Heb je hier meer info over ? Linkje ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:07 schreef hugoboss22 het volgende:
Vanaf maandag 9 maart komen er 5 nieuwe grand crus vast in het assortiment. Dat zijn dus geen limited editions.
Ga ik meteen eens proeven in een boutique.
Komen jullie wel eens in zo een boutique of bestellen jullie alleen via internet?
serieus? hoe ga je die versturen? per envelop? want ik heb er ook nog een zwik waar ik van af wilquote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag heeft iemand me 25 euro geboden voor 30 caramelcups
quote:Dulsao do Brasil
Indriya from India
Rosabaya de Colombia
quote:FINEZZO LUNGO (Nieuw)
BLOEMACHTIG EN VERFRISSEND
Deze zachte, verfrissende Lungo heeft een bloemachtig aroma waarin we jasmijn, oranjebloesem en bergamot onderscheiden. Een licht gebrande combinatie van bloemachtige Arabica’s uit Oost-Afrika en geparfumeerde Arabica’s uit Zuid- en Centraal-Amerika. Een vleugje zuurheid maakt Finezzo Lungo verfrissend.
Die actie is er weer rondom Moederdag.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef neo2000 het volgende:
Iemand enig idee (zonder in glazen bollen te hoeven kijken) of er binnenkort nog acties komen met Nespresso apparaten..? Of er misschien op teh intarwebs gigantisch goeie aanbiedingen zijn? Heb stom genoeg zitten twijfelen tijdens geweldige cash-back de actie eind vorig jaar..
Nee, ik verstuur ze ook nog eens als pakjequote:Op maandag 9 maart 2009 07:04 schreef tinny het volgende:
serieus? hoe ga je die versturen? per envelop? want ik heb er ook nog een zwik waar ik van af wil
Ik ga ze vanavond eens erbij pakken (kijken hoeveel het er zijn) en dan zet ikz e op marktplaats, kan je meebieden!quote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef Copycat het volgende:
tinny, wat moet je voor je caramels hebben?
Heb je die info uit betrouwbare bron..? Had nml eerder vaderdag verwacht..!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die actie is er weer rondom Moederdag.
Is toch altijd rondom Moederdag? Of ben ik in de war met Vaderdag?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:50 schreef neo2000 het volgende:
Heb je die info uit betrouwbare bron..? Had nml eerder vaderdag verwacht..!
Overigens, voor de mensen zonder automatische stop/automatische-koffie-hoeveelheid-regelaar.. Wordt dit na verloop van tijd vervelend..? Of valt er wel mee te leven? (m.a.w, bij aanschaf nieuw apparaat stom om geen automaat te nemen..?) THNX!
De nieuwe smaken ( bron):quote:Met de introductie van de vier nieuwe Grands Crus, bestaat het vaste Nespresso assortiment voortaan uit 16 Grands Crus: 7 Espresso’s, 3 Lungos, 3 cafeïnevrije koffies (2 Espresso en1 Lungo) en 3 ‘Pure Origin’ Espresso’s.
idd, eens iets anders dan de ristrettoquote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Gelukkig heb ik er 250 besteld dit weekend, alleen jammer dat ik de nieuwe smaken niet kon kiezen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef R_B het volgende:
De prijzen van de kupjes zijn met 2 cent verhoogd.
Alle kupjes zijn nu 33 cent in plaats van 31....
Die brasil is ook tien volgens de sitequote:Op maandag 9 maart 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien die Indriya toch eens proberen. Kracht tien, daar houden we van.
Ik háát gember.quote:
Caramel, niet Gargamelquote:
quote:
Als het goed is, vanaf deze week. Staan ze nog niet op de site? Op de Duitse site staan ze in elk geval wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:58 schreef Zjummie het volgende:
Volledig mee eens![]()
Iemand enig idee vanaf wanneer die nieuwe te koop zijn ?
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Maar koffie met gember? Dat verzin je toch niet, in je right mind?
80 Ristretto, 80 Arpeggio, 20 van die nieuwe Indiase variant en 20 van die nieuwe Lungo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Bezorgkostenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:04 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, kan me er weinig bij voorstellen. Heb vandaag wel weer 100 cups besteld, waaronder 10 van de nieuwe smakenaangevuld met Ristretto en Arpeggio natuurlijk
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vindquote:
Ik wil goeie koffie en geld besparen dus ik bestel altijd 200 cups of meer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:31 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ah ja, niet eens aan gedacht. Maar ik bestel toch weer meer zodra blijkt dat ik een van de nieuwe smaken lekker vind
En ach, als je geld wil besparen, drink je toch geen Nespresso
5-6 dagenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
Gisteren de folder binnen met de nieuwe smaken en omschrijving. Ik ga vrijdag een bestelling plaatsen. Ik heb nog 20 Ristretto cups over. Genoeg om deze 3 dagen door te komen....
ik weet dat er een paar dagen overheen gaan maar als enige drinker in huis kan ik het wel met 20 cups doen voor zes dagen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
5-6 dagen
Vrijdag bestellen is maandag of dinsdag binnen.
Als je in de middag besteld dan gaat er meestal een dag overheenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Gisterenmiddag 12.00 besteld, vandaag rond 11.00 binnen. Tot nu toe al 3x zo snel geleverd.
ja dat zijn zequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:26 schreef Byte_Me het volgende:
zijn die nieuwe smaken ook bij de bijenkorf verkrijgbaar?
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:06 schreef cybermans het volgende:
kijk dat noem ik relaxed.... om 7.55 de deurbel-> postbode met nespresso
Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:16 schreef MrTorture het volgende:
Indriya is bij deze heel hard goedgekeurderg lekker! Zeker als je van Ristretto houdt, is dit een aanvulling!
Ik laat et gewoon op m'n werk afleverenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Hopelijk ligt het pakketje vandaag op me te wachten bij mijn buurvrouw.
zat al om 7 uur te werken ivm wel zelfde uren moeten maken en toch rijlessen tussendoor volgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
Wel als je daarna wakker kan worden met een nespresso..quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
5 voor acht s´ochtends zou ik heel niet relaxt noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |