 @ 12:27:42 #115
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65203505
Voucher via de mail ontvangen k Word steeds enthousiaster over Nespresso
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 19 januari 2009 @ 14:56:57 #116
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_65209157
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 09:59 schreef amokjeeh het volgende:
Rare vraag misschien, kan je met een espresso cupje ook gewoon het Lungo knopje indrukken. Vind de espresso hoeveelheid zo weinig
Ik drink de Capriccio nu gewoon als lungo, die vind ik lekkerder dan de officiele lungo-cupjes. Gaat prima dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2009 @ 16:32:27 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65213143
Ik heb zo'n box gescoord op eBay Voor 8 euro.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65216788
quote:
Op maandag 19 januari 2009 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zo'n box gescoord op eBay Voor 8 euro.

[ afbeelding ]
Die krijg je toch bij je welkomspakket bestelling?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2009 @ 19:15:37 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65218743
Heb ik niet gekregen En als je hem via Nespresso bestelt kost ie 32 euro (leeg).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65219445
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:15 schreef Rewimo het volgende:
Heb ik niet gekregen En als je hem via Nespresso bestelt kost ie 32 euro (leeg).
Wij hebben hem gewoon gekregen bij het pakket.
Volgens mij was dat pakket maar 1 of 2 euro duurder dan de waarde van de cupjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2009 @ 19:55:55 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65220419
Ik heb alleen zo'n plastic ding gekregen met alle smaken cupjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 19 januari 2009 @ 20:57:57 #122
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65223056
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef DaneV het volgende:

[..]

Ik drink de Capriccio nu gewoon als lungo, die vind ik lekkerder dan de officiele lungo-cupjes. Gaat prima dus
Doe ik ook inderdaad Die ene lungocup smaakt naar bloemen, de ander is decaf en de derde is te slap :p

Dubbele espresso Ristretto (dus 2 cups met 2x de espressotoets) is lekker
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2009 @ 20:11:20 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65258221
Voorlopig hier favoriet: de caramel en de Arpeggio
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65271281
ik doe eigenlijk altijd de lungo knop (grote kopje / veel water) met de gewone espresso varianten...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2009 @ 18:03:29 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65290646
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:34 schreef Godtje het volgende:

Wij hebben hem gewoon gekregen bij het pakket.
Volgens mij was dat pakket maar 1 of 2 euro duurder dan de waarde van de cupjes
Bedoel je dit?
quote:
Profiteer van ons ´Kennismakingsaanbod`, een elegante Nespresso verpakking met daarin een selectie van de 12 Grands Crus (25 x 10 capsules). Nespresso schenkt u dan het boekje ´De kunst van de perfecte espresso` en het zwart gelakt houten presentatiekistje voor 36 capsules (26 x 26 x 3,9 cm, leeg bij levering).
Deze aanbieding is geldig voor uw eerste bestelling. Een enkele aanbieding per Clublid, zolang de voorraad strekt.
Dat kost 79 euro. Heb je wel 250 capsules natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65291686
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bedoel je dit?
[..]

Dat kost 79 euro. Heb je wel 250 capsules natuurlijk.
Die bedoelde ik inderdaad
Dan kosten de capsules 31.6 dus het kistje en het boekje zijn 'gratis'.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2009 @ 18:52:48 #127
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65291979
Ja, snap ik. Maar dan heb je dus wel kans dat je een heel stel cups hebt die niet jouw smaak zijn. Ik heb gemerkt uit het proefsetje dat ik de sterkere smaken het lekkerst vind. De lagere sterktes koop ik dus maar niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_65296747
tvp
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  woensdag 21 januari 2009 @ 21:43:38 #129
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65297858
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 18:52 schreef Rewimo het volgende:
Ja, snap ik. Maar dan heb je dus wel kans dat je een heel stel cups hebt die niet jouw smaak zijn. Ik heb gemerkt uit het proefsetje dat ik de sterkere smaken het lekkerst vind. De lagere sterktes koop ik dus maar niet
Ik heb vrij veel Roma gekocht, maar ik gok dat ik daar nooit fan van zal gaan worden
Had al besteld nog voor ik de laatste koffies had geprobeerd :p Maar goed, merendeel is Ristretto en Arpeggio <3
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65299186
Kreeg post uit Waterloo. Met dankzegging voor het insturen van de ¤ 50 Cash back coupon.
Of ik nog even de originele streepjescode van de verpakking mee wil sturen
Die doos heb ik bij het vuilnis gezet

Als troost heb ik maar een lekker bakkie gezet
pi_65311504
quote:
Op maandag 19 januari 2009 14:56 schreef DaneV het volgende:

[..]

Ik drink de Capriccio nu gewoon als lungo, die vind ik lekkerder dan de officiele lungo-cupjes. Gaat prima dus
Dat moet je eigenlijk niet doen want het is slecht voor je pomp. Die espressomaling wordt "dichter" zodra je er water doorheen pompt en hoe meer water er doorheen gaat hoe harder de pomp moet werken, Als het op een gegeven moment te dicht wordt krijgt je pomp t te zwaar. Die Lungo heeft een andere maling met sowieso meer koffie.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:02:33 #132
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65312406
Heb je daar een bron voor?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65314872
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:38 schreef flexster het volgende:

[..]

Dat moet je eigenlijk niet doen want het is slecht voor je pomp. Die espressomaling wordt "dichter" zodra je er water doorheen pompt en hoe meer water er doorheen gaat hoe harder de pomp moet werken, Als het op een gegeven moment te dicht wordt krijgt je pomp t te zwaar. Die Lungo heeft een andere maling met sowieso meer koffie.
heb de allergoeikoopste krups nespresso
en doe dit nu al 2 jr zo..
nooit ontkalkt, nooit iest mis mee gegaan..
stel dat hij nu kapot gaat (over zeg pak'm beet 6 maanden) koop ik voor die 150 euro wel een nieuwe
dat vind ik het wel waard...
pi_65316106
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:02 schreef MrTorture het volgende:
Heb je daar een bron voor?
niet op internet, heb t van de telefonische helpdesk en het is eigenlijk ook wel enigzins logisch.
pi_65316156
maar goed blijf t vooral gewoon doen als het werkt voor je het lijkt me sowieso niet te drinken want dan is het hele espresso idee weg. Dan heb je gewoon te weinig koffie voor de hoeveelheid water die je er doorheen jaagt
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:57:58 #136
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_65316359
Ja, ik wil m'n automaatje wel effe in leven houden maar ik vind de lungo met een espresso cup goed te drinken, als het maar een beetje sterke cup is (intensiteit 8 of hoger ofzo)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_65321144
Hee hallo,

Kwam dit topic net tegen en dacht, ik meld me ook
Heb ook een Nespresso-apparaat, een Cube geloof ik (is zilver dat weet ik dan weer wel). Heb hem nu ongeveer een jaar en vind hem helemaal super.

Ik drink vaak de blauwe lungo of de Roma als lungo, maar lees dus nu dat dat niet zo handig is voor m'n apparaat
ik denk er trouwens over om zo'n opschuimding te kopen. Niet goedkoop, maar een vriend van me heeft er een en die vindt het geweldig. Heeft een van jullie er ervaringen mee?
Float like a butterfly, sting like a bee.
pi_65321802
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:51 schreef flexster het volgende:
maar goed blijf t vooral gewoon doen als het werkt voor je het lijkt me sowieso niet te drinken want dan is het hele espresso idee weg. Dan heb je gewoon te weinig koffie voor de hoeveelheid water die je er doorheen jaagt
Het idee van Espresso is dan weg, maar dat is juist de bedoeling :-)

In de horeca is het verschil tussen espresso en koffie volgens mij ook alleen maar hoeveel water ze door de koffie heen persen (correct me if I'm wrong).
pi_65323027
In Nederland wel ja, en daarom moet je hier ook nooit espresso bestellen in een gemiddeld café. Dan krijg je normale koffie, alleen dan minder.

Met een "normaal" espressoapparaat zet je dan ook geen normale koffie, alleen espresso.

Volgens mij dan he
pi_65323587
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:14 schreef everlast08 het volgende:
Hee hallo,

Kwam dit topic net tegen en dacht, ik meld me ook
Heb ook een Nespresso-apparaat, een Cube geloof ik (is zilver dat weet ik dan weer wel). Heb hem nu ongeveer een jaar en vind hem helemaal super.

Ik drink vaak de blauwe lungo of de Roma als lungo, maar lees dus nu dat dat niet zo handig is voor m'n apparaat
ik denk er trouwens over om zo'n opschuimding te kopen. Niet goedkoop, maar een vriend van me heeft er een en die vindt het geweldig. Heeft een van jullie er ervaringen mee?
Ja ik heb die Aeroccino ook. Mooi ding, ziet er gaaf uit. Let er wel op dat je voor een kop tegelijk kan zetten. Dus voor 4 man cappucino achter elkaar zetten kan wel, maar het vergt wel geduld en handigheid. Melk wordt ook goed warm en je krijgt mooi schuim met volle melk. Warme melk alleen heb ik nog niet geprobeerd maar moet ook wel lukken. Schoonmaken is een kwestie van meteen effe naspoelen na gebruik, en drogen met een doekje.
  maandag 26 januari 2009 @ 19:37:24 #141
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_65430524
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:14 schreef everlast08 het volgende:
Ik drink vaak de blauwe lungo of de Roma als lungo, maar lees dus nu dat dat niet zo handig is voor m'n apparaat
Ik denk dat het echt niet zo veel zal uitmaken. Mijn ouders gebruiken hebben nu al een jaar of 7 een nespresso apparaat, en hebben ook altijd de cosi cupjes als lungo gebruikt (4-5 per dag). Die lungo cupjes bestaan volgens mij ook pas een paar jaar.

7 Jaar lang 4-5 cupjes per dag, das meer dan 3800 euro... damn
  dinsdag 27 januari 2009 @ 23:20:11 #142
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_65475631
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:27 schreef flexster het volgende:
Ja ik heb die Aeroccino ook. Mooi ding, ziet er gaaf uit. Let er wel op dat je voor een kop tegelijk kan zetten.
Er is nu ook een grotere variant waarmee je voor 2 kopjes melk kan opschuimen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2009 @ 07:17:32 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65480057
Gut, ik heb een kloppertje van 2 euro, op batterijen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_65482255
ja dat kan ook, maar dit is wel echt perfect schuim zonder er omkijken naar te hebben..en daarnaast heb ik negatieve ervaringen met melk in de magnetron
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2009 @ 09:56:36 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65482480
Zolang de melk in het kopje blijft is het geen probleem
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_65562719
Ook al een tijdje aan 't genieten van Nespresso, vooral caramel is fan-tas-tisch. We hebben in de Mediamarkt de M100 manual voor 25 euro nog kunnen krijgen toen die actie was (er waren er nog heleboel in Den Haag!). Helemaal super
pi_65683411
wat is de periode dat nespresso weer met de limited edition variant komt? ga gewoon proberen om mijn bestel patroon zo te doen dat ik precies met limited editions/club specials/variations bestel
pi_65854029
ondertussen geniet ik alweer een tijd van mn apparaat. Drink vooral de zwarte en de paarse voor cappucino. Erg tevreden!!
  zondag 8 februari 2009 @ 17:25:18 #149
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_65854628
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 21:43 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik heb vrij veel Roma gekocht, maar ik gok dat ik daar nooit fan van zal gaan worden
Had al besteld nog voor ik de laatste koffies had geprobeerd :p Maar goed, merendeel is Ristretto en Arpeggio <3
Die Roma is echt wel heel lekker!
  zondag 8 februari 2009 @ 21:06:36 #150
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_65861602
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:05 schreef flexster het volgende:
ondertussen geniet ik alweer een tijd van mn apparaat. Drink vooral de zwarte en de paarse voor cappucino. Erg tevreden!!
Ristretto en Arpeggio zijn ook de lekkerste
pi_66007540
Zelf ben ik het meeste fan van de Ristretto, Arpeggio, Volluto, Decaffeinato Intenso en Caramel. Die laatste spreek ik altijd uit als Garamel door de vreemde C

Jammer dat ze alleen niet meer te bestellen zijn. Is er al bekend wanner de "voorjaarsspecials" komen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 februari 2009 @ 09:16:12 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66010947
In DLD is de caramel nog te krijgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66012639
er komen 4 nieuwe smaken bij in Maart hoorde ik gister van de Nespresso vrouw, en de Finezzo werd aangepast geloof ik. . Waaronder een nieuwe smaak naast de ristretto en de arpeggio en nog 2 andere, Althans volgens haar.

Verder ving ik nog een aardig gesprek op over het wisselen van kapotte Aeroccino's. Er schijnen in de verschillende Nespresso winkels verschillende Aeroccino's geruild te worden. De oude (voor 1 kop) wordt niet meer gemaakt, slechts de nieuwe (groter, voor 2 koppen) is nog op voorraad. Er zijn echter nog winkels met een kleine op voorraad en dan krijg je een kleine mee. Het kan dus lonen om naar een andere winkel te gaan, krijg je gratis een grotere!
  vrijdag 13 februari 2009 @ 13:42:39 #154
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_66019187
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 09:16 schreef Rewimo het volgende:
In DLD is de caramel nog te krijgen
DLD?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 13 februari 2009 @ 13:45:53 #155
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66019306
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef TeleluvR het volgende:
DLD?
Duitsland
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66031443
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:22 schreef flexster het volgende:
er komen 4 nieuwe smaken bij in Maart hoorde ik gister van de Nespresso vrouw.
Ben benieuwd.
Zojuist weer een bestelling geplaatst.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 februari 2009 @ 12:48:52 #157
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66079709
Voor de gein een paar doosjes caramel op marktplaats gezet, binnen de kortste keren is er al 4x geboden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66109039
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:48 schreef Rewimo het volgende:
Voor de gein een paar doosjes caramel op marktplaats gezet, binnen de kortste keren is er al 4x geboden
maar meer dan de aanschaf prijs?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 februari 2009 @ 07:17:19 #159
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66109127
Ja, 15 euro staat hij nu
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66109796
Gister weer 200 cupjes besteld...kunnen we er weer een maand tegen!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 16 februari 2009 @ 08:56:37 #161
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66109852
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Gister weer 200 cupjes besteld...kunnen we er weer een maand tegen!
Ik rekende aanvankelijk op 1 á 2 cups per dag, dus zo'n 200 per kwartaal. Maar goed, moest na een maandje weer bestellen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66194238
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:56 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ik rekende aanvankelijk op 1 á 2 cups per dag, dus zo'n 200 per kwartaal. Maar goed, moest na een maandje weer bestellen
Bekend verhaal ze maken het gewoon veel te lekker
ik kan even niet bestellen want heb last van een kleine kredietcrisis in mijn portemonnee.
Om Loesje te quoten:" Aan het eind van mijn loon houd ik altijd een stukje maand over".
(volgende week weer salaris gelukkig)

Heerlijke koffie, maar niet goedkoop (is het wel waard)
Float like a butterfly, sting like a bee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 18 februari 2009 @ 13:27:12 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66195571
Postbode kwam net weer een doos brengen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66196672
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 12:45 schreef everlast08 het volgende:

[..]

Bekend verhaal ze maken het gewoon veel te lekker
ik kan even niet bestellen want heb last van een kleine kredietcrisis in mijn portemonnee.
Om Loesje te quoten:" Aan het eind van mijn loon houd ik altijd een stukje maand over".
(volgende week weer salaris gelukkig)

Heerlijke koffie, maar niet goedkoop (is het wel waard)
ben sinds juli verslaafd aan geraakt, na een kado van mijn moeder (Magimix M220 - Le Cube)

heb nog 4 doosjes caramel staan want had toen in december een flinke lading gekocht nadat ik het bij mijn ouders geproefd had. kan niet wachten op de voorjaarsspecials.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66213509
ja t gaat hier ook harder dan verwacht :p maar ja zo'n espresso is ook zo op.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 februari 2009 @ 19:58:38 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66350560
Men heeft nu al 20 euro geboden voor 30 cups caramel Helaas zijn ze in DLD nu ook niet meer te bestellen. Ik zag me al rijk worden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66350768
haha helaas..kan me overigens wel voorstellen dat caramel lekker is. Laatst die sinaasappel en gember geproefd en die waren echt superranzig!

Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd naar die nieuwe smaken!!!!!!! Nieuwe naast de ristretto hmmmmm
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:36:51 #168
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_66471098
Toch even een vraag, ben aan het overwegen de latissima te kopen, mn vriendin vindt cappuchino heel erg lekker.

Daarnaast vind ik eigenlijk alle koffie wel lekker...
Als je nou net een grotere bak koffgie wil drinken (af en toe) dan is het toch gewoon een kwestie van het sterkste nespresso cupje nemen en wat meer water laten lopen?

Gaat dat makkelijk met die latissima?

Ik ga dit weekend proberen in de nespresso winkel....ben benieuwd
pi_66471151
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:36 schreef R_B het volgende:
Toch even een vraag, ben aan het overwegen de latissima te kopen, mn vriendin vindt cappuchino heel erg lekker.

Daarnaast vind ik eigenlijk alle koffie wel lekker...
Als je nou net een grotere bak koffgie wil drinken (af en toe) dan is het toch gewoon een kwestie van het sterkste nespresso cupje nemen en wat meer water laten lopen?

Gaat dat makkelijk met die latissima?

Ik ga dit weekend proberen in de nespresso winkel....ben benieuwd
ehm nee. Bij de lattisma kan je niets instellen qua hoeveelheden water. je hebt 4 opties:
* Espresso
* Lungo
* Cappuccino
* Latte Machiato

Lungo is natuurlijk ietsjes meer dan een espresso maar nog steeds geen volle mok
  donderdag 26 februari 2009 @ 09:53:01 #170
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_66471450
ok thnx!
pi_66475859
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:39 schreef cybermans het volgende:

[..]

ehm nee. Bij de lattisma kan je niets instellen qua hoeveelheden water. je hebt 4 opties:
* Espresso
* Lungo
* Cappuccino
* Latte Machiato

Lungo is natuurlijk ietsjes meer dan een espresso maar nog steeds geen volle mok
Bij de deLoghi lattisima kun je wel degelijk instellen hoeveel water je wil krijgen. Is ook maar goed ook, aangezien hij wel erg strak staat afgesteld...

Als je wil kun je een halve liter glas vullen met koffie, al krijg je dan natuurlijk wel een slap bakkie.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_66476081
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:16 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Bij de deLoghi lattisima kun je wel degelijk instellen hoeveel water je wil krijgen. Is ook maar goed ook, aangezien hij wel erg strak staat afgesteld...

Als je wil kun je een halve liter glas vullen met koffie, al krijg je dan natuurlijk wel een slap bakkie.
ow, moet je mij ff vertellen dan want ik heb het nog niet gezien
pi_66477055
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 12:24 schreef cybermans het volgende:

[..]

ow, moet je mij ff vertellen dan want ik heb het nog niet gezien
Om de hoeveelheid water te regelen moet je de knop naar keuze gewoon vasthouden tot je genoeg hebt. Dus niet eenmaal indrukken en wachten tot 'ie klaar is, maar ingedrukt houden en als je 'm loslaat onthoudt hij de hoeveelheid..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 26 februari 2009 @ 13:13:54 #174
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66477675
Je kunt ook Lungo cups pakken voor de grotere kopjes, maar die vind ik zelf niet zo lekker. Eigenlijk zijn alle cups wel geschikt om een lungo uit te trekken, zelfs de minder sterke (espresso is van zichzelf al erg sterk).
Je kunt overwegen om de lungo zo af te stellen dat-ie een kopje vol gooit. En dan even kijken of de diverse cups nog lekkere koffie leveren natuurlijk
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 27 februari 2009 @ 09:08:22 #175
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_66509599
hmmmzzz

[ Bericht 95% gewijzigd door R_B op 27-02-2009 09:36:04 ]
pi_66723889
ze moeten wel snel met de nieuwe limited edition gaan komen, want me voorraad is toch wel bijna helemaal op.
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:21:23 #177
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66724019
Sjonge, ik klik op dit topic, word ik door Nespressoclub gebeld Of alles naar wens is geweldige service

Overigens een nadeeltje van het apparaat (waar mee te leven valt) is dat-ie gewoon aan een product begint, als het waterpeil te laag is en dan halverwege begint te knipperen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66725410
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef MrTorture het volgende:
Sjonge, ik klik op dit topic, word ik door Nespressoclub gebeld Of alles naar wens is geweldige service

Overigens een nadeeltje van het apparaat (waar mee te leven valt) is dat-ie gewoon aan een product begint, als het waterpeil te laag is en dan halverwege begint te knipperen
welke heb je want die van mij doet dat namelijk niet....

heb zelf Magimix M220 - Le Cube
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66734057
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef MrTorture het volgende:
Sjonge, ik klik op dit topic, word ik door Nespressoclub gebeld Of alles naar wens is geweldige service

Overigens een nadeeltje van het apparaat (waar mee te leven valt) is dat-ie gewoon aan een product begint, als het waterpeil te laag is en dan halverwege begint te knipperen
Mijnes begint niet eens te knipperen. Gaat gewoon door, allemaal slurpende geluiden enzo
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:46:44 #180
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66741847
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

welke heb je want die van mij doet dat namelijk niet....

heb zelf Magimix M220 - Le Cube
De'Longhi (ok, antwoord gegeven ) Lattissima
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66751159
Vanaf maandag 9 maart komen er 5 nieuwe grand crus vast in het assortiment. Dat zijn dus geen limited editions.
Ga ik meteen eens proeven in een boutique.
Komen jullie wel eens in zo een boutique of bestellen jullie alleen via internet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 maart 2009 @ 16:38:20 #182
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66829717
Vandaag heeft iemand me 25 euro geboden voor 30 caramelcups
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66831905
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef hugoboss22 het volgende:
Vanaf maandag 9 maart komen er 5 nieuwe grand crus vast in het assortiment. Dat zijn dus geen limited editions.
Ga ik meteen eens proeven in een boutique.
Komen jullie wel eens in zo een boutique of bestellen jullie alleen via internet?
Heb je hier meer info over ? Linkje ?
  zondag 8 maart 2009 @ 17:49:53 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66831929
Ik was ook al aan het zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 8 maart 2009 @ 19:57:16 #185
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66836005
Iemand enig idee (zonder in glazen bollen te hoeven kijken ) of er binnenkort nog acties komen met Nespresso apparaten..? Of er misschien op teh intarwebs gigantisch goeie aanbiedingen zijn? Heb stom genoeg zitten twijfelen tijdens geweldige cash-back de actie eind vorig jaar..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_66849131
De nieuwe capsules staan nog niet op de site (ik neem aan dat dit later op de dag wel zal gebeuren), maar wat nu wél al opvalt is de prijs voor het huidige assortiment. Ze zijn al verrekte duur, maar he (dacht Nescafe), laten we er nog eens 2 cent bovenop gooien :-( . Ik denk er sterk aan om over een jaar of wat maar eens over te stappen naar een espresso machine, wat duurder in aanschaf, maar gezien de veel goedkopere koffie, haal ik dit er in een jaar wel weer uit.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_66849225
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag heeft iemand me 25 euro geboden voor 30 caramelcups
serieus? hoe ga je die versturen? per envelop? want ik heb er ook nog een zwik waar ik van af wil
pi_66850058
De nieuwe? Ik had ze nog niet gezien in elk geval.
quote:
Dulsao do Brasil
Indriya from India
Rosabaya de Colombia
quote:
FINEZZO LUNGO (Nieuw)
BLOEMACHTIG EN VERFRISSEND
Deze zachte, verfrissende Lungo heeft een bloemachtig aroma waarin we jasmijn, oranjebloesem en bergamot onderscheiden. Een licht gebrande combinatie van bloemachtige Arabica’s uit Oost-Afrika en geparfumeerde Arabica’s uit Zuid- en Centraal-Amerika. Een vleugje zuurheid maakt Finezzo Lungo verfrissend.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:15:54 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66850574
quote:
Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand enig idee (zonder in glazen bollen te hoeven kijken ) of er binnenkort nog acties komen met Nespresso apparaten..? Of er misschien op teh intarwebs gigantisch goeie aanbiedingen zijn? Heb stom genoeg zitten twijfelen tijdens geweldige cash-back de actie eind vorig jaar..
Die actie is er weer rondom Moederdag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2009 @ 09:18:48 #190
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66850648
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:04 schreef tinny het volgende:
serieus? hoe ga je die versturen? per envelop? want ik heb er ook nog een zwik waar ik van af wil
Nee, ik verstuur ze ook nog eens als pakje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_66852811
net besteld, van alle3 de nieuwe limited smaken 10 stuks... en nog een boel roma's want die waren weer op.

Gelijk ook me glazen die ik nog wou besteld... morgen weer flink kunnen tanken!
  maandag 9 maart 2009 @ 10:52:33 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66853000
Die limited editions van nu spreken me niet echt aan.

tinny, wat moet je voor je caramels hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66853141
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
tinny, wat moet je voor je caramels hebben?

Ik ga ze vanavond eens erbij pakken (kijken hoeveel het er zijn) en dan zet ikz e op marktplaats, kan je meebieden!
laat de link hier nog wel weten
  maandag 9 maart 2009 @ 11:50:50 #194
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66854617
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die actie is er weer rondom Moederdag.
Heb je die info uit betrouwbare bron..? Had nml eerder vaderdag verwacht..!
Overigens, voor de mensen zonder automatische stop/automatische-koffie-hoeveelheid-regelaar.. Wordt dit na verloop van tijd vervelend..? Of valt er wel mee te leven? (m.a.w, bij aanschaf nieuw apparaat stom om geen automaat te nemen..?) THNX!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 9 maart 2009 @ 12:08:40 #195
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66855137
Aangezien een kopje zó gevuld is, vind ik het geen probleem om er even bij te blijven. Voor mij geen reden om een ander apparaat te kopen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 9 maart 2009 @ 12:10:36 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66855190
quote:
Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef neo2000 het volgende:

Heb je die info uit betrouwbare bron..? Had nml eerder vaderdag verwacht..!
Overigens, voor de mensen zonder automatische stop/automatische-koffie-hoeveelheid-regelaar.. Wordt dit na verloop van tijd vervelend..? Of valt er wel mee te leven? (m.a.w, bij aanschaf nieuw apparaat stom om geen automaat te nemen..?) THNX!
Is toch altijd rondom Moederdag? Of ben ik in de war met Vaderdag?
Gevoelsmatig vind ik het eerder een Moeder- dan een Vaderdagcadeau.

Ik heb geen automaat en ik vind er niks vervelends aan. Ook niet na verloop van tijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 maart 2009 @ 13:28:08 #197
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_66857410
De prijzen van de kupjes zijn met 2 cent verhoogd.
Alle kupjes zijn nu 33 cent in plaats van 31....
pi_66857556
Even schaamteloos geript uit persbericht:
quote:
Met de introductie van de vier nieuwe Grands Crus, bestaat het vaste Nespresso assortiment voortaan uit 16 Grands Crus: 7 Espresso’s, 3 Lungos, 3 cafeïnevrije koffies (2 Espresso en1 Lungo) en 3 ‘Pure Origin’ Espresso’s.
De nieuwe smaken ( bron):
Rosabaya de Colombia

Rosabaya de Colombia, in het Spaans vertaald als ‘Colombia's roze bes’, bestaat uit verfijnde individueel gebrande Colombiaanse Arabica's. Ze zijn afkomstig van de hoge plateaus van de Cauca en Nariño departementen in het zuiden en zuidwesten van Colombia. De koffie wordt gecultiveerd op een hoogte van meer dan 2.000 meter en heeft een delicate zuurheid, gemengd met wijnnoten. Dit wordt in balans gebracht door een vleugje rode vruchten - cranberry, rode bessen en zwarte bessen. Met zijn volle body en lange nasmaak, zal Rosabaya zeker vele clubleden verleiden die houden van koffie met een complex aromatisch profiel. Deze nieuwe koffie is verpakt in een metallic parelroze capsule en heeft een intensiteit 6.


Dulsão do Brasil

Dulsão do Brasil is een pure Braziliaanse Arabica, die delicate en exclusieve rode en gele Bourbon koffievariëteiten bevat. Deze koffie wordt verbouwd op een select aantal plantages in de heuvelachtige Pocos de Caldas regio in het Zuidwesten van Brazilië. De Bourbon variëteiten hebben veel belangrijke wedstrijden in Brazilië gewonnen, waaronder de ‘Cup of Excellence’ en ‘Late Harvest’. Dulsão do Brasil onthult de zonnige smaken van de afzonderlijk gebrande rode en gele Braziliaanse Bourbon koffievariëteiten - een intense zoete toets die doet denken aan honing en ahornsiroop, ondersteund door een gemout graanaccent. Dulsão do Brasil is verpakt in een licht gouden capsule en heeft een intensiteit van 5 op de Nespresso schaal.



Indriya from India

Indriya from India combineert een selectie van de beste Arabica’s met een vleugje Robusta uit India’s grootste koffiestaten Karnataka, Kerala en Tamil Nadu - in het zuiden van het land. De koffie wordt verbouwd in schaduwrijke cederbossen. Deze espresso met een intense body heeft een krachtig karakter met een vleugje cacao en een kruidig bouquet dat doet denken aan kruidnagel, peper en nootmuskaat. Indriya from India komt van plantages waar net het Nespresso AAA Sustainable QualityTM Programma is gelanceerd en kan het beste gedronken worden uit een Espresso-kopje, voor de helft gevuld (25 ml). Indriya from India heeft een intensiteit 10 en wordt verpakt in een donkere, kaki kleurige capsule om zo het krachtige karakter van de koffie te benadrukken.

Op verzoek van de clubleden: een intensere Lungo

Op basis van feedback van Nespresso Clubleden, lanceert Nespresso ook een intensere Lungo die perfect past bij de bestaande aromaprofielen. Deze Lungo is een melange van Arabica’s uit Centraal en Zuid-Amerika met een vleugje Robusta. Fortissio Lungo is een intense blend met een volle body en bitterheid, en ontwikkelt noten van intens gebrande koffiebonen. Fortissio Lungo wordt verpakt in een metallic-groene capsule om duidelijk de hogere intensiteit (intensiteit 7) aan te duiden.

Aanpassingen aan de bestaande Nespresso Grands Crus

Naast de introductie van de nieuwe Grands Crus, heeft Nespresso een aantal additionele verbeteringen aangebracht binnen haar bestaande selectie Lungo Grands Crus:

* Het recept van de Finezzo Lungo is aangepast om deze beter te laten aansluiten bij de reeds bestaande aromaprofielen. Dankzij een samensmelting van licht gebrande Oost-Afrikaanse en Zuid- en Midden-Amerikaanse Arabica’s, is de nieuwe Finezzo Lungo een zeer aromatische koffie met milde noten van aromatische jasmijn.
* De Lungo variëteiten worden geherintroduceerd in nieuwe metallic-gekleurde capsules om zo de topkwaliteit van de variëteiten te benadrukken.



Tegelijkertijd past Nespresso de kleur van de Cosi capsule aan naar een heldere bruintint die beter past bij de lichte intensiteit van de koffie. Het smaakprofiel van de Cosi Grand Cru blijft gelijk: een Espresso met een lichte body met verfrissende citrusnoten.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:53:34 #199
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66860601
Sterkere Lungo
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 9 maart 2009 @ 15:00:01 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66860851
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66863308
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
idd, eens iets anders dan de ristretto
pi_66863409
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef R_B het volgende:
De prijzen van de kupjes zijn met 2 cent verhoogd.
Alle kupjes zijn nu 33 cent in plaats van 31....
Gelukkig heb ik er 250 besteld dit weekend, alleen jammer dat ik de nieuwe smaken niet kon kiezen.
There is no such thing as Automerge
  maandag 9 maart 2009 @ 16:49:57 #203
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_66864766
Een sterkere Lungo, Top. Hoef ik eindelijk eens niet 2 capsules te gebruikenom een goede volle bak sterke kofffie te krijgen.

Maar 4 nieuwe soorten, dat worden weer 4 potjes om te vullen erbij, (ach, luxe probleem)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_66878689
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Die brasil is ook tien volgens de site
pi_66882009
Dulsão do Brasil heeft intensiteit 5.
ZOET EN ZACHT
Dulsão do Brasil onderscheidt zich door zijn zachte noten van graan, mout, honing en ahornsiroop. De combinatie van gescheiden gebrande gele en rode Bourbonkoffies uit Brazilië geeft een mooie ronde smaak. Deze variëteiten worden volgens de halfdroge methode behandeld waardoor de zachtheid van de suikers uit het plantenslijm doordringt tot in de koffieboon. (Bron: Nespresso.com)

Vanaf april is er ook weer een nieuwe machine-lijn van Nespresso. De CitiZ.
(Bron: http://blog.thuisbarista.nl/?p=835 )
Sommige modellen hebben dan ook de mogelijkheid om 2 kopjes tegelijk te maken.
pi_66884905
voor de liefhebber van Caramel en Gember
  dinsdag 10 maart 2009 @ 08:51:57 #207
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_66885934
Ik heb gisteren een zooitje van die brasil en die uit colombia besteld...ben benieuwd....
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:25:53 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66886717
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:01 schreef tinny het volgende:
voor de liefhebber van Caramel en Gember
Ik háát gember.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66888227
die nieuwe apparaten uit de citiz vind ik eigenlijk wel SPUUG en SPUUGlelijk.

de nespresso site met de nieuwe smaken: http://www.nespresso.com/revelations/index.php?pays=nl&lang=nl
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:57:41 #210
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66891312
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik háát gember.
Caramel, niet Gargamel
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66899802
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:53 schreef MrTorture het volgende:
Sterkere Lungo
Volledig mee eens

Iemand enig idee vanaf wanneer die nieuwe te koop zijn ?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 16:00:56 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66899896
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 11:57 schreef MrTorture het volgende:
Caramel, niet Gargamel


Maar koffie met gember? Dat verzin je toch niet, in je right mind?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 10 maart 2009 @ 16:02:44 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_66899955
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef Zjummie het volgende:
Volledig mee eens

Iemand enig idee vanaf wanneer die nieuwe te koop zijn ?
Als het goed is, vanaf deze week. Staan ze nog niet op de site? Op de Duitse site staan ze in elk geval wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:04:46 #214
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66904592
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:

[..]



Maar koffie met gember? Dat verzin je toch niet, in je right mind?
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smaken aangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66905287
zijn die nieuwe smaken ook bij de bijenkorf verkrijgbaar?
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:33:43 #216
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66907849
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:

Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smaken aangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
80 Ristretto, 80 Arpeggio, 20 van die nieuwe Indiase variant en 20 van die nieuwe Lungo.
Ik kan weer even vooruit .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66908305
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smaken aangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Bezorgkosten
  dinsdag 10 maart 2009 @ 21:31:06 #218
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66913184
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Bezorgkosten
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vind

En ach, als je geld wil besparen, drink je toch geen Nespresso
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66926004
Grootste voordeel van thuiswerken: goede koffie!
pi_66926262
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vind

En ach, als je geld wil besparen, drink je toch geen Nespresso
Ik wil goeie koffie en geld besparen dus ik bestel altijd 200 cups of meer.
Anders blijf ik ook bezig trouwens.
pi_66927337
chill! me 50 euro retour van de december actie gehad
pi_66927957
Gisteren de folder binnen met de nieuwe smaken en omschrijving. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen. Ik heb nog 20 Ristretto cups over. Genoeg om deze 3 dagen door te komen....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66930783
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteren de folder binnen met de nieuwe smaken en omschrijving. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen. Ik heb nog 20 Ristretto cups over. Genoeg om deze 3 dagen door te komen....
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
pi_66931178
Heb 10 cups besteld van alle nieuwe smaken. Ben benieuwd.
Go hard or go home
pi_66931278
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
ik weet dat er een paar dagen overheen gaan maar als enige drinker in huis kan ik het wel met 20 cups doen voor zes dagen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 11 maart 2009 @ 13:57:32 #226
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66933945
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:

[..]

5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66934290
Zaterdag besteld, dus wordt pas maandag verwerkt en had 't dinsdag binnen.
There is no such thing as Automerge
pi_66936482
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.
Als je in de middag besteld dan gaat er meestal een dag overheen
als je in de ochtend besteld dan meestal de volgende dag.
pi_66939894
Maandag besteld nog niets binnen
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:16:54 #230
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66941338
Ik betaal met CC, misschien dat dat een verschil maakt?

Indriya is bij deze heel hard goedgekeurd erg lekker! Zeker als je van Ristretto houdt, is dit een aanvulling!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66944673
hmm ik betaal per achteraf giro dus dat zou niet morgen uitmaken
pi_66945814
verkopen de boetieks de nieuwe smaken al? en verkopen die sowieso ontkalkingssets? zo ja, dan fiets ik morgen even langs de Bij.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_66956198
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Byte_Me het volgende:
zijn die nieuwe smaken ook bij de bijenkorf verkrijgbaar?
ja dat zijn ze
morgen eens de indriya proberen
pi_66958839
kijk dat noem ik relaxed.... om 7.55 de deurbel-> postbode met nespresso
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:16:27 #235
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_66963584
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:06 schreef cybermans het volgende:
kijk dat noem ik relaxed.... om 7.55 de deurbel-> postbode met nespresso
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:18:04 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66963633
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef MrTorture het volgende:
Indriya is bij deze heel hard goedgekeurd erg lekker! Zeker als je van Ristretto houdt, is dit een aanvulling!
Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:18:36 #237
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_66963654
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.
Ik laat et gewoon op m'n werk afleveren
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_66963792
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:

[..]

5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
zat al om 7 uur te werken ivm wel zelfde uren moeten maken en toch rijlessen tussendoor volgen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:51:59 #239
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_66968990
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:

[..]

5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
Wel als je daarna wakker kan worden met een nespresso..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:37:59 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66978683
De cups zijn binnen en allemaal in de grote glazen champagnekoeler gestort. Zo'n gezellig gezicht .
De Indriya meteen geproefd. Zeker niet verkeerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_67023039
Wat me opvalt aan de nieuwe smaken (brazil ff open) is dat de op de afsluitfolie geen naam staat. Op de variations van 2008 stond dat ook niet. Alleen zou die brazil zou voor langere tijd zijn.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:20:14 #242
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67040319
Viel mij inderdaad ook op. Best lastig onthouden zo.
Ik vind de Fortissio Lungo ook een hele verbetering eindelijk een goede lungo!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_67099940
Ik vind de nieuwe smaken helemaal niet zo lekker
Behalve de nieuwe sterkere lungo dan. Maar de rest vind ik niet de moeite waard.
There is no such thing as Automerge
pi_67107415
nou die indrya vond ik anders wel lekker. Die rosabaya niet en de dulsao heb ik ngo niet geprobeerd. De Lungo is een verademing. Maar ristretto is ook prima en ik vind de prijsverhoging een beetje een flauwe zet.

Eigenlijk zijn we dom dat we nespresso's hebben. We zijn gewoon slaafjes. Het spul is namelijk wel lekker dus kopen doe je toch. Als die dingen ooit boven de 45 ct uitkomen trek ik mn senseo weer uit de kast.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:31:16 #245
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_67132885
Ik heb nu een half jaar een Nespresso apparaat (zo'n kogelvormige van Krups) en ben er erg tevreden over, alleen merk ik dat de koffie niet zo erg heet is. Nog wel warm genoeg maar niet de temp. die koffie volgens mij moet hebben. Hebben jullie hier ook last van?
Misschien moet ik het apparaat eerst een keer doorspoelen voordat ik een kopje zet of de kopjes voorverwarmen etc.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_67137009
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:31 schreef Chielus het volgende:
Ik heb nu een half jaar een Nespresso apparaat (zo'n kogelvormige van Krups) en ben er erg tevreden over, alleen merk ik dat de koffie niet zo erg heet is. Nog wel warm genoeg maar niet de temp. die koffie volgens mij moet hebben. Hebben jullie hier ook last van?
Misschien moet ik het apparaat eerst een keer doorspoelen voordat ik een kopje zet of de kopjes voorverwarmen etc.
kopjes voorverwarmen doe ik altijd, maar dit lijkt me voor lungo's niet zo belangrijk. voor ristretto's wel, omdat je veel minder hete koffie in je kopje doet. je kunt ook het apparaat iets langer van te voren aanzetten.
pi_67146752
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

kopjes voorverwarmen doe ik altijd, maar dit lijkt me voor lungo's niet zo belangrijk. voor ristretto's wel, omdat je veel minder hete koffie in je kopje doet. je kunt ook het apparaat iets langer van te voren aanzetten.
Ik vul het watertankje met heet water, spoel ondertussen een kopje met heet (dus echt heet) water af en zet het effe vol heet water op het aanrecht. Laat het water in de machine effe doorspoelen zodat de pijpjes (of wat dan ook) al een beetje voorgewarmd zijn. Giet het kopje leeg en zet een lekker bakje hete koffie. Smakelijk!
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_67149891
Ik heb in elk geval de nieuwe lungo besteld.
pi_67162035
De postbode heeft hier zojuist weer 100 capsules afgeleverd; vanavond de nieuwe smaken proberen
pi_67203870
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
  donderdag 19 maart 2009 @ 13:58:24 #251
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67205967
Patenten kunnen toch vernieuwd worden..? Of is dat alleen bij niet-specifieke spullen?
Nescafé is overigens naar mijn idee slim genoeg om dan een nieuw systeem (lees: iets ander systeem) te introduceren, met een ander patent. Kan je weer een paar jaar door.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 19 maart 2009 @ 14:36:12 #252
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_67207083
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
Als je idd 10 koppenkoffie drinkt is een espresso apparaat idd een voordeligere en lekkerdere keuze (je kunt immers geheel je eigen koffie uitvogelen, kost wat tijd maar je hebt proefmomentjes genoeg zeg maar). Voor mij staat Nespresso vooral voor het gemak in combinatie met prima koffie.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_67207893
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
bij nespresso betaal je voor het gemak. ik heb thuis een espresso-apparaat en op mn werk een nespresso. de nespresso geeft me een lekker bakje koffie zonder te veel moeite, waar automatenkoffie niet aan kan tippen. thuis heb ik wat meer tijd om een lekkere espresso te zetten, en daar kan de nespresso dan weer niet aan tippen. ik heb het nooit precies uitgerekend, maar ik denk inderdaad dat dat bakkie espresso minder kost dan een nespresso. maar wel meer moeite en een hogere investering in apparatuur.

overigens, een espresso-apparaat met maler in een is een afrader. begin eens met een goed espresso-apparaat en goede gemalen koffie, en als het bevalt koop je er nog een maler bij.
pi_67264191
Ik zit nu al een tijdje te kijken of ik ook een Nespresso neem , en dit topic heeft mij toch wel lichtelijk overtuigt . Is de Magimix M100A een goede keuze? En wat is de leveringstijd van die capsules?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 maart 2009 @ 11:05:14 #255
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67264269
De capsules heb je meestal binnen 2 werkdagen in huis
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:46:10 #256
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67267467
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 11:00 schreef Mordreth het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te kijken of ik ook een Nespresso neem , en dit topic heeft mij toch wel lichtelijk overtuigt . Is de Magimix M100A een goede keuze? En wat is de leveringstijd van die capsules?
Zat ik dus ook aan te denken, inclusief een aeroccino. En dan met die moederdag actie.. Niiiice..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67268344
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:46 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Zat ik dus ook aan te denken, inclusief een aeroccino. En dan met die moederdag actie.. Niiiice..
Ja, zolang wil ik er dus niet op wachten . Zo'n aeroccino is idd wel erg handig .

[ Bericht 11% gewijzigd door Mordreth op 21-03-2009 14:34:26 ]
pi_67269140
Wij hebben er ook een, vooral die aeroccino is echt een uitvinding! (Ook als je warme melk wilt drinken, veel lekkerder dan uit een pannetje of de magnetron!)
pi_67269772
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 12:55 schreef erikson het volgende:
Ja hoor, weer geweldig van Nespresso. gooi de prijzen maar weer omhoog. Ga zo langzame hand wel een beetje groen en geel ergeren aan de schaamteloze geldmachine dat Nespresso is. Even omrekenen betekend dat dat een pondspak nespresso ongeveer 30 euri moet kosten !!! of anders zegt. Ik drink ongeveer 10 bakkies per dag dus das 3650 cups = 1200 euri per jaar!!!!! Denk dat ik maar eens ga kijken naar een echt espresso apparaat waar gewoon bonen in gaan. Heb bij een vriend dat van de week gezien en geproefd en was bijzonder lekker en ...... een stuk goedkoper dan de nespresso cups. Kan eigenlijk niet wachten tot eind 2010 de patenten aflopen op de cups.
Het kantelpunt zit ongeveer bij 300 euro per jaar aan kosten, de kofife bij een goede bonenmaler is de helft goedkoper maar het apparaat veel duurder.
pi_67272204
Zo, net de stad in geweest en er 1 opgehaald . Donders lekker! Gelijk even 150 van die capsules besteld (beetje random ook wat uitgekozen, kijken wat mij bevalt).
pi_67290402
Op het werk staat er ook een Nespresso apparaat alleen dan met schotelachtige patchen en ik moet zeggen fuck Senseo Wat een verschil zeg !

Zit er nu ook aan te denken om een Nespresso apparaat te halen, drink 1 tot 5 bakjes per dag (ligt eraan of ik vrij ben of niet). Nou vroeg ik mij af welk apparaat ik het beste kan nemen...? melk opkloppen en dat soort dingen zijn niet nodig voor mij, wil gewoon een lekker sterk bakkie kunnen drinken en dan het liefst niet zo'n klein vingerhoedje

Iemand suggesties ? wil er niet al teveel geld voor uitgeven iig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 maart 2009 @ 13:36:58 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67291587
Ik heb de DeLonghi Essenza, die kost rond de 100 euro. Handmatige bediening, d.w.z. je regelt zelf hoeveel koffie er in je kopje terecht komt. Mij bevalt hij prima

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67291756
Handmatig in de zin van zelf bepalen hoeveel er in een kopje gaat ? kan je daarmee een sterke bak koffie eruit krijgen die niet waterig smaakt in een normaal kopje, want vind die expresso kopjes erg klein
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 maart 2009 @ 13:43:49 #264
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67291817
Ik denk dat je dan het beste Lungo-capsules kunt nemen. Er is nu een extra sterke variant De hoeveelheid koffie kun je niet aanpassen, de hoeveelheid water wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 22 maart 2009 @ 15:52:38 #265
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67295974
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik denk dat je dan het beste Lungo-capsules kunt nemen. Er is nu een extra sterke variant De hoeveelheid koffie kun je niet aanpassen, de hoeveelheid water wel.
Och, als je een lungo uit een Ristretto-cup trekt, krijg je echt geen slappe bak hoor
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_67312446
Dus al ik het goed begrijp voldoet een goedkoop modelletje voor mij prima ? en que merken maakt het dus niet zo gek veel uit neem ik aan ?

Bedankt voor de info iig!
pi_67314041
ik heb zelf niet zo veel met DeLonghi en heb dus voor de essenza van Krups gekozen (ik dacht iets duurder dan 100 euro -->150 euro) ik vind die er zelf nog iets mooier uit zien..


ps
overigens van het weekend voor het eerst sinds 20 maanden ontkalkt met die ontkalkingsset... nou dat was ook een loze activiteit

Het water kwam er even helder weer uit als het er in ging en de filter was brandschoon...
  maandag 23 maart 2009 @ 08:51:16 #268
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67314596
Niets mis met de DeLonghi hoor, groot voordeel dat-ie ook melk opschuimt voor een lekkere cappuccino of latte macchiato
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 maart 2009 @ 09:59:03 #269
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67315964
De mijne niet hoor. Maar dat is dan ook een simpel exemplaar Ik doe het wel met mijn Blokkermelkkloppertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67389294
Ik krijg er één van een familie lid die een expresso apparaat gaat halen, nog beter
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:08:16 #271
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67405567
Heb overigens ook zitten twijfelen om een espresso apparaat ter halen i.p.v. een Nespresso (wat ik dus ook nog moet doen ) maar de enige betaalbare zijn die van Saeco.. En als ik zo de gebruikerservaringen op kieskeurig over de verschillende modellen lees, tsjah, dan ben je ook zo genezen..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:37:28 #272
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67411968
Nespresso is gewoon voor gemakkelijk. knopje = koffie
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 8 april 2009 @ 22:15:50 #273
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_67845637
Zie op de bijenkorf site een advertentie staan over 20 euro clubkorting als je voor de 16e deze maand een Nespresso apparaat bestelt.. Kan er alleen op de nespresso site niets over terugvinden.. En kan al helemaal niet vinden of het apparaat dan per se bij bijenkorf besteld moet zijn.. Iemand meer info?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_67884571
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
pi_67887049
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
Van de nieuwe vind ik alleen de Fortissio Lungo lekker, de rest is niet aan mij besteed.
There is no such thing as Automerge
pi_67890383
Ik vind idd ook de Fortissio Lungo het lekkerst. Eindelijk een iets stevigere lungo
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:33:05 #277
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_67890897
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 02:11 schreef Queque het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat van die nieuwe bestellen.
Smaken verschillen maar welke is nu echt lekker en welke valt een beetje tegen in het algemeen?
(houd zelf graag van een stevig kopje)
Arpeggio en Ristretto zijn toch wel de lekkerste (en de sterkste)
pi_67894073
Arpeggio, Livanto, Decaffeinato Intenso en Fortissio Lungo zijn toch wel mjn favorieten.
There is no such thing as Automerge
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:57:01 #279
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_67895140
Die van mij zijn Ristretto en Arpeggio. Dulsão en Indriya zijn overigens ook erg lekker
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 10 april 2009 @ 20:06:51 #280
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_67905492
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:
Dulsão en Indriya zijn overigens ook erg lekker
pi_68010896


Heb hem sinds vandaag binnen
  dinsdag 14 april 2009 @ 16:59:24 #282
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_68011265
Nice apparaat.

Ben van de week even wat doosjes gaan halen bij de nespressoshop. Wat een gedoe, ze moesten en zouden me lid maken van de Nespresso-club. (had ik nooit gedaan omdat iemand anders altijd de cups bestelde voor mij) Helaas kon de dame in kwestie me niet vertellen wat mijn voordeel van dit lidmaatschap was, maar ondanks mijn vraag of ik niet gewoon even die 15 doosjes kon aftikken bleef ze maar doordrammen om een lidmaatschap te regelen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_68011334
Ik heb dit apparaat gekregen, moet ik mij dan ook lid maken of wat ? en heb ik daarvoor een kassabon nodig (heb ik niet) ?
pi_68011738
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef MessiNL het volgende:
Ik heb dit apparaat gekregen, moet ik mij dan ook lid maken of wat ? en heb ik daarvoor een kassabon nodig (heb ik niet) ?
Nope geen kassabon nodig.
There is no such thing as Automerge
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:39:47 #285
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_68252732
Vanaf 24 april is er weer een 50 euro retour actie. Ik weet alleen niet of het enkel voor de Citizlijn is of voor alle apparaten. De Citiz kosten dan iig nog 129 euro na refund, bij de Blokker in Groningen (Vinkhuizen) zou je eventueel bij geldigheid van de actie een krupsmachine kunnen halen voor 79 euro (oftewel 29 euro na refund).
  dinsdag 21 april 2009 @ 21:42:38 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68252853
Ik vind die Citiz maar een lelijk ding.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:02:18 #287
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68253697
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die Citiz maar een lelijk ding.
Jupz. Volgens BCC site is trouwens actie al aan de gang.. Kan alleen op de Nespresso site er nog niets over vinden..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 21 april 2009 @ 22:21:08 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68254407
Ik baseerde mijn mening eigenlijk vooral alleen op de TV-reclame ... Maar de roomwitte basic Magimix M190 vind ik stiekem toch wel mooi. Met name van de zijkant.
Heel architectonisch verantwoord, zeg maar .

http://www.vandenborre.be/WEB/NL/web.vdb?Call=Zoom&uniid=3&arno=204633
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 22 april 2009 @ 10:45:41 #289
252930 M0nr03
seriously?!
pi_68263954
ik heb sinds kerst ook een Nespresso.


vroeger kon ik nog genieten van een bakje koffie in de trein. maar nu? wat een bagger.
gewone koffie smaakt niet lekker meer.

hoe bevallen de nieuwe smaken van Nespresso?
  woensdag 22 april 2009 @ 11:15:41 #290
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_68264905
Sinds ik een Nespresso heb drink ik geen koffie meer op mijn werk Bah!
pi_68267404
Ik ga denk ik ook een nespresso kopen met die 50 euro retour. Ik wil er al heel lang 1 hebben en nu is het toch wel vrij aantrekkelijk
E.
pi_68323199
Heeft iemand toevallig nog meer informatie gevonden over deze actie?

Ik kan nergens iets van voorwaarden terugvinden, in welke winkels de actie geldig is en op welke apparaten dit is. Ik wil er morgen namelijk graag een halen maar ik vind niks op de site van Nespresso en ook elders op internet zijn er maar weinig verwijzingen?
pi_68326709
Ik ben ook aan het wachten op de moederdag-geld-terug-actie. Gisteren zag ik een reclame op de tv voor 30 euro terug op één type nespressomachine. Volgens mij was het deze:


Laat ik dat nou net de lelijkste vinden

(edit: het is een dulce gusto en geen nespresso??)

[ Bericht 6% gewijzigd door lemonlime op 24-04-2009 08:27:56 ]
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:25:18 #294
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_68333390
Dat is dus ook een andere actie, van een ander product van Nestlé. Het is dus geen Nespresso

Vanaf vandaag krijg je 50 euro retour bij een Nespresso. Bij veel winkels kun je een Nespresso kopen voor 99 euro, netto dus 49 euro.
pi_68337194
Merk dat ik met dit warme weer echt enkel in de ochtend aan de koffie zit. In de middag hou ik het enkel op koud water. (aka het pak melk kan bijna ongeopend de vuilnisbak in )
  zaterdag 25 april 2009 @ 17:45:33 #296
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_68370347
Jeeej.. Wij hebben sinds gister onze M100 omgeruild voor een Lattissima..

Wat lekkerrrrrrr..



Gekocht bij de shop in de Rotterdamse Bijenkorf..
De 50 euro werd verrekend in de totaal prijs..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 26 april 2009 @ 01:06:00 #297
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68382149
Wat issie goed he

Ik ben echt nog ieder kopje blij met m'n aanschaf
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 26 april 2009 @ 01:09:06 #298
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68382207
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:26 schreef cybermans het volgende:
Merk dat ik met dit warme weer echt enkel in de ochtend aan de koffie zit. In de middag hou ik het enkel op koud water. (aka het pak melk kan bijna ongeopend de vuilnisbak in )
Ik vind, zelfs met het warme weer, op best wat momenten een Latte nog wel erg lekker. als je daar een Volluto cup voor gebruikt, kom je ook nog es van die cups af

Mijn koffiedag is doordeweeks: ontbijt en na het avondeten een espresso
Weekend: bij ontbijt cappuccino, na ontbijt espresso, halverwege middag latte, bij journaal oid lungo of espresso.

Al met al komt-ie de dag wel door
Melk gaat niet al te lang mee inderdaad en houdbare melk is geen optie maar goed, ik gooi liever een half pak weg, dan dat ik nooit latte's of cappuccino drink
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 26 april 2009 @ 09:33:43 #299
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_68384649
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:09 schreef MrTorture het volgende:

[..]
Melk gaat niet al te lang mee inderdaad en houdbare melk is geen optie maar goed, ik gooi liever een half pak weg, dan dat ik nooit latte's of cappuccino drink
Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 26 april 2009 @ 13:18:24 #300
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_68389031
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?
Jazeker

Nouja, ieder voor zich natuurlijk, maar mij niet gezien. Volle melk schuimt et best normaal heeft mager ook m'n voorkeur.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_68424103
quote:
Op zondag 26 april 2009 09:33 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd houdbare magere melk in mijn melkopschuimer.. Moet ik nu gestenigd worden?
Burn the witch, burn the witch

  zondag 3 mei 2009 @ 19:43:23 #302
3185 Adelante
To let it go now
pi_68630850
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')